Anneli Auerin lasten sijaisvanhemmilta

plösö

pitäisi otta muksut veks.Heiltä on tähän asti evätty kaikki yhteydenpito äidin sekä heidän edesmenneen isänsä sukuun.Lisäksi heitä kohdellaan alentuvasti,eivät saa olla somessa tai käyttää kännyköitä..Saavatko edes telkkaria katsella.Heitä valvotaan etteivät esim pääse kellekkään kertomaan.Lisäksi kuulemma joutuvat menemään nukkumaan viimeistään 8-9 aikoihin, heillä ei käy kavereita ja lomat vietetään vielä edelleenkin veneillen..Eikös naapurit ihmettele kun lapsia ei näy eikä kuulu esim pihalla taitalo pimenee aikaisin.Sairasta touhua..mitä muuta siellä tapahtuu...ei uskalla edes ajatella

11

589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuules

      Tee ihmeessä asiasta las.ilmoitus, jos on näyttöä asiasta.

      En tiedä oletko trolli vai tiedätkö asiasta jotain. En silti ihmettelisi, eikä olisi ensimmäinen kerta, jos lapsilta viedään ihmisoikeudet äidin käytöksen takia.

      • pelkkäfarssi

        Selvä trolli - ei hän tiedä mitään. Tuskin löytyy ketään joka edes tietää, koska Anneli Auer itse sanoi olevansa fiktiivinen hahmo, jolla ei ole yhteistä julkisuuden Anneli Auerin kanssa kuin nimi. Silloin ei ole lapsiakaan, keksityt hahmot - ei kai todellisia lapsia olisi sillä tavalla revitty julkisuudessa - johon tuohon farssiin olisi puuttunut oikeusministeriöitä myöten koko maan korkein johto. Koko farssi oli pelkkä näytös. Mahtaako koko Anneli Aueriakaan edes sillä nimellä oikeasti olla. Kukaan ei todellisuudessa ole tuntenut häntä, ei nähnyt, ei puhunut.

        Kas näin:

        – Mä olen tämmöisen syntipukin roolin sitten ottanut. Poliisi vapautuu rikossyytteistä, syyttäjänlaitos on kerännyt sulkia hattuunsa, että homma tuli hoidettua ja saadaan tilastot taas kauniiksi, Auer sanoo haastattelussa.

        – Julkisuuden Anneli Auer, sehän on fiktiivinen hahmo. Sillä ei ole mun kanssa muuta yhteistä kuin nimi.

        https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2014080118534460

        Tällaisia henkilöitä sanotaan kriisinäyttelijöiksi. Ja näitä näytöksiä on ollut ympäri Euroopan juuri samaan aikaan - jokaiselle maalle omansa. Joku taktiikka putsauksiin - esimerkiksi tuo lastenhyväksikäyttöoikeudenkäynti, jossa käytettiin hänen nimeään koski lähes 200 vanhoillislestadiolaisuskovaispedofiilia, jossa uhreja oli samoillakin tekijöillä kymmeniä. Koska joukossa oli sen tason tekijöitä, että yhteiskunnan rakenteet eivät olisi kestäneet julkista totuutta, järjestettiin heille täydellinen anonymiteettisuoja hyvävelijärjestön toimesta.

        Kyllä minuakin otti päähän tällainen salailu - mutta ilmeisesti ei ollut vaihtehtoa ja tähän oli tyytyminen - ehkä joku päivä salausaika päättyy ja totuus paljastuu. Samanlaisella farssilla on nyt jatkettu Aarnio-linjalla, mutta ketään ei nyt enää jaksa edes kiinnostaa.


      • Hkblö

        Se taitaa olla ihan turhaa koska sossut veljeilee poliisin kanssa.Poliisit antoivat sossujen lukea tuomioistuinten papereita vaikka ovat salassapidettäviä 60v..Lisäksi sij.vanh ovat aivopesseet lapsia jo vuosia joten heidän on helppo sanoa lapsille mitä pitää sanoa ja tehdä.Sitten kun tämä farssi alkaa purkaantua niin silloin saadaan vuosisadan näytelmä Suomeen.Sijaisvanhemmat vastaan Tapio Sontaoja..kuka siinä vetää pisimmän korren..5 v niin ehtyy sij.vanh rahahana.Silloin nuorin 21v.Hirvittävintä on ajatella että kun tapaus alkaa seljetä niin tekevätkö sij vanh jonkun radikaalin ratkaisun..siinä voi olla lapsetkin vaarassa


      • kuules
        Hkblö kirjoitti:

        Se taitaa olla ihan turhaa koska sossut veljeilee poliisin kanssa.Poliisit antoivat sossujen lukea tuomioistuinten papereita vaikka ovat salassapidettäviä 60v..Lisäksi sij.vanh ovat aivopesseet lapsia jo vuosia joten heidän on helppo sanoa lapsille mitä pitää sanoa ja tehdä.Sitten kun tämä farssi alkaa purkaantua niin silloin saadaan vuosisadan näytelmä Suomeen.Sijaisvanhemmat vastaan Tapio Sontaoja..kuka siinä vetää pisimmän korren..5 v niin ehtyy sij.vanh rahahana.Silloin nuorin 21v.Hirvittävintä on ajatella että kun tapaus alkaa seljetä niin tekevätkö sij vanh jonkun radikaalin ratkaisun..siinä voi olla lapsetkin vaarassa

        ...mulle on ihan sama Auerin tunteista tai mistään. Lapset kärsii, syyttä,ja se on pahinta.


      • Tuttava

        Tietää asiasta.


      • Anonyymi
        kuules kirjoitti:

        ...mulle on ihan sama Auerin tunteista tai mistään. Lapset kärsii, syyttä,ja se on pahinta.

        Onko mieli muuttunut? Kaikki ei aina ole miten yritetään asia esittää.
        Paljonko taloudellista hyötyä tuli lasten pitämisestä sukulaismiehelle?


    • vkhyui

      lapset kärsii niin kauan kuin elävät valheessa.Ja sen valheen ylläpitää niitten sij vanh.Hartaita uskovaisia ovat olevinaan mutra taitaa se helvetti siintää kun pääsevät tiiliä laskemaan

    • Anonyymi

      No olipa taas melkoiset sijaisvanhemmat. Ihan tärkeyden huippu, mitähän sukua oli Annelille?

      • Anonyymi

        Törkeyden huippu


      • Anonyymi

        Niinpä! Isoa haittaa saivat aikaan lapsille törkeällä itsekkäällä toiminnallaan. Ja Annelille sekä lasten isän puoleiselle suvulle kerran yhteydenpidon estivät. Miksi henkirikoksen uhriksi joutuneen miehen suvun ei annettu olla lapsiin yhteydessä? Kuka sen esti? Millä valtuudella? Sitä tahallaan aiheutettua haittaa ei pysty hyvittämään mitenkään. Vaikuttaa lapsien koko loppuelämään tapahtuneet asiat. He olisivat aivan toisenlaisia jos olisivat toisenlaisissa, normaaleissa oloissa saaneet olla ilman manipulointia ja henkistä väkivaltaa. Hirveää.


      • Anonyymi

        Oilko veli? Sitä se raha saa aikaan. Eivät suinkaan olleet laupiaita samarialaisia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3710
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      3002
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2910
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2778
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      24
      2714
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2465
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      2231
    8. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      210
      1923
    9. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1917
    10. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      44
      1867
    Aihe