mitä tolle pitää tehdä, ärsyttävä?

"Moi! Mahtavaa, että olet täällä. Sivustomme käyttää evästeitä parhaan käyttökokemuksen takaamiseksi. Lue lisää evästeistä ja hallinnoi omia tietojasi ”Lisätietoja”-linkistä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.Tietosuojaselosteemme."

raivostuttava!
7<50
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 7

Vanhimmat

EU-vaalit ovat tulossa.
Teehän silloin parhaasi.
Kuten laulussa sanotaan:
Kaiken takana on laillinen...

H.

Äänestä

On se hyvä, että evästeitä on netissäkin.
Ei tarvitse syödä omaa jääkaappiaan heikoille. Joutuisi käymään kaupassa liian usein.
Pitää vaan muistaa asentaa tarpeeksi kikkoja omalle koneelleen, ettei ne evästeet ala syödä tyhjäksi tietokoneen sisältöä, jopa kaappaa tärkeitä salaisia asioita ja muuta tuollaista.

1Äänestä

Jos tuo on raivostuttavaa, sinun elämäsi on täydellistä. Ja saatana, se on raivostuttavaa !!!

Äänestä
  • Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?

Äänestä

• jhreeeeee kirjoitti:

Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?

Tunnista sarkasmi.

Äänestä

Minä olen sen aina vain siitä ruksista näpsäyttänyt pois, jos tarkoitat sitä mustaa nauhaa, joka alkoi sanalla moi ja joka oli tuossa alareunassa peittäen ikävästi monta senttiä palstasta.

Kauan se siihen on itsepäisesti tullut takaisin, mutta nythän sitä ei enää ole vaikka tänään vielä jonkun aikaa sitten oli.

Äänestä
  • Kun mä avasin koneen tänään, mulle tuli sellainen puolen sivun sepustus päälle.
    Painoin sen vaan pois.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

samulije kirjoitti:

"Moi! Mahtavaa, että olet täällä. Sivustomme käyttää evästeitä parhaan käyttökokemuksen takaamiseksi. Lue lisää evästeistä ja hallinnoi omia tietojasi ”Lisätietoja”-linkistä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.Tietosuojaselosteemme."

raivostuttava!

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu