Elikkä... Olen mukava savuton 47v. mies. En juuri käytä alkoa ja olen muutenkin aika rauhallinen, toiset huomioonottava. Asun tällä haavaa Lapissa omakotitalossa, mutta 1.6.19 lähtien muutan Joensuuhun. Ajattelin, että jos löytyisi samanhenkinen hlö jakamaan kustannuksia, ja voitaisiin saada joku kiva asunto huokeammin. Minulle ei ole väliä oletko mies vai nainen, kunhan ET ole mikkihiiri. Eli isäksi en ala, ja muutenkin, COME ON! Ajattelin ruveta jossain vaiheessa opiskelemaan psykaa, mutten ihan heti. Ensin pitis muuntaa melkein valmis srh koulutus lähihoitaja puolelle, saa sitten tehdä mielensä mukaan töitä. Kerro, mitä suunnitelmia sinulla on?!
Vastaukset 2
- pottukukko
Olen, mies 202 pitkä, massa on 143 kg, käytän vähän "piriä" muuten ok.
- Hopsist
Kuullostaa mielenkiintoiselta. Meillä voisi olla hauskaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde931392- 47921
- 95895
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku86815Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j57737- 64602
- 42591
- 34577
Ylen typerät rinnastukset.
Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan191567- 48547