Kokoomuksen vammainen vaalimainos

äänestäjäKIN

"Pidetään turvaväli - taloudessakin"

Tee mieli enää edes 41-tietä ajaa kun tuota joutuu katselemaan.

9

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aja Salmenojalle Jokisivun kautta.

    • väsynytmatkustaja

      Ajaako aloittaja naapurin autolla vai matkustaako toisen takapenkillä?

    • kuoppiakuoppia

      Ei tarvi miettiä turvavälejä, kun ajelee Korkeakoski-Palojoki tietä. On niin huonossa kunnossa, että etanan vauhtia on ajettava, ettei hajota autoaan. Pitäis muuten viedä noita eduskuntaehdokkaita pienelle ajelulle...

    • Aina-loogista

      Kokoomus puhuu aina asiaa, ja Kokoomus on aina johdonmukainen linjauksissansa.
      https://imgur.com/a/cGIVr4S
      Täydet 4 vuotta Kokoomus ajoi Maakuntamallia Valinnanvapausmallia ainoana terveyspalveluiden ratkaisuna Suomeen.

      Noin viisi päivää sitten Kokoomus hylkäsi molemmat mallit, ja sanoi että ei enää tue niitä, eikä ole oikeastaan koskaan tukenutkaan. Nyt mennään kunnat edellä tässä asiassa, sanoo kokoomus.

      • kepulitpettääaina

        Sanoivat muuten että se oli Sipilän hallitusohjelmassa!Jos olisi oltu
        eri mieltä,olisi rikottu Sipilän kanssa tehtyä sopimusta.Ei kannatettu
        muttei voitu vastustaakkaan Kepun mallia.


      • MaKu-II-paketti

        Taisi olla aika kokemattomat hallitusohjelman tekijät kokoomuksella. Tällainen tekstinpätkähän siellä hallitusohjelmassa oli maakunnista:

        ”Aluehallinnon uudistus
        Valtion aluehallinnon ja maakuntahallinnon yhteensovituksesta tehdään
        erikseen päätös, jolla yksinkertaistetaan julkisen aluehallinnon järjestämistä
        (valtio, alueet ja kunnat). Ensisijaisena ratkaisuna on toimintojen
        keskittäminen tehtäviltään ja toimivallaltaan selkeille itsehallintoalueille.”

        Tuon epämääräisen tekstipätkän perusteellako Sipilällä oli oikeus vaatia niin helkatinmoisen laaja ja valtavasti toimintoja ja valtaa itselleen kahminut Maakuntahallinto, kuin mitä SOTE-paketissa loppuaikana oli??

        Viime kädessähän koko Sote kaatui siihen, että Sipilän ahnehtimaa Maakunta-II pakettia ei olisi ehditty mitenkään käsitellä Perustuslakivaliokunnassa.
        Onneksi Sipilän Sote ja Sipilä itse tukehtuivat omaan ahneuteensa.


      • kepulitpettääaina

        Taisi 2015 olla vaihtoehtona uudet vaalit,tai hyväksyä Sipilän himmeli jossa
        kepulle olisi tullut maakuntajohtajien paikkoja.Uudet vaalit olisi ollut hal-
        vempi ja parempi,samoin persujen hajottua.Mutta se hillotolppa!


      • Kokoomus.oppositioon

        Tuolloin Stubb ja Petteri Orpo pelkäsivät uusia vaaleja. Samoin pelkäsivät että Kokoomus heitetään ulos hallituksesta, ja muodostetaan Kepun, Demarien ja persujen varaan uusi hallitus.

        Nyt näyttää siltä että ajan pelaaminen ei auttanut Kokoomusta lainkaan. Se ei kyennyt vahvassakaan porvarihallituksessa ajamaan läpi esimerkiksi työpaikkojen paikallisen sopimisen asiaa.

        Samoin SDP ja Kepu ovat ilmeisimmin muodostamassa uutta hallitusta nyt. Lepsu ja selkärangaton Antti RInne taipuu kaikkiin Sipilän Maakuntavaatimuksiin, ja sotea rakennetaan taas sinne pohjalle.
        Sipilä saa näin ainakin osan tavoitteistaan läpi. Kokoomus ei saanut yhtään mitään.


      • kepulitpettääaina

        Ikäväksi tuon tekee se ettei talous kestä tuota,ja samalla nostetaan tukia matuille
        ja muille.Punamulta aikoinaan ajoi sosiaaliturvan siihen mittaan ettei talous ole
        sitä kestänyt muuta kuin velkarahalla.Nyt Suomalaiset eläköityy ja syntyvyys
        laskee.Kohta on konkurssi tuolla pohjalla edessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      97
      1150
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      978
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      91
      729
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      596
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe