Miten köyhä saa naisen?

Työtön-ätmi

Onko köyhille naisia vai pitääks elää yksin?

28

55

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Raha-on-kemia

      Ei ole mutta mene työkokeiluun niin saat 9 egee päivässä et ole köyhä ja sitten saat jonkun naisen

      • Anonyymi

        Suomi on valinnut sosialismin, ja sosialismissa on ominaista kurjuuden jakaminen aivan kaikissa maissa joissa sosialismilla mennään.

        Näin on siis otettava uusi lähestymistapa koko asialle "köyhyys".
        Suomi on täynnä porukkaa jotka luulevat olevansa Hollywood tähtien kanssa samalla tasolla, vaikka tosiasiallisesti yksikään suomalainen ei ole kansainvälisessä mittakaavassa yhtään mitään.

        Mitättömyyksiä ja itsestään liikoja luulevia kaikki suomalaiset, nekin joilla täkäläinen julkisuus on noussut hattuun ja pissi mennyt aivoihin.

        Katson että niin kauan kun tätä sosialismia haluaa katsella, voi valita kenet tahansa kanssaan jakamaan tätä samaa kurjuutta niin kauan ellei poistu Suomesta varakkaammille vesille.


    • Köyhä.Nainen

      - Köyhän kannattaa myöskin tavoitella lähinnä omalta tasoltaan olevia. Ei kannata katkeroitua, jos ei saa Jenni Vartiaista tms. jotka myös omalta tasoltaan löytää kumppanin. Ei ole naisten syy, jos et kelpaa.

      - Köyhän kannattaa mennä jollekin kurssille tai harrastuspiiriin, missä tapaa muita.

      - Tule hyväksi jossain, kehitä joku taito, joka saa sinut tuntemaan että olet hyvä jossain. Kun saat itsevarmuutta, etkä kieri enää itsesäälissä, niin alat vetää puoleesi ihmisiä. En tarkoita tällä taidolla pelaamista, telkkarinkatselua tms vaan joku missä tapaa ihmisiä livenä. Naisia mielummin.

      - Edellä mainittuun lisään, että ykköstaito. mitä naiset arvostaa on TANSSITAITO. Mene tanssikursseille, sillä niissä on pulaa miehistä. Tämän jälkeen sinut viedään käsistä tanssilavoilla. Saat ihan varmasti naisen, jos et ole mikään sairas kuspää etkä haise pahalle. Sama mikä liikunta ja urheilu kannattaa. Plösö olemus saa ryhtiä, ja tapaat niitä naisia. Kukaan ei kysele rahojasi, jos osaat tanssia. Voit näyttää mikä olet ihmisenä, et ole lompakko.

      - Opettele käyttäytymään, olemaan siisti ja hyvinhoidettu vaikka olet köyhä. Näytä potentiaalisi, mikä ei liity rahaan. Jätä ostamatta kaljat muutamaksi viikoksi ja laita rahat kunnon vaatteisiin, ehjiin hampaisiin ja siistiin ulkomuotoon. Kaikkein suurin virhe ja syy köyhänä ja yksinäisenä pysymiseen on itsesäälissä juopottelu ja olemuksen veltostuminen. Takaat, ettet tule koskaan ketään saamaankaan. Kukaan ei halua juoppoa ja haisevaa, itsesäälissä rypevää miestä. Sellainen ei ole edes mies naisen silmissä vaan joku onneton pultsari. Kun saat jonkun, voit olla varma että hän on kanssasi sinun takiasi, ei rahan ja muun maallisen.

      - Näinä päivinä on yhtä lailla jos ei enemmänkin köyhiä naisia. Peli ei ole menetetty.

      Ps. Minä olen köyhä. Ts. mulla ei ole omaisuutta eikä ollut työtäkään. Tapasin kurssilla ihanan miehen. Hänkin rahaton. Rakastuimme. Köyhyys tai rahanpuute ei ollut mikään juttu, mikä olisi määrittänyt meitä tai häntä. Niin moni on samassa veneessä. Huomasin hänen ihanat silmät ja sen huomion mitä sain, hänen hauskat jutut ja yhteisen naurun. Emme päässeet irti toisistamme. Hän on siisti ja kiva, mutta vähän kanssa epävarma ja hiljainen, kuten jokainen jolla huono elämäntilanne. Nyt hän opiskelee korkeakoulussa ja minä sain työtä. Köyhiä ollaan edelleen, mutta säilytimme itsekunnioituksemme ja ihmisarvomme. Se ei köyhyyteen kaadu, mutta horjuu kyllä kun on vain vaikeuksia vaikeuksien perään.

      Saimme voimaa ja energiaa toisistamme, ja lujitimme itseluottamustamme, mikä oli meiltä kummaltakin kadoksissa. Se auttoi varmasti etenemään asioissa, eikä jumittumaan ja säälittelemään itseämme. Tämän hetken tilanne ei tarkoita sitä, että näin tulee olemaan aina. Mutta tee itse jotain, sillä itsesäälissä vellovaa poloista ei kukaan tule kotoa hakemaan eikä kukaan halua olla säälistä kanssasi vaan sen takia että olet kiva ja mielenkiintoinen ja seurassasi on kiva olla. Sitten saattaapi olla että saa seksiäkin. Minä sain ainakin. Ja hänkin... :)))

      Tsemppiä sulle!

      • Naisillaeitasoja

        Miksi puhut tasoista koska naiset eivät usko muutenkaan tasoteoriaan?
        Koska naisille ei ole tasoja voi köyhä mieskin etsiä ihan yhtälailla hyvätuloisia kauniita naisia.


      • Köyhä.Nainen
        Naisillaeitasoja kirjoitti:

        Miksi puhut tasoista koska naiset eivät usko muutenkaan tasoteoriaan?
        Koska naisille ei ole tasoja voi köyhä mieskin etsiä ihan yhtälailla hyvätuloisia kauniita naisia.

        "Miksi puhut tasoista koska naiset eivät usko muutenkaan tasoteoriaan?
        Koska naisille ei ole tasoja voi köyhä mieskin etsiä ihan yhtälailla hyvätuloisia kauniita naisia."

        Miksi sinä väität tietäväsi mihin minä uskon? Tuo on yksi harhakuvitelma, että kaikki naiset ajattelee ja käyttäytyy yhdenmukaisesti. Etkö pidä naisia yksilöinä lainkaan?
        Mikään ei estä sinua hakemasta tai haluamasta mitä tykkäät, mutta älä syytä koko naissukupuolta siitä, ettei missi tai kaunis nainen kiinnostu sinusta. Jos haluat katkeroitua niin siitä vaan. Voit haluta ja jättää itsesi kehittämisen ja syyttää naisia siitä, ettet kelpaa?

        Olin vuosia sitten Suomi24.fi treffeillä. Jatkuvasti minua tuli jututtamaan miehet, joiden pääasiallinen lähestymisen syy oli purkaa minuun naisena kaikki se viha ja katkeruus, kun ei joku nainen ole huomioinut tai ei ole kelvannut jollekulle, tai joku ei ole vastannut. Tai ei ehkä kukaan. Ihan hiton vastenmielistä! Mahtava iskutaktiikka tosiaan. Itkeä ja ruikuttaa kun ei saanut sitä Jenni Vartiaista tai missiä, jota halusi. Jotkut tyypit vaan hakee siis naisesta juttukaveria, että saa toimia jonain jäteastiana kaikelle sille katkeruudelle, mitä toiset, ne naiset jota olisi halunnut, on aiheuttaneet? Eikö tämä ole yksi hyvä syy tyytyä siihen tasoon mitä itse edustaa? Miten voi vaatia ns. parempaa, jos itsekään ei täytä omia vaatimuksiaan?

        Kokemukseni treffisivustolla ja täälläkin näitä lukiessa vahvisti sitä teoriaa, että osa porukasta pitää ilmeisesti naisia kollektiivina, joissa jokainen nainen on vastuussa jonkun toisen naisen käytöksestä ja naiset kollektiivisena syyllisenä siihen, ettei joku mies saa naista! Mikä siinä on niin vaikea uskoa tai tajuta, että naiset on yksilöitä kuten miehetkin?

        Se, mikä yhdistaa naisettomia miehiä on itsesääli ja katkeruus. Ette itsekään halua sellaisen seuraa, ettehän? Miksi sitten muiden pitäisi?


      • oletpoikkeus
        Köyhä.Nainen kirjoitti:

        "Miksi puhut tasoista koska naiset eivät usko muutenkaan tasoteoriaan?
        Koska naisille ei ole tasoja voi köyhä mieskin etsiä ihan yhtälailla hyvätuloisia kauniita naisia."

        Miksi sinä väität tietäväsi mihin minä uskon? Tuo on yksi harhakuvitelma, että kaikki naiset ajattelee ja käyttäytyy yhdenmukaisesti. Etkö pidä naisia yksilöinä lainkaan?
        Mikään ei estä sinua hakemasta tai haluamasta mitä tykkäät, mutta älä syytä koko naissukupuolta siitä, ettei missi tai kaunis nainen kiinnostu sinusta. Jos haluat katkeroitua niin siitä vaan. Voit haluta ja jättää itsesi kehittämisen ja syyttää naisia siitä, ettet kelpaa?

        Olin vuosia sitten Suomi24.fi treffeillä. Jatkuvasti minua tuli jututtamaan miehet, joiden pääasiallinen lähestymisen syy oli purkaa minuun naisena kaikki se viha ja katkeruus, kun ei joku nainen ole huomioinut tai ei ole kelvannut jollekulle, tai joku ei ole vastannut. Tai ei ehkä kukaan. Ihan hiton vastenmielistä! Mahtava iskutaktiikka tosiaan. Itkeä ja ruikuttaa kun ei saanut sitä Jenni Vartiaista tai missiä, jota halusi. Jotkut tyypit vaan hakee siis naisesta juttukaveria, että saa toimia jonain jäteastiana kaikelle sille katkeruudelle, mitä toiset, ne naiset jota olisi halunnut, on aiheuttaneet? Eikö tämä ole yksi hyvä syy tyytyä siihen tasoon mitä itse edustaa? Miten voi vaatia ns. parempaa, jos itsekään ei täytä omia vaatimuksiaan?

        Kokemukseni treffisivustolla ja täälläkin näitä lukiessa vahvisti sitä teoriaa, että osa porukasta pitää ilmeisesti naisia kollektiivina, joissa jokainen nainen on vastuussa jonkun toisen naisen käytöksestä ja naiset kollektiivisena syyllisenä siihen, ettei joku mies saa naista! Mikä siinä on niin vaikea uskoa tai tajuta, että naiset on yksilöitä kuten miehetkin?

        Se, mikä yhdistaa naisettomia miehiä on itsesääli ja katkeruus. Ette itsekään halua sellaisen seuraa, ettehän? Miksi sitten muiden pitäisi?

        Olet sitten ilmeisesti ainoa nainen joka puoltaa Laasasen teoriaa.
        Sinä sitä sinä tätä.
        Älä sinuttele minua minun elämästäni kun et tiedä siitä mitään.
        Olen parisuhteessa oleva ja ulkoisesti itseäni komeana pitänyt aina ja saanut naisen suht helposti että tasojen mittapuulla pidän itseäni ytminä.
        Tätä palstaa seuratessani vaan yksikään nainen ei ole tasoteoriaa myöntänyt joten näköjään yksi viidestämiljoonasta on tässäkin poikkeus.


      • ätmivalehtelee
        oletpoikkeus kirjoitti:

        Olet sitten ilmeisesti ainoa nainen joka puoltaa Laasasen teoriaa.
        Sinä sitä sinä tätä.
        Älä sinuttele minua minun elämästäni kun et tiedä siitä mitään.
        Olen parisuhteessa oleva ja ulkoisesti itseäni komeana pitänyt aina ja saanut naisen suht helposti että tasojen mittapuulla pidän itseäni ytminä.
        Tätä palstaa seuratessani vaan yksikään nainen ei ole tasoteoriaa myöntänyt joten näköjään yksi viidestämiljoonasta on tässäkin poikkeus.

        Älä ätmi yritä valehdella, ei kukaan usko.


      • mnbmbv
        oletpoikkeus kirjoitti:

        Olet sitten ilmeisesti ainoa nainen joka puoltaa Laasasen teoriaa.
        Sinä sitä sinä tätä.
        Älä sinuttele minua minun elämästäni kun et tiedä siitä mitään.
        Olen parisuhteessa oleva ja ulkoisesti itseäni komeana pitänyt aina ja saanut naisen suht helposti että tasojen mittapuulla pidän itseäni ytminä.
        Tätä palstaa seuratessani vaan yksikään nainen ei ole tasoteoriaa myöntänyt joten näköjään yksi viidestämiljoonasta on tässäkin poikkeus.

        Miten niin? Kysy / lähesty ketä tahansa parikymppistä naista, niin huomaat tasosi. Eivät ne tuota kiellä. Macyn on helppo väittää toista, koska itse kuitenkin valitsi komean hunksin. Ainoastaan valinnat ratkaisee. Ihminen on niin monimutkainen kokonaisuus, ettei pelkkä raha sitä määritä, kuka kelpaa. Naisen tarina oli kerta kaikkiaan ihana ja täynnä viisautta! Onnea teille!!


      • Köyhä.Nainen
        oletpoikkeus kirjoitti:

        Olet sitten ilmeisesti ainoa nainen joka puoltaa Laasasen teoriaa.
        Sinä sitä sinä tätä.
        Älä sinuttele minua minun elämästäni kun et tiedä siitä mitään.
        Olen parisuhteessa oleva ja ulkoisesti itseäni komeana pitänyt aina ja saanut naisen suht helposti että tasojen mittapuulla pidän itseäni ytminä.
        Tätä palstaa seuratessani vaan yksikään nainen ei ole tasoteoriaa myöntänyt joten näköjään yksi viidestämiljoonasta on tässäkin poikkeus.

        "Olet sitten ilmeisesti ainoa nainen joka puoltaa Laasasen teoriaa. "

        Enpä tiedä kaikkien naisten näkemystä asiasta, etkä kai sinäkään? Ei tasoteorialla kyllä kaikkea selitä, vaikka muistan olleeni samoilla linjoilla. En tarkkaan muista sitä, joku tikapuumallihan se taisi olla. Mitä sitten pidetään tasojen tunnuksina, kauneutta, rahakkuutta, ikää, valtaa, koulutustako? Kyllähän tämän paletin rikkoo joskus ihan oikea rakkauskin, joka ei noudata näitä maallisia teorioita. Laasanen tuskin tietää siitä mitään. Pitää lisäksi miettiä, minkälaatuista suhdetta tarkastellaan. Onko kyseessä pelkkä pinnallinen treffailu, vai oikea ihmissuhde? Laasanen ehkä ei tiedä muusta kuin pinnallisesta nautamarkkina-arvosta? Pinnallista kaipaavalle merkkaa enemmän kaikki ulkoinen. Rakkaus ja pitkä seurustelu taas vaatii molemminpuolista hyväksyntää, eikä riipu Laasasesta tai teorioista, niin voimakas asia se on.

        Mutta eihän köyhät pyöri samoissa porukoissa kuin rikkaat esimerkiksi, jos käytetään tätä rahakkuutta muuttujana. Korkeakoulutetut ei viihdy henkisesti heikosti suoriutuvien kanssa jne. Älykäs köyhäkin vetää puoleensa muita älykkäitä. Julkkis vetää puoleensa paljon ihmisiä, siipeilijöitäkin, tai muusikko on sellainen jolla riittää vientiä. Sanoihan Sami Pitkämökin jossain haastiksessa, että ei saanut muuten naisia, niin alkoi muusikoksi. Nyt ei kyllä taida Samikaan saada, kun on paisunut niin kovin. Mutta jos julkkiksista ja niiden miellyttävyydestä puhutaan, niin olisin kyllä Antti Railion ottanut lihavampanakin. Mutta en taas Mikko Leppilampea, joka on ylimielinen ja tympeä. Kiiltokuvanaama ei oikein meikäläistä ainakaan vedä. Joskus rumakin mies on äärettömän puoleensavetävä ja seksikäs. Jos miehessä on jotain ihanaa sympaattisuutta, kuten jossain Railiossa niin se häivyttää ne ulkonäköjutut. Laasasta en ottaisi vaikka sillä olisi mitä tarjottavaa. On niin inhottava ja vastenmielinen ihminen, naisvihaaja joka ihmettelee että naisvihaaja ei saa naista. Alkais arvostamaan naisia niin vois jotain mahkuja ollakin.

        No menipä yli näin yömyöhään mulla tämä. Tsori vaan. Rönsyilee juttu kun olen huomisesta niin täpinöissäni.

        Köyhyys ei ole kuitenkaan musta mikään este seurustelulle, mutta kannattaa pitää realiteetit mielessä. On hyvät mahkut, varsinkin jos on yritteliäs, aktiivinen ja pirteä ja suht siisti. Mutta jos köyhyyteen yhdistää itsesäälin, kaljottelun ja velttouden ja negatiivisuuden niin huono juttu, tosin ne muut jutut enempi painaa kuin se rahan puute. Köyhyys on ehkä vain tekosyy sille, ettei saa naisia, mutta oikeesti onkin negatiivinen ja paska tyyppi, laiska ja veltto ja huonokäytöksinen, katkera ja se paistaa. Rikkaatkin on monesti röyhkeitä ja törkeitä käytökseltään, en sellaista ottaisi. Ei se paksu lompsa luonnetta jalosta useinkaan. Jos vain saa kivan ja köyhän, millainen mulla nyt sitten onkin. Rahalla ei ole merkitystä, meillä rakkautta riittää ja molemmat maksetaan omat menomme ja tehdään juttuja mitä voidaan. Meillä on niin paljon keskusteltavaa, huumoria ja yhteisiä juttuja rakkauden lisäksi. Minä kelpasin köyhänä, kumppaniani vanhempana, enkä ole mikään kummoisen näköinen, mutta mulla kuulemma ihana hymy, huumorintaju ja olen himottava sängyssä. Kuolinvuoteella ei rahoilla ole oikein mitään merkitystä vaan sillä että on saanut rakastaa ja on joku joka on mua rakastanut. Elämätön elämä se vasta ketuttaa. Ettei uskaltanut elääkään.

        Tsemiä vaan, muistakaa ne tanssikurssit ja lavatanssit, missa odottaa tanssittajaa kaipaavia naisia. Pääasia ettette jää makamaan siihen itsesääliin. Se on vastenmielistä naisissakin, joten miettikää, oletteko kumppani, jonka seuraa itse haluisitte.


      • oletpoikkeus
        Köyhä.Nainen kirjoitti:

        "Olet sitten ilmeisesti ainoa nainen joka puoltaa Laasasen teoriaa. "

        Enpä tiedä kaikkien naisten näkemystä asiasta, etkä kai sinäkään? Ei tasoteorialla kyllä kaikkea selitä, vaikka muistan olleeni samoilla linjoilla. En tarkkaan muista sitä, joku tikapuumallihan se taisi olla. Mitä sitten pidetään tasojen tunnuksina, kauneutta, rahakkuutta, ikää, valtaa, koulutustako? Kyllähän tämän paletin rikkoo joskus ihan oikea rakkauskin, joka ei noudata näitä maallisia teorioita. Laasanen tuskin tietää siitä mitään. Pitää lisäksi miettiä, minkälaatuista suhdetta tarkastellaan. Onko kyseessä pelkkä pinnallinen treffailu, vai oikea ihmissuhde? Laasanen ehkä ei tiedä muusta kuin pinnallisesta nautamarkkina-arvosta? Pinnallista kaipaavalle merkkaa enemmän kaikki ulkoinen. Rakkaus ja pitkä seurustelu taas vaatii molemminpuolista hyväksyntää, eikä riipu Laasasesta tai teorioista, niin voimakas asia se on.

        Mutta eihän köyhät pyöri samoissa porukoissa kuin rikkaat esimerkiksi, jos käytetään tätä rahakkuutta muuttujana. Korkeakoulutetut ei viihdy henkisesti heikosti suoriutuvien kanssa jne. Älykäs köyhäkin vetää puoleensa muita älykkäitä. Julkkis vetää puoleensa paljon ihmisiä, siipeilijöitäkin, tai muusikko on sellainen jolla riittää vientiä. Sanoihan Sami Pitkämökin jossain haastiksessa, että ei saanut muuten naisia, niin alkoi muusikoksi. Nyt ei kyllä taida Samikaan saada, kun on paisunut niin kovin. Mutta jos julkkiksista ja niiden miellyttävyydestä puhutaan, niin olisin kyllä Antti Railion ottanut lihavampanakin. Mutta en taas Mikko Leppilampea, joka on ylimielinen ja tympeä. Kiiltokuvanaama ei oikein meikäläistä ainakaan vedä. Joskus rumakin mies on äärettömän puoleensavetävä ja seksikäs. Jos miehessä on jotain ihanaa sympaattisuutta, kuten jossain Railiossa niin se häivyttää ne ulkonäköjutut. Laasasta en ottaisi vaikka sillä olisi mitä tarjottavaa. On niin inhottava ja vastenmielinen ihminen, naisvihaaja joka ihmettelee että naisvihaaja ei saa naista. Alkais arvostamaan naisia niin vois jotain mahkuja ollakin.

        No menipä yli näin yömyöhään mulla tämä. Tsori vaan. Rönsyilee juttu kun olen huomisesta niin täpinöissäni.

        Köyhyys ei ole kuitenkaan musta mikään este seurustelulle, mutta kannattaa pitää realiteetit mielessä. On hyvät mahkut, varsinkin jos on yritteliäs, aktiivinen ja pirteä ja suht siisti. Mutta jos köyhyyteen yhdistää itsesäälin, kaljottelun ja velttouden ja negatiivisuuden niin huono juttu, tosin ne muut jutut enempi painaa kuin se rahan puute. Köyhyys on ehkä vain tekosyy sille, ettei saa naisia, mutta oikeesti onkin negatiivinen ja paska tyyppi, laiska ja veltto ja huonokäytöksinen, katkera ja se paistaa. Rikkaatkin on monesti röyhkeitä ja törkeitä käytökseltään, en sellaista ottaisi. Ei se paksu lompsa luonnetta jalosta useinkaan. Jos vain saa kivan ja köyhän, millainen mulla nyt sitten onkin. Rahalla ei ole merkitystä, meillä rakkautta riittää ja molemmat maksetaan omat menomme ja tehdään juttuja mitä voidaan. Meillä on niin paljon keskusteltavaa, huumoria ja yhteisiä juttuja rakkauden lisäksi. Minä kelpasin köyhänä, kumppaniani vanhempana, enkä ole mikään kummoisen näköinen, mutta mulla kuulemma ihana hymy, huumorintaju ja olen himottava sängyssä. Kuolinvuoteella ei rahoilla ole oikein mitään merkitystä vaan sillä että on saanut rakastaa ja on joku joka on mua rakastanut. Elämätön elämä se vasta ketuttaa. Ettei uskaltanut elääkään.

        Tsemiä vaan, muistakaa ne tanssikurssit ja lavatanssit, missa odottaa tanssittajaa kaipaavia naisia. Pääasia ettette jää makamaan siihen itsesääliin. Se on vastenmielistä naisissakin, joten miettikää, oletteko kumppani, jonka seuraa itse haluisitte.

        Kiitos kattavasta perustelustasi! Arvostan todella että jaksoit käyttää aikaa oman näkemyksesi perusteluun.
        Anteeksi töksäyttelyni edellä kun kuvittelin että olet näitä palstan miesvihamielisiä tyhjän lässyttäjiä.
        Mitä tulee tuohon tasoteoriaan niin miehenä olen todennut sen paikkansa pitävyyden ihmeen tarkkaan. Kun olin parikymppisenä arka, ruma ja köyhä mutta silti vietit vei vastakkaisen sukupuolen luokse huomasin että hommahan on mahdotonta. Minulle meinasi käydä kuin täällä palstalla naisettomuutta valittaville.
        Onhan se tavallaan surullista että kun panostin ulkonäkööni, vaatetukseen yms alan samana henkilönä kelpaamaan vaikka nuorempana en.
        Sama rahan kanssa. Kun on aikaa ollut kerätä varallisuutta niin yhtäkkiä kun se näkyy olisi naisiakin tulossa enemmän kuin suhteessa oleva tarvitsee.
        Ei silloin tulijoita ollut kun olin köyhä opiskelija ja vasta aloittanut työelämän.
        Kun ajatustasolla aloin porrastamaan tätä teoriaa mistä täällä on jankutettu hämmästyin kuinka hyvin se pitää paikkansa. Jopa pelästyin että pinnallisuudellahan tämä maailma pyörii.
        No minun onni oli se että opin tämän kaavan jo hyvissäajoin joten ei tarvinut jäädä sinne pohjalle valittamaan. Moni valittaa mutta ei jaksa sieltä suosta nousta kun tietää tämän pinnallisuuden. Ymmärrän toki senkin.
        Tästä voisi kirjoittaa vaikka romaanin mutta nyt lähdettävä työn pariin.
        Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa sinulle "köyhä.nainen" :)


      • pinnallisuuteen.tottuu
        oletpoikkeus kirjoitti:

        Kiitos kattavasta perustelustasi! Arvostan todella että jaksoit käyttää aikaa oman näkemyksesi perusteluun.
        Anteeksi töksäyttelyni edellä kun kuvittelin että olet näitä palstan miesvihamielisiä tyhjän lässyttäjiä.
        Mitä tulee tuohon tasoteoriaan niin miehenä olen todennut sen paikkansa pitävyyden ihmeen tarkkaan. Kun olin parikymppisenä arka, ruma ja köyhä mutta silti vietit vei vastakkaisen sukupuolen luokse huomasin että hommahan on mahdotonta. Minulle meinasi käydä kuin täällä palstalla naisettomuutta valittaville.
        Onhan se tavallaan surullista että kun panostin ulkonäkööni, vaatetukseen yms alan samana henkilönä kelpaamaan vaikka nuorempana en.
        Sama rahan kanssa. Kun on aikaa ollut kerätä varallisuutta niin yhtäkkiä kun se näkyy olisi naisiakin tulossa enemmän kuin suhteessa oleva tarvitsee.
        Ei silloin tulijoita ollut kun olin köyhä opiskelija ja vasta aloittanut työelämän.
        Kun ajatustasolla aloin porrastamaan tätä teoriaa mistä täällä on jankutettu hämmästyin kuinka hyvin se pitää paikkansa. Jopa pelästyin että pinnallisuudellahan tämä maailma pyörii.
        No minun onni oli se että opin tämän kaavan jo hyvissäajoin joten ei tarvinut jäädä sinne pohjalle valittamaan. Moni valittaa mutta ei jaksa sieltä suosta nousta kun tietää tämän pinnallisuuden. Ymmärrän toki senkin.
        Tästä voisi kirjoittaa vaikka romaanin mutta nyt lähdettävä työn pariin.
        Mukavaa ja aurinkoista päivän jatkoa sinulle "köyhä.nainen" :)

        Olet aivan varmasti antanut pakkeja naisille kun olit nuorempi. Ehkä he eivät olleet tarpeeksi kauniita omaan makuusi.


    • Tämä-selvä

      Jenni vartiainen on tavis nainen,ei mitenkään kaunis joten ätmi voi sellaista hyvinkin tavoitella jos on rahaa ja vakityöpaikka.

    • entinensinkku

      Täällä miehet arvostelee ja pilkkaa naisten ikää, ulkonäköä ja muuta ja haluaisin tietää todellakin, mitä upeita miehiä siellä näytön takaa sitten mahtaakaan löytyä. Miksi upea mies, joka arvostelee ja haukkuu naisia täällä, on yleensä sinkku?

      Jos on köyhä ja vinkuu köyhyyttään niin eikö se ole vähän niinkun vamma tai vika se köyhyyskin. Harvempi nainen taitaa kuitenkaan pilkata miestä köyhyydestä vai kuinka se on?

      • suhteellinen

        Varmaan siksi koska täällä poikkeuksetta parisuhteessa olevat naiset Mazya lukuunottamatta pilkkaavat sinkkumiehiä ja syyttävät heitä itseään sinkkuudestaan ja naureskelevat.
        En yhtään ihmettele että heillä palaa pinna siihen kiusaamiseen.


    • rahalla.saa

      Hankkimalla rahaa

    • Työtön---

      Suomes ei saa töitä niin ei voi rikastua. Työtä saa vain ulkomaalaiset.

    • evoluutionvastaista

      Evoluution kulussa miehet ovat elättäneet naisia tuhansia vuosia. Naiset ovat biologisesti ohjelmoituja etsimään elättäjää. Nykyaikana valtio on parempi elättäjä kuin työtön mies. Työtön mies herättää tämän vuoksi naisessa vähemmän kiinnostusta.

    • varakkaan_kodin_jätkä

      Aikoinaan Jyväskylän yliopistossa opiskellessani 1976-1982 havaitsin, että juuri köyhät pitkätukka-hipit ovat eniten naisten suosiossa...

    • halutkaaopiskella

      kyl se nyt on niin.jokaisen pitää kouluttautua!koulutus on tärkein naiselle !edelleen!itse sen tiedän.ja selvisin.onneksi minulla oli HALU opiskella.siis tytöt OPISKELKAA!ammatti paree ku kolme.

      • halutkaahaistaapaska

        Eli status ja mahdollisesti myös raha, mitä koulutuksen avulla saa. Hypergamista naista hävettää jos miehellä ei ole vähintään yhtä korkeaa koulutusta.


    • AsianVierestä

      Oliko tuon aloituksen tarkoitus kysyä miten köyhä saa naisen jos kävelee punaisten lyhtyjen alueella? Ei kai mitenkään saa ilman rahaa mutta normaalissa elämässä ainakaan minulta ei ole kysytty tuloja ennen seksiä joten kyllä olen aina naisen ilman rahaa Suomessa saanut. Saavathan pakolaisparatkin:)

    • Lightlover

      Ei ole tietoa tähän päivään mennessä ollut, mutta kaksinverroin painavampi putoaa kaksinkertaista vauhtia.

    • Viinamies

      Köyhä saa naisen kun alkaa juomaan viinaa ja käymään yökerhoissa. Viinaa pitää juoda jotta naisia voi tavata.

      • Eimullamuuta-

        Niin se on. Minäkin olen työtön mutta seurustelen. Tyttöystävän löysin baarista.


    • ehkäjootaiei

      Sokedideittailun seuraava askel on sokeri-setämies.
      Varallisuus ei ole se avain-faktori vaan..
      Sanokaa mun sanoneen..

    • JokaisellaRooli

      Heh hyvä kysymys, mielestäni on hyvä ettei työtön köyhä saa naisia. Ei naiset ole köyhää varten.
      Köyhä on yleensä huonogeeninen, alempaa tasoa. Vain ylemmän tason miehet saavat jatkaa sukua.

      Alemman tason miehen rooli on auttaa yhteiskuntaa, ei lisääntyä.

    • Anonyymi

      Köyhä mies ei naista saa se on selvä juttu.

    • Köyhän miehen ei ainakaan kannata köyhää akkaa itselleen ottaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      138
      1920
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1173
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1107
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      935
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      94
      884
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      809
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      744
    8. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      50
      730
    9. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      730
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      676
    Aihe