Mika Laintilan kolumni Iltasanomissa 18.2.2019.

varteenotettavaa

Hänen kirjoituksensa on monipuolinen kuvaus tämän päivän maailman politiikasta; lännestä itään ja idästä länteen.
Kirjoituksesta jäi sellainen mielikuva että politiikkaa hoidetaan ennakkoasenteiden ja tunneperäisten mieltymysten perusteella. Järjen käyttö jää sattumanvaraiseksi myös maailmanrauhaa horjuttavissa päätöksissä?

8

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mediatarkkailija

      En ole lukenut juttua, mutta yhden asian tiedän varmasti. Valta- eli valhemediamme on selvästi suomalaisvastainen eli kannattaa pakkomamutusta, pakkoruotsitusta ja EUvostoliittoa kovasti.

      Siksi kehotan sinuakin suhtautumaan varauksella KAIKKEEN valtamedian poliittiseen jutun tekoon. Niissä on aina koira haudattuna ja tyhmempi ei välttämättä tajua sitä.

    • varteenotettavaa

      Anteeksi väärä nimi! Kolumnin kirjoittaja oli Mika Aaltola Ulkopoliittinen instituutti.

    • Juurinäinseon

      Suurin osa noista saisi palaa elävältä.

    • JareOnNiinKuuma

      Minkä asioiden tekeminen vielä melkein 2020-luvulla tuntuu sairaalta ja epäedistykselliseltä?
      Aloitan: Yksityissaastuttimella ajaminen samaan paikkaan johon pääsee julkisilla / pyörällä.

      Juuri näin.

      Auto on turha saastuttaja.

    • Lakionlaki

      Tiedän. Toimin polttoainekehityksessä.

      Tiedätkö sinä lapsikulta sen sijaan, mikä kaikki kokonaispäästöihin vaikuttaa ja kumpi on loppupeleissä ekologisempaa matkustajaa kohden? Voit vastata tähän laittamalla tutkimuksiin perustuvat laskut näkyviin.

      En mä tiedä. Mä vaan trollaan Saarasta. Sori.

    • Kuuntelenitseäni

      Mun mielestä alinta kastia ovat sellaiset, jotka haluavat alentaa toisten koulutusta ja tekemää työtä, tietämättä siitä itse mitään!

      Eli toimittajat. Voisitteko ystävällisesti jo tappaa itsenne?

    • ilishs

      Toinen syy on se, että myös ihmisten lemmikkikoiria otetaan kiinni ja tapetaan em. tavoilla. Sekö muka on oikein ja hyväksyttävää?

      Ei, mutta muutaman ihmisen kohdalla se olisi oikeinkin hyväksyttävää.

    • Sarkasmivaroitus

      Someraivo joka perkeleen asiasta.

      Anteeksi. Toimittajamme ovat vähän aivokuolleita ja yrittävät parhaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe