Pääkaupungissamme asiakas valitsee itse millaisen taksirengin kyytiin lähtee. Se on asiakkaan oikeus. Hänen ei tarvitse selitellä miksi valitsee. Minä itsekin katson Jyväskylässä tolpalla minkälaisen kuskin kyytiin olen lähdössä. Onneksi täällä on vielä valinnanvaraa enemmän kuin Helsingin seudulla.
Yleisesti ottaen on sellaisia kuljettajatyyppejä joiden kyytiin en lähde, ainakaan yksin, vaikka kyyti olisi tilattu sovelluksella.
Kyydin valintaa
9
<50
Vastaukset
- Luottokuski
Minulla on ollut jo vuosia sama kuski ajoissa varaan kyydin ei tarvitse valikoida taksia ja aina sama hinta meni minne tahansa.
- Nyonhalpaa
Meinaatko että Lohikoskelle ja Heinolaan on sama hinta?
- Luottokuski
Hinnasta sovitaan erikseen jos pidempiä matkoja ajetaan muutoin pikku matkat pikku hinnalla.
- Varoituskello
Nykyään on syytä olla valppaana taksien suhteen sillä kuljettajina voi olla ties mitä ja ties mistä. Ainakin on katsottava onko kuljettaja yksin vai kaverin kanssa, osaako puhua samaa kieltä kanssasi, osaako antamaasi osoitteeseen ja ellei osaa, niin osaako käyttää navigaattroria. Kun olet tarkistanut nuo asiat, niin päätä vielä lähdetkö kyytiin?
- Silläviisiin
Mitäs sillä on väliä kunhan koti ovelle pääsee ja kyllä nyt oikean kuskin erottaa jostain pimeästä taksista..
Järki käteen hoksottimia käyttöön
Missä jyväskylän pimeät taksit nykyään päivystää , kun Väinönkatukin näyttää olevan suljettu ?
- Päätäi
Minä en aja tekstillä, minä ajan omalla Audi A6:llä!
- Inhoik
Kyllä näin on, siksihän ne on jonossa. Kela vain yrittää sotkea jpnotkin.
- G-mies
Taksirenkien joukossa alkaa jo olla sellaisia jotka tulee autosta ulos, sytyttää nuotion ja selvittää savumerkeillä mihin asiakas pitäisi viedä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593275Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971020- 45849
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26840Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835