Elikkä... Olen mukava savuton 47v. mies. En juuri käytä alkoa ja olen muutenkin aika rauhallinen, toiset huomioonottava. Asun tällä haavaa Lapissa omakotitalossa, mutta 1.6.19 lähtien muutan Joensuuhun. Ajattelin, että jos löytyisi samanhenkinen hlö jakamaan kustannuksia, ja voitaisiin saada joku kiva asunto huokeammin. Minulle ei ole väliä oletko mies vai nainen, kunhan ET ole mikkihiiri. Eli isäksi en ala, ja muutenkin, COME ON! Ajattelin ruveta jossain vaiheessa opiskelemaan psykaa, mutten ihan heti. Ensin pitis muuntaa melkein valmis srh koulutus lähihoitaja puolelle, saa sitten tehdä mielensä mukaan töitä. Kerro, mitä suunnitelmia sinulla on?!
Joensuuhun Kämppäkaveria 1.6.19 lähtien
Hopsist
2
168
Vastaukset
- pottukukko
Olen, mies 202 pitkä, massa on 143 kg, käytän vähän "piriä" muuten ok.
- Hopsist
Kuullostaa mielenkiintoiselta. Meillä voisi olla hauskaa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 795367
- 824331
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3784273Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4943814- 1503411
- 483034
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.542835- 232738
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211