Kotimme on

pirremiinapas

oudon sähköistynyt, en tarkoit että kodissamme on sähköt, vaan että jos otan esm.täysin puuvillaisen olotakin päältäni, se kipunoi, ja samon jos kerään puuvillaisen maton syliini saan sähköiskuja kuin oikein kovalla pakkasella..miksi - onko kotimme sähkömagneettinen taso jostain syystä liian korkea?

Tänään sain sähköiskun vaihtaessani autooni sulakkeen, en tiedä, mutta sitten katkasin talon pääkatkaisijasta sähköt pois, auton sulake meni paikolleen ilman kipunoita...

86

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • henrjii
      • pirremiinapas

        Huuhteluainetta käytän aina,- mutta kerropa kun olet jotenkin nohevampi näissä nettijutuissa, että mitä valo meinaa nettiyhteyksien liitämisessä toisiinsa..ja entä jonkun moottorin käynnistäminen esim. sopivan lähellä autoamme tai pihaamme, tarvitaanko datan siirtoon(infrapunalla) jotain siis valoa ja kenties lisä energiaa...voi tuntua käsittämättömiltä nämä kysymykseni, mutta kun yritän saada logiista yhteyttä näiden tapahtumien kesken..

        Olen aiemmin laittanut tännekin linkin automaattisesta toistosta
        https://www.youtube.com/watch?v=8KdnrRm8jTA

        tietoturva skannauksessa tuli kerran ilmoitus, että koneessani on PAN -verkko että poistetaanko se...se on Bluetoot verkko, mutta voidaan kayttää sopivin lisukkein verkkona jota ei voi kuunnella..ja toimii rahasampona eli klikkaus ja rahaa (ainakin bitgoineja) tulee joka klikkauksella..yrityksen esim.logon klikkauksella..

        Se kai selittäisi nuo ihmeelliset sijainnit Google tileilleni, ja Facebookin 11 tilille..


      • tarkennus
        pirremiinapas kirjoitti:

        Huuhteluainetta käytän aina,- mutta kerropa kun olet jotenkin nohevampi näissä nettijutuissa, että mitä valo meinaa nettiyhteyksien liitämisessä toisiinsa..ja entä jonkun moottorin käynnistäminen esim. sopivan lähellä autoamme tai pihaamme, tarvitaanko datan siirtoon(infrapunalla) jotain siis valoa ja kenties lisä energiaa...voi tuntua käsittämättömiltä nämä kysymykseni, mutta kun yritän saada logiista yhteyttä näiden tapahtumien kesken..

        Olen aiemmin laittanut tännekin linkin automaattisesta toistosta
        https://www.youtube.com/watch?v=8KdnrRm8jTA

        tietoturva skannauksessa tuli kerran ilmoitus, että koneessani on PAN -verkko että poistetaanko se...se on Bluetoot verkko, mutta voidaan kayttää sopivin lisukkein verkkona jota ei voi kuunnella..ja toimii rahasampona eli klikkaus ja rahaa (ainakin bitgoineja) tulee joka klikkauksella..yrityksen esim.logon klikkauksella..

        Se kai selittäisi nuo ihmeelliset sijainnit Google tileilleni, ja Facebookin 11 tilille..

        Ihmeelliset sijainnit?
        Kimito on suomeksi Kemiö.
        Sieltä se löytyy rannikolta eikä mistään ulkomailta.


      • anonyymi_d69

        Mene nyt jo lääkäriin. Se on sanottu sinulle useaan kertaan.


      • tarkennus kirjoitti:

        Ihmeelliset sijainnit?
        Kimito on suomeksi Kemiö.
        Sieltä se löytyy rannikolta eikä mistään ulkomailta.

        Paikka lanitude eli Lan: 60.1605 ja Lo: 22.729

        Ymmärrätkö mitä nämä on, jos et mene lääkäriin ja äkkiä,


      • pirmiin02 kirjoitti:

        Paikka lanitude eli Lan: 60.1605 ja Lo: 22.729

        Ymmärrätkö mitä nämä on, jos et mene lääkäriin ja äkkiä,

        Onko Suomessa Kimito?
        Ei Kemiö, ei millään kielellä ei eestiksikään...ja sijaitseeko Kemiö tuolla pituus piiriillä ja leveyspiirillä, ei minun tietääkseni..


      • KiehtovaMaailma
        pirmiin02 kirjoitti:

        Onko Suomessa Kimito?
        Ei Kemiö, ei millään kielellä ei eestiksikään...ja sijaitseeko Kemiö tuolla pituus piiriillä ja leveyspiirillä, ei minun tietääkseni..

        Kimito on Kemiö på svenska.

        Koodit ovat Kemiöön tai Kemiönsaareen.


      • Heikunkeikku
        pirmiin02 kirjoitti:

        Onko Suomessa Kimito?
        Ei Kemiö, ei millään kielellä ei eestiksikään...ja sijaitseeko Kemiö tuolla pituus piiriillä ja leveyspiirillä, ei minun tietääkseni..

        On Suomessa Kimito. Kemiö on ruotsiksi Kimito.
        Kemiönsaari on ruotsiksi Kimitoön.


      • Voipi olla, muttei sijainnissa La 60.1605 ja Lo 22.729. Suomessa muka!?
        Siellä on Kimito.
        Huvittavaa vielä kun koneeni näytti tälle Kimitossa olijalle IP osoitetta 46.132.130.
        Face tilini on avattuna joko Jämsässä tai Jyväskylässä.. ihmettä minusta, kun mie olen täällä..


      • KiehtovaMaailma
        pirmiin02 kirjoitti:

        Voipi olla, muttei sijainnissa La 60.1605 ja Lo 22.729. Suomessa muka!?
        Siellä on Kimito.
        Huvittavaa vielä kun koneeni näytti tälle Kimitossa olijalle IP osoitetta 46.132.130.
        Face tilini on avattuna joko Jämsässä tai Jyväskylässä.. ihmettä minusta, kun mie olen täällä..

        Koneesi/ohjelmasi tuntee sinut ja murhaamisen himosi, äkkipikaisuuden ja harkitsemattomuuden – ja muutamia muita ominaisuuksia....
        Se salaa sijaintitiedoista loppuosan, jotta et mene murhaamaan ketään. Varsinkaan eri henkilöä.
        Eikä siinä ole mitään huvittavaa.

        Samoin salaa ip-osoitteesta loppuosan 3 numeroa. Useinkin ip-osoite kertoo vain operaattorin sijainnin samasta suojelusyystä.
        Olisin hyvin huolestunut, jos ip-osoitteeni kertoisi katuosoitteeni yleiseen tietoon.

        Kemiö/Kemiönsaari. Piste.


    • Heikunkeikku

      Mun opetusluokka on sähköistynyt. Tai niin ajattelisin, jollen tietäisi staattisen sähkön inhoista toiminnoissa.
      Usein jos kädellä tarraudun oppilaan käteen (laittaakseni hänen käden oikeaan asentoon), niin jummijammi johan kipinöi. Saan sähköiskun.

      Pianotuoli mitähän materiaalia hää on, niin jos oppilaalla on "vääränlaiset" vaatteet yllään, niin hetken kun hinkkaa peppuaan tuoliin, niin johan on kypsä antamaan opettajalle sähköiskun.
      Olen kysynyt (ohimennen) niiltä oppilailta, joista ehdottomasti saan sähköiskun, että käyttävätkö he huuhteluainetta. He eivät käytä.
      Kaikki oppilaat eivät ole niin sähköisiä, vaikka istuvat samalla tuolilla.

      Minullekin tuli mieleen, että käytätkö huuhteluainetta? Jos et, niin staattinen sähkö tykkää susta.

      En usko ja olen melko varma, että sähkömagneettinen tasosi kodissasi ei ole epänormaali.

    • valoakansalle

      Ota ehjä loisteputki ja pitele sitä putken päistä käsissäsi.
      Voi tulla pieni yllätys...

    • henrjii

      Jos on yksi maadoittamaton pistorasia, loput ovat maadoitettua samassa huoneessa
      voi sähköiskun vaara olla olemassa.
      Ja jos laittaa maadoitetun kodinkoneen maadoittomaan pistokeeseen, ja
      kone hajoaa, ottaa se maadoitusen lattiasta, ja kone muuttuu jänniteiseksi

      • pirremiinaapas

        Onhan tässä sekaisin näitä vanhoja ja uusia pistorasioita..


      • henrjii
        pirremiinaapas kirjoitti:

        Onhan tässä sekaisin näitä vanhoja ja uusia pistorasioita..

        jos on uusia, niin sähkömies on kyllä katsonut että ne
        on asianmukaisesti asennettu


      • pirremiinapas
        henrjii kirjoitti:

        jos on uusia, niin sähkömies on kyllä katsonut että ne
        on asianmukaisesti asennettu

        Onhan ne uudet laitettu entisiin piuhoihin, vain keittiön sähköt laitettiin ihan uusiksi..en tiedä, mutta nytkin polttaa niin pirusti hartioita,,tullu mieleen että onko miun tietoverkko yhistetty kotimme sähköverkkoon, kun ja jos kirjaudun tileilleni (Microsoft, Google, ja Facebook, niin tämä sihinä alkaa ja polttaminen ja helvetin tökkiminen, kuin laserilla tai sitten jollain microaalloilla - radioaalloilla tms. , vaikka ei minun tarvitse olla asiantuntija siinä miten tämä häirintä tuotetaan, se kuuluisi ympäristökeskuksen asumisterveyden puolelle.
        Ja sanopa, miten tämä hiton kuumentaminen tapahtuu, kuin infrapunalla, tai jollain UV -säteilyllä tuotettua, mutta silloin pitää olla kotiimme tehty ulkopuolisten toimesta muutoksia, ainakin vessassa, pesuhuoneessa, saunassa, ja talon samalla puolella olevissa makuuhuoneissa on vaikea olla kun tuntuu että sähkö ihan tarttuu selkään ja kehoon..

        Kesämökkinä olleeseen ok -taloomme oli tehty sähkömittariin oikomisia, eli makkarista ei saanut virtaa pois mistään mittarin pääkatkaisijasta. Mieheni työkaveri oli sähkömies ja kävi katsomassa mittarin sisukset ja sieltähän se "vika" löytyi, yksi sulake oli ohitettu!!

        Käytin täkäläisen sähköalan edustajan korjaamassa mittarin muuttelut...se jäi arvoitukseksi ..tai melkein , kuka sen teki ja ketkä, sen vaarallisen virityksen, mutta naapuri sanoi jonkun moottoripyörällä käyneen pihassa..olisi pitänyt tehdä rikostutkinta pyyntö, mutta jäi silloin tekemättä.

        Nyt näyttää, että autoonkin on tehty jotain omin päin (Bluetoot ko, vai mikä kaiutin, vastaanotin..) koska seurataan kuin eräs sitä jota en nyt tässä sano; jos menen autolla vaikka mihin niin takkuulla on porukka koolla. Tässä kun mieheni oli saattohoidossa ja olin hänen luonaan vuorokaudet ympäri, niin nämä rikolliset perkele tulivat sen saattohoito huoneen, lähes ikkunan alle passiin.
        Aiemmin kerrostalossa asuessani olin ilm. samassa verkossa naapureiden kanssa, koska aina kun nappasin huoneistomme sähkökatkaisijasta virrat pois, talomme muutamille asukkaille tuli kiire, en tiedä miksi, oliko jossain toinen (tai kolmas ja neljäs) kone, joka toimi palvelimena ja sinne tai sieltä "pelastettiin" jokpo kaista tai signaali..mutta joka tapauksessa jotain käsittämätöntä tämä on.

        Sitten nämä muutamat yläpuolellamme asuneet naapurit on levittäneet sellaista paska tarinaa ettei tosikaan, kuin saadakseen oikeutuksen minun kiusaamiseeni..

        Usko tai älä, mutta tätä samaa porukkaa tuli Espanjaankin mukana..ja sen voi vaikka poliisitutkinnassa todeta jos sen tutkinnan saisi käyntiin...
        Tämä ei ole satua, eikä harhaa, vaan koettua ja todistettavissa olevaa faktaa..


      • Harhasi-ei-haihdu

        Taitaa ukkosikin olla mielikuvitusta vaan. Sinulla ikinä ollutkaan. Kuin mielisairaalassa.


      • Harhasi-ei-haihdu kirjoitti:

        Taitaa ukkosikin olla mielikuvitusta vaan. Sinulla ikinä ollutkaan. Kuin mielisairaalassa.

        Nyt ainakin on vain mielessä, ja tähtenä taivaalla..ei krone..


    • Minä olen huomannut, että jos kädet on kuivat, siis sellaiset rasvaamattomat rapisevan kuivat, niin saan napsauksia sieltä sun täältä.
      Tiskipenkki on yksi varma paikka, josta napsahtaa näpeille. Mutta kummallinen homma, että se napsahtaa vain sen kertansa. Sitten kun heti perään kosketan sitä uudelleen, niin sitten sitä napsausta ei tule. Häviääkö se staattisuus siitä yhdestä kerrasta käsistäni vai siitä tiskipenkistä?

      • pirremiinapas

        Ei häviä, kuset menee housuun kun on suuri ampeeristen kodinkoneiden vierellä..sanon tämän ihan reilusti, koska minulla ei ole koskaan ollut mitään iinkontinentti vaivaa, etenkin korjausleikkauksen jälkeen, mutta niin jne..tämäkään ei ole satua, on kuin kun tarpeeksi sähköistyn niin se laukaisee tuon reaktion, kun menen tosiaan esim.pesuhuoneeseen , jossa on kolmen 16 amperin takana oleva saunan uuni, ja saunaan en uskalla yksin mennä ollenkaan..varmana saan sähkärin..

        Olen huomannut huoneessa, jossa meillä on sähkötaulu,( siis toinen) että siellä on kuin uusi ennen huomaamaton, paksu musta putki joka näkyy sähkökaapin alla seinässä olevasta, joskus kai entisten asujien aikaan rotan syömästä reiästä..minä kun joskus kokeilin että meneekö se reikä miten ylös tai miten suuri se on, en mie sillon miytään putkeä siinä tuntenut, eikä miun käsi oisi sinne sopinut..

        Haluaisin tutkituttaa naapurista tulevan sähkölinjan ja muuntajan välisen kuormituksen, ja ympäri vuorokautisen kuormituksen, sekä sähkömittareiden taustalevyn takaa, ett onko sinne taas joku amatööri sähkäri käynyt muuttelemassa jotain.

        Tämä on niin uskomatonta ja vaikeasti toteen näytettävää koska AINA kun meille tulee joku kylään, mitään ei tunnu,,eikä sirise eikä sihaja, kuin olisi ymp.vuorokautinen seuranta päällä..:(

        Kerron vielä että sattui semmoinen kun, tässä syksypimeiden aikaan aukaisin telkkarin aamulla ja en laittanut valoja huoneisiin vielä, niin..arvaa yhtäkkiä telkkarin näyttö oli pimeä, ja siellä liikkui ruksi eli rasti,ja kuin vaalea hahmo, sekä ääni että "hieman oikeaan vielä", eli oliko se mikä..kohdistettiinko minuun jollain seuranta laitteella ja infrapuna kameran kautta "raksi ruttuun", säikähdin ja sanoin ääneen yksin että ei helvetti..niin se loppui siihen, kai se kun ääneni kuului jossain seuranta keskuksessa, - oli kai vahinko,että se keskustelu tuli läpi..

        Tämä olisi niin pitkä juttu, että ei illta riitä..mutta apkko jo kertoa täällä, kun tuntuu ettei kukaan usko minua, että saisi rikostutkinnan alkuun.

        Autossa uskon olevan tosiaan jotain tehty, koska kun olin menossa autotalo Laakkoselle sitä tarkastettavaksi, siis auton tietokonetta, niin perässäni tuli lähes juoksujalkaa yksi tuntemani, joka kävi sanomassa töiden vastaan ottajalle jotain, ja niin vain vedin taas vesiperän, ja ei kuulemma voinut saada auton tietojen historiaa ulos, olisi pitänyt ostaa 400 euron lisälaite, mutta se on kukkua..mutta kai siellä on tähän koplaan kuuluva asennuspuolella töissä..ja nin saatiin vesittetyä se mahdollisuus toteen näyttää ne "asennukset", lie kiteeläinen asentaja siellä töissä.


      • jumankekkasoikoon
        pirremiinapas kirjoitti:

        Ei häviä, kuset menee housuun kun on suuri ampeeristen kodinkoneiden vierellä..sanon tämän ihan reilusti, koska minulla ei ole koskaan ollut mitään iinkontinentti vaivaa, etenkin korjausleikkauksen jälkeen, mutta niin jne..tämäkään ei ole satua, on kuin kun tarpeeksi sähköistyn niin se laukaisee tuon reaktion, kun menen tosiaan esim.pesuhuoneeseen , jossa on kolmen 16 amperin takana oleva saunan uuni, ja saunaan en uskalla yksin mennä ollenkaan..varmana saan sähkärin..

        Olen huomannut huoneessa, jossa meillä on sähkötaulu,( siis toinen) että siellä on kuin uusi ennen huomaamaton, paksu musta putki joka näkyy sähkökaapin alla seinässä olevasta, joskus kai entisten asujien aikaan rotan syömästä reiästä..minä kun joskus kokeilin että meneekö se reikä miten ylös tai miten suuri se on, en mie sillon miytään putkeä siinä tuntenut, eikä miun käsi oisi sinne sopinut..

        Haluaisin tutkituttaa naapurista tulevan sähkölinjan ja muuntajan välisen kuormituksen, ja ympäri vuorokautisen kuormituksen, sekä sähkömittareiden taustalevyn takaa, ett onko sinne taas joku amatööri sähkäri käynyt muuttelemassa jotain.

        Tämä on niin uskomatonta ja vaikeasti toteen näytettävää koska AINA kun meille tulee joku kylään, mitään ei tunnu,,eikä sirise eikä sihaja, kuin olisi ymp.vuorokautinen seuranta päällä..:(

        Kerron vielä että sattui semmoinen kun, tässä syksypimeiden aikaan aukaisin telkkarin aamulla ja en laittanut valoja huoneisiin vielä, niin..arvaa yhtäkkiä telkkarin näyttö oli pimeä, ja siellä liikkui ruksi eli rasti,ja kuin vaalea hahmo, sekä ääni että "hieman oikeaan vielä", eli oliko se mikä..kohdistettiinko minuun jollain seuranta laitteella ja infrapuna kameran kautta "raksi ruttuun", säikähdin ja sanoin ääneen yksin että ei helvetti..niin se loppui siihen, kai se kun ääneni kuului jossain seuranta keskuksessa, - oli kai vahinko,että se keskustelu tuli läpi..

        Tämä olisi niin pitkä juttu, että ei illta riitä..mutta apkko jo kertoa täällä, kun tuntuu ettei kukaan usko minua, että saisi rikostutkinnan alkuun.

        Autossa uskon olevan tosiaan jotain tehty, koska kun olin menossa autotalo Laakkoselle sitä tarkastettavaksi, siis auton tietokonetta, niin perässäni tuli lähes juoksujalkaa yksi tuntemani, joka kävi sanomassa töiden vastaan ottajalle jotain, ja niin vain vedin taas vesiperän, ja ei kuulemma voinut saada auton tietojen historiaa ulos, olisi pitänyt ostaa 400 euron lisälaite, mutta se on kukkua..mutta kai siellä on tähän koplaan kuuluva asennuspuolella töissä..ja nin saatiin vesittetyä se mahdollisuus toteen näyttää ne "asennukset", lie kiteeläinen asentaja siellä töissä.

        ........IIIIIIIIIIIHHHHHH.........TYRSK...............


    • Säkenöivää-voimaa

      Minulla on wc pytty kaasuuntuvaa mallia noin kerran päivässä.
      Siinä kun istuu, ei voi sytyttää tupakkaa, ettei joudu heittoistuimeksi.

      • Minä taas väitän errä maapallo on litteä


    • Kuintolijapariskunta

      Kun menen ja tulen kuntosalille hissillä, nappia painaessani saan ihan sattuvan sähköiskun. Joka kerta. En käytä huuhteluainetta. Myös salikaveri saa samassa paikassa sähköiskun. Hän meinaa että siinä on jotain vikaa. Ehkä eräänä päivänä kysymme infosta asiaa.

      • henrjii

        hissi hankaa sähköä, ja tennarit ei oikein hyvin maadoita.
        Toisenlaiset töppöset jalassa voisi auttaa, tai koskettelu seinään/kaiteisiin
        ennen hissiä


      • Maadoitusratkaisu

        Mielestäni, kun lähtee yleisille paikoille, kannattaa sitoa itseensä maadoituspiuhoja joiden päät laahaa maata. Näin välttyy ylimääräisiltä staattisen ja sähkövikaisen sähkön aiheuttamalta pahoinpitelyltä.
        Piuhoja saa hyvin varustetuista alan liikkeistä.
        Esimerkiksi naiset voi tehdä itselleen maadoituspiuha rimpsu mekon tai hameen.
        Miehillä piuhat voi olla kiedottuna jalkoihin, ei näy verkkareiden alta.


      • pirremiinapas

        Sain kännykästä niin kovan tällin sormeen että tuli pieni mustrlma


      • pirremiinapas
        pirremiinapas kirjoitti:

        Sain kännykästä niin kovan tällin sormeen että tuli pieni mustrlma

        Siis mustelman


      • pirremiinapas kirjoitti:

        Sain kännykästä niin kovan tällin sormeen että tuli pieni mustrlma

        Sekin on koettu.
        Ei tullut minulle kännykästä vaan mopin varresta. Katkesi kai joku pieni pintaverisuoni.


      • tekniikanihme
        Tellukka kirjoitti:

        Sekin on koettu.
        Ei tullut minulle kännykästä vaan mopin varresta. Katkesi kai joku pieni pintaverisuoni.

        Onko sinulla sähkömoppi???


      • tekniikanihme kirjoitti:

        Onko sinulla sähkömoppi???

        Ei, sillä kertaa ei ollut sähkömoppi, kun ihan tavallinen rautavartinen.


    • vanhanaakka

      Pakkasella yleensä minullakin kipinöi ja saan sähköiskuja mitä ihmeellisimmistä esineistä kun en huuhteluaineita voi käyttää...….yksi esine joka huomattavasti on auttanut on ionisoiva pattereilla toimiva hiusharja, se vie sähköisyyden hiuksista ja näköjään auttaa sitä kautta muuhunkin, täytyy muistaa jatkossa käyttää vähän ahkerammin.
      Aikoinaan töissäollessa oli työkengät sellaiset jotka poisti staattista sähköä.....

      • Joo, noista kengistä tuli mieleen jotain juttua, josta luin aikoinaan.
        Se oli silloin, kun crocsit tuli muotiin ja sairaalahenkilökunta tykkäsi, että niillä on mukavan pehmeää hipsutella sairaalan vahatuilla ja kiilloitetuilla käytävillä. Mutta sitten huomattiin niitten kehittävän staattista sähköä.


      • Paljon-laiminlyödään
        Tellukka kirjoitti:

        Joo, noista kengistä tuli mieleen jotain juttua, josta luin aikoinaan.
        Se oli silloin, kun crocsit tuli muotiin ja sairaalahenkilökunta tykkäsi, että niillä on mukavan pehmeää hipsutella sairaalan vahatuilla ja kiilloitetuilla käytävillä. Mutta sitten huomattiin niitten kehittävän staattista sähköä.

        On paljon tuotanto-toimitila-sairaala ym kohteita, joiden lattioissa pitää (pitäisi) käyttää ESD vahaa. Se on sähköä johtamaton eikä kehitä staattista jännitettä. Vaha ei ole halpaa.


    • anonyymi_PhO

      Sirittää, sirittäääää.......

      • Olen pahoillani, siperian sirkatko, vai tulivatko Kuubasta..tänne..


    • talviaikaan

      Kotona ei kipunoi, vaikka en käytäkkään mitään huuhteluaineita, sillä suosin luonnon materiaaleja, muovia ja keinokuituja ei ole juuri mitään.
      Muutaman ystäväni luona piipahdellessa saattaa kyllä hiukan napsahdella, heillä kun on keinokuitumattoja ja muita -tekstiilejä. Tyttäreni autossa on sellaiset penkit joihin hiukseni ikäänkuin liimautuvat ja ritisevät sitten kun nousen ylös.

      • Tosi ikävä reaktio, mutta onneksi sillä "hankaus sähköllä" ei ole terveydellistä haittaa.
        Hame voimyös takertua jalkohin, jos jaloissa on keinokuitu sukkahousut ja hame keinomateriaalia, mutta hieroen sipaisu jotain ihorasvaa jalkoihin sukkahousujen päälle, niin eipä tartu hame enää :)


    • staka

      Lastenlasten kanssa on kiva leikkiä ilmapalloilla. Yksi hauska juttu on että hinkkaa ilmapalloa hiuksiin, sitten sen saakin pysymään katossa. Ja lapsilla on hauskaa.

      Pirre kuule, onkohan ilmapallon ilmassa sähköä...?

      • jo.on

        Vittuilet ihan suoraan.


      • varmasti.hauskaa

        Lukeekohan joku tämän, että lapsi pysyy katossa.
        Pohdinpahan vaan...


      • Saunamajuri-ansioitunut
        varmasti.hauskaa kirjoitti:

        Lukeekohan joku tämän, että lapsi pysyy katossa.
        Pohdinpahan vaan...

        Mummeille, ukeille ja lasten vanhemmille:
        Saunassa lapsia pitää hangata kuivalla pesusienellä ja sitten viskata ne roikkumaan kattoon siksi ajaksi, että voi itse saunoa rauhassa.
        Märissä hiuksissa lapset eivät taida pysyä katossa, ellei shampoona ole pikaliimaa.

        Ilmapallon ilmassa on muuten sähköä, jos sinne lataa sellaista. Ilmapallon naru rautalangasta ja työntää töpselin reikään.


      • Ilmeisesti on, sinulla..pallosa ilmaa..


      • Saunamajuri-ansioitunut kirjoitti:

        Mummeille, ukeille ja lasten vanhemmille:
        Saunassa lapsia pitää hangata kuivalla pesusienellä ja sitten viskata ne roikkumaan kattoon siksi ajaksi, että voi itse saunoa rauhassa.
        Märissä hiuksissa lapset eivät taida pysyä katossa, ellei shampoona ole pikaliimaa.

        Ilmapallon ilmassa on muuten sähköä, jos sinne lataa sellaista. Ilmapallon naru rautalangasta ja työntää töpselin reikään.

        Oletko eestilänen..


    • Neuvoja.yövuorossa

      Sanoit, että näitä oireita tms. tulee vain silloin, kun olet yksin. Kääntäen ei ole silloin, kun muita on paikalla.
      Hanki siis seuralainen. Joku ihminen.

      • Viimein-pimahti

        Hällä on suruaika. Häne mies haurattiin justiins, johkin lataamon takapihalle.
        Nythä mummo on larattu sähköl, paljon volttei ja sähkö shokkei.


      • Neuvoja.yövuorossa
        Viimein-pimahti kirjoitti:

        Hällä on suruaika. Häne mies haurattiin justiins, johkin lataamon takapihalle.
        Nythä mummo on larattu sähköl, paljon volttei ja sähkö shokkei.

        Ou, enpä ole lukenut niin tarkkaan. Sorgen Miina.


      • Niinpä-oli-esillä
        Neuvoja.yövuorossa kirjoitti:

        Ou, enpä ole lukenut niin tarkkaan. Sorgen Miina.

        Viikko vai pari sitten oli menossa miehensä hautajaisiin. Ainakin kertomansa mukaan.


      • Viimein-pimahti kirjoitti:

        Hällä on suruaika. Häne mies haurattiin justiins, johkin lataamon takapihalle.
        Nythä mummo on larattu sähköl, paljon volttei ja sähkö shokkei.

        Eestistäkö?


      • Kaikki aikanaan tai ei ollenkaan, ei rikolliset häviä sillä jos minä seuralaisen otan, he muuttavat kiusaamaan muita ihmisiä..tai jopa lapsia..bedot.


    • Vessapaperin.valoshow

      Menes vessaan ja istu pimeässä, ota vessapaperinpala ja kääntele sitä käsissäsi niin sekin leiskuu. Mulla ainakin. Mistähän se sitten johtuu? Sekin on puusta valmistettu. Samoin leiskuu pimeässä puuvillainen tyynyliina. Ei ole siis mitään keinoainetta.

      • pirremiinapas

        Mänepäs paikalles päivystämään, eläkä huutele hädissäs..


    • henrjii

      En usko että kukaan ei näkisi niin suurta vaivaa, että teksi
      mitään vastaavaa sinulle.
      Saattaa olla, että koneellasi on ollut joku haittaohjelma, mutta enivei
      jatka elämää ja unohda kaikki tietotekniikka, kukaan ei uhkaa sinua.
      Luulen, että käyt suruaikaa, etkä oikei osaa. silloin esiintyy aistiharhoja
      ja paniikkihäiriöitä, voi johtua ihan yksinäisyydestä

      • pirremiinapas

        En väitäkään että minua suoraan vaan hyväksi käyttäen tätä verkkoa, jota ei voi seurata, virkavalta siis. Tietokoneen kuin tilini, Microsoft, Facebook, ja Cell mapperi tilini hävisi kummallisesti..
        Cellmapperissa näkyi jumalaton määrä tukiasemia nimelläni.
        Voi saada puhelin numeroni, jos haluat, ja tunnut älyävän tietotekniikastakin.


      • pirremiinapas

        Ei minulle vaan tässä käytetään minua hyväksi, käyttämällä tietokoneeni, puhelimeni ja niihen liitettyjä tilejä Microsoft, Facebook, ja ilm.myös Cell -mapperiin kirjauduttiin Google tilejäni.
        Cell mapperiin en ole sen jälkeen pääsytkään kirjautumaan, mutta sieltä voi kyllä katsoa kuinka monta tukiasemaa tähän ympäristöön on merkattu.
        Turhaa tämä miun kirjoittelu tietysti tästä asiasta on, kun tiedän että suurin osa ei ymmärrä tietotekniikasta ja sen tuomista mahdollisuuksista mitään, melkein mitään.
        Suomessa on yksi tapaus, jossa on naista kiusattu esim. teiitotekniikalla tuotetulla äänellä, sihinällä. En tiedä onko rikolliset saatu kiinni, mutta uutinen sattui jostain silmiini.


      • pirremiinapas
        pirremiinapas kirjoitti:

        Ei minulle vaan tässä käytetään minua hyväksi, käyttämällä tietokoneeni, puhelimeni ja niihen liitettyjä tilejä Microsoft, Facebook, ja ilm.myös Cell -mapperiin kirjauduttiin Google tilejäni.
        Cell mapperiin en ole sen jälkeen pääsytkään kirjautumaan, mutta sieltä voi kyllä katsoa kuinka monta tukiasemaa tähän ympäristöön on merkattu.
        Turhaa tämä miun kirjoittelu tietysti tästä asiasta on, kun tiedän että suurin osa ei ymmärrä tietotekniikasta ja sen tuomista mahdollisuuksista mitään, melkein mitään.
        Suomessa on yksi tapaus, jossa on naista kiusattu esim. teiitotekniikalla tuotetulla äänellä, sihinällä. En tiedä onko rikolliset saatu kiinni, mutta uutinen sattui jostain silmiini.

        p.s. laitoin ed.viestin puhelimesta, joten siksi tuplana, koneesta loppui virtanen välillä, vie muuten ihmeen paljon virtaa


      • henrjii
        pirremiinapas kirjoitti:

        p.s. laitoin ed.viestin puhelimesta, joten siksi tuplana, koneesta loppui virtanen välillä, vie muuten ihmeen paljon virtaa

        Tai akku on huono. Ihmettele miksi joku näkisi niin paljon vaivva
        että alkaisi sua kiusaamaan, jos ei ole vihamiehiä
        Tällä voi tarkistaa onko sähköpostissa ongelmia

        1. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sivuston Haveibeenpwned.com yläosassa olevaan kenttään

        2. Valitse ”pwned?”

        3. Saat luettelon palveluista, joiden hakkeroinnin yhteydessä oma sähköpostiosoitteesi on vuodettu.


      • henrjii
        henrjii kirjoitti:

        Tai akku on huono. Ihmettele miksi joku näkisi niin paljon vaivva
        että alkaisi sua kiusaamaan, jos ei ole vihamiehiä
        Tällä voi tarkistaa onko sähköpostissa ongelmia

        1. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sivuston Haveibeenpwned.com yläosassa olevaan kenttään

        2. Valitse ”pwned?”

        3. Saat luettelon palveluista, joiden hakkeroinnin yhteydessä oma sähköpostiosoitteesi on vuodettu.

        Jos lukee Good news — no pwnage found, niin kaikki on hyvin


      • 625
        henrjii kirjoitti:

        Jos lukee Good news — no pwnage found, niin kaikki on hyvin

        Tuo Haveibeenpwned.com tuntee maailmanlaajuiset kohdistamattomat hyökkäykset.
        Se ei tiedä tiettyyn koneeseen kohdistetusta haittaohjelmasta mitttttäääääään.


      • henrjii
        625 kirjoitti:

        Tuo Haveibeenpwned.com tuntee maailmanlaajuiset kohdistamattomat hyökkäykset.
        Se ei tiedä tiettyyn koneeseen kohdistetusta haittaohjelmasta mitttttäääääään.

        Joo ei haittaohjelmaa, mutta jos epäilet, että käyttäjätunnuksesi ja salasanasi on mahdollisesti vuotaneet tietomurrossa, asiaan voi nyt saada varmuuden.


      • Serkei-Lan-wifi-koff

        ""p.s. laitoin ed.viestin puhelimesta, joten siksi tuplana, koneesta loppui virtanen välillä, vie muuten ihmeen paljon virtaa""

        Minäkin luulin, että itä-rajan kylät ovat vailla sähköä pakkasten ja tykkylumien ja lauhtumisen vuoksi. Sitten kuulin, että pirremiinaksen tietokone vie koko itä-rajan sähköt. Putininkin mikrohfoni oli pimentynyt tänään. Ukko piti jotain kausi puhettaan.

        Kannattaa vaihtaa kone. Joensuussa on hyvin varustettuja alan liikkeitä jotka myy vähävirtaisia laitteita alkaen kahvipannuista hiusharjoihin.


      • henrjii kirjoitti:

        Tai akku on huono. Ihmettele miksi joku näkisi niin paljon vaivva
        että alkaisi sua kiusaamaan, jos ei ole vihamiehiä
        Tällä voi tarkistaa onko sähköpostissa ongelmia

        1. Kirjoita sähköpostiosoitteesi sivuston Haveibeenpwned.com yläosassa olevaan kenttään

        2. Valitse ”pwned?”

        3. Saat luettelon palveluista, joiden hakkeroinnin yhteydessä oma sähköpostiosoitteesi on vuodettu.

        Minä en halua, enkä osaakaan mitään temppuja näiden tietoteknisten kanssa. Joku jolle se kuuluu ihan virkansa puolesta saa selvittää nämä ongelmat, palvelunestot, esim. pankkeihin kirjautuessa, sähköposteja lähettäessä, sekä puhelimen toiminnassa, esim.viestit ei tulee harvoin perille..suoraan.
        Facen tilejä kopiotu, niitä tällä hetkellä 12 kpl, MINUN e itarvitse suojautua rikollisia vastaan se kuuluu virkavallalle ja yhteiskunnalle, se taataan jo Suomen perustuslaissakin.


    • Heikunkeikku

      Sulla on huolta noista asioista, joista olet kirjoittanut tähän ketjuun.
      Epävarmuus, huoli ja tietämättömyys vaikeista asioista tekee olon varmaan enemmän tai vähemmän kurjaksi.
      Olet varmaan puhunut lapsillesi noista asioista. Mitä he ovat sanoneet? Oletteko yrittäneet yhdessä tuumiskella? Vai etkö ole viitsinyt heitä vaivata sinua vaivaavilla asioilla.
      Toivottavasti saat vastauksia noihin sinua vaivaaviin juttuihin.

    • tohtoritutkii

      Siinä aloittajalla menevät jopa auton ja talon sähköt sikin sokin sekaisin. Lääkäriin pitäisi mennä ihmisen.

    • staka

      Aina vaan jännemmäksi menee...

      Mene nyt Pirre ihmeellä jo lääkäriin. Ja tee myös ilmoitus poliisille että tutkivat keitä nämä "seuraajasi" ovat, ja millä asialla. Ja tutkituta sähkökytkennät sun muut sähkövempaimet myös, kaikki mitä epäilet "käsitellyiksi". Että saat mielenrauhan, toivottavasti.

      Kerro sitten meillekin tulokset. Täällä me odotellaan korvat hörössä ja tovotaan että mysteerit selviävät. Tsemppiä!

      Muuten: En ikinä käytä rumia sanoja. Älä sinäkään, pyydän. Huumori on erikseen :)

    • pirremiinapas

      Tutustukaa ihan oikeasti YouTube sivuilta hakusanalla nuget ja avautuvasta valikosta se esim. Windowsin filmi...

      • Vaihtoehtoja

        Pitääkö valita kana nuget vai kala nuget vai lohi pasta?


      • henrjii
        Vaihtoehtoja kirjoitti:

        Pitääkö valita kana nuget vai kala nuget vai lohi pasta?

        kirjoita hakuun, tehtävänhallinta, ja valitse sitten käynnistys, ja valitse mitä otat


      • Vaihtoehtoja kirjoitti:

        Pitääkö valita kana nuget vai kala nuget vai lohi pasta?

        Tällainen Nuget..ymmärrätköhän mitä tarkoittaa..tuo automaattinen toisto..



      • henrjii
        pirmiin02 kirjoitti:

        https://www.youtube.com/watch?v=8pVrkbgyqgg

        Tämä linkki..löytyy se kana, kukkokin..tai kalakkuna

        aika monimutkainen prosessi, helpompi on kopioida tuo tästä
        Haveibeenpwned.com ja laittaa se kuukleen, sitten vaan kitjoitat
        sähköposti osoitteesi siihen kenttään, niin saat vastauksen.

        Toinen tuo tehtävänhallinta, jos on win 10, niin klikkaa vasemalla alareunassa
        olevaa suutennuslasia, ja kirjoita siiehen--- tehtävänhallinta---sitten
        valitset käynnistys, niin näet millaisia ohjelmia sinulla on käynissä koneella,
        jos tuntuu vierailta niin poista ne. Yleensä siinä on virusohjelma ja
        mikrosoft edge


      • henrjii
        henrjii kirjoitti:

        aika monimutkainen prosessi, helpompi on kopioida tuo tästä
        Haveibeenpwned.com ja laittaa se kuukleen, sitten vaan kitjoitat
        sähköposti osoitteesi siihen kenttään, niin saat vastauksen.

        Toinen tuo tehtävänhallinta, jos on win 10, niin klikkaa vasemalla alareunassa
        olevaa suutennuslasia, ja kirjoita siiehen--- tehtävänhallinta---sitten
        valitset käynnistys, niin näet millaisia ohjelmia sinulla on käynissä koneella,
        jos tuntuu vierailta niin poista ne. Yleensä siinä on virusohjelma ja
        mikrosoft edge

        mikrosoft on dived piti oleman


    • Kylillä on keskuslämmitys, ilma on kuivempaa kuin mökillä.
      Kun kosketan kissaa kylillä niin saattaa kuulua kova rätinä ja sormenpäihin ihan koskee. Kissa hyppää pois kauhuissaan. Samaa ei tapahdu mökillä eikä kesäaikaan kun ei ole lämmitystä.
      Tietokoneellani näkyy kylillä muiden asukkaiden reitittimien nimet jos viitsii katsoa, ei niihin silti pääse kirjautumaan, pitäisi tietää numerokoodi.

      • Asiasta-puheenollen

        Liikkuessani kylillä, kaupungeissa, junissa, laivoissa minulla on hauska viihdyke skannailla lähistöllä olevia laitteita ja katsoa kuinka moni niistä on suojaamaton. Joskus teen jotain jekkua, mutta en niin, että siitä aiheutuisi esteellistä haittaa free yhteyksille.


      • Asiasta-puheenollen kirjoitti:

        Liikkuessani kylillä, kaupungeissa, junissa, laivoissa minulla on hauska viihdyke skannailla lähistöllä olevia laitteita ja katsoa kuinka moni niistä on suojaamaton. Joskus teen jotain jekkua, mutta en niin, että siitä aiheutuisi esteellistä haittaa free yhteyksille.

        Enecar oli suojattu..


    • pirremiinpas

      Nyt sitten olen asioinut tänään pankeissa, ja verotoimistossa, eli katsotaampa ja kuunnellaan missä pankissa tai palvelussa on huomenna katkoja..ynms.

      • anonyymi_NVR

        Taivaan vallat!!


      • huolestuttavaa

        Et sä pirre noin tärkee ole, eikö läheiset kehoita lääkäriin?


    • pirremiinapas

      Näyttää että kännykkäni ja tietokoneeni tiedot, tilit ja ms. on syngronoitu, ja molemmat sosialisoitu..

      • anonyymi_d69

        Pitäisikö sun lapsille ilmoittaa?


      • Minä olisin huolissani vasta sitten, jos huomaisin pankkitililtäni jonkun asiattomasti kolunneen vähiä rahojani.
        Minun konettani muuten syngronisoikoon kuka vain, enkä huomaisi edes mitään.


      • synkkaa.joo

        Sitä se microsoft-tili tekee....


    • asdfgD

      "Tänään sain sähköiskun vaihtaessani autooni sulakkeen, en tiedä, mutta sitten katkasin talon pääkatkaisijasta sähköt pois, auton sulake meni paikolleen ilman kipunoita..."

      Oliko auto yhteydessä sähköverkkoon lämmitystolpan kautta tai muuten?

    • hmp.f

      Onko teidän talon lähettyvillä suurjännitelinjoja? Siis sähkön siirtolinjoja? Missä on lähin?

      Ne nimittäin tuottaa magneettista kenttää.

      • vieraatvoimat

        Tämä henkilö on taas tänään tehnyt uuden aloituksen. Ei pidä yllyttää häntä, harhojen maailmassa hän elelee mutta ilmeisesti ei osaa apuakaan hakea.


    • Niin, aina ei asiat ole miltä ne näyttävät, maasta katsoen, maapallokin on pyöreä, vaikkei siltä näytä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe