Tinder - JKL

Jayzee

Laskujeni mukaan Suomessa on jotain 30 000 lesbonaista. Ja tämä laskelma on vielä alakanttiin (noin prosentti naisista). Missä siis ovat tinderin lesbot? "Luotain" pyörittää tyhjää niin Tampereella kuin Jyväskylässäkin.

Mielenkiinnosta siirryin miesten puolelle (heteronormatisoin profiilini) ja kas kummaa, viidessä minuutissa tykkäyksiä oli sata.. Niin surkeaa 😥 Naiset, missä olette??

27

213

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tinderella-Ella

      Helsingissä sama juttu. Täysin tyhjää ei tosin ole, mutta naiset ”loppuu” usein kun on selannut esim. 10 profiilia (joista osa pariskuntia, osa naisina esiintyviä miehiä, osa hämäriä feikkiprofiileja..). Se siitä Tinderin jännittävyydestä, mitä jotkut parisuhteessa olevat ihmiset luulevat :(

    • Mmjlug

      Juuri selasin tinderiä naisena ja naista etsien, ikähaarukalla 22-30 ja asun helsingissä. Selasin niitä todella kauan enkä päässyt edes loppuun.

      • Jayzee

        Pk-seudulla on hieman eri meininki, vieraillessani todennut. Lisäksi liikun ikäryhmässä 26-40, mikä vähentänee profiilien määrää.


      • Tinderella-Ella

        Jep, ikä on tässä nuorten puolella, pariutumisen mahdollisuudet ja vaihtoehdot vähenee kolmekymppisenä selvästi.


      • Jayzee

        Harmillisen totta :/


    • Energiaajavoimaa

      Tuo Tinderi ei oikein innosta. Eikä kiinnosta laittaa kuvaansa sinne.

      Ei vielä ole kuitenkaan ihan OK olla mitä on. Mulle tuli ongelmia yhdestä deittisovelluksestakin, jossa olin kuvalla.
      Vaikka hain naisia , niin oli töistä tuttu bongannut. Välit on jäätävät nykyään.
      Se on minusta täysin käsittämätöntä.

      • Jayzee

        Kukin tyylillään (ehkä vielä pienillä paikkakunnilla tinderprofiili voisi olla vaarallinen). Itse olen kuitenkin sitä mieltä, etteivät asiat kyllä muutukaan, mikäli piilottelee komerossa (koska joku idiootti työkaveri). Edellä mainitussa tapauksessa lohduttautuisin sillä, että kyseessä on muutenkin mulkero ihminen, joka ei ole tuntemisen saati ystävyyden arvoinen (harvoin homofobiset ovat mitään ihmiskunnan aarteita) ;-)


    • Tinderis

      Täällä olen, Helsingissä ! Kannattaa ehkä olla naiset uteliaampia ja avoimempia ennenkuin tyrmäätte Tinderissä profiileja.
      Itse voin sanoa olevani aika helmi. Nuorekas, jo elämää nähnyt, katseenkestävä lepis.
      Mutta.. Valitettavasti olen samaa mieltä että Tinderissä loppuu profiilit kesken. Matchit eivät keskustele ja tyhjää lyö.. Harmi!

    • Tinderrrr

      Mikä ois hyvä aloitus uuden upean matchin kaa?

      • Jayzee

        Jos niin hyvin käy, että matchaa, niin kysymys koskien profiilissa esille tuoduista mielenkiinnon kohteista ja ehkäpä jokin kommentti yhdistävistä tekijöistä on toiminut. Ihmiset ovat kyllä yksilöitä, aika usein olen jäänyt myös vastausta vaille (tinderissä on helppo olla epäkohtelias).

        Tässäpä syy, miksi on kovin vaikea aloittaa keskustelua, jos profiilissa on vain kasvokuva, ja ehkäpä pituus ja paikkakunta.. Okei, Maija Mäki-Matista, 172cm, mitäs sun viikonloppuun..? Tuo on ehkä inhokkikysymykseni ;)


    • Tinderiläinen

      Täällä yksi mukava, vapaa ja lapseton naisellinen l-nainen Pirkanmaan alueelta. 38 vuotta itselläni ikää. Poikatytöistä mätsejä toivon, ja yhden ihanaisen omakseni <3

      • Julien7

        Hepsis, tässä olisi yksi tarjolla. Muutama pitkä parisuhde takana, oon sinkkuilut omasta mielestäni jo tarpeeksi (2-3 vuotta). Etsin femmeä ihanaista, olen yhden naisen nainen. Toiv. isoimmat draamat jo takana, mutta en aio takan viereenkään 'syrjäytyä' 😊 Jos kiinnostut, niin laitan sp-osoitteen ... Ps. Ikää vähän enemmän kuin sulla, mutta saat itse sitten todeta, että en ole kukkahattutäti/lenkkari puvunhoususetä 😁
        Ps. Missä päin Suomea olet?


      • Tinderiläinen
        Julien7 kirjoitti:

        Hepsis, tässä olisi yksi tarjolla. Muutama pitkä parisuhde takana, oon sinkkuilut omasta mielestäni jo tarpeeksi (2-3 vuotta). Etsin femmeä ihanaista, olen yhden naisen nainen. Toiv. isoimmat draamat jo takana, mutta en aio takan viereenkään 'syrjäytyä' 😊 Jos kiinnostut, niin laitan sp-osoitteen ... Ps. Ikää vähän enemmän kuin sulla, mutta saat itse sitten todeta, että en ole kukkahattutäti/lenkkari puvunhoususetä 😁
        Ps. Missä päin Suomea olet?

        Tampereella olen minä ja toki kiinnostunut tekemään tuttavuutta :)


      • Tinderiläinen
        Tinderiläinen kirjoitti:

        Tampereella olen minä ja toki kiinnostunut tekemään tuttavuutta :)

        En kerinnyt eilen saamaan viestiäsi. Tule tänään maanantaina uudelleen klo 20 :)


      • Tinderiläinen kirjoitti:

        En kerinnyt eilen saamaan viestiäsi. Tule tänään maanantaina uudelleen klo 20 :)

        Hei, oonpa ääliö! En edes ajatellut, että mullahan ON tuo käyttis täällä ... Löytyy tämän viestin ohesta ... Sitten loppuosan varmasti arvaatkin 😊


      • Tinderiläinen
        r_r_r_r kirjoitti:

        Hei, oonpa ääliö! En edes ajatellut, että mullahan ON tuo käyttis täällä ... Löytyy tämän viestin ohesta ... Sitten loppuosan varmasti arvaatkin 😊

        Viesti juuri laitettu :)


      • Julien7
        Tinderiläinen kirjoitti:

        Viesti juuri laitettu :)

        Juu, ja vastattukin :) Kurkkukivun vuoksi valvon, aamulla labraan ... Angiinapeitteitä ei näy, ehkä on joku muu kurkkutulehdus... Voisi vaikka nukkuakin, muutaman tunnin ehtii ... *Huoh*
        Palataan pian :D


    • Onkohan tällaisella hiukan päälle nelikymppisellä hoikalla ihan nätillä myöhään heränneellä enää mitään toivoa tuolla Tinderissä? En ole vielä uskaltautunut, mutta ehkäpä piankin. Hirmusti haluttais tutustua johonkin naiseen joka veis jalat alta ihan romanttisessakin mielessä ei vaan pelkkänä petikaverina. Tais tää juna mennä jo...

      • HesanSöpö

        On toivoa. Sinne vaan rohkeasti!
        Toivottavasti kohdataan :)


    • SinkkuN50

      Täällä olis 50v lepakko vapaana,jos jotain immeistä kiinnostais tutustua :)

    • Julkilepakko

      Missä kaikki vapaat naiset ovat? Tilastojen valossa meitä on todella paljon, jopa ihan pienimmillä paikkakunnillakin. Miksi "tarjonta ja kysyntä" eivät kohtaa? Kaikki eivät halua naamakuvaansa mihinkään sovellukseen. Syy ei aina tarvitse olla siinä, että halua tunnistautua lepakoksi. Voi olla, että joku ei vain halua itsestään kuvia sähköisiin järjestelmiin, ainakaan julkisiin. Mikä siis neuvoksi?

    • zoza

      En ymmärrä, itse kun olen ollut Tinderissä n. 4 kk sitten niin kyllä riitti naisia ja mätchejä. Asun siis Turussa.

    • zoza

      Ja tosiaan noista suosituista deittisovelluksista ja sinkkuudesta: Jossain vaiheessa käy niin, että mitään kunnon keskusteluja ei vaan synny ja homma junnaa paikoillaan viikosta ja kuukaudesta toiseen. Siinä vaiheessa kun tuntuu, että puoli Suomea on nähnyt sen oman sinkun ja avoimesti lesbon naaman eikä KETÄÄN kiinnosta, niin tekee mieli vetää profiili telakalle ainakin hetkeksi. Sitten tulee näille palstoille missä jengi kysyy että missä te kaikki sinkut olette?? No täällähän minä! Mutta ei teitä kiinnosta! :D :D Että sellainen kysyntä ja tarjonta.

      • Jayzee

        Tuo vaiheittaisuus pitää paikkansa myös omalla kohdallani. Samoin joutuu pitämään välillä taukoa, mutta olen tehnyt niin, etten selaile jos kyllästyminen on iskenyt. Jos joku matchi on tänä aikana viestittänyt, niin sitten olen tehnyt paluun.
        Kaiherrus syntyi varmaan juuri siitä tunteesta, että edellisellä paikkakunnalla ei syntynyt enää matcheja, mutta nyt sitten seuraavalla eli Jyväskylän seudulla ei tunnu olevan edes vaihtoehtoja :D


      • Julien7
        Jayzee kirjoitti:

        Tuo vaiheittaisuus pitää paikkansa myös omalla kohdallani. Samoin joutuu pitämään välillä taukoa, mutta olen tehnyt niin, etten selaile jos kyllästyminen on iskenyt. Jos joku matchi on tänä aikana viestittänyt, niin sitten olen tehnyt paluun.
        Kaiherrus syntyi varmaan juuri siitä tunteesta, että edellisellä paikkakunnalla ei syntynyt enää matcheja, mutta nyt sitten seuraavalla eli Jyväskylän seudulla ei tunnu olevan edes vaihtoehtoja :D

        Kyllä Jykylässä on, sen jo tiedän, vapaita lepakko/bisse/pan-naisia ... Itse pari sataa kilsaa etäämmällä ... Tinder on omalta osaltani hyyyyyvin läpikäyty, ei jaksa enää, muitakin mahdollisuuksia onneksi on


      • bgb

        Liika valikoivuus. Heteromies antaa Tinrerissä tykkäyksen jokaiselle sopivalta tuntuvalle naiselle. Naiset taas antavat tykkäyksiä nihkeästi pitkän harkinnan jälkeen. Eihän tykkäys Tinderissä tarkoita kuin että toinen voisi pyytää treffeille. Mutta jos edes treffeille ei voi lähteä jollei toinen tunnu täydelliseltä niin ei tarvitse kysellä miksei löydä ketään.


    • jkltinder

      Täällä olen :D

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      326
      3672
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1679
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1435
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1300
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      56
      1243
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      192
      1198
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe