Leidiboyn rakkaus

VähävarainenReppana

Onko leidiboin rakkaus yhtä kestävää kun rakkaus naisen kanssa?

23

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OpettajasiPasi

      Moi Numba! Se kirjoitetaan ladyboy.
      Se on sinun tapauksessasi täsmälleen yhtä kestävää se rakkaus niin ladyboyn kuin naisenkin kanssa. Kestää naisen ja ladyboyn puolelta yhtä kauan eli tasan 0,00 sekuntia. Sillä millä ei ole alkua, ei voi olla loppuakaan.
      Sinun kannattaa kokeilla aluksi jotakin kilttirotuista koiraa. Ne yleensä kiintyy isäntäänsä, kunhan vaan muistat ja raaskit ruokkia. Se maksaa jonkin verran se ruokkiminen, joten ihan ilmainen rakkaus sekään ei ole. Et sitten hauku sitä koiraa petturiksi ja resuperseeksi, jos se jättää sinut nälissään.

    • Kyllä leidareissa on todella ihania ihmisiä, jotka haluavat parisuhteeseen.

      • Sensei--

        Olisi jo aika myös Pattayan rakkaiden ryhtyä tulemaan tälle vuosituhannelle.
        Ihmisiä ovat siinä kuin muutkin ja he jotka tunnen on jokainen fiksumpia kuin aiheesta tällä palstalla jauhavat.


      • OksSulsukupuolielämää
        Sensei-- kirjoitti:

        Olisi jo aika myös Pattayan rakkaiden ryhtyä tulemaan tälle vuosituhannelle.
        Ihmisiä ovat siinä kuin muutkin ja he jotka tunnen on jokainen fiksumpia kuin aiheesta tällä palstalla jauhavat.

        Senssi alias Sika Amalia

        Edes homot (joita leidarit eivät ole) antaudu sulle.

        Ne on enemmän naisia, jotka eivät voi sietää tuollaista moukkaa !


      • Sensei-- kirjoitti:

        Olisi jo aika myös Pattayan rakkaiden ryhtyä tulemaan tälle vuosituhannelle.
        Ihmisiä ovat siinä kuin muutkin ja he jotka tunnen on jokainen fiksumpia kuin aiheesta tällä palstalla jauhavat.

        Minä tunsin aikoinaan 181cm upean ilmestyksen, joka päivysti BKK:n Soi vitosen kohdalla, jossa on se italialainen pastaravintola.

        Hän oli leikattu, mutta ei se ehdalle pimpille vertoja vetänyt. Rinnat olivat myös todella täydelliset kuin kaksi pientä porsasta.

        Kävimme usein syömässä ja juttelemassa siinä italialaisessa pastapaikassa. Hänen lempiannos oli katkarapupasta.

        Kerran hän oli hieman surkeassa jamassa. Ählyt olivat häntä pettäneet.

        Menimme aluksi syömään ja hän kertoi mitä oli tapahtunut. Annoin hänelle tonnin ja sanoin, että mene ostamaan itsellesi kunnon vaatteet ja jalkineet. Tule sitten Beer Garderiin soi 7. Hän sanoi, että ne ei päästä minua sinne.
        Sanoin, että varmasti päästävät. Kysy vain Piitä ja sano, että meillä on tapaaminen.

        Annoin portsarille satasen mennessäni ja sanoin, että vaimoni tulee minua kysymään. Hän on tyylikäs ja yli 180 cm pitkä, jolla on todella pitkä tukka.
        Kapoom sanoi portsari.

        Menin tiskille ja tilasin vehnäoluen, jota he tekevät siellä itse.

        Odottelin pari tuntia ja sitten portsari tuli luokseni ja sanoi vaimoni tulleen ja iski silmää.

        Menin ovelle vastaan ja suutelin kaunista ilmestystä molemmille poskille. Sitten saimme ansaittua huomiota, kun astelimme takaisin tiskille.

        Hän ei käyttänyt alkoholia ja palautti minulle 160THB, joka jäi yli tonnista.

        Kävin WC:ssä ja eräs hollantilainen setä valisti minua, että tuo on mies. Minä en ollut uskovinani. Meillä oli ''vaimoni'' kanssa todella hauskaa ja hän oli todella kaunis ilmestys.

        Vein hänet kämpille ja styylasimme viikon. Hän siivosi ja laittoi ruokaa ja oli kaikinpuolin hyvää vaimoainesta.


      • Sensei--
        Haderman kirjoitti:

        Minä tunsin aikoinaan 181cm upean ilmestyksen, joka päivysti BKK:n Soi vitosen kohdalla, jossa on se italialainen pastaravintola.

        Hän oli leikattu, mutta ei se ehdalle pimpille vertoja vetänyt. Rinnat olivat myös todella täydelliset kuin kaksi pientä porsasta.

        Kävimme usein syömässä ja juttelemassa siinä italialaisessa pastapaikassa. Hänen lempiannos oli katkarapupasta.

        Kerran hän oli hieman surkeassa jamassa. Ählyt olivat häntä pettäneet.

        Menimme aluksi syömään ja hän kertoi mitä oli tapahtunut. Annoin hänelle tonnin ja sanoin, että mene ostamaan itsellesi kunnon vaatteet ja jalkineet. Tule sitten Beer Garderiin soi 7. Hän sanoi, että ne ei päästä minua sinne.
        Sanoin, että varmasti päästävät. Kysy vain Piitä ja sano, että meillä on tapaaminen.

        Annoin portsarille satasen mennessäni ja sanoin, että vaimoni tulee minua kysymään. Hän on tyylikäs ja yli 180 cm pitkä, jolla on todella pitkä tukka.
        Kapoom sanoi portsari.

        Menin tiskille ja tilasin vehnäoluen, jota he tekevät siellä itse.

        Odottelin pari tuntia ja sitten portsari tuli luokseni ja sanoi vaimoni tulleen ja iski silmää.

        Menin ovelle vastaan ja suutelin kaunista ilmestystä molemmille poskille. Sitten saimme ansaittua huomiota, kun astelimme takaisin tiskille.

        Hän ei käyttänyt alkoholia ja palautti minulle 160THB, joka jäi yli tonnista.

        Kävin WC:ssä ja eräs hollantilainen setä valisti minua, että tuo on mies. Minä en ollut uskovinani. Meillä oli ''vaimoni'' kanssa todella hauskaa ja hän oli todella kaunis ilmestys.

        Vein hänet kämpille ja styylasimme viikon. Hän siivosi ja laittoi ruokaa ja oli kaikinpuolin hyvää vaimoainesta.

        Mitäpä tuohon muuta kuin että 😊 ja Dillelle että ei ...... ei todellakaan sukupuolielämääni kuulu kenenkään antautuminen, joten osteskele sinä Poju antaumuksia itsellesi koko rahalla.


      • exitonly
        Sensei-- kirjoitti:

        Olisi jo aika myös Pattayan rakkaiden ryhtyä tulemaan tälle vuosituhannelle.
        Ihmisiä ovat siinä kuin muutkin ja he jotka tunnen on jokainen fiksumpia kuin aiheesta tällä palstalla jauhavat.

        Mitäs ihmeellistä tällä vuosituhannella leidipoit ovat sinulle antaneet?


      • Sensei--
        exitonly kirjoitti:

        Mitäs ihmeellistä tällä vuosituhannella leidipoit ovat sinulle antaneet?

        Valitsit nimimerkiksesi edesmenneen idolisi persettuoinnin.

        Ihmeellistä ?
        Mitä ovat antaneet?

        Voi Poju hyvä ei kaikki ole niin ihmeellistä highlightiä kuten sinun oireilusi.

        Tunnen ihmisiä ja arvostan heitä aivan muista syistä kuin sinun näkökannastasi.


      • reppana_sekaisin
        Sensei-- kirjoitti:

        Valitsit nimimerkiksesi edesmenneen idolisi persettuoinnin.

        Ihmeellistä ?
        Mitä ovat antaneet?

        Voi Poju hyvä ei kaikki ole niin ihmeellistä highlightiä kuten sinun oireilusi.

        Tunnen ihmisiä ja arvostan heitä aivan muista syistä kuin sinun näkökannastasi.

        idolisi persettuoinnin ????

        Miten vahva kilju tänään tehty vai Lidlin lämmin aamukalja nousi hattuun?


      • LadyHD
        Haderman kirjoitti:

        Minä tunsin aikoinaan 181cm upean ilmestyksen, joka päivysti BKK:n Soi vitosen kohdalla, jossa on se italialainen pastaravintola.

        Hän oli leikattu, mutta ei se ehdalle pimpille vertoja vetänyt. Rinnat olivat myös todella täydelliset kuin kaksi pientä porsasta.

        Kävimme usein syömässä ja juttelemassa siinä italialaisessa pastapaikassa. Hänen lempiannos oli katkarapupasta.

        Kerran hän oli hieman surkeassa jamassa. Ählyt olivat häntä pettäneet.

        Menimme aluksi syömään ja hän kertoi mitä oli tapahtunut. Annoin hänelle tonnin ja sanoin, että mene ostamaan itsellesi kunnon vaatteet ja jalkineet. Tule sitten Beer Garderiin soi 7. Hän sanoi, että ne ei päästä minua sinne.
        Sanoin, että varmasti päästävät. Kysy vain Piitä ja sano, että meillä on tapaaminen.

        Annoin portsarille satasen mennessäni ja sanoin, että vaimoni tulee minua kysymään. Hän on tyylikäs ja yli 180 cm pitkä, jolla on todella pitkä tukka.
        Kapoom sanoi portsari.

        Menin tiskille ja tilasin vehnäoluen, jota he tekevät siellä itse.

        Odottelin pari tuntia ja sitten portsari tuli luokseni ja sanoi vaimoni tulleen ja iski silmää.

        Menin ovelle vastaan ja suutelin kaunista ilmestystä molemmille poskille. Sitten saimme ansaittua huomiota, kun astelimme takaisin tiskille.

        Hän ei käyttänyt alkoholia ja palautti minulle 160THB, joka jäi yli tonnista.

        Kävin WC:ssä ja eräs hollantilainen setä valisti minua, että tuo on mies. Minä en ollut uskovinani. Meillä oli ''vaimoni'' kanssa todella hauskaa ja hän oli todella kaunis ilmestys.

        Vein hänet kämpille ja styylasimme viikon. Hän siivosi ja laittoi ruokaa ja oli kaikinpuolin hyvää vaimoainesta.

        Eittämättä eteerisen upea ilmestys on ollut tämä 181cm.... mikä nyt nimeltään neitipoju olikaan... on ollut!

        Ystävällisesti vielä antaisitko ymmärtää... että miten se ei ehdalle pimpillille vertoja vetänyt?

        Itse vielä en ole leikattua pimppiä päässyt testaamaan.... mutta olen kyllä päässyt nauttimaan siitä kun mua porataan ja.... imemään naisen näköisen hammaslääkäri miehen sitä.... sitä juunow ;)


      • Anonyymi
        LadyHD kirjoitti:

        Eittämättä eteerisen upea ilmestys on ollut tämä 181cm.... mikä nyt nimeltään neitipoju olikaan... on ollut!

        Ystävällisesti vielä antaisitko ymmärtää... että miten se ei ehdalle pimpillille vertoja vetänyt?

        Itse vielä en ole leikattua pimppiä päässyt testaamaan.... mutta olen kyllä päässyt nauttimaan siitä kun mua porataan ja.... imemään naisen näköisen hammaslääkäri miehen sitä.... sitä juunow ;)

        LadyHd
        2016-10-24 10:51:24

        Ei ole oikeasti esteitä.
        Sinulla on käytössäsi muita kaksipyräisillä kulkevia parempi peli.
        Voit matkustaa niin monta päivää kuin haluat, kun muistat tankata tarvittaessa niin pyöräsi, kuin itsesikin.
        Kyllä sinä reissusta selviät, ei kannata kantaa huolta näin syksyllä kevään reissusta.
        Hyvää matkaa Sinulle ja eläkeläiselle äidillesi, jos hän on "tarakalla taas".


    • PattayaPervoilua

      Pattayapojat tykkää kun möreä-ääninen mies hameeseen pukeutuneena kuiskaa korvaan että ivantfakjuu

      • Sensei--

        Sensei ainakin tykkää kovasti


      • NäppäräSensei

        KLO 10:39 Sensei kirjoitti :

        "Olisi jo aika MYÖS Pattayan rakkaiden..."

        Ja 11:15 näin näppärästi PattayPervoilu nimimerkillä on taas löytänyt sisäisen Amaliansa.

        On se vaan... Noh, sano sinä Haderman?


    • Rankaisija300

      Onko yleistä että leidipoika jossain kohtaa palaa takaisin normimieheksi kun on joku tyhmä ja pervo falleturisti saatu rahastuskoukkuun?

      • onkiksenleidarit

        Onkopoika on kyllä täysin leidareiden koukussa. Taidat tumputtaa siellä jatkuvasti samalla kun kyselet täysiä älyttömyyksiä.


      • Korppos
        onkiksenleidarit kirjoitti:

        Onkopoika on kyllä täysin leidareiden koukussa. Taidat tumputtaa siellä jatkuvasti samalla kun kyselet täysiä älyttömyyksiä.

        Älyttömyyksiä? Ei olut mitään älytöntä.

        Yhtä älytöntä kun kysyä sinulta että miksei sinulla ole mitään työhistoriaa.


    • Sisäpiirihommia

      Minkälainen juttu on idolin persetuonti? Jotain missä ollaan kontallaan Pattayalla toisen miehen edessä?

      • ootkoterve

        Kiinnostaisiko normaalia naimisissa olevaa työssä käyvää heteromiestä ja perheenisää kysellä tuollaisia ilmaisfoorumilla keskellä päivää?


      • Etoleterve
        ootkoterve kirjoitti:

        Kiinnostaisiko normaalia naimisissa olevaa työssä käyvää heteromiestä ja perheenisää kysellä tuollaisia ilmaisfoorumilla keskellä päivää?

        Sinullako on keskellä päivää? Ei vaan minulla. Minulla se on jo ilta kuules.

        Oletko tyhmä vai vaan juntti? Tuskin heterokaan.


      • Sensei--
        Etoleterve kirjoitti:

        Sinullako on keskellä päivää? Ei vaan minulla. Minulla se on jo ilta kuules.

        Oletko tyhmä vai vaan juntti? Tuskin heterokaan.

        Hurjaa täällähän haukutaan ihmisiä junteiksi.

        Saas nähdä koska siirrytään huoneenlämpöpuolelle.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe