chiang maihin

asiantravel

torstaina 14.25 lento utapao - chiang mai. eukko menee tapaamaan opiskelukavereita jokavuotiselle käynnille, oliskohan minulle kuudes kerta tuohon kaupunkiin. yleensä menty autolla mutta nyt laiskuus iski.. samalla sieltä voi kysellä tuota fallea , ravintolakonsernin johtajaa. tokihan jonkun täytyy suomalainen multimiljonääri tietää.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jiikl

      missä kuulapää sensein kommentit viipyy.?

    • Sensei--

      No mutta tämähän mukavaa tietoa Sinulta Asian Travel.

      Kyllä asian voi hoitaa simppelistikin ilman peppusten tuhatta bablaa.

      Omaan kirjoitukseesi viitaten kyllähän jonkun täytyy 2010 ja 44 tietää, sekä 44 on siellä suomessakin sanoisinko käden ulottuvillasi.

      Suuremmalta vaivalta välttyäksesi ja matkakokemuksesi saaden kotiseutukierroksen minun järjestämänä ja kustantamana Chiang Maissa, jossa Sinulle selviää kaikki tahtomasi järjestyy helposti seuraavasti.

      Ystäväsi 2010 jonka joku tietää aijaa vihdoin uskottavuutensa vakuudeksi joulu- ja juhannushaavematkojensa rakkaansa kanssa osoitukset, joita toki mielellään hekin katsovat, jotka ei kuulu Pattayan lahkoon raamattumies Kävyn tavoin.
      2010 nimennee Sinut asiamiehekseen 44 tavoin antaen matkaasi esittämänsä potin jonka luovutat minulle kotiseutukierroksen toteutuessa.

      44 sensijaan samasta asiasta on tarjonnut 5 tonnia, joten hän nimennee Sinut myös asiamiehekseen luovuttaen fyffet samoin toimitettavaksi.

      Aloituksestasi vahvasti ymmärrän että tahdot tietää henkilöllisyyteni joten Sinulla lienee selkärankaa ilmoittaa omasi, jota jäänkin odottamaan vastauksessasi tähän ilmoituksella, että peppuset monin nimimerkein voi jatkaa sen sijaan junttilan eilisiltaista yölle jatkunutta bablaansa, johon en katso minulla olevan aihetta kommentoida.

      Mukava että vihdoin löytyy Asian Travel joka ei bablaa anonyyminä anonyymille, vaan toimii nimellään kuten mies.

    • Sensei--

      Tästä hyvä Asian Travel voit aloittaa esim. 44x:n kanssa asiamieskeskustelusi, niin sinun ei tarvitse turvautua nauraviin ravintoloitsijoihin.

      "No tehdään asia yksinkertaiseksi. Hoida Jarin kanssa asiat erikseen kun en tunne miestä kuin kaverin kautta. Minä tulen maanantaina ja tuon sinulle kalleimman konjakkipullon mitä tukusta löytyy ja tuon samalla kymmenentuhannen euron shekin 2010:ltä, kun laitat minulle paperit kouraan joilla todistat olevasi Chiang Maissa asuva thaimaalaisen naisen kanssa naimisissa oleva mies jolla on kuvailemasi kaltainen HD. Todistat siis kolme simppeliä juttua ja se on siinä. Lupasin myös pyytää polvillani anteeksi epäilyksiäni, jos todisteet on ok."

      44x voi siis katsoa rakennusliikkeen varastostaan polvitoppauksia ryhtyen olemaan polvillaan.

      Ps. Olen tällä hetkellä Phuketissa ja myös torstaina, ellei ilmene asianmukaista aiheesta keskustelua.

      • Asiantravel

        Hra sensei, oletko vakavasti sairas. Luulotauti?? En tunne ketään 2010 tai 44 eikä kiinnosta pätkääkään..ei vittu kiinnosta fyffet eikä kuvat.. ei myöskään kiinnosta missä kukakin on, onneksi itse tiedän missä olen eikä minun sitä tarvitse kellekään todistaa. Rayongissa olen,Tästä rappusilta on tasan 41 km kentälle ja thats it. Älä suotta panikoi, voit pitää oman pikku maailman ihan omana tietonasi. Ei tarvitse minua siihen sotkea, kehoitan hakeutumaan hoitoon välittömästi jo siellä "phuketissa". Minä aion kuitenkin viettää mukavan viikonlopun eukon kanssa.


      • Sensei--
        Asiantravel kirjoitti:

        Hra sensei, oletko vakavasti sairas. Luulotauti?? En tunne ketään 2010 tai 44 eikä kiinnosta pätkääkään..ei vittu kiinnosta fyffet eikä kuvat.. ei myöskään kiinnosta missä kukakin on, onneksi itse tiedän missä olen eikä minun sitä tarvitse kellekään todistaa. Rayongissa olen,Tästä rappusilta on tasan 41 km kentälle ja thats it. Älä suotta panikoi, voit pitää oman pikku maailman ihan omana tietonasi. Ei tarvitse minua siihen sotkea, kehoitan hakeutumaan hoitoon välittömästi jo siellä "phuketissa". Minä aion kuitenkin viettää mukavan viikonlopun eukon kanssa.

        Ok sinua ei kiinnosta pätkääkään eikä sinua tarvitse sotkea omaan kartoitukseesi minusta.

        Vietä mukava viikonloppu, ole varovainen rappusilla.


    • Muutaman kerran olen Chiang Maissa käynyt, mutta ketään Fallea en ole tavannut.

      Farangenja on paljon vähemmän kuin Udon Thanissa.

      Chiang Maissa on kiva ''olutpuisto'' ihan keskustassa.

    • Asiantravel

      Kyllä, olen tykännyt käydä chiang maissa. Olut ei niin lempparia ole mutta aina sitä joku puteli menee...

    • kyseltyonjo

      kukaan, ei kukaan chiang maissa tunne tai tiedä "senseitä". M.O.T.

    • villevalopää

      kuka kehtaa epäillä sensein kertomuksia, tosia ovat.

      • KrunikanVili

        Harvoin saa rehellisemmän ihmisen satuja lukea, kuin Sensein kirjoittamia, viihdyttäviä tarinoita, joille on hyvä ja helppo nauraa!!!


    • veijomkylä

      paljo makso lento?

      • 24.7

        Pattis pojut joutuvat maksamaan lennoistaan... meikä mandoliinilla on oma Learjet huipputekniikalla... Häkkisten Mika suositteli hankkimaan hänellä kun oli samanlainen kyydissään olin ja Suomen imavoimilla oli yksi... repikää siitä resupeput ja neiti 2010...

        Chiang Maista Phukettiin pyyhkäisen tunnissa riippuen reitistä ja ilmakitkasta!!!

        Neiti 2010 kun laittaa aijaten kuvan passien juhannus lemoista niin minä vastaan kuvalla Learjettini ohjaamosta kuksalla....

        Khiai


      • Sensei--
        24.7 kirjoitti:

        Pattis pojut joutuvat maksamaan lennoistaan... meikä mandoliinilla on oma Learjet huipputekniikalla... Häkkisten Mika suositteli hankkimaan hänellä kun oli samanlainen kyydissään olin ja Suomen imavoimilla oli yksi... repikää siitä resupeput ja neiti 2010...

        Chiang Maista Phukettiin pyyhkäisen tunnissa riippuen reitistä ja ilmakitkasta!!!

        Neiti 2010 kun laittaa aijaten kuvan passien juhannus lemoista niin minä vastaan kuvalla Learjettini ohjaamosta kuksalla....

        Khiai

        Hyvin on kilahtanut Pattayan viisaimmalla.


      • KrunikanVili
        Sensei-- kirjoitti:

        Hyvin on kilahtanut Pattayan viisaimmalla.

        Senseilerpalla alkoi käydä kateeksi, siellä kellarinloukossaan, jonka sossu kustantaa!!!


      • Asiantravel

        Reilu 1500 patia per henki. Meno. Paluuta en ostanut vielä. Lippu ostettu 18 helmikuuta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1525
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1344
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1267
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1146
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe