Ainakin on ilmoja pidellyt

Viestiketju Pattayan säätilasta alkoikin asialliseti. mutta eikös vaan vakiodillet onnistuneet tunkemaan typeryyksiään.
Joutaa lopettaa koko Pattispalsta = pöllöjen temmellyskenttä
Ilmoita

Näyttää olevan jopa otsikko Pattaya sivujen sulkemisesta. Toivomme todella näitten hörhöjen löytävän jonkun omille sekopäille suunnatun paikan purkaakseen pahaa oloaan.
MATKAILUPALSTA se ei ole.
Pattaya on menettänyt maineensa matkailukohteena aivan muutaman huijarin tähden.
2 VASTAUSTA:
Maine kadotettu.

Mattomiesten pomo pääsi siis töistä korjaamaan mainetta.
Miten Pattaya voi menettää mainettaan tai kohottaa sitä muutaman suomalaisen naisen kirjoitusten vuoksi.
+Lisää kommentti
Ei joku suomihörhö vie Pattayalta edes ruostunutta Singhapullon korkkia katuojasta.

Asiat pitää laittaa oikeaan kontekstiin.
Ilmoita
Sinä pidät kuitenkin meitä jännityksessä Pattayan säätilasta.
3 VASTAUSTA:
Pohjoisen veljeni hallitsee ilmakitkaa täällä 24/7.... Meikämajuri puolestani olen lento kapteeni ja tiedän insinörttinä paljonko on ilmanpaine Hua Honissä...
Revi siitä resupetteri!!!
63Sensei64 kirjoitti:
Pohjoisen veljeni hallitsee ilmakitkaa täällä 24/7.... Meikämajuri puolestani olen lento kapteeni ja tiedän insinörttinä paljonko on ilmanpaine Hua Honissä...
Revi siitä resupetteri!!!
Nuo onkin jokaisen matkalaisen hyvä tietää "ilmanpaineet", eikä alkaa itse säätilojakaan katsomaan, kysyy täältä.
monta.on.matkalaista kirjoitti:
Nuo onkin jokaisen matkalaisen hyvä tietää "ilmanpaineet", eikä alkaa itse säätilojakaan katsomaan, kysyy täältä.
Joo ja voi elää Thaimaassa kuten NumBall. Ei tarvi ovea eikä verhoja avata kun tuijottaa vaan herkeämättä ilmapuntaria. Näin sitä sitten ollaan ja nautitaan Thaimaan luonnosta, ihmisistä, ruoasta, nähtävyyksistä ja ilmastosta.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ainakin on ilmoja pidellyt

Viestiketju Pattayan säätilasta alkoikin asialliseti. mutta eikös vaan vakiodillet onnistuneet tunkemaan typeryyksiään.
Joutaa lopettaa koko Pattispalsta = pöllöjen temmellyskenttä

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta