Kannattaa tarttua tarjoukseen ja hakea kerralla vähän enemmänkin.
On se vaan hienoa,että meillä Suomessakin on mahdollisuus ostaa edullisesti laatukaupan eineksiä.
Nykyinen maailmanmeno saa mahan muutenkin niin kuralle, että siinä ei muutama hassu salmonellapöpö tunnu enää missään.
Kun ensin ahtaa mahaansa muutaman sipulipihvin, on rentouttavaa ajaa autonsa katsastukseen.
Ja hinausautolla kuljettaa se takaisin kotipihalle, kun ajokielto paukahtaa päälle jo rikkinäisestä rekisterivalon polttimosta.
Vielä kun posti tuo uuden sähkölaskun, niin onkin jo oikeassa mielentilassa vietäväksi lähimpään hoivakotiin.
Ei tunnu enää missään!
Taas saa Lidlistä halvalla jauhelihaa!
8
<50
Vastaukset
- Suosi.kotimaista
En käy navetta lidlissä, käyn viihtyisissä kaupoissa.
- heheeeee
Aivan niin, eihän kyseisessä kaupassa kukaan käy, mutta, kun kävelet kyseisen kaupan ohi, niin asiakkaita on siellä niin pirusti. :)))))
- Vain.muutaman.euron.taki
Ihmetten monia tuttuja jotka käyvät kauempaakin, onko raha tiukalla ihmettelen, pienellä eläkkeellä elävänä käyn prismassa, laatulihaa laatuliha tiskiltä, mielummin monipuolista tuoretta kalaa jopa lähikalastajilta.
Lidlistä olen saanut tuoreita (kotimaisia) tuotteita edullisin hinnoin. En tule kauppaan viihteelle.
onhan tuo jauheliha sitä salmonellalihaa mistä lehdessä kerrottiin? itse en lidlissä käy, vaan omistajapohjan pitää olla kotimainen että minulle kelpaa.
- Puoti
Lidli saksalaisena yrittää tuoda maansa tuotteita kuluttajalle.
Kotimaista suosimalla tuet suomalaista elintavike tuottajaa.
En eläissäni ole käynyt montaa kertaa Lidlissä, tuossa lähellä on suuri kauppakeskus jossa osapuilleen kaikki palvelut, ravintolassa on mukava istahtaa, jutella tuttujen kanssa, Lidli kauempana, epämielyttävän parakkimaisen tuntuinen ei kyllä houkuttele muutaman euron takia. Suomessa ajaellaan uudenkarheilla autoilla, koska Suomi on rikas ja velaton maa.
- AinaKusetetaan
Kun kohta ajellaan sähköautoilla, niin veropatatiisiyhtiöt laittavat sähkön ja siirron hinnat kohdilleen. Pääomasijoittajat nauravat matkalla pankkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo716875Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583123- 322309
- 201878
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto231871- 131867
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus131592- 181559
- 521548
- 101539