Taas saa Lidlistä halvalla jauhelihaa!

eläköönsuomi

Kannattaa tarttua tarjoukseen ja hakea kerralla vähän enemmänkin.
On se vaan hienoa,että meillä Suomessakin on mahdollisuus ostaa edullisesti laatukaupan eineksiä.
Nykyinen maailmanmeno saa mahan muutenkin niin kuralle, että siinä ei muutama hassu salmonellapöpö tunnu enää missään.

Kun ensin ahtaa mahaansa muutaman sipulipihvin, on rentouttavaa ajaa autonsa katsastukseen.
Ja hinausautolla kuljettaa se takaisin kotipihalle, kun ajokielto paukahtaa päälle jo rikkinäisestä rekisterivalon polttimosta.
Vielä kun posti tuo uuden sähkölaskun, niin onkin jo oikeassa mielentilassa vietäväksi lähimpään hoivakotiin.

Ei tunnu enää missään!

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suosi.kotimaista

      En käy navetta lidlissä, käyn viihtyisissä kaupoissa.

      • heheeeee

        Aivan niin, eihän kyseisessä kaupassa kukaan käy, mutta, kun kävelet kyseisen kaupan ohi, niin asiakkaita on siellä niin pirusti. :)))))


      • Vain.muutaman.euron.taki

        Ihmetten monia tuttuja jotka käyvät kauempaakin, onko raha tiukalla ihmettelen, pienellä eläkkeellä elävänä käyn prismassa, laatulihaa laatuliha tiskiltä, mielummin monipuolista tuoretta kalaa jopa lähikalastajilta.


    • Lidlistä olen saanut tuoreita (kotimaisia) tuotteita edullisin hinnoin. En tule kauppaan viihteelle.

    • onhan tuo jauheliha sitä salmonellalihaa mistä lehdessä kerrottiin? itse en lidlissä käy, vaan omistajapohjan pitää olla kotimainen että minulle kelpaa.

    • Puoti

      Lidli saksalaisena yrittää tuoda maansa tuotteita kuluttajalle.
      Kotimaista suosimalla tuet suomalaista elintavike tuottajaa.
      En eläissäni ole käynyt montaa kertaa Lidlissä, tuossa lähellä on suuri kauppakeskus jossa osapuilleen kaikki palvelut, ravintolassa on mukava istahtaa, jutella tuttujen kanssa, Lidli kauempana, epämielyttävän parakkimaisen tuntuinen ei kyllä houkuttele muutaman euron takia.

    • Suomessa ajaellaan uudenkarheilla autoilla, koska Suomi on rikas ja velaton maa.

    • AinaKusetetaan

      Kun kohta ajellaan sähköautoilla, niin veropatatiisiyhtiöt laittavat sähkön ja siirron hinnat kohdilleen. Pääomasijoittajat nauravat matkalla pankkiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe