Kysymys KääLäylle, eikun MrEd:lle.

KemijärvenTähdet

Oletko jo nähnyt dokumentin Star shaped scar?

Vaikka en itse kommentoi täällä 24/7 tuli mieleeni dokumenttia katsellessa heti eräs tämän palstan aktiivi.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LerpanOsaamisalueet

      Ainut työ, mikä siltä onnistuu on kiljunteon lisäksi perssilmän jako Gambbihampeille.

    • stopkatkeruus

      Onhan se surullista jos "sensei" on halvaantunut, mutta kannattaisi hänen ottaa Jasminin asenteesta esimerkkiä, eikä katkeroida ja vittuilla muille työkseen. Ei se tämä "terveenkään" elämä ole mitään ruusuilla tanssimista. On vaikeita aikoja itsekullakin ja maailmassa karmeita kohtaloita. Olisi aika kammottavaa jos kaikki kovia kokeneet alkaisivat purkamaan katkeruuttaan ympärilleen "syyttömiin". Suomessa on väkilukuun nähden maailman eniten yksinäisiä aikuisia.

      • TarinaaLaita

        Kerro kerro Alfa Romeosta, kerro koirista ja hevosista, kerro kerro se helpottaa.


      • stopkatkeruus
        TarinaaLaita kirjoitti:

        Kerro kerro Alfa Romeosta, kerro koirista ja hevosista, kerro kerro se helpottaa.

        En tiedä niistä oikein mitään, sekoitat minut johonkin toiseen. Lapsena meillä oli sekarotuisia koiria. Nyt olen melko varma että olet pyörätuolipotilas, sensei.
        Sinulla on näkökyky tallella ja kädetkin ilmeisesti toimii. On ihmisiä paljon kenellä on asiat paljon huonommin. Älä välitä mokomasta vammasta. Maailma on mielenkiintoinen paikka ihan vaikka netistäkin seurattuna, turha sitä on haaskata kallista aikaa katkeruuteen, kun samalla voisi vaikka opiskella ja ottaa asioista selvää. Toivotan sinulle voimia ja tsemppiä ja rukoilen puolestasi.


      • MrEd
        TarinaaLaita kirjoitti:

        Kerro kerro Alfa Romeosta, kerro koirista ja hevosista, kerro kerro se helpottaa.

        Koeta sinä Amalia, Aviomies, Sensei, jne, itse, ymmärtää vihdoinkin, että mikä elämässäsi oikeasti mättää? Myönnä jo itse itsellesi, että itse itsellesi rakentamasi Sensein rooli ei vain toimi. Anna jo anteeksi ex pökkijä pukillesi, joka katosi Pattayalle. Anna anteeksi itsellesi ja hylkää jo roolisi köyhässä kaulakiikussa roikkumisesta.


      • MrEd
        TarinaaLaita kirjoitti:

        Kerro kerro Alfa Romeosta, kerro koirista ja hevosista, kerro kerro se helpottaa.

        Alfa Romeoista minulla ei ole paljon kerrottavaa. Toki olen muutamaakin hätäisesti päässyt takavuosina ajamaan. Alustan rakenteita tutkailemaan. Alustan rakenteita allapäin tutkaillessani ihmettelin, jotta että hämmästelin, miksi en parempaan kyytiin pystynyt. Tämän nyt rehellisesti tunnustan.


    • Komsomolkka

      Vera Petrosavotskista tanssi Hietaselle, mutta joutui keskitysleirille.

    • Melaani

      Edes Gambia toyoboyt eivät nussi Sika Amaliaa, sellaista rahaa ei ole vielä keksitty

      Mieluummin niille käy jokapäiväinen lampaanperse

    • MrEd

      Joko sinä Sensei-Amalia olet juutuupittanuat " Mr. Ed Theme" ???

    • MrEd

      Saas nähdä voiko tältä palstalta kiviä käännellen löytää vielä limaisempaa ja selkärangatonta raukkaa, kuin sinä olet, Sensei "KemijärvenTähdet".

    • ShoppaustaBKK

      Täältäkin ääni länsisuuntaan kiertämiselle. Tuntuu, että reissusta saa enemmän irti kun jaksaa aamusta herätä pirteänä. Meillä oli tapana harrastaa aamuisin lenkkeilyä ja toreja. Ei kannata ajatella yhden vuorokauden menettämistä, koska oikeastihan aikaa ei häviä mihinkään, vaikka päivämäärärajan ylittäisikin huomisen puolelle. Tosiaan siinä säästää yhden yöpymisen hinnan. 

      Kyllä maailmanympärimatkalla voi shoppailla. Olen ostanut mm. ison maton ja marmoripöydän. Ei niitä tietystikään repussa voi raahata. Kauppias huolehti tavarat Suomeen kotiovelle. Jotain kevyempiä olen postittanut itse, mm. peiton, pipon ja lapaset lähetin paketissa kotiin. Länsisuuntaan kiertämisessä on myös se hyvä puoli, että jos vaikka suunnittelee reissun niin, että viimeinen etappi on Bangkok, josta suorat lennot Helsinkiin, niin pystyy reissun lopuksi shoppailemaan Bangkokissa.

      • poravasara

        Mitä ostettavaa on Bangkokissa? Piraatit lähes hävinneet ja adidaksen sukkia saa halvemmalla suomesta. Tai tiedän kyllä mikä on halvempaa Bankkarissa kun meidän pääkaupunkiseudulla.


      • Sensei--
        poravasara kirjoitti:

        Mitä ostettavaa on Bangkokissa? Piraatit lähes hävinneet ja adidaksen sukkia saa halvemmalla suomesta. Tai tiedän kyllä mikä on halvempaa Bankkarissa kun meidän pääkaupunkiseudulla.

        Kyllä minä tiedän minkä perässä siellä ja Pattayalla juostaan....


      • KrunikanVilhelm
        Sensei-- kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän minkä perässä siellä ja Pattayalla juostaan....

        Kerro Sensei meille, millainen sairaus sinut on ajanut sinut noin ahdistuneeksi, että joudut purkamaan tunteesi vieraisiin ihmisiin ja Pattayaa kohtaan keksimääsi vihaan?
        Ei kannata ajatella leukakeinua ratkaisuksi tilanteessasi, voit vaikka luovia kykyjäsi käyttää esim. romaanin kirjoittamiseen, mielikuvitusavioliitostasi thaimaalaisen hammasalääkärin kanssa ja siitä, miten valtaisan omaisuutesi sait luotua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      101
      1497
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      84
      1064
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      976
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      573
      942
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      877
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      822
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      654
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      630
    Aihe