Miten spiritismi toimii?

-Pentti-

Siis eikõs siinã olla pimeãssã kynttilãñ ja lasien kanssa ja niihin sitten tungetaan steariinia tai jotain? Mielenkiintoista.

16

3349

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaahas, jaahas

      Hmm... Käsitin tuon sinun kysymyksen niin, että haluat tietää, miten sitä pelataan, vai?
      Noh, sanon HETI aluksi varoituksen sanan:
      EN SUOSITTELE TÄTÄ HEIKKOHERMOISILLE!!!

      1. Kirjoita sileälle paperille, esim. leivinpaperille, aakkoset. Ihan kauhean tiiviiseen ei kannata kirjoittaa, eikä kauhean pienellä. Ehkä semmoinen 3cm rako kirjainten välissä. Alareunaan voi sitten kirjoittaa numerot 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0.

      2. Keskelle lautaa piirretään ympyrän sisään pentagrammi. Ympyrän toiselle puolelle "Kyllä" ja toiselle "ei".

      3. Sitten tarvitset läpinäkyvän, ei kauhean painavan, lasin. Lasi pistetään pentagrammin päälle. Lasin päälle pistät sitten etu- ja keskisormesi. Kynttilät tuovat mukavasti tunnelmaa, joskaan ne eivät ole pakollisia.

      4. Voit aloittaa "pelin" kysymällä esim "onko täällä ketään". Lasin pitäisi tällöin ruveta liikkumaan, sikäli että henkiä on paikalla. Yleensä niitä on.

      5. Sitten voitkin kysellä mitä huvittaa. Helpointa henkien on vastata semmoisiin kysymyksiin, joihin sopii vastaukseksi joko kyllä tai ei. Mutta kyllä ne sanoillakin osaavat vastata, tietenkin, mutta aina lauseista/sanoista ei tule kovin järkeviä.

      6. Kun haluat lopettaa pelin, kysy siihen ensin lupaa. Jos vastaus on "ei", kannattaa yleensä odottaa vähän aikaa, ja kysyä sitten uudestaan. Ja yleensä ne kyllä antavat luvan lopettaa, jos kauniisti pyytää. Enkä nyt tiedä, tapahtuisiko siitä hirveää vahinkoa, vaikka lupaa ei saisikaan, ja silti lopettaisi.

      • -Pentti-

        Kiitoksia sinulle, nyt tiedetããn.


      • ....

        Aikuisten oikeesti!


      • squirrel
        .... kirjoitti:

        Aikuisten oikeesti!

        Ikkunat,peilit ja muut heijastavat pinnat pitää peittää,sähkölaitteet sulkea. Kaikki tehdään tunnelman vuoksi. Peliä ei saa lopettaa ennen kuin "antaa itselleen sormea liikuttamalla" luvan. Näin peliin saadaan jännitystä,tai ainakin niille jotka moiseen uskovat. Spiritismipiirien parissa pelleily on antoisaa puuhaa,sillä mitään vaaraa tilanteeseen ei liity. Mitä nyt jotkut uskonnolliset tahot ja "bara normaal":ikot suhtautuvat tietyllä varauksella,suorastaan (anti)patiaisesti...


      • ^^hiukan pelokas^^

        Ihan ensiksi kysyn, että miten nää "henget" vastaa?? Siis oon kuullu et ne jotenki liikuttelee kirjaimia... LIIKUTTELEE KIRJAIMIA JOTKa ON KIRJOTETTU PAPERIIN.... hei nyt selventäkää tää tieto mulle..
        sit viel semmosta, että en suosittele kenenkään pelaavan sitä. Jumala ja saatana on olemassa, muistakaa se ja mua ei todellakaan kiinnosta pelata mitään saatananpalvonta pelii... pelkään kauheesti tätä koko juttuu, samalla se kiinnostaa... kaksi erittäin rakasta ystävääni pelasi tätä peliä vuosi sitten ja pelkään kauheasti heidän puolestaan... Siis hehän eivät voi sitten päästä tavaaseen?? Silloin olen suoraan sanottuna menettänyt heidät, sillä kumpikaan ei rukoilisi muutenkaan anteeksi antoa, koska eivät usko, vaikka itse olenkin sitä heille rukoillut... Olen erittäin, erittäin kiinni henkimaailmassa... uskon ja pelkään sitä... se on samalla kiehtovaa samalla pelottavaa. Toivon, että Jeesus tukisi minua, mutta joskus tuntuu että se pyyntö on liikaa, sillä olen niin syntinen ja olen muutenkin erittäin haavoittuvainen, ja pelkään että romahdan peliin... Mitä mä teen?? Muut uskovaiset rukoilkaa puolestani! Olen sitten 12...


      • ggrrän
        ^^hiukan pelokas^^ kirjoitti:

        Ihan ensiksi kysyn, että miten nää "henget" vastaa?? Siis oon kuullu et ne jotenki liikuttelee kirjaimia... LIIKUTTELEE KIRJAIMIA JOTKa ON KIRJOTETTU PAPERIIN.... hei nyt selventäkää tää tieto mulle..
        sit viel semmosta, että en suosittele kenenkään pelaavan sitä. Jumala ja saatana on olemassa, muistakaa se ja mua ei todellakaan kiinnosta pelata mitään saatananpalvonta pelii... pelkään kauheesti tätä koko juttuu, samalla se kiinnostaa... kaksi erittäin rakasta ystävääni pelasi tätä peliä vuosi sitten ja pelkään kauheasti heidän puolestaan... Siis hehän eivät voi sitten päästä tavaaseen?? Silloin olen suoraan sanottuna menettänyt heidät, sillä kumpikaan ei rukoilisi muutenkaan anteeksi antoa, koska eivät usko, vaikka itse olenkin sitä heille rukoillut... Olen erittäin, erittäin kiinni henkimaailmassa... uskon ja pelkään sitä... se on samalla kiehtovaa samalla pelottavaa. Toivon, että Jeesus tukisi minua, mutta joskus tuntuu että se pyyntö on liikaa, sillä olen niin syntinen ja olen muutenkin erittäin haavoittuvainen, ja pelkään että romahdan peliin... Mitä mä teen?? Muut uskovaiset rukoilkaa puolestani! Olen sitten 12...

        Ihan tiedoksi vaan, että spiritismi ei ole saatananpalvontaa. Spitismi on peli, jossa hengiltä kysytään asioita. Se ei edes liity mitenkään saatananpalvontaan.


      • krikatti-tikka
        ^^hiukan pelokas^^ kirjoitti:

        Ihan ensiksi kysyn, että miten nää "henget" vastaa?? Siis oon kuullu et ne jotenki liikuttelee kirjaimia... LIIKUTTELEE KIRJAIMIA JOTKa ON KIRJOTETTU PAPERIIN.... hei nyt selventäkää tää tieto mulle..
        sit viel semmosta, että en suosittele kenenkään pelaavan sitä. Jumala ja saatana on olemassa, muistakaa se ja mua ei todellakaan kiinnosta pelata mitään saatananpalvonta pelii... pelkään kauheesti tätä koko juttuu, samalla se kiinnostaa... kaksi erittäin rakasta ystävääni pelasi tätä peliä vuosi sitten ja pelkään kauheasti heidän puolestaan... Siis hehän eivät voi sitten päästä tavaaseen?? Silloin olen suoraan sanottuna menettänyt heidät, sillä kumpikaan ei rukoilisi muutenkaan anteeksi antoa, koska eivät usko, vaikka itse olenkin sitä heille rukoillut... Olen erittäin, erittäin kiinni henkimaailmassa... uskon ja pelkään sitä... se on samalla kiehtovaa samalla pelottavaa. Toivon, että Jeesus tukisi minua, mutta joskus tuntuu että se pyyntö on liikaa, sillä olen niin syntinen ja olen muutenkin erittäin haavoittuvainen, ja pelkään että romahdan peliin... Mitä mä teen?? Muut uskovaiset rukoilkaa puolestani! Olen sitten 12...

        se siis ei ole saatanan palvontaa, sillä saatanaa ei oo olemassakaan. se on koottu muista uskonnoista pelottelemaan ja kokoamaan ihmiset samaan "uskoon"! jokainen pääsee taivaaseen jos ostaa liput lentokoneeseen.

        uskon toki, että kuoleman jälkeen pääsee joko helvetiin tai taivaaseen ja syntyy uudestaan kun aika on ja enkelit lähettää. =) joko tänne tai tuonne. =)


    • SpiritismBOY2000

      Pelattiin kerran kamujen kaa spirruu illanvietossa kun oltiin lähössä baariin. Parin kaljan jälkeen alko "kirjaimia lenteleen toisen perään" hehheh, ja sitten sen käkätyksen keskeltä ei enää kuullu töllöä niin päätettiin lopettaa. Sieltä alkoi nimittäin Invasion U.S.A., (Chuck Norris, Richard Lynch, Melissa Prophet). Katotiin sitä alkuapätkää jonka jälkeen jatkettiin baariin. Ei ihan tappiin asti oltu, kun seuraava päivänä mulla aamuvuoro. Työviikko meni ok, mutta olen harkinnut paikanvaihtoa tulehtuneen työilmapiirin takia, katotaan ny.

    • äoljgbÖIKOJ

      Tämä on aika merkillistä, mutta kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa. Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä ja onnea!
      NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ FUSKAA!!! Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia: Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi, valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

      1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.
      2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.
      3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.
      Älä katso etukäteen, silloin tulos on vaara!!!
      4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa nimet (esim.ystävät, perhe jne.).
      Älä fuskaa tai tulet katumaan että teit sen!!!
      5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden 8, 9, 10 ja 11 viereen.
      6. Ja nyt, toivo jotain.

      Tulokset tulossa!

      Tässä avain tähän kaikkeen:
      1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.
      2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota rakastat.
      3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta pidät kovasti mutta et oikein ota hänestä selvää.
      4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.
      5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut erittäin hyvin.
      6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 6 tuo sinulle onnea.
      7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön kanssa.
      8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.
      9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja ajatuksistasi.
      10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi elämään.

      Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin kuluessa siitä, kun olet sen itse lukenut.
      Silloin toiveesi toteutuu.
      Ellet lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä, mutta se tuntuu toimivan!!!

      • noh...

        Eli jos mä toivon suklaata niin mä en saa sitä, vai


    • pelokas ihminen

      No oon nyt 4 luokalla mut kun kerran 1 luokalla pelasin spiritismii mun kavereiden kanssa me kyl tehtiin se lauta ite mut ihan sama niin meillä oli sellanen lasi me laitettiin etu ja keskisormi sen päälle ja valot kiinni ja meillä oli kynttilä me kysyttiin että jos joku on täällä niin tee jotain yhtäkkii se liekki meni tosi pieneks ja sitten tuli tosi isoks sitten se osotti mua me kaikki säikähettiin ja rynnätiin mun huoneeseen sen jälkeen oon ruvennu näkee hahmoja sanon vaan VAROITUKSEN:Älä koskaan pelaa spiritismiä

    • jännää3353563

      Itse kokeilin tätä spiritismiä. Itse ihan vaan hauskuuden vuoksi kavereitten kanssa kokeiltiin ja ei uskottu että toimii.Olin kuullut että äitini ja isomummini oli joskus nuorempana kokeillut tätä ja sanoivat että ei kannata. No siinä sitte ryhdyttiin toimeen ja kysyttiin pari kysymystä ja yllätys vaan sehän liikkui. Emme uskoneet kavereitten kanssa silmiään joten lopetimme niiden kysymysten jälkeen. En suosittele kyllä tätä heikkohermoisille todellakaan. Vakuutimme myös kavereitteni kanssa että me ei liikutettu sitä tahalteen!

    • Ei kannata

      Ei kannata pelata sitä. Sitä helposti itselleen tekee kuoppaa.

    • hullukupullostatullu

      mene jonnekin autiotaloon jonne ei paista auringon valo (lupaan että niin se toimii) mutta muista myös peittää heijastavat pinnat ja ota mukaasi vaikka itse tehty ouija lauta ja esim. shottilasi ja sytytä parillinen määrä kynttilöitä ja ala pelaamaan. itselläni ainakin toimi kun olin yksin yöllä autiotalossa (sellaisessa jossai oli kuollut ihminen)

    • Anonyymi

      Henkiä voi yrittää komentaa olemaan palvelioita ja tekevät palveluksia mut en tiedä mihin se voi johtaa. Mukavia asioita jos saa henget toteuttamaan ei kuvittelisi sen pahasta olevan mut käskytys pitää olla hengen tottelemaan saadakseen kovaa, haista typerä huora vittu, kuin armeijassa 1800 luvulla ja henki alkaa totetuttaa pyyntöjä. En TODELLA kehoita kokeilemaan. Irti sanoudun seurauksista.

      • Anonyymi

        Pitää pysyä vahvana käskyttäjänä hengille et toteuttavat pyydettyjä palveluksia. Yksin jossain autiotalossa henget voi nostaa pelotellakseen ilmaan tai jos ei ole vakuuttava komentelemaan henkiä ne saattaa kutusua lisää ei toivottuja vierailioita vaikka höpöheinän poltaijia. Mikä kurjaa jos ei höpöheinä sparraa :D


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1614
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1468
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1462
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      53
      1365
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1318
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      1275
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1168
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe