HMDI johto ja lisäkaiuttimeen ääni, saako?

äänikysymys

Kun laitan hmdi johdon pöytäkoneesta näyttöön, niin äänen saan vain näytön kaiuttimista.
Jos laitan vga johdon, niin kaiuttimista saan äänen.
Onnistuuko mitenkään saada ääni, kun käyttää hdmi kaapelia?
Kone on Lenovo 510.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keysmash

      Valitse koneen ääniasetuksista äänen ulostuloksi ne kaiuttimet. Pitäisi kyllä onnistua, itselläni on tällainen kokoonpano.

    • äänikysymys

      Äänen ulostuloksi voi vain asettaa stereomix, muuta valintaa ei saa näkyviin.
      Äänikorttina koneessa on realtek.

      • Mkar-persoonat

        Miksi vastasit itsellesi?


    • OiJoiVoi

      On se windows niin vaikea ja hankala!

    • äänikysymys

      Siis näin: Äänen ulostuloksi VOIN vain asettaa stereomix, muuta valintaa en saa näkyviin.
      Äänikorttina koneessa on realtek.

      En siis vastannut omaan kysymykseen, mutta onko se noin, että kaiutin toimii vain vga:lla?

    • äänikysymys

      Siis näyttääkin toimivan. Kaiuttimista tulee ääni, Olisko Levono tai windows niin viisas, että kun laittaa kaiuttimen piuhan koneeseen, niin valitsee sen automaattisesti. Itse tuossa vain sekoilin.

      • KäyttäjäValitsee

        Ei mitään tapahdu automaattisesti. Sinähän tuon valinnan teit ihan omin käsin pitkän harkinnan jälkeen. Näet valikoista aina vain mahdolliset valinnat. Et mahdottomia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      305
      3408
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1629
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1490
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1379
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1260
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1230
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1161
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      168
      1078
    Aihe