uusi motocross rata myönnetään

rajansa

kuinkahan moni pukara järven rantamökki-asukkaista tietää että kunta on myöntämässä lupaa radalle ,joka ei kuulu äänenä mihinkään valitus aika on 22.3.2019 sakka

18

1897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ranta-asukas

      Mihinkäpäin Pukaraa tämmöinen on suunnitteilla.??

    • Ranta-asukas

      Ja kenenkä toimesta??

      • rajansa

        suunnilleen mälkilänsaaren kohille kunta, yrittää edetä nopeasti ja salassa nyt talvella .vain ympäristösihteerin lukitussa huoneessa tarkemmat paperit. tarkkaavaiset löytää kuulutukset ilmoituksista jotain .siis netistä


      • Ranta-asukas

        No justiinsa..
        Nyt vaan kaikki tekemään valitus. Mitä enemmän sitä parempi.
        Ei kiinnosta kesäiltoja viettää kuuntelemalla moottoripyörien pärinää..


      • valivalivali

        Jotkut sai taas näköjään elämälleen tarkoituksen?


      • mielenipahoitin
        Ranta-asukas kirjoitti:

        No justiinsa..
        Nyt vaan kaikki tekemään valitus. Mitä enemmän sitä parempi.
        Ei kiinnosta kesäiltoja viettää kuuntelemalla moottoripyörien pärinää..

        Ihan oikein. Rakenna mökkis muualle ! Älkää aina jaksako kaikesta valittaa .


      • rajansa

        mökki on on 70 lukua jollon ehkä isäs ajatteli tekevänsä jotain peruuttamatonta


    • Moottoripyörärata ollut siellä jo 10v , laittomasti.
      Luulisi niille riittävän jo luvallinen rata Tankolammilla
      , mutta mikä on kun mikään ei riitä??

    • Mopoilija

      Korvatulppia saa apteekista ja päälle vielä kuppikuulosuojaimet!

    • Txbflhgf

      Jääradalle voi tehdä ison avannon koska katiska vaatii ainakin puolitoista metriä kanttiinsa olevan avannon ja viidellä katiskalla saa jo mukavasti kalaa.

    • Rauhamennyt

      Lupa-asia on jo suhmuroitu läpi. Valittaa voi, mutta se on turhaa. Se on sitten mukavaa pärinää kesäiltoihin, näin on päätetty.

      • mikseiaiemminhäirinnyt

        Eikö tuolla ole ajettu iät ja ajat? Ilmeisesti ihmisten kuuloaisti aktivoituu vasta kun kuulevat että tuolla on rata.


      • rajansa
        mikseiaiemminhäirinnyt kirjoitti:

        Eikö tuolla ole ajettu iät ja ajat? Ilmeisesti ihmisten kuuloaisti aktivoituu vasta kun kuulevat että tuolla on rata.

        mikä on iät ja ajat 2007 talviradasta jäälle . röyhkeys kasvaa ruokahalun myötä , melumittaus ajon turvallinen toteutus perusteet ratkaisevat päätökset hovissa, kattaen tietenkin muutkin ympäpistöarvot, maa vesistö


    • Anonyymi

      eikös tuo oo hyvä että ajetaan, se on oikein että ajellaan eikä mennä kylille revittelemään. tämä on ihan asiallista harrastuksia on monia. antaa tehdä niiku haluaa eikä ruveta valittamaan jonni joutavan päiväsestä

    • Anonyymi

      Hieno homma,toivottavasti homma etenee nopeesti. Äityli vaan

      • Anonyymi

        Milloinka Pukaran rannan asukkailta kysytää. Ja kuka hanketta ajaa. Eikö per..le mikään ole pyhää. kuten luonnonrauha asukkaille ja mökkiläisille.Äityli voi antaa kullannuppunsa ajaa omalla takapihallaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinka Pukaran rannan asukkailta kysytää. Ja kuka hanketta ajaa. Eikö per..le mikään ole pyhää. kuten luonnonrauha asukkaille ja mökkiläisille.Äityli voi antaa kullannuppunsa ajaa omalla takapihallaan.

        Äitylin talttahampaat risusavottaan.raivaus saha huutamaan.Saa Äityli ottaa lonkerot rauhassa ei pennut häiritsemässä. Kylällä ollaan sitten niin cool,että voi sa..tna.


    • Anonyymi

      Voi hyvää päivää, jos nyt sen verran katsoisitte, saattaisitte huomata, että tämä keskustelu on aloitettu vuonna 2019, joten tuskin on enää aiheellista väitellä tästä aiheesta..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      865
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe