Uusi urheilutalo alkaa olla valmis. Luin lehdestä ettei siellä ole vessoja ja kengätkin täytyy jättää pois kun sinne menee? Siis vessat tulee vasta sitten kun uimahalli joskus valmistuu, niin ymmärsin. Voe että on touhuva!
Entäpäs tuo yhteiskouluhanke? Taitaa mennä koko 70-luvun lopulla tehty yläaste purkuun ja tilalle on tehtävä uusi koulu. Siellä yläasteella sitä " raksa- ranekin" aikoinaan oppia päähän pänttäsi ja ihan hyvin on niillä pärjätty. Kuria piti Välimaa ja hän laittoi pahimmatkin häiriköt kuriin. Nyt sitten ilmeisesti tarvitaan parakkikoulu ylimenokaudelle ja siihen palaa vähintään miljoona parakkivuokriin.
Uutta kerrostalovakin pukkaavat tulevaisuudessa hennaan - vuokratalova jonka rahoittaa kuntalaiset jotka vuokralla asuvatten. Vuokrankorotukset taisi jo tulla ja tätä menova tulee pian uudet korotukset. Katsokaad kun se hennan vuokratalo pitää maksaakin. Ja muutkin talot kaipaavat uutta remppaa sillä remonttikierroksesta on jo 15 - 20 vuotta .. rahat loppuu tätä menoa. Eikä tässä vielä kaikki mutta en nyt jaksa purnata tän enempää.
Ps. Onhaa huonosti tehty lumityötkin tänä talvena. Toista se oli silloin kun TVH hoiti valtion tiet ja kunta omansa. Silloin homma toimi!
Raksa-Rane purnaa aiheesta
14
215
Vastaukset
- yhteiskoululainen
Alottajalle pitää antaa Orimattilaa rakentava postiivisuus paökinto. On meinaan jutut aina yhtä antoisia.
Harmi kun edes opettaja Välimaa ei onnistunut. - Kokoomushoitaa
Ei voi olettaa joidenkin peruskoulun käyneiden raksamiesten ja muiden duunareiden ymmärtävän mitään politiikasta,taloudesta ylipäätään yhteiskunnan asioistsa.Siksi luotan Kokoomukseen koska siellä on yliopiston käyneitä ja ammattikorkeakoulunkäyneitä.He osaavat päättää missä järjestyksessä esim wc tilat kannattaa taloudellisessa mielessä rakentaa.Maalaiset on tottuneet käyttämään puuceetä me porvarit käytämme bideetä.Kokoomus hoitaa asiat kuntoon keskittyköön raksamiehet vähemmän älyä vaativiin puuhiin.Äänestä Kokoomusta huhtikuussa.
- ske.fani.family
Ei ikinä kokoomusta, vihreitä , vasemmistoliittoa eikä sdp:tä. Meidän perhe äänestää Suomen Kansa Ensin ( SKE) puolueen asettamaa ehdokasta.
Toinen asia on se ettei juuri ne lukeneet tajua mistään mitääön käytännössä. Jos vaikkapa ps:n hakkaraiselle annettaisiin diktaattorin valtuudet niin maamme asiat tulisi hyvään kondikseen, kun sahuri ne kuntoon laittaisi. - Demariolen
Kuka on SKE:n ehdokas Hämeessä?.Ehdokasasettelu loppuu kohta ja sen jälkeen ei voi asettaa ehdokasta.Herra Hakkarainen lähinnä kunnostautunut lääppimisellä ja ryypäämisellä.Lisäksi kaahaillut korttinsa.Ei ole saanut mitään eduskunnassa aikaan.Ei mitään.Muutaman puheen mutta puhuminen ei auta vaan teot.
- tulevahennalainen
Ei kannata Rane purnata vaan kiittää Orimattilalaisia päättäjiä kaikista hyvistä ratkaissuista joita ovat tehneet. Voitko vaatia parempaa vaan katso tulevaisuuteen. Keskustaa ja yhteis koulua ja muita paikkoja ei paljon kannata enää korjata vaan siirtää keskusta ja palvelut Hennaan jossa on radan varressa ainut mahdollisuus menestyä näinä aikoina. Nykynen keskusta on liian kaukana kaikesta.
- Anonyymi
Millään ei kestä näitä ikuisia Raksa Ranen vaikerruksia. Mikkään ei ole koskaan hyvin. Muuttas muualle tai voisko luoja armahtaa.
- Anonyymi
Mihin se peräkammarinpoika yksin muuttais, jos ei äitinsä ole muuttamassa?
- Anonyymi
Kui sie et itse lähde, jos et kestä hänen juttujaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On pakko itte lähtee. Menen Mäntsälään, jonne ei vikinät kuulu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että ihmiset ei enää viihdy Orimattilassa kun aina on vaan negatiivisia mielipiteitä. Parempi on itsekin lähteä muualle ettei tauti tartu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihme että ihmiset ei enää viihdy Orimattilassa kun aina on vaan negatiivisia mielipiteitä. Parempi on itsekin lähteä muualle ettei tauti tartu.
Tämä negatiivisuus on vienyt satoja ihmisiä pois Orimattilasta kymmenen vuoden aikana. Nyt tullee pikku paikkausta kun saadaan Ukrainalaisia tilalle tornitaloon. Toivottavasti paikalliset eivät ole heitäkin sortamassa.
- Anonyymi
Todennäkösesti tänä Raksa-Rane on trolli joka tahallaan haluaa sotkea Orimattilan peli kuvioita. Taitaa olla Putinin asijalla.
- Anonyymi
No, mie en ole trolli. Minulle parempi kuvaus olisi köyhänmiehenpoliisi eli kauhean epävirallinen :(
Orimattilan pelikuviot on niin inhottavan rikollisia että leikinaika voisi olla jo ohi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mie en ole trolli. Minulle parempi kuvaus olisi köyhänmiehenpoliisi eli kauhean epävirallinen :(
Orimattilan pelikuviot on niin inhottavan rikollisia että leikinaika voisi olla jo ohi.Orimattilan pelikuviot on nyt oukkei kun persut johtaa Orimattilaa. Tuloksia syntyy jo -kun Henna on jäissä. Koirapuistokin saatiin kun saatiin oikia mies johtamaan teknistä valiokuntaa. Mitä raksaraneja ei kaivata.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2382282Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101828Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse671547Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801245- 611115
Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171098TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi161018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään891004Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42864- 70852