Mites qasgain raitisilmasuodatin vaihdetaan.?
Raitis ilmasuodatin
9
162
Vastaukset
- Tuntematta
kyseistä automerkkiä sen paremmin mä epäilen vaihdon tapahtuvan samalla tavoin kun tuossa pösössäni vuosimallia 89. Vanha otetaan pois, uusi suodin tilalle ja helevetillistä ajoa.
- Rollevaan
Eipä taida täältä kuitenkaan järkeviä neuvoja tulla...
- Kiinteä.suodatin
Ei sitä voi vaihtaa. Ajat samalla fillterilla niin kauan , kunnes sisäilma täysin pilaantunu. sen jälkeen paaliin koko passka.
- tuntematonmalli
Aika outo malli, ei ole myyty meilläpäin. Mutta veikkaan että Qasqaissa ei ole raitista ilmansuodatinta. Eikä juoppoakaan sellaista.
- Motonet
Huollossa vaihtavat edullisesti, senkin filtterin!
- nihili
Mikä vittu saatana siinä on että yhdys sanoja ei osata kirjoittaa. Laittaa oikein vihoiksi perkele. Menkää takaisin kouluun ja opetelkaa ne yhdys sanat.
- aivovuoto
Saman voi todeta sinunkin kirjoitelmasta!
- Kullivaan
En ole kuullutkaan että johonkin automalliin olisi asennettu raitista ilmasuodatinta. Ilmeisesti kaakkois-Aasiassa sitten tähän "qasgai"-autoon näitä raittiita ilmasuodattimia on laitettu. Ohjeet vaihtoon tuossa ylempänä jo tulikin, eli vanha raitis ilmasuodatin otetaan pois, joka ei varmaankaan ole enää kovin raitis, ja asennetaan uusi raittiimpi ilmasuodatin tilalle. En noista kaakkois-Aasian kielistäkään niin paljon ymmärrä, mutta ilmeisesti siellä on tapana myös laittaa kysymyslauseen perään piste ennen kysymysmerkkiä.?
- idioottitietysti
Ompas täällä fiksua väkeä kommentoimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273513- 412339
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352178Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71937Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431532- 381379
- 1271262
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591210Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451155- 131149