Mahtava junttilan aamunavaus.........

GrattisDille

............AVOINTA JA REHELLISTÄ KESKUSTELUA.

NumBallin vastauksesta voi havainnoida, ettei hänen asenteensa kaiken muuttamiseksi rehelliseksi ja avoimeksi keskusteluksi, ystävällisellä mielellä Thaimaan ystävänä, tule toteutumaan.
Valitettavaa, että hän ei voi miehistyä ja alkaa käyttäytymään kuten nettipalstoilla pitäisi.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VittuTaas

      Ystävällisellä mielellä 🚜🚜🚜🚜

    • tumputtavasensei

      avasi taas, pakkopaita on poistettu.

      • Runkkari2010

        Ystävällinen tumputtaja avoimesti ja rehellisesti keskustellen.


    • KrunikanVili

      Hienoa lerppa ajattelet minua yötä päivää ja luulet minua kaikiksi kirjoittajiksi, unesikin näet vain Vilistä ja tietysti siitä, että asuisit Thaimaassa ja olisit naimisissa, mutta ymmärrä Sensei lopultakin, etteivät toiveesi toteudu, Suomessa asut lopun ikäsi ja lerppuutesi estää naimisiinmenon, joten nykyisin harrastamasi sateenkaariliike on ainoa lohtusi edelleen, sen lisäksi, että sossu pitää huolen toimeentulostasi!!!

      • 63NumBall64

        Otanpa kantaa tähän vaikka tämä ei ole minulle osoitettukaan, oikeesti poju minkäläistä elämä oikein elät, joka toisessa viestissä sinulla on kerrottavaa kelasta, sossusta ja kiljusta mitä se kertoo sinun elämän tavasta, ne asiat jotka on sinulle tärkeitä tulevat esille viesteissäsi joko tahallisesti tai tahattomasti, minulla on ollut yksi kontakti fattaan vuonna 1985 tai 1986 kun olin opiskelija laitoin paperit sisällä, virkailija sanoi että asia käsitellään kolmessa viikossa, nyt on mennyt 30 vuotta eikä se päätös ole vieläkään tullut, kelaan minulla ei ole koskaan ollut juurikaan asiaa toki olen saanut joskus jotain lääkekorvauksia, kiljusta en tiedä mitään, en ole tehnyt edes maistanut koskaan...

        Herää kysymys kenen toimeentulosta oikein sossu huolehtii, edelleenkin jos aiot joskus muutaa tänne sinun pitää tulla toimeen omillasi, mutta täältä ei tuloja kerry, lainkaan joten harkitse asiaa ainakin kaksi mieluiten kolme kertaa, laske paljonko sinulle tulee tuloja joka kuukausi, 2000 eurolla pärjää täällä varsin hyvin, vaikka kurssi on nyt perseellään ollut samalla tasolla viimeeksi vuonna 2015 alkuvuodesta, saa sillä kuitenkin vajaa 70.000 b jos vaihtaa tuolla kursilla...

        Voi petteri vakuuttaa että asun thaimaassa, ja olen asunut tästä porukasta varmasti pisimpään, ja ole aviossa ja ollut jo hyvin kauan.

        Minua säälittää sinun juttusi, aina samaa paskaa joka päivä, luulempa että sinä asut suomessa lopunikäsi, mielenterveysongelmasi estävät pari suhteet, mitä lie sitten ovatkin...

        En missään tilantessa vaihtaisi paikkaa kanssasi...


      • pitiköryypätä
        63NumBall64 kirjoitti:

        Otanpa kantaa tähän vaikka tämä ei ole minulle osoitettukaan, oikeesti poju minkäläistä elämä oikein elät, joka toisessa viestissä sinulla on kerrottavaa kelasta, sossusta ja kiljusta mitä se kertoo sinun elämän tavasta, ne asiat jotka on sinulle tärkeitä tulevat esille viesteissäsi joko tahallisesti tai tahattomasti, minulla on ollut yksi kontakti fattaan vuonna 1985 tai 1986 kun olin opiskelija laitoin paperit sisällä, virkailija sanoi että asia käsitellään kolmessa viikossa, nyt on mennyt 30 vuotta eikä se päätös ole vieläkään tullut, kelaan minulla ei ole koskaan ollut juurikaan asiaa toki olen saanut joskus jotain lääkekorvauksia, kiljusta en tiedä mitään, en ole tehnyt edes maistanut koskaan...

        Herää kysymys kenen toimeentulosta oikein sossu huolehtii, edelleenkin jos aiot joskus muutaa tänne sinun pitää tulla toimeen omillasi, mutta täältä ei tuloja kerry, lainkaan joten harkitse asiaa ainakin kaksi mieluiten kolme kertaa, laske paljonko sinulle tulee tuloja joka kuukausi, 2000 eurolla pärjää täällä varsin hyvin, vaikka kurssi on nyt perseellään ollut samalla tasolla viimeeksi vuonna 2015 alkuvuodesta, saa sillä kuitenkin vajaa 70.000 b jos vaihtaa tuolla kursilla...

        Voi petteri vakuuttaa että asun thaimaassa, ja olen asunut tästä porukasta varmasti pisimpään, ja ole aviossa ja ollut jo hyvin kauan.

        Minua säälittää sinun juttusi, aina samaa paskaa joka päivä, luulempa että sinä asut suomessa lopunikäsi, mielenterveysongelmasi estävät pari suhteet, mitä lie sitten ovatkin...

        En missään tilantessa vaihtaisi paikkaa kanssasi...

        Kerro lisää lääkekorvauksistasi sinä kovakuntoinen Hua Hinin karpaasi, ammattisotilas, insinööri ja koelentäjä, joka ei tiedä mitään lentämisestä, rakentamisesta eikä sotimisesta? Pitikö ryypätä itsensä tuohon kuntoon että pitää Kelalla maksattaa lääkkeetkin?


      • KrunikanVili
        63NumBall64 kirjoitti:

        Otanpa kantaa tähän vaikka tämä ei ole minulle osoitettukaan, oikeesti poju minkäläistä elämä oikein elät, joka toisessa viestissä sinulla on kerrottavaa kelasta, sossusta ja kiljusta mitä se kertoo sinun elämän tavasta, ne asiat jotka on sinulle tärkeitä tulevat esille viesteissäsi joko tahallisesti tai tahattomasti, minulla on ollut yksi kontakti fattaan vuonna 1985 tai 1986 kun olin opiskelija laitoin paperit sisällä, virkailija sanoi että asia käsitellään kolmessa viikossa, nyt on mennyt 30 vuotta eikä se päätös ole vieläkään tullut, kelaan minulla ei ole koskaan ollut juurikaan asiaa toki olen saanut joskus jotain lääkekorvauksia, kiljusta en tiedä mitään, en ole tehnyt edes maistanut koskaan...

        Herää kysymys kenen toimeentulosta oikein sossu huolehtii, edelleenkin jos aiot joskus muutaa tänne sinun pitää tulla toimeen omillasi, mutta täältä ei tuloja kerry, lainkaan joten harkitse asiaa ainakin kaksi mieluiten kolme kertaa, laske paljonko sinulle tulee tuloja joka kuukausi, 2000 eurolla pärjää täällä varsin hyvin, vaikka kurssi on nyt perseellään ollut samalla tasolla viimeeksi vuonna 2015 alkuvuodesta, saa sillä kuitenkin vajaa 70.000 b jos vaihtaa tuolla kursilla...

        Voi petteri vakuuttaa että asun thaimaassa, ja olen asunut tästä porukasta varmasti pisimpään, ja ole aviossa ja ollut jo hyvin kauan.

        Minua säälittää sinun juttusi, aina samaa paskaa joka päivä, luulempa että sinä asut suomessa lopunikäsi, mielenterveysongelmasi estävät pari suhteet, mitä lie sitten ovatkin...

        En missään tilantessa vaihtaisi paikkaa kanssasi...

        Sinä LERPPA suhtaudut minuun aina EPÄYSTÄVÄLLISESTI ja Senseitä sanallakaan et ole kritisoinut kertaakaan, ET KERTAAKAAN!

        Ovatko Sensein kirjoitukset ja toiminta sinun mielestäsi asiallista ja Sensei mieleltään terve? Pystytkö rehelliseen vastaukseen upseerina herrasmiehenä?

        Me, kuten moni muu täällä epäilemme, että te olette yksi ja sama.

        Voit todistaa epäilyksemme vääräksi kirjoittamalla vastaavan analyysin Senseistä kuten kuten kirjoitit minusta.

        Ps. Analyysiasi Senseistä odotellessani EN PIDÄTTELE HENGITYSTÄNI!!!


      • lerpanlaiffia
        KrunikanVili kirjoitti:

        Sinä LERPPA suhtaudut minuun aina EPÄYSTÄVÄLLISESTI ja Senseitä sanallakaan et ole kritisoinut kertaakaan, ET KERTAAKAAN!

        Ovatko Sensein kirjoitukset ja toiminta sinun mielestäsi asiallista ja Sensei mieleltään terve? Pystytkö rehelliseen vastaukseen upseerina herrasmiehenä?

        Me, kuten moni muu täällä epäilemme, että te olette yksi ja sama.

        Voit todistaa epäilyksemme vääräksi kirjoittamalla vastaavan analyysin Senseistä kuten kuten kirjoitit minusta.

        Ps. Analyysiasi Senseistä odotellessani EN PIDÄTTELE HENGITYSTÄNI!!!

        Sama trollikärpänen se on ollut jo neljä vuotta ainakin 10 eri nimimerkillä. Uusimpana "tplay". Hiekkaharjun sossuyksiöstä säveltää näitä satuja jollei ole jo laitokseen kärrätty. Isäukkonsa asui aikoinaan Hua Hinissa ja sieltä nämä lerpan sadut ovat alkaneet kumpuamaan ja omaisuus kasvaa kuin Rothchildeilla konsanaan. Isäukkonsa heitti lusikan nurkkaan ja thaivaimo peri omaisuuden.
        Lerppa resupekalle ei jäänyt isältä kuin katkeruus, puinen muki, vanhoja lehtiä ja vähän muuta romua. Mielenterveys meni samaan aikaan muun terveyden kanssa. Unissaan hän elää edesmenneen isänsä unelmaa, joka romuttui.


      • 63NumBall64
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Sama trollikärpänen se on ollut jo neljä vuotta ainakin 10 eri nimimerkillä. Uusimpana "tplay". Hiekkaharjun sossuyksiöstä säveltää näitä satuja jollei ole jo laitokseen kärrätty. Isäukkonsa asui aikoinaan Hua Hinissa ja sieltä nämä lerpan sadut ovat alkaneet kumpuamaan ja omaisuus kasvaa kuin Rothchildeilla konsanaan. Isäukkonsa heitti lusikan nurkkaan ja thaivaimo peri omaisuuden.
        Lerppa resupekalle ei jäänyt isältä kuin katkeruus, puinen muki, vanhoja lehtiä ja vähän muuta romua. Mielenterveys meni samaan aikaan muun terveyden kanssa. Unissaan hän elää edesmenneen isänsä unelmaa, joka romuttui.

        Resupetteri ei vaimoni ole perinyt mitään omaisuutta minä perin isäni ja äitini kuolipesät vuonna 2004, silloin maksoin perintöveroja enemmän kuin sinä 15 vuodessa...


      • tplay
        lerpanlaiffia kirjoitti:

        Sama trollikärpänen se on ollut jo neljä vuotta ainakin 10 eri nimimerkillä. Uusimpana "tplay". Hiekkaharjun sossuyksiöstä säveltää näitä satuja jollei ole jo laitokseen kärrätty. Isäukkonsa asui aikoinaan Hua Hinissa ja sieltä nämä lerpan sadut ovat alkaneet kumpuamaan ja omaisuus kasvaa kuin Rothchildeilla konsanaan. Isäukkonsa heitti lusikan nurkkaan ja thaivaimo peri omaisuuden.
        Lerppa resupekalle ei jäänyt isältä kuin katkeruus, puinen muki, vanhoja lehtiä ja vähän muuta romua. Mielenterveys meni samaan aikaan muun terveyden kanssa. Unissaan hän elää edesmenneen isänsä unelmaa, joka romuttui.

        Höm oletko sinä koskaan kirjottanut tänne jotain asiaakin, riidellyt kyllä olet, nämä numeroukko kirjoittaa välillä jopa jotain hyödyllistäkin tuosta päätellen ne trollit löytyvät ihan muualta, vai onko niin ettet tiedä pattayasta thaimaasta mitään kertomisen arvoista.


      • 63NumBall64
        KrunikanVili kirjoitti:

        Sinä LERPPA suhtaudut minuun aina EPÄYSTÄVÄLLISESTI ja Senseitä sanallakaan et ole kritisoinut kertaakaan, ET KERTAAKAAN!

        Ovatko Sensein kirjoitukset ja toiminta sinun mielestäsi asiallista ja Sensei mieleltään terve? Pystytkö rehelliseen vastaukseen upseerina herrasmiehenä?

        Me, kuten moni muu täällä epäilemme, että te olette yksi ja sama.

        Voit todistaa epäilyksemme vääräksi kirjoittamalla vastaavan analyysin Senseistä kuten kuten kirjoitit minusta.

        Ps. Analyysiasi Senseistä odotellessani EN PIDÄTTELE HENGITYSTÄNI!!!

        Resupetteri miksi minun pitäisi loukkaantua pohjoisen miehen jutuista, ei hän ole minulle mitään herjaillut, oletko vili ihan varma että et saa vain mitä ole tilannut korkojen kanssa, factaahan on se että sinä olet oikea asiantuntija kelasta, fatasta, sossusta ja kiljusta... eli muuta kirjoitustapaasi, niin minäkin voin muuttaa, huomaatko resupetteri on nyt edes ottanut kantaa lerppoihisi, reppana.


      • KrunikanVili
        KrunikanVili kirjoitti:

        Sinä LERPPA suhtaudut minuun aina EPÄYSTÄVÄLLISESTI ja Senseitä sanallakaan et ole kritisoinut kertaakaan, ET KERTAAKAAN!

        Ovatko Sensein kirjoitukset ja toiminta sinun mielestäsi asiallista ja Sensei mieleltään terve? Pystytkö rehelliseen vastaukseen upseerina herrasmiehenä?

        Me, kuten moni muu täällä epäilemme, että te olette yksi ja sama.

        Voit todistaa epäilyksemme vääräksi kirjoittamalla vastaavan analyysin Senseistä kuten kuten kirjoitit minusta.

        Ps. Analyysiasi Senseistä odotellessani EN PIDÄTTELE HENGITYSTÄNI!!!

        Asiaa kirjoitat, mutta miksi et kirjoita omalla nimimerkilläsi? Ps Vili ei isoillakirjaimilla kirjoita.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      310
      3513
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1659
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1415
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1280
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1240
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1202
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1137
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      177
      1129
    Aihe