Onko kaikissa hp näytöissä nykyään mikki ja jonkunlainen ääni? Edes senlainen, kuin tavallisessa läppärissä? Ääni on tärkeä.
Tällaista näyttöa ajattelin. (HP VH22, bildskärm på 55 cm (21,5" )
Ääni ja microfoni
ääntä
0
328
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
- 119724
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm64717J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81715- 42691
- 91624
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 17480