Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

mitä tolle pitää tehdä, ärsyttävä?

samulije

"Moi! Mahtavaa, että olet täällä. Sivustomme käyttää evästeitä parhaan käyttökokemuksen takaamiseksi. Lue lisää evästeistä ja hallinnoi omia tietojasi ”Lisätietoja”-linkistä. Jatkamalla sivuston käyttöä hyväksyt evästeiden käytön.Tietosuojaselosteemme."

raivostuttava!

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EU-vaalit ovat tulossa.
      Teehän silloin parhaasi.
      Kuten laulussa sanotaan:
      Kaiken takana on laillinen...

      H.

    • edam-ruisleipä-voi

      On se hyvä, että evästeitä on netissäkin.
      Ei tarvitse syödä omaa jääkaappiaan heikoille. Joutuisi käymään kaupassa liian usein.
      Pitää vaan muistaa asentaa tarpeeksi kikkoja omalle koneelleen, ettei ne evästeet ala syödä tyhjäksi tietokoneen sisältöä, jopa kaappaa tärkeitä salaisia asioita ja muuta tuollaista.

    • mäenalayhtään

      Jos tuo on raivostuttavaa, sinun elämäsi on täydellistä. Ja saatana, se on raivostuttavaa !!!

      • jhreeeeee

        Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?


      • luenimimerkki
        jhreeeeee kirjoitti:

        Oletko niin kade luonne että jos toisen elämä on hyvää, pitää siitä netissäkin inistä?

        Tunnista sarkasmi.


    • Minä olen sen aina vain siitä ruksista näpsäyttänyt pois, jos tarkoitat sitä mustaa nauhaa, joka alkoi sanalla moi ja joka oli tuossa alareunassa peittäen ikävästi monta senttiä palstasta.

      Kauan se siihen on itsepäisesti tullut takaisin, mutta nythän sitä ei enää ole vaikka tänään vielä jonkun aikaa sitten oli.

      • Kun mä avasin koneen tänään, mulle tuli sellainen puolen sivun sepustus päälle.
        Painoin sen vaan pois.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe