Mites qasgain raitisilmasuodatin vaihdetaan.?
Raitis ilmasuodatin
9
154
Vastaukset
- Tuntematta
kyseistä automerkkiä sen paremmin mä epäilen vaihdon tapahtuvan samalla tavoin kun tuossa pösössäni vuosimallia 89. Vanha otetaan pois, uusi suodin tilalle ja helevetillistä ajoa.
- Rollevaan
Eipä taida täältä kuitenkaan järkeviä neuvoja tulla...
- Kiinteä.suodatin
Ei sitä voi vaihtaa. Ajat samalla fillterilla niin kauan , kunnes sisäilma täysin pilaantunu. sen jälkeen paaliin koko passka.
- tuntematonmalli
Aika outo malli, ei ole myyty meilläpäin. Mutta veikkaan että Qasqaissa ei ole raitista ilmansuodatinta. Eikä juoppoakaan sellaista.
- Motonet
Huollossa vaihtavat edullisesti, senkin filtterin!
- nihili
Mikä vittu saatana siinä on että yhdys sanoja ei osata kirjoittaa. Laittaa oikein vihoiksi perkele. Menkää takaisin kouluun ja opetelkaa ne yhdys sanat.
- aivovuoto
Saman voi todeta sinunkin kirjoitelmasta!
- Kullivaan
En ole kuullutkaan että johonkin automalliin olisi asennettu raitista ilmasuodatinta. Ilmeisesti kaakkois-Aasiassa sitten tähän "qasgai"-autoon näitä raittiita ilmasuodattimia on laitettu. Ohjeet vaihtoon tuossa ylempänä jo tulikin, eli vanha raitis ilmasuodatin otetaan pois, joka ei varmaankaan ole enää kovin raitis, ja asennetaan uusi raittiimpi ilmasuodatin tilalle. En noista kaakkois-Aasian kielistäkään niin paljon ymmärrä, mutta ilmeisesti siellä on tapana myös laittaa kysymyslauseen perään piste ennen kysymysmerkkiä.?
- idioottitietysti
Ompas täällä fiksua väkeä kommentoimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456069
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253726Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282911- 472568
- 372421
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä251945Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691914Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281600