😊 Siinä se tuli, haittaohjelma jolla pääsee ke esiin, se on aihe josta kerroin ed. ketjussa ni.
Ja nyt on palvelun esto päällä, ei meinaa millään lähteä viestini..
Katsoin aamulla uutisia
126
<50
Vastaukset
- henrjii
No hyvä että selvisi. Nyt varmaan kalatkin pysyy katiskassa
- Heikunkeikku
Hymynaamankin tälläsit. :)
Hyvä että asiat alkavat selviämään. - anonyymi_d69
En ymmärrä taaskaan mitään.
- henrjii
Etäpöytäyhteyden kun ottaa päältä pois, niin kukaan
etiäinen ei pääse silloin käyttelemään konetta.
Täälä ei kyllä kannata kysellä mitään yksinkertaistakaan asiaa,
piretään sekopäisenä - Kiehtova.maailma
henrjii kirjoitti:
piretään sekopäisenäPsst. Henkka, älä lupaa noin varmasti....
...ei pääse silloin sitä kautta käyttelemään... - anonyymi_PhO
henrjii kirjoitti:
piretään sekopäisenäNo kyllä nuo Pirren viimeaikaiset kirjoitukset ovat sekopään textiä.
henrjii kirjoitti:
piretään sekopäisenäKerropa mikä on tuo ke joka pääsee esiin, kuten aloittaja kirjoittaa?
- pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
piretään sekopäisenäEtäproseduurikutsua ei saa pois päältä..
- pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
piretään sekopäisenäSiinähän rakuttavat, raukat..
- pirremiinapas
anonyymi_PhO kirjoitti:
No kyllä nuo Pirren viimeaikaiset kirjoitukset ovat sekopään textiä.
Siitä löähtien kun muutin kerrostaloon, jossa naapureiksi tuli rys..venäläiset, koneeni ei ole toiminut oikein, se kertoo jo ongelmien lähteet.
- pirremiinapas
pirremiinapas kirjoitti:
Siitä löähtien kun muutin kerrostaloon, jossa naapureiksi tuli rys..venäläiset, koneeni ei ole toiminut oikein, se kertoo jo ongelmien lähteet.
Siis vuonna 2012, tietokoneongelmat alkoi silloin.
- pirremiinapas
pirremiinapas kirjoitti:
Siis vuonna 2012, tietokoneongelmat alkoi silloin.
Lisään vielä, että mitä ilmeisimmin netissä kiertää ja joku tosi inhottava YouTube klippi jota kopiodaan ja levitetään ympäri maailmaa..
- henrjii
pirremiinapas kirjoitti:
Etäproseduurikutsua ei saa pois päältä..
kirjoita hakuun etäpöytäyhteys....... avautuvalta sivulta ......ethernetastukset .......mobiiliverkkoasema,,,
niin sieltä saa pois päältä.
Jos ei, hae uusi kone ja anna vanhalle lekaa - henrjii
henrjii kirjoitti:
kirjoita hakuun etäpöytäyhteys....... avautuvalta sivulta ......ethernetastukset .......mobiiliverkkoasema,,,
Jos ei, hae uusi kone ja anna vanhalle lekaaja haku---- on se suurennuslasi siinä vasemassa alanurkassa
- anonyymi_d69
pirremiinapas kirjoitti:
Lisään vielä, että mitä ilmeisimmin netissä kiertää ja joku tosi inhottava YouTube klippi jota kopiodaan ja levitetään ympäri maailmaa..
Netissä kiertää montakin inhottavaa youtube-videota. Huoh!
- pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
Jos ei, hae uusi kone ja anna vanhalle lekaaKun joskus yrittäessäni saada nettiyhteyttäö päälle, niin tulee teksti että "liittimet näyttävät liian isoilta, tarkista liittimien koko", onko tässä nyt joku muu kuin mobiilitukiasema liittymä, Huawei..sellainen jossa on Wifi yhteys ominaisuus ja sellaisella keltaisella kaapelilla yhteyden luomismahdollisuus koneen ja reitittimen välillä..
- pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
ja haku---- on se suurennuslasi siinä vasemassa alanurkassa
Niin on, ja koneen mukaan ethernet yhteys ei ole päällä, mutta kummasti se aina palaa aktiiviseksi, vaikka aina poistan sen käytöstä, minulla on mobiiliyhteys ja se on aktiivisena ja valittuna..
Konetta en voi vaihtaa, koska tämä on vasta kolme vuotta vanha ja ei ole varaa ostella joka kolmas vuosi konetta..
Koneessa ei ole vikaa, vaan joku muu tässä nyt on, ilit on ilm.viety, google, face ja microsoft..niillähän pääsee vaikka mihin..ja voi luoda nimiini face -tilejä lisää, nytkin jo 11 tiliä..
Joo joku viisas taas kertoo, vaihda salasana..miljoona kertaa muutettu.. - anonyymi_PhO
pirremiinapas kirjoitti:
Niin on, ja koneen mukaan ethernet yhteys ei ole päällä, mutta kummasti se aina palaa aktiiviseksi, vaikka aina poistan sen käytöstä, minulla on mobiiliyhteys ja se on aktiivisena ja valittuna..
Konetta en voi vaihtaa, koska tämä on vasta kolme vuotta vanha ja ei ole varaa ostella joka kolmas vuosi konetta..
Koneessa ei ole vikaa, vaan joku muu tässä nyt on, ilit on ilm.viety, google, face ja microsoft..niillähän pääsee vaikka mihin..ja voi luoda nimiini face -tilejä lisää, nytkin jo 11 tiliä..
Joo joku viisas taas kertoo, vaihda salasana..miljoona kertaa muutettu..Nimelläsi löytyy neljä fb-profiilia. Viisi, mutta yksi on kokonimikaimasi.
Kaikki ovat selvästi itsesi luomia. Lopeta sekoilu. - henrjii
pirremiinapas kirjoitti:
Joo joku viisas taas kertoo, vaihda salasana..miljoona kertaa muutettu..Ethernet ja sitten klikkaat mobiili tukiasema, siitä se ylin vaihtoehto, pois päältä se alimmainen on oma verkko ei sitä. Valot saa ja pitää palaa, kunhan ei oikein villisti
- pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
Ethernet ja sitten klikkaat mobiili tukiasema, siitä se ylin vaihtoehto, pois päältä se alimmainen on oma verkko ei sitä. Valot saa ja pitää palaa, kunhan ei oikein villisti
Joo, noinhan olen toiminutkin ko varmaan 15 vuotta, eli niin kauan kuin tällainen vehje on ollut kuin tämä netti..
- pirremiinapas
anonyymi_PhO kirjoitti:
Nimelläsi löytyy neljä fb-profiilia. Viisi, mutta yksi on kokonimikaimasi.
Kaikki ovat selvästi itsesi luomia. Lopeta sekoilu.Ei ole kuin 111, tuli sanoma facen ylläpidolta..lipponen
- pirremiinapas
anonyymi_d69 kirjoitti:
Netissä kiertää montakin inhottavaa youtube-videota. Huoh!
Ai..sinustakin..
- mirrepiina
pirremiinapas kirjoitti:
Ei ole kuin 111, tuli sanoma facen ylläpidolta..lipponen
Kas kun ei FBI:lta.
- pirremiinapas
anonyymi_PhO kirjoitti:
Nimelläsi löytyy neljä fb-profiilia. Viisi, mutta yksi on kokonimikaimasi.
Kaikki ovat selvästi itsesi luomia. Lopeta sekoilu.Niin, niitä joissa olet jonkun kaverini kaveri, ne näkyy sinulle, mutta ne jotka on ilmestyneet sinne "tyhjästä", niitä et näe,
- henrjii
Kyllä sielä nyt etiäisiä kyrsii, kun estäjän poistaja on päällä
- Vaaroja
Siriseekö enää?
- anonyymi_NVR
Eikös tänään pitänyt olla pankkien sun muiden aivan sekaisin?
- pirremiinapas
No ootellaan..
- nytskarppinasiellä
Kun Salainen Syndikaatti oivaltaa, että olet huomannut heidän metkunsa ja pystyt vielä kommunikoimaan ulkomaailman kanssa, niin otteet kovenevat.
Pian voi alkaa pistorasioista leijua vahvaa Unikaasua huoneisiin ja autosi elektroniikkalaitteet toimivat tilannetta tarkkailevien salaisten Akenttien hallitsemalla kaukosäätimellä.
Tai sitten tämä kaikki häiriötilan poistuminen on vain uusi ja ovela juoni sinun hämäämiseksi... - staka
Onko kenelläkään viime aikoina ollut ongelmia gmailiin kirjautumisen kanssa?
Minulla nimittäin on. Meinasi jo hermo mennä. Kahteen kertaan lyhyen = muutaman tunnin väliajoin epäilivät että olin väärä henkilö yrittämässä sähköpostitilelleni, ja piti selvittää se ja tuo tieto, pelkkä salasana (varmasti oikea), ei riittänyt. Selvityksieni jälkeen sain siis uudet koodit ja pääsin jälleen sisälle. Kysyivät sitäkin milloin olin ko. tilin luonut. Kuka sellaisen asian voi muistaa, ensimmäisen opettajansa tietysti muistaa jokainen. No, onneksi jostain muistiinpanoistani löysin ko. vuoden ja kuukauden. Mitenkähän olisi käynyt jos en olisi löytänyt? Huh.
Meinasin hermostua, koska odotin sähköpostiin tärkeää viestiä. Pidin parin päivän sp-paussin, en yksinkertaisesti viitsinyt enää alkaa koneen kanssa tapella. Tänään oli jo pakko mennä lukemaan viestit, ja pääsinkin sisään eka kerralla. Bravo.
Niin että onko jollakulla samanlaisia kirjautumisongelmia? Joku häirikkö langoilla? Vai googlen oma virhe? Mistä tuollainen hätävarjelun liioittelu googlen puolelta kertoo?Mulla on hotmail. Oisko noin kolme vuotta sitten, kun yht´äkkiä en päässyt sähköpostiin.
Ei kelvannut puhelin numero, ei sähköpostiosoite, ei mikään. Ei päässyt mihinkään.
Olin mökillä, onneksi poika tuli. Kaikki koodit piti tilata ja sitä ja tätä.
Kyllä sekin sen kanssa takkusi, ennenkuin sai auki.
Itse en varmaan olisi onnistunut ollenkaan.- henrjii
jos gmaii on puhelimessa, niin tietokoneella, tai eri vempeleellä
missä maili on, niin kirjautuessa se kyselee, ilmoittelee, ja varmistelee, että
oikea henkilö on kirjautumassa sisään. Ainakin mulla - mailapoika
Ei ihan tuollaisia ongelmia ole ollut koskaan ja joka päivä käyn meileissä.
Minulla on kotona 2 konetta ja 4 käyttöjärjestelmää, joilla käyn myös gmailissa, joita on 2 tiliä. Gm on aika herkkähipiäinen vaihdellessa laitteita ja pitää tunnistautua ja varmistella olevansa varmasti se.
Tilien välillä vielä tulee usein hääyön huudahduksia "täällä on joku käynyt!" - mailapoika
Tuo kuvaklikkailukin on pidentynyt huomattavasti parina viime päivänä.
Liittyisköhän tämä EU:n taholta jonkun sakkojutun vuoksi ja Google vähän kouluttaa ja kyykyttää nyt eurooppalaisia. - staka
Ihan just tasan tarkkaan yhdeltä ja samalta pöytäkoneelta käytän gmail-sähköpostiani. Puhelimeen en sitä ole edes yhdistänyt, fb-tä käytän joskus harvoin puhelimen kautta.
Ystäväni kertoi taannoin että hän joutui yrittämään monenmonta kertaa gmail-tililleen. Se väitti kivenkovaan että sellaista tiliä ei ole olemassakaan. Kovasti kun yritti niin viimein aukesi.
Sen opin että hirmu tärkeitä juttuja en hoitele gmailin kautta yksistään. Paitsi ehkä jo vähän sujuvammin väännän vastaukset tarkistuskyselyihin. Jolleivat keksi uusia älyttömiä kysymyksiä, joihin itsellä ei olekaan vastausta valmiina :-)
- eisielläpaljonole
Mutta olisiko mahdollista lopettaa sairaan ihmisen kanssa pelleily?
Siriseekö teillä kaikilla, minulla ainakin kun laitan joka päivä uusia sulakkeita isompiin kodinkoneisiin niin silloin sirisee, ritisee ja rutisee, noissa koneissa kun on suuremmat sulakkeet. Ja auto, kun teen autossa jotain niin koko suomessa sähköt tärähtävät ja särähtävät ja sähkövoimat menevät pois päältä ja lakkaavat toimimasta ja koko maa lopettaa toimintansa jne., jne., jne. P
ps. Pankkitililläni oli tänään vähemmän rahaakuin olin kuvitellut ja toivonut.- pirremiinapas
Toivottavasti sinulla on etälääkärin oikeudet, ja etenkin tutkinto, - vai oletko valelääkäri..
p.s. teitähän riittää, kun puhe menee epämukavaksi... - viestit-näkyviin
pirremiinapas kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on etälääkärin oikeudet, ja etenkin tutkinto, - vai oletko valelääkäri..
p.s. teitähän riittää, kun puhe menee epämukavaksi...Lääkäriksi minusta ei ole, mutta nythän sinä Pirre "tempun teit", sillä koko aamupäivän koneeni herjaa "ei yhtään viestiä/ keskustelua"? Pankkitiliäni en ole katsonut, josko sielläkin olisi ilmoitus, että tilillä ei ole enää latinlatia!DD
Kun vaihdan ikäryhmää, niin onneksi tulee viestit näkyviin.
Onhan tätä ollut aika usein, joten joidenkin toisten lähettimiä myös häiritään, mutta oli kiva valittaa siitä juuri sinulle.
Aivan uskomattomia ovat mielestäni nuo sinun kokemat häiriöt ja en millään jaksa uskoa, että vain sinua häiritään. Oletko ostanut kummitustalon? Kuka siellä ennen asui ja valittiko mitään?
Pirre@
Ei ole vakoojia, ei sähkömangeettiongelmia, ei kirjautumis- tai auton liikkeiden seuraamista. On vai osaamattomuutta tietoteknisissä verneissä ja tietämättömyyttä, vääriä epäilyjä.
Jos jatkat alan huolestua mielenterveydestäsi. Jos joku taas loukkaantuu saa loukkaantua, välitän pirrestä ja olen huolissani.- pirremiinapas
Maapallo on litteä, eikö olekin:)
- pirremiinapas
p.s. tarkoitan kun on asiantuntija asioissa joita ei oikeasti tunne, ei maapalloakaan näe eihän..kyllä se voi olla litteä..ainakin väittää että on.
- mirrepiina
Kuvitteletko tosiaan, että joku muija Kesälahden perukoilta kiinnostaa hakkereita? Levittää sinusta videoita ja luo fb-tilejä? Se lääkäri joka uusi ajokorttisi, ei ollut tilanteen tasalla.
- HerääPahvi
Tällä pastalla ollaan korppis oltu jo pidempään SINUN mielenterveydestäsi, etkä tuntunut sitä mitenkään noteeraavan. Joten mitäpä jos ottaisit neuvosta vaarin ennenkuin alat kyseenalaistamaan muiden elämää. Olet itse seinähullu monen mielestä ja tarvitsisit sitä todella ja olemme todella huolissamme, sekä kuuskymppisissä että 70 palstalla.
- Olipatekstiä
HerääPahvi kirjoitti:
Tällä pastalla ollaan korppis oltu jo pidempään SINUN mielenterveydestäsi, etkä tuntunut sitä mitenkään noteeraavan. Joten mitäpä jos ottaisit neuvosta vaarin ennenkuin alat kyseenalaistamaan muiden elämää. Olet itse seinähullu monen mielestä ja tarvitsisit sitä todella ja olemme todella huolissamme, sekä kuuskymppisissä että 70 palstalla.
Hyi kun rumasti kirjoitettu pirrelle.
- HerääPahvi
Olipatekstiä kirjoitti:
Hyi kun rumasti kirjoitettu pirrelle.
Kyllä se ole kirjoitettu korppikselle.
- pirremiinapas
mirrepiina kirjoitti:
Kuvitteletko tosiaan, että joku muija Kesälahden perukoilta kiinnostaa hakkereita? Levittää sinusta videoita ja luo fb-tilejä? Se lääkäri joka uusi ajokorttisi, ei ollut tilanteen tasalla.
Ei minusta, vaan käyttäen tilejäni, ynms., ei tietenkään ole kukaan kiinostunut, mutta sitä mie ihmettelen että niin paljon kiinnostaa ettei häviämään pääse..
- että.silleen.niin
mirrepiina kirjoitti:
Et taida sinäkään olla oikein perillä netin pimeästä puolesta.
- pitäisiauttaa
pirremiinapas kirjoitti:
Ei minusta, vaan käyttäen tilejäni, ynms., ei tietenkään ole kukaan kiinostunut, mutta sitä mie ihmettelen että niin paljon kiinnostaa ettei häviämään pääse..
Tuota...
Pistä se koneen vianetsintä päälle.
Ja jos on päällä, niin poista asetuksista etäkäyttö. - samsgatan
Henrij on tuot selittäny kahdessa ketjussa. Pirre on tilassa, joos ei kykene ottamaan mitään vastaan.
HerääPahvi kirjoitti:
Onneksi joku huomasi epäloogisuuden kommentissasi.
"Tällä pastalla ollaan korppis oltu jo pidempään SINUN mielenterveydestäsi, etkä tuntunut sitä mitenkään noteeraavan. Joten mitäpä jos ottaisit neuvosta vaarin ennenkuin alat kyseenalaistamaan muiden elämää. Olet itse seinähullu monen mielestä ja tarvitsisit sitä todella ja olemme todella huolissamme, sekä kuuskymppisissä että 70 palstalla."
Lue uudestaan, mitä huomaat?
Korp- HerääPahvi
korppis kirjoitti:
Onneksi joku huomasi epäloogisuuden kommentissasi.
"Tällä pastalla ollaan korppis oltu jo pidempään SINUN mielenterveydestäsi, etkä tuntunut sitä mitenkään noteeraavan. Joten mitäpä jos ottaisit neuvosta vaarin ennenkuin alat kyseenalaistamaan muiden elämää. Olet itse seinähullu monen mielestä ja tarvitsisit sitä todella ja olemme todella huolissamme, sekä kuuskymppisissä että 70 palstalla."
Lue uudestaan, mitä huomaat?
KorpTunnista ongelmasi äläkä selitä.
HerääPahvi kirjoitti:
Tunnista ongelmasi äläkä selitä.
Jos ongelmia on pyrin ne hoitamaan palstan ulkopuolella.
- again.and.again
samsgatan kirjoitti:
Henrij on tuot selittäny kahdessa ketjussa. Pirre on tilassa, joos ei kykene ottamaan mitään vastaan.
Juuri näin. Kuten tässäkin ketjussa näkyy, niin pari sekuntia vaativasta etäkäytön muutoksesta ei miina ilmoita mitään.
Eikä nähtävästi mitään tapahdukaan, joten saadaan taas nauttia ja miina pääsee esiintymään parin viikon päästä uudestaan samasta asiasta.
Ja sitä seuraavana päivänä taas samasta asiasta mikä neuvottiin jo pari viikkoa sitten.
Ja sitä seuraavana päivänä taas... - pirremiinapas
samsgatan kirjoitti:
Mänehän siitä, höpisemästä..ja päivysrämään..
- Bengalitikku
Oletko ainoa isäntä koneellasi? Kandeis tutkia taustatiedoista.
Joku voisi neuvoa polun.- pirremiinapas
Miten se polku löytyy..
- victoriaaaa
Kaikki muu on paskaa, paitsi kusi.
- pirremiinapas
Vielä..on se kumma kun kännykällä tekemäni haut näkyvät tämän läppärin hauissa, kuka on synkronoinut koneeni ja kännykkäni..
Ja miksi jokainen sana jonka nyt kirjoitan "alleviivataan" punaisella, siksikö kun ohjelma olettaa että olen kännykästä kirjoittamassa..hittu että ottaa päähän.- nohohhoijaataasen
Mene sinne valikkoon ja poista asetuksista päällä oleva oikolukuohjelma.
Sitä paitsi luulen, että koko tämä sinun ongelmasi on pelkkää pelleilyä ja vedätystä. Minulla alleviivaa punaisella kiharaviivalla kaikki sellaiset sanat, joita ei löydy myös ruotsalaisena sanana. Siihen niin tottunut, ettei se minua häiritse. Nyt on sana "se " alleviivaamatta, kun se tarkoittaa suomeksi nähdä.
Häipyyhän ne viivat aina sitten, kun lähettää viestin.nohohhoijaataasen kirjoitti:
Mene sinne valikkoon ja poista asetuksista päällä oleva oikolukuohjelma.
Sitä paitsi luulen, että koko tämä sinun ongelmasi on pelkkää pelleilyä ja vedätystä.Siitähän se oikolukuohjelmasta johtuu ja voisi sen muuttaa suomalaiseksi, niin ei se merkkaisi väärinkirjoitetuksi, paitsi silloin jos kirjoittaa jollain muulla kielellä.
- pirremiinapas
Tellukka kirjoitti:
Siitähän se oikolukuohjelmasta johtuu ja voisi sen muuttaa suomalaiseksi, niin ei se merkkaisi väärinkirjoitetuksi, paitsi silloin jos kirjoittaa jollain muulla kielellä.
Ei ole kyseessä sellainen alleviivaus, tai huomio viivaus, vaan nytpä loppui kun otin puhelimesta Grome -selaimen pois päältä.
Tulihan se veljellenikin sinne Ruotsiin jo kiristys. ja uhkaus sähköposti, ja se oli laitettu venäjälta..
Veljen naapuriin oli muuttanut ihme porukka, muka lottovoittajia, ja pastat ne on tätä samaa porukkaa joka on verkostoitunut tänne , varmasti jo veljenikin bluetootit on koneissa ja puhelimissa omin luvin päällä, facen- sekä muut tilit murrettuna, onhan niiden yhteys tietijen kautta kautta hyvä verkostoitua sinnekin, ja soittelenkinhan minä veljelleni, siitä on hyvä napata signaalit ja ääni toiminnolla pystyy taas kirjautumaan Gromenkin tileille..
Toivottavasti Ruotsin poliisi on vähän kyper tietoisempi kuin nämä täällä.
Täällä urputetaan mamuista, mutta miksi näitä russian kansalaisia tänne päästetään, he on paljon isompi vaara Suomen yhteiskunnalle. - mirrepiina
Mitäs jos nukkuisit öisin. Olisi edes ensiapu tuolle sekoilulle.
- pirremiinapas
mirrepiina kirjoitti:
Mitäs jos nukkuisit öisin. Olisi edes ensiapu tuolle sekoilulle.
Kyllä nukunkin ja hyvin sen ajan minkä saan nukkua, nyt on herätys aina klo 2-3 yöllä, ja hurjaa vauhtia taas mennään Niiralaan "saaliiden" (klikkuastenko) kanssa, toinen herärättäjä on aamulla kuudeltanämä on vakiot, ollu jo pian neljä vuotta.
Silloin kun mieheni oli vielä kotihoidossa, hänen kasvonsa olivat aamuisin ihan punaiset (kotihoidon henkilökunta voi todistaa), kuin hän olisi ollut yön auringossa ja epäilenkin , että hän sai keuhkokuumeen tämän takia, ensin kuuma ja sitten viileämmässä aamutoimet...oli otolliset olosuhteet keuhkokuumeelle...ja sitä kautta kuolemaan.
Kotihoidon kanssa ihmeteltiin sitä hänen pintalämpöään, mitattiin kuumekin usein, muttei sitä ollut koskaan ennen sitä keuhkokuumetta...
Nyt se lämmitys on siirtynyt minuun, pidän aina ikkunan auki nukkuessani, mutta silti naamani ja pääni on aamulla tulikuumat...samoin huoneisiin tulee kuin tuon tervakaton hajua, kuin suuritehoisesti tuotettaisiin infrapunaa. Tämähän menee yli ymmärryksen tietenkin ja diagnoosien tekoon, keittiö psykologeilta, tietenkin, mutta ei se haittaa..kerron kuitenkin.
Toinen ihme, ainakin, on sellainen kun tänä aamuna otin autosta etälukituksen pois päältä, niin ei mennyt kuin hetki kun taas auton murtohälytin valo vilkkui (valo kai infrapunaa)toistin auton lukituksen useaan kertaan, mutta ei se toennut, viimein kävin jätin auton sivuoven hieman auki, ihan vain niin ettei se lukittunut, kysynkin mikä sen oven lukitsi ilman avainta, avain ei ollut edes kädessäni siis etten vahingossa sitä lukitus toimintaa liikuttanut avaimesta..
No niin minkä lääke tähän tepsisi, hei valelääkärit :) - henrjii
Haju voi johtua kivihiilipiestä, sillä ennen eristettiin kivijalkaa ja laattaa, on
terveydelle haitallista.
Mullakin on kaksikertaa mennyt auton ovi lukkoon samassa paikassa,
ja kerran talon omistajalla. Olen mielessäni pohtinut asiaa, ja epäilen
kun siinä lähellä on tuulimyllyjä niiden vaikuttavan asiaan - pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
Haju voi johtua kivihiilipiestä, sillä ennen eristettiin kivijalkaa ja laattaa, on
terveydelle haitallista.
Mullakin on kaksikertaa mennyt auton ovi lukkoon samassa paikassa,
ja kerran talon omistajalla. Olen mielessäni pohtinut asiaa, ja epäilen
kun siinä lähellä on tuulimyllyjä niiden vaikuttavan asiaanLaatta ei ainakaan ole pietty, lattiat avattiin remontin yhteydessä..
Katto on ihan tänäkin päivänä käyttettyä palahuopaa, mutta se on lisätty kun katon muoto on muutettu tasakatosta harjakatoksi, välikatto on kyllä näköjään pietty monesta kohtaa, mutta onhan välissä villaa paksu kerros, eikä sellaista hajua vanha kuiva katto mitenkään voi päästää ja kun se ei haise kuin ajoittain.
Yritän johdonmukaisesti analysoida tätä infrapunaa, sitähän käytetään esim. tiedonsiirtoon, paikannukseen(lämpökamerat) ja tiedonsiirto ja paikannus, sekä noihin yhdistettynä suuri määrä luvattomia liittymiä esim. kirjautumisia sähköpostieni/puhelinnumeroni avulla.
Se tietokoneeni skannauksen tuloksena saatu ilmoitus tai kysymys, että poistetaanko PAN -verkko (ikävä kyllä poistin, silloin), on jäänyt vaivaamaan, ja ajattelen/mietin/johdattelen, olisiko autooni ensinnäkin laitettu joku bluetoot/wifi yhteys (enecar , näkyi koneellani yhteyksinä, ene on vrolaien naisen nimi) ja tai avain on ohjelmoitu uudelleen. Tuolla joku irvisteli, että sotken auton sähkön ja talon sähkön, mutta meillä oli karros talolla auton lämmitys kytketty yhteen huoneiston sähköön ja kytkettiin päälle sisällä olleesta katkaisijasta.
Kysyin kerran eräältä sähkömieheksi opiskelevalta nuorelta mieheltä, että voidaanko sähköä (huoneistoon sisä asennettua) käyttää tiedonsiirtoon, hän sanoi että voi, mutta minulla ei ollut silloin aikaa paneutua asiaan tarkemmin, että olisin pyytänyt rautalankamallin häneltä, että adapterienko kautta vai USB -liitoksilla.
Kuhan mietin paikannus/tietotekniikka ja tunnistus/liittymät yhteyttä, ja sekin miksi kun katkaisen talomme tulevan virran pääkatkaisijasta, alkaa hirveä rallikilpailu tässä viereisellä tiellä, kuin olisi suuri hätä jonkun suuren tietoverkon /yhteyden katkeamisesta..
Tämä on vain erilaisten tapahtumien yhdistämis yritystä..loogista ajattelua käyttäen.
Ihan vapaasti saa mietteeni tyrmätä vaikka millä argumenteilla, mutta ei niillä ole mitään arvoa, jos esim. leipuri kommentoi tyrmää esim. gvanttiteorian, tai sairaalasiivooja kyseenalaistaa esim. aivokirugin ammattitaidon ja tekeytyy asiantuntevammaksi. pirremiinapas kirjoitti:
Kyllä nukunkin ja hyvin sen ajan minkä saan nukkua, nyt on herätys aina klo 2-3 yöllä, ja hurjaa vauhtia taas mennään Niiralaan "saaliiden" (klikkuastenko) kanssa, toinen herärättäjä on aamulla kuudeltanämä on vakiot, ollu jo pian neljä vuotta.
Silloin kun mieheni oli vielä kotihoidossa, hänen kasvonsa olivat aamuisin ihan punaiset (kotihoidon henkilökunta voi todistaa), kuin hän olisi ollut yön auringossa ja epäilenkin , että hän sai keuhkokuumeen tämän takia, ensin kuuma ja sitten viileämmässä aamutoimet...oli otolliset olosuhteet keuhkokuumeelle...ja sitä kautta kuolemaan.
Kotihoidon kanssa ihmeteltiin sitä hänen pintalämpöään, mitattiin kuumekin usein, muttei sitä ollut koskaan ennen sitä keuhkokuumetta...
Nyt se lämmitys on siirtynyt minuun, pidän aina ikkunan auki nukkuessani, mutta silti naamani ja pääni on aamulla tulikuumat...samoin huoneisiin tulee kuin tuon tervakaton hajua, kuin suuritehoisesti tuotettaisiin infrapunaa. Tämähän menee yli ymmärryksen tietenkin ja diagnoosien tekoon, keittiö psykologeilta, tietenkin, mutta ei se haittaa..kerron kuitenkin.
Toinen ihme, ainakin, on sellainen kun tänä aamuna otin autosta etälukituksen pois päältä, niin ei mennyt kuin hetki kun taas auton murtohälytin valo vilkkui (valo kai infrapunaa)toistin auton lukituksen useaan kertaan, mutta ei se toennut, viimein kävin jätin auton sivuoven hieman auki, ihan vain niin ettei se lukittunut, kysynkin mikä sen oven lukitsi ilman avainta, avain ei ollut edes kädessäni siis etten vahingossa sitä lukitus toimintaa liikuttanut avaimesta..
No niin minkä lääke tähän tepsisi, hei valelääkärit :)Ei minulla neuvoja ole sinulle antaa. Vilkkaan sorttiseksi elämäsi on mennyt ja mikäpä hänessä pääasia, että aivot saavat uusia haasteita. Sanotaan on muistisairauden ehkäisyn yhtenä harjoitusmuotona on ongelmien ratkaisujutskat. Itse harrastan sudokuja. Olen jo päässyt vaikeustasoltaan hard-tason osaajaksi, medium-taso menee aamujumppana ja easy-taso on lasten leikkiä.
pirremiinapas kirjoitti:
No niin minkä lääke tähän tepsisi, hei valelääkärit :)Sinun pitäisi rauhoittaa mieltäsi, pohdit liian kanssa kaikkia juttuja.
Ihmisen hormonitoiminnan muutos vanhemmiten, myös miehillä, aiheuttaa erilaisia kuumuuden tuntoja. Toisilla hikeä, toisilla lämpöä, joka saattaa kestää tai mennä hetkessä ohi.
Toisilla taas ei mitään.
Auton lukkojen kanssa noita temppuja tekee pakkaset, eikä se ole mikään ihme edes.
Sinun kannattaisi tuo kaikenlainen pohtiminen jättää vähemmälle ja kiinnittää huomiosi itsesi hoitamiseen. Jokainen meistä on kuitenkin oman elämänsä tärkein ihminen, niin Sinäkin.
- Kiehtova.maailma
"""Vielä..on se kumma kun kännykällä tekemäni haut näkyvät tämän läppärin hauissa, kuka on synkronoinut koneeni ja kännykkäni.."""
Olet käynyt gmail- tai yuotube-tililläsi sekä kännykällä että tietokoneella. Chrome-selain ( Googlen selain ) näyttää kännyllä tekemäsi haut, koska Google ( tallentaa kaikki haut ja paljon muuta ) olettaa sinun olevan sama henkilö ja samat haut.
Minulla ei ole Chromea ( juuri mm. tästä tallennus- ja muustakin syystä ), joten en pääse testaamaan.
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000005077212.html
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000001823686.html
Tietotekniikkapalstalla oli joku aika sitten tällainen keissi, jossa mies ihmetteli miten vaimo näki puhelimessaan, että mies oli tehnyt haun entisestä naisystävästään.
#Johtui siitä, että vaimo oli käynyt miehen puhelimella omalla gmail-tilillään#
ja, kun vaimo avasi omalla puhelimellaan Chromen ( ja olikohan niin, että mies oli samaan aikaan omalla puhelimellaan Chromella gmail-.tilillä tai ei/en muista tarkkaan ), niin vaimon puhelimen Chrome näytti kaikki miehen hautkin.
Omaa puhelinta ei pidä antaa kenenkään muun käyttää.
On Googlella muutakin jäynää
https://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/likainen-salaisuus-google-antaa-muiden-lukea-kayttajiensa-gmail-sahkoposteja-6732027
Mistä käydään Gmail-tilillä?
https://www.is.fi/digitoday/art-2000000828772.html
Omat tallennetut tiedostot voi saada itselleen
https://www.is.fi/digitoday/art-2000005649574.html
Omia haku- yms. tietoja voi hallita tästä. Jos poistaa tietoja tai niiden tallennuksia, niin se ei tietenkään tarkoita, että ne poistuisivat Googlelta. Niitä ei vaan näytetä yksityisille
https://myaccount.google.com/intro/activitycontrols?utm_source=my-activity&utm_medium=home&utm_campaign&continue=https://myactivity.google.com/myactivity?restrict=vaa&utm_campaign=continue- Kiehtova.maailma
Mölli-Pirre, on sulla edelleen röyhkeää käytöstä.
- pirremiinapas
Kiehtova.maailma kirjoitti:
Mölli-Pirre, on sulla edelleen röyhkeää käytöstä.
Mikä mölli?
- vähävirtanen
Asuin kerran vuoden- kaksi kerrostalossa Helsingissä. Jossain vaiheessa hiljakkoin taloon muuttanut yksin asuva noin 50- vuotias nainen oli painunut isännöitsijän luo valittamaan, että minä ja viereisen asunnon samoin silloin nuorehko mies kävimme hänen asunnossa häiriköimässä. Olimme vieneet kukat parvekkeelta ja yhtenä yksityiskohtana muistan, että olimme laittaneet hänen uuteen Vähä- virtasena myytyyn jääkaappiinsa lisämoottorin tms., ja sen seurauksena kaappi piti kovaa melua ja kulutti paljon sähköä. Nämä nyt vain pienenä osana kaikesta, kaikkea en edes muista. Me roistot asuimme talon ylimmässä 7. kerroksessa ja nainen ainakin kaksi kerrosta alempana. Taloyhtiön oli kuin olikin tutkittava asian todenperäisyys, ja vainoharhaiseksi yms. tuo ihminen nopeasti osoittautui. Kun itse jo muutin talosta pois, kuulemani mukaan hänelle oltiin hommaamassa häätöä talosta ja selvisi myös miten hänet oli häädetty aiemmasta asunnostaan häiriköinnin takia.
Kun ihmisellä alkaa mieli venkoilla, se voi tehdä sen miljoonilla tavoilla.
ps. Noihin aikoihin oli markkinoilla Vähä- virtasena lanseerattu jääkaappi, saattoi olla Rosenlewin tuotteita!Se on hankalaa, koska sairas , jolta sairaudentunto puuttuu, kokee todeksi kaiken mielensä tuottaman.
Henkilö joutuu usein muuttamaan talosta toiseen ja ongelma seuraa mukana, koska hoitoon saaminen on vaikeaa, koska hän on omasta mielestään oikeassa.
Se on hänen totuutensa, eikä auta vaikka kuinka joku ulkopuolinen yrittää realiteetteja tuoda esiin.- isomyy
eppu2 kirjoitti:
Se on hankalaa, koska sairas , jolta sairaudentunto puuttuu, kokee todeksi kaiken mielensä tuottaman.
Henkilö joutuu usein muuttamaan talosta toiseen ja ongelma seuraa mukana, koska hoitoon saaminen on vaikeaa, koska hän on omasta mielestään oikeassa.
Se on hänen totuutensa, eikä auta vaikka kuinka joku ulkopuolinen yrittää realiteetteja tuoda esiin.Tai jankkaa olemattomia tietotekniikkaongelmia, kuten tämän ketjun aloittaja.
- pirremiinapas
isomyy kirjoitti:
Tai jankkaa olemattomia tietotekniikkaongelmia, kuten tämän ketjun aloittaja.
Siehän se tiedät, oletko meedio..
- pirremiinapas
Minä t i e d ä n, että tässä on Bluetoot keskiössä, koska esim.koneellani on aina Bluetoot päällä vaikken en ole asettanut päällä olevaksi, ja tänään oli kaupungissa käymässä autolla jossa on sisäänrakennettu bluetoot -yhteys, ja minulle tuli hirvittävä kuin sydänkohtauksen alla oleva tunne..onneksi oli nitrosuihke mukana..
Tällä kys.auton omistajalla on puhelinnumeroni ja sen täytyy olla avain tämän rikollisten verkon ylläpidossa...tämän täytyy olla se PAN -verkko jota ylläpidetään Bluetoot ja puhelinnumeroni ynm.esim.Grome, ja Faceboon, sekä Microsoft -tilillä olevan sähköpostieni kautta, tämä on se kolmiyhteys.. Kuinka on mahdollista ettei vesipumppu lähde käyntiin, vaikka kiersin kaikki kolme 16A:N sulaketta kiinni?
Onko joku täälläkin käynyt mestaroimassa sulaketaulujen sisällä, niinkuin Säynejärven mökissämme oli,.
Joko rikolliset halitsee pks.n sähköverkkoakin..Kertokaa te jotka irvailette ( ilm.asian osaiset) minulle, kuinka estetään viestieni lähetys , niinkuin äsken ennenkuin kirjauduin tänne, tuli ilmoitus että "sattui lähetyksessä virhe"mutta kirjauduttuani viesti meni helposti läpi, onko tosiaan niin että koneeni on kaapattu ja ohjaillaan "naapurista"...
Jos näitten palstojen viestejä tarkoitat, niin sehän on täällä aivan normaalia kaikenlainen reistaaminen.
Olethan nähnyt toisillakin, että välillä ei ole lähtenyt viestit ja sitten lähtenyt jopa tuplaten. Milloin mitäkin, eikä siihen vieraan valtakunnan lahjakkuuksia tarvita, että palstat reistailee. Ihan se on vain Suomi24:n heiniä sellainen estäminen viestien lähettämisessä.
- henrjii
Nyt vika löytyi, vesipumpun laakeri on sirittänyt pitkään, ja nyt on
lauvennut koko pumppuKävin mökilla, tutkin varastoa. Kaivoin pilkin ja reikäkauhan esiin seka kairan nostin oven pieleen.
Kaira oli ruostunut, onkohan joku käynyt sen ruostuttamassa. Pilkistä puuttui paino, joku on näpelöinyt sitä.- henrjii
korppis kirjoitti:
Kävin mökilla, tutkin varastoa. Kaivoin pilkin ja reikäkauhan esiin seka kairan nostin oven pieleen.
Kaira oli ruostunut, onkohan joku käynyt sen ruostuttamassa. Pilkistä puuttui paino, joku on näpelöinyt sitä.kairalla ei taida saada reikää jäähän, sen ei tarvi olla paljokaan
tylsä, kun se pyörii tyhjää vaan.
Pilkissä ei tarvitse painoa, pilkki on itsestään paino.
Lisäksi parilla eurolla saa pystypilkin, jossa on värikoukku, eikä muuta sitten tarvitakkaan henrjii kirjoitti:
kairalla ei taida saada reikää jäähän, sen ei tarvi olla paljokaan
Lisäksi parilla eurolla saa pystypilkin, jossa on värikoukku, eikä muuta sitten tarvitakkaanMinä olen vain ja ainoastaan kesä-kalastaja.
Olisi naurettavaa heitellä perhoa jäälle tai penkoille.
-
Laitanpa aiheesta vinkin.
Saatte itse etsiä linkin.
-
Yksi kesäisistä ajan-kuluistani on tämä:
ProPilkki2
Erin-omainen, hauska ja ilmainen.
Sopii mukavasti sade-päiville.
Koville pakkasillekin.
https://www.youtube.com/watch?v=-YiYemm06Kw
H.- iltasaimaalla
korppis kirjoitti:
Kävin mökilla, tutkin varastoa. Kaivoin pilkin ja reikäkauhan esiin seka kairan nostin oven pieleen.
Kaira oli ruostunut, onkohan joku käynyt sen ruostuttamassa. Pilkistä puuttui paino, joku on näpelöinyt sitä.Kommenttiesi ideana on usein omaisuudella kehuskelu: On mökkiä, siellä varastoa, varastossa sitä ja tätä jne. Mutta samalla jätät jutuissasi itsestäsi kuvan hieman yksinkertaisesta tapauksesta, etkö esim. tiedä, että pilkeissä ei yleensä tarvita painoja?
hunksz kirjoitti:
Minä olen vain ja ainoastaan kesä-kalastaja.
Olisi naurettavaa heitellä perhoa jäälle tai penkoille.
-
Laitanpa aiheesta vinkin.
Saatte itse etsiä linkin.
-
Yksi kesäisistä ajan-kuluistani on tämä:
ProPilkki2
Erin-omainen, hauska ja ilmainen.
Sopii mukavasti sade-päiville.
Koville pakkasillekin.
https://www.youtube.com/watch?v=-YiYemm06Kw
H.Ai niin.
Tässä pelissä voi jyystää Kairansa tylsäksikin.
-
Kun tätä peliä pelaa tarpeeksi pitkään...
Voi huoleta mennä luonnon-lumillekin.
Ilman tarvetta näytellä palstoilla.
H.henrjii kirjoitti:
kairalla ei taida saada reikää jäähän, sen ei tarvi olla paljokaan
Lisäksi parilla eurolla saa pystypilkin, jossa on värikoukku, eikä muuta sitten tarvitakkaanHyvä, kiitos neuvoista. Ajattelin jo inhoten niitä jauhomatoja, mutta että pystypilkki ja värikoukku. Eikö värikoukkua voi ostaa vanhaan vaakapilkkiin ; )
iltasaimaalla kirjoitti:
Kommenttiesi ideana on usein omaisuudella kehuskelu: On mökkiä, siellä varastoa, varastossa sitä ja tätä jne. Mutta samalla jätät jutuissasi itsestäsi kuvan hieman yksinkertaisesta tapauksesta, etkö esim. tiedä, että pilkeissä ei yleensä tarvita painoja?
Ostaessani mökin 22-kevättä sitten sen varastoissa oli mökkielämän päivänselvyyksiä. Kuuluivat kauppahintaan. Oli veneenkuljetusrailerikin, annoin pois en tarvinnut. Pruukaan aina sanoa jos jotain kaipailen, että käyn mökillä ja mitä siellä ei ole en tarvitse. En ole kuten keskustelun kulusta voit lukea ikään pilkkinyt. Jos sinä koet minut yksinkertaiseksi sinulla on oikeus niin ajatella se kun ei vaikuta minun elämääni.
Tiedätkö milloin ostin jotain uutta, mmm, aika kauan sitten. Vanhoilla mennään, joten elä mieti omaisuuteni suuruutta, varastojeni laajuutta.- henrjii
korppis kirjoitti:
Ostaessani mökin 22-kevättä sitten sen varastoissa oli mökkielämän päivänselvyyksiä. Kuuluivat kauppahintaan. Oli veneenkuljetusrailerikin, annoin pois en tarvinnut. Pruukaan aina sanoa jos jotain kaipailen, että käyn mökillä ja mitä siellä ei ole en tarvitse. En ole kuten keskustelun kulusta voit lukea ikään pilkkinyt. Jos sinä koet minut yksinkertaiseksi sinulla on oikeus niin ajatella se kun ei vaikuta minun elämääni.
Tiedätkö milloin ostin jotain uutta, mmm, aika kauan sitten. Vanhoilla mennään, joten elä mieti omaisuuteni suuruutta, varastojeni laajuutta.trailerin pelkkä rekisteröintikin maksaa 300 euroa, jos se oli
rekisterissä, niin kyllä saaja oli mielissään.
Saa pelkkiä värikoukkujakin - Korppis11
henrjii kirjoitti:
trailerin pelkkä rekisteröintikin maksaa 300 euroa, jos se oli
rekisterissä, niin kyllä saaja oli mielissään.
Saa pelkkiä värikoukkujakin22-vuotta sitten tapahtunut trailerin luovutus. Annoin saajalle entisen omistajan puhelinnumeron. Uskon, että tekivät diilin keskenään, mutta minulle se ruosteinen traileri olisi jäänyt saunan taakse lojumaan jos en olisi asiasta eräälle veneilijälle maininnut. Paljon olen joutunut tavaroita pois antamaan, mutta työvälineet olen säilyttänyt. Appiukolta jäi myös erilaisia työkaluja jotka ovat käytössä kuten moottorisaha ja ruohonleikkuri. Huollan ne joka kevät itse. Joku siunaili "omaisuudella kehumisillani" vaikka mielestäni nämä vanhat käyttöesineet ovat jokseenkin päivänselvä tarve mökkiläiselle ja jos niistä kirjoitan ne liittyvät kirjoitettujen kommenttijen sekaan.
- pirremiinapas
elain (Chrome) Piilota tiedot
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/72.0.3626.119 Safari/537.36,gzip(gfe),gzip(gfe)
Mikä tuo IP 72.0.3626.119 IP on?- henrjii
Se on,,,
Google Chrome (64 bittiä) 72.0.3626.119 - Heikunkeikku
henrjii kirjoitti:
Se on,,,
Google Chrome (64 bittiä) 72.0.3626.119henrjii taitaa olla aikamoinen asiantuntija tommosis asioissa, kun tärpätinkeittäjämäisesti vetelet sormistasi vastauksia ihan tosta-noin-vaan.
Onks olo rintarottinkimainen häh:)
Yks asia on jäänyt keskeneräiseksi. Jäi vaivaamaan että onks Pirren vesipumppu simahtanut ja siitäkö se ääni on kuulunut. Pirre ei ole siihen vastannut juuta eikä jaata. - henrjii
Heikunkeikku kirjoitti:
henrjii taitaa olla aikamoinen asiantuntija tommosis asioissa, kun tärpätinkeittäjämäisesti vetelet sormistasi vastauksia ihan tosta-noin-vaan.
Onks olo rintarottinkimainen häh:)
Yks asia on jäänyt keskeneräiseksi. Jäi vaivaamaan että onks Pirren vesipumppu simahtanut ja siitäkö se ääni on kuulunut. Pirre ei ole siihen vastannut juuta eikä jaata.pirre elää turvallisessa lintukodissa, ja siksi se etsii jännitystä kaikenmoisista
etiäisistä, ja maahisista - Heikunkeikku
henrjii kirjoitti:
pirre elää turvallisessa lintukodissa, ja siksi se etsii jännitystä kaikenmoisista
etiäisistä, ja maahisistaMutta on peräti hyvä asia, että annat ahaa-lamppujesi syttyillä, kun tulee mieleen joku idea, että jos esim. tuo sirinä-ääni olisikin tullut siitä vesipumpusta. Sehän olisi aivan fantastista, jos syy olisi siinä.
Pojan luona ollessani kans pyörittelin silmiä ja korvia vimmatusti, kun kuulin pienen piip-äänen. Lakkasin tietysti hengittämästä, että kuulisin paremmin jos piip tulisi uudestaan. Kukaan ei määräänsä enempää voi olla hengittämättä ja appajee, kun vetäsin ilmaa keuhkoihin, niin taas piip-ääni piipahti.
Vuorosiin pidättelin henkeä ja hengitin ja aina vain piip saapui. Sen verran pitkä aika edellisestä piippauksesta, että en ehtinyt kohdistaa sitä ääntä minnekään.
Oli pakko huikata pojalle autotalliin, että mikä pirhana viete täälä oikein piippailee.
Poika sanoi että ahaa tiskikone on pessyt valmiiksi :) Heevetin omituinen tiskikone. Ei mulla semmosta oo. - pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
Se on,,,
Google Chrome (64 bittiä) 72.0.3626.119Mutta onko viestejä lähetetty:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/72.0.3626.119 Safari/537.36,gzip(gfe),gzip(gfe), näistä muista selaimista?
; - henrjii
pirremiinapas kirjoitti:
Mutta onko viestejä lähetetty:
Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/72.0.3626.119 Safari/537.36,gzip(gfe),gzip(gfe), näistä muista selaimista?
;Windous tietokoneelta on, Chrome selaimesta (Windows NT 10.0; Win64; x64, ja
noilla muillakin luulisin - henrjii
henrjii kirjoitti:
Windous tietokoneelta on, Chrome selaimesta (Windows NT 10.0; Win64; x64, ja
noilla muillakin luulisinKäyttäjän edustajaperhe Firefox
Käyttäjän edustajan versio 65.0
Käyttöjärjestelmän perhe Windows
Käyttöjärjestelmän versio
Laiteperhe muut
IP-osoite 94.22.210................
Maa Suomi
Kaupunki - pirremiinapas
henrjii kirjoitti:
Käyttäjän edustajaperhe Firefox
Käyttäjän edustajan versio 65.0
Käyttöjärjestelmän perhe Windows
Käyttöjärjestelmän versio
Laiteperhe muut
IP-osoite 94.22.210................
Maa Suomi
KaupunkiMitä tarkoittaa "käyttäjän edustaja perhe Firefox?
"Laiteperhe", mikä laiteperhe? - henrjii
pirremiinapas kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "käyttäjän edustaja perhe Firefox?
"Laiteperhe", mikä laiteperhe?https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=fi&prev=search&rurl=translate.google.fi&sl=en&sp=nmt4&u=https://sci2s.ugr.es/keel/index.php&xid=17259,1500004,15700019,15700043,15700186,15700190,15700248,15700253&usg=ALkJrhjqbDzeVM6NUjrThsivd0699fMtTg Katso tuosta
- henrjii
henrjii kirjoitti:
https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&hl=fi&prev=search&rurl=translate.google.fi&sl=en&sp=nmt4&u=https://sci2s.ugr.es/keel/index.php&xid=17259,1500004,15700019,15700043,15700186,15700190,15700248,15700253&usg=ALkJrhjqbDzeVM6NUjrThsivd0699fMtTg Katso tuosta
tai tätä ja laita kääntäjään
https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjmiO-f5N7gAhUqlosKHYftBckQFjAAegQIARAB&url=https://sci2s.ugr.es/keel/visitsStatistics.php&usg=AOvVaw24xQWZ5GDpKUOI4JLDECke - henrjii
pirremiinapas kirjoitti:
Mitä tarkoittaa "käyttäjän edustaja perhe Firefox?
"Laiteperhe", mikä laiteperhe?Parse User Agent----- kopioi tuo kuukleen niin voi katsoa mitä selainta ja käyttöjärfestelmää käytät
Joka kerta, kun Web-selain tekee pyynnön verkkosivustolle, se lähettää HTTP-otsikon, jota kutsutaan " käyttäjäagentiksi ". Käyttäjäagentin merkkijono sisältää tietoja Web-selaimesi nimestä, käyttöjärjestelmästä, laitetyypistä ja paljon muita hyödyllisiä tietoja.
Mutta jokainen selain lähettää käyttäjäagenttinsa eri muodossa, joten niiden dekoodaus voi olla hyvin hankalaa.
- Korppis11
Lähden tänään kännykkäkaupoille. Vanha alkoi siristä ja säristä sekä akku on jatkuvasti tyhjä. Syyksi epäilen akun loppuun kulumista. Ostan joko uuden akun tai vaihdan tehokkaampaan malliin.
- henrjii
akkua on vaikea vaihtaa, ainakin itse, uusi taitaa tulla halvemmaksi
- mirrepiina
Ei, kyllä kännykkäsi on varmaan synkronoitu autosi akkuun, joka taas on aiheuttanut kaappauksen facetiliisi. Sitä kautta autosi sähköjärjestelmä meni persposkelleen polttaen lukuisia sulakkeita sekä talossa että puutarhassa.
Sulakkeiden vaihto taas ei onnistu, koska kaupunkiasuntosi sähkökaappi on sekoittunut mökin kaapin kanssa.
Mutta jos etsit netistä polun: chrome xx 5000 molomolo, ongelma ehkä häipyy tai sitten pahenee ja kaikki poksahtaa. - Korppis11
mirrepiina kirjoitti:
Ei, kyllä kännykkäsi on varmaan synkronoitu autosi akkuun, joka taas on aiheuttanut kaappauksen facetiliisi. Sitä kautta autosi sähköjärjestelmä meni persposkelleen polttaen lukuisia sulakkeita sekä talossa että puutarhassa.
Sulakkeiden vaihto taas ei onnistu, koska kaupunkiasuntosi sähkökaappi on sekoittunut mökin kaapin kanssa.
Mutta jos etsit netistä polun: chrome xx 5000 molomolo, ongelma ehkä häipyy tai sitten pahenee ja kaikki poksahtaa.Noita jo päässäni pyörittelin. Lienenkö samaistanut tapahtumat kännykässäni tämän ketjun kummallisuuksiin.
Yhtenä aamuna akku oli tyhjä, vaikka illalla täysi. Yritin kirjautua sisään, en onnistunut heti jne...;) väärä pin jne...Soitin esikoiselleni, joka on media-alan asiantuntija hän hölmistyi kun kerroin seuraavani ketjua, jossa kodin elektronisia verneitä näpelöidään, kaappaillaan ja yhdistellään.
Neuvoksi sain, "on aika vaihtaa vanha kännykkä uuteen.". Korppis11 kirjoitti:
Noita jo päässäni pyörittelin. Lienenkö samaistanut tapahtumat kännykässäni tämän ketjun kummallisuuksiin.
Yhtenä aamuna akku oli tyhjä, vaikka illalla täysi. Yritin kirjautua sisään, en onnistunut heti jne...;) väärä pin jne...Soitin esikoiselleni, joka on media-alan asiantuntija hän hölmistyi kun kerroin seuraavani ketjua, jossa kodin elektronisia verneitä näpelöidään, kaappaillaan ja yhdistellään.
Neuvoksi sain, "on aika vaihtaa vanha kännykkä uuteen.".Ikävintähän tässä on se, että näin ruudun takaa emme pysty tässä ketjussa esiin tullutta asiaa auttamaan.
Vähiten sitä auttaa jotkut pilkkaavat kommentit, joita niitäkin näkyy olevan.- Heikunkeikku
eppu2 kirjoitti:
Ikävintähän tässä on se, että näin ruudun takaa emme pysty tässä ketjussa esiin tullutta asiaa auttamaan.
Vähiten sitä auttaa jotkut pilkkaavat kommentit, joita niitäkin näkyy olevan.Vaikea sitä tosiaan on ruudun takaa yrittää auttaa.
Helposti jos yksin mietiskelee jotakin asiaa, eikä välttämättä tiedä asiasta tarpeeksi, niin asoita suurentelee tai yksinkertaisesti ymmärtää väärin.
Toisessa ketjussa kysyin aloittajalta, onko hän keskustellut lapsien kanssa näistä asioista. En kuitenkaan saanut vastausta.
Monet nuoret tietävät esim. tietokonejutuista enemmän ja/tai tuntevat kavereita, jotka ovat asiantuntijoita. He voisivat kenties selittää asioita.
Moniin asioihin on ihan luonnollinen syy. - anonyymi_PhO
Heikunkeikku kirjoitti:
Vaikea sitä tosiaan on ruudun takaa yrittää auttaa.
Helposti jos yksin mietiskelee jotakin asiaa, eikä välttämättä tiedä asiasta tarpeeksi, niin asoita suurentelee tai yksinkertaisesti ymmärtää väärin.
Toisessa ketjussa kysyin aloittajalta, onko hän keskustellut lapsien kanssa näistä asioista. En kuitenkaan saanut vastausta.
Monet nuoret tietävät esim. tietokonejutuista enemmän ja/tai tuntevat kavereita, jotka ovat asiantuntijoita. He voisivat kenties selittää asioita.
Moniin asioihin on ihan luonnollinen syy.Korvien väliongelma tässä on, ei tietotekniikka.
- sähköhörhö
Heikunkeikku kirjoitti:
Vaikea sitä tosiaan on ruudun takaa yrittää auttaa.
Moniin asioihin on ihan luonnollinen syy.No ei se nyt kovin helposti tapahdu, että mietiskely aikaansaa hallusinaatioita ja harhaisuutta.
- Korppis11
eppu2 kirjoitti:
Ikävintähän tässä on se, että näin ruudun takaa emme pysty tässä ketjussa esiin tullutta asiaa auttamaan.
Vähiten sitä auttaa jotkut pilkkaavat kommentit, joita niitäkin näkyy olevan.Olen tottunut pilkkaaviin viesteihin joten huumorilla menen niin tässä kuin muissakin ketjuissa, joissa mielikuvituksissa luodaan omanlaisia kuvia kanssa kirjoittajista. Itseironia on hieno laji jota olen oppinut näiden palstavuosieni aikana. Kirjoittaa ongelmiaan ja vakuuttaa oikeassa olemista palstalle on kuin pistäisi päänsä giljotiiniin.
No, kävin ostamassa uuden kännykän. Kun myyjä tarkasteli kännykkääni se lopetti kaikki toiminnot. Eikä se ollut mysteeriö. Nykyisin kännyjen ikä on 2 -3 vuotta joten kännykkä vanhukseni päätti päättää päivänsä.
Ostin Samsung S8. Vuosi sitten joku maksoi siitä tonnin, minä nyt 399 e. Näin ne kännykät pudottavat hintojaan ja koko ajan tulee uutta. Vanhat koneet alkavat yskimään tilan puutetta ja se on siinä. - mirrepiina
Viestini ei ollut pilkkaviesti korppikselle. Juolahti vain mieleen keventää tätä sekameteliä.
anonyymi_PhO kirjoitti:
Korvien väliongelma tässä on, ei tietotekniikka.
Äläpä sano.
Voihan olla, että pitrrellä on meneillään jännitysromaanin kirjoittaminen ja hän tiedustelee aineistoa siihen niinkuin tuosta tietoteknisestä puolesta, ettei ihan olemattomia teknisiä juttuja kirjoittele kirjaansa.
Joskus ajatellut noita jännityskirjojen kirjoittajia, että pystyvätkö he yönsä rauhassa nukkumaan mielikuvituksensa kanssa, etteivät herää välillä painajaisuniin jos eläytyvät liikaa omaan tekstiinsä.- Korppis11
mirrepiina kirjoitti:
Viestini ei ollut pilkkaviesti korppikselle. Juolahti vain mieleen keventää tätä sekameteliä.
En ottanut viestiäsi pilkaksi, kerroin ylipäätään siitä, miten pilkkaviesteihin tottuu ja kun aikansa samoja lukee niin alkaa suu menemään messingille.
- Heikunkeikku
anonyymi_PhO kirjoitti:
Korvien väliongelma tässä on, ei tietotekniikka.
Huomenta!
En tahdo ottaa kantaa, missä välissä ongelma on.
Ajattelen, että näihin tietotekniikka juttuihin menee ihan älyttömästi aikaa.
Ja enemmän aikaa menee, jos ei tietoa ole tarpeksi. Ja miten stressaavaa on olla huolissaan.
Puolison kuolema on myös asia, joka tuo kaikenlaisia murheita ja niitä mielestäni olisi hyvä käsitellä. Jos kaikki aika menee tietokonejuttuihin ja sen kaltaisiin murheisiin, niin asialle ehkä voisi tehdä jotakin joka helpottaisi.
Kysyin onko aloittaja keskustellut lapsien kanssa näistä tietotekniikka-asioista. Kysyin lähinnä sen takia, että aloittaja saisi äkkiempää nämä huolia aiheuttavat ongelmat pois. Jos se hieman auttaisi oloa.?
- vfihimsff
-- olihan jollain uutislhdellä uutinenmparista viihdealan julkkiksesta ja neidusta jotka saivat oikeudessa tuomion saamastastaan rikoshyödystä nettikikkailun saroilla - hyödyn arvo 200.000 euroa. joistakin rekistereistämsaaneet kerättyä ihmisten tietoja ja stt-tunnuksia - -tyhjensivät ihmisten tilit varoistaan. tuli mullekin joskus ilmoitus ettäolin voittanut jostain kilpailusta suuren viihdepaketin - jota sit kuitenkaan edesollut olemassa. Samanaikaisest tuli dnalta edulliselta kuulostava tarjous jos suostun vaihtamaan operaattoria - ainoaksi ongelmaksi mainitsivat että firman edustajinaneivät voi sanoa irti tuntemattoman puhelin ja nettiliittymää - vaan ne pitää itse irtisanoa. Puhelimeeni tuli semmoinn vika ettäkaikki viestien lähettämiset on jonkun toimsta estetty -- ja kaapistani oli kadonnut kotoa poissa ollessani kaikki Dnan postipaketit tietoineen ynnä puhelin ynnämnetin koneisiin liitettävine sim kortteineeen. Mulla muita kiireitä - en oitis heti pystynyt lähetettyä postilähetystä hävittämään.
- pirremiinapas
Ilmeisesti kokemani ja näkemäni liittyvät tähän:
https://www.google.fi/intl/fi/services/sitemap.html
Lukekaa huolella..kaikki tieto mitä löydätte aiheesta..
Katsoitteko Yle Fem lähetystä tänä aamuna, jossa käsiteltiin aihetta, ei suoraan mutta ongelmana tietoturva ja ihmisten tietojen levittäminen ilman lupaa ympäri maailmaa..Nyt ymmärrän luet näitä ja siitä johtuu sekoilusi.
Eilen ostin uuden älykännykän. Se laitettiin DNA-liikkeen puolesta toimintakuntoon. Kaikki siirrot ja suojaukset yms. samalla istumalla. En tunne tarvetta lukea kaikkea tuota tietomukkyrää koska en sitä pystyisimillään sisäistämään. Jos haluat saat tiedot palveluna. Avaimet käteen menetelmällä.- sähköhörhö
korpikirjailija kirjoitti:
Nyt ymmärrän luet näitä ja siitä johtuu sekoilusi.
Eilen ostin uuden älykännykän. Se laitettiin DNA-liikkeen puolesta toimintakuntoon. Kaikki siirrot ja suojaukset yms. samalla istumalla. En tunne tarvetta lukea kaikkea tuota tietomukkyrää koska en sitä pystyisimillään sisäistämään. Jos haluat saat tiedot palveluna. Avaimet käteen menetelmällä.Ei kohtuuterve ihminen ala sekoilla luettuaan jonkin laitteen käyttöohjeita yms! Jos ihminen näkee ja kokee harha- aistimuksia, taitaa olla niin, että kimmokkeeksi uuteen ja taas uuteen "elämykseen" riittää melkein mikä tahansa, kaikki tietotekniikkaan ja sähköön liittyvä lienee yksi hyvä aihealue, sopivan mystistä...
sähköhörhö kirjoitti:
Ei kohtuuterve ihminen ala sekoilla luettuaan jonkin laitteen käyttöohjeita yms! Jos ihminen näkee ja kokee harha- aistimuksia, taitaa olla niin, että kimmokkeeksi uuteen ja taas uuteen "elämykseen" riittää melkein mikä tahansa, kaikki tietotekniikkaan ja sähköön liittyvä lienee yksi hyvä aihealue, sopivan mystistä...
Paranoidisuuden tyypillisempiä kohteita ovat sähkö, säteily, joku käy kotona tekemässä pahojaan, vainotaan, seurataan.
Ihmiselle itselleen ne ovat täyttä totta.- pirremiinapas
eppu2 kirjoitti:
Paranoidisuuden tyypillisempiä kohteita ovat sähkö, säteily, joku käy kotona tekemässä pahojaan, vainotaan, seurataan.
Ihmiselle itselleen ne ovat täyttä totta.Höpö höpö, paraskin asiantuntija., millä meriitillä puhut?
- pirremiinapas
pirremiinapas kirjoitti:
Höpö höpö, paraskin asiantuntija., millä meriitillä puhut?
p.s. keropa ihan huviksesi, mistä johtuu kun joka kerta kun menen gmailiini, niin se on aina auki toisessa sijainnissa, mistä se kertoo, siitäkö etten osaa lukea vai..?
pirremiinapas kirjoitti:
Höpö höpö, paraskin asiantuntija., millä meriitillä puhut?
29 vuoden kokemuksella ja hoitajan ammattitaidolla.
En ole tietokonealan asiantuntija, joten tuohon toiseen en osaa vastata, mutta tässä valtakunnassa on paljon alan ammattilaisia, joten kannattaisi etsiä sellainen tuohon asiaan vastauksen saadaksesi.- henrjii
pirremiinapas kirjoitti:
p.s. keropa ihan huviksesi, mistä johtuu kun joka kerta kun menen gmailiini, niin se on aina auki toisessa sijainnissa, mistä se kertoo, siitäkö etten osaa lukea vai..?
jos sulla on vanha luuri joka on pois käytöstä, niin
siitä pitää poistaa tili, muuten se näkyy kun menet gmeiliin.
Kaiketi siinä ilmoituksessa on vielä laite nimeltä missä tili on auki.
Aina kun ostaa uuden laitteen, pitää tili vanhasta poistaa,
tehdasasaetuksetkaan ei poista tiliä - Heikunkeikku
eppu2 kirjoitti:
29 vuoden kokemuksella ja hoitajan ammattitaidolla.
En ole tietokonealan asiantuntija, joten tuohon toiseen en osaa vastata, mutta tässä valtakunnassa on paljon alan ammattilaisia, joten kannattaisi etsiä sellainen tuohon asiaan vastauksen saadaksesi.29 vuotta on pitkä aika hoitajana työskennellä.
Tulee eteen varmaan moninaisia tilanteita.
Hyvä tietää, että sä tolleen oot työskennellyt. Jos tulee jotain kysyttävää,
niin mä sitten sulta kysyn:)
Saat pistää vastaanoton palstalle, porukka jonottaa kysymyksineen:)
Arvokasta työtä olet tehnyt. Heikunkeikku kirjoitti:
29 vuotta on pitkä aika hoitajana työskennellä.
Tulee eteen varmaan moninaisia tilanteita.
Hyvä tietää, että sä tolleen oot työskennellyt. Jos tulee jotain kysyttävää,
niin mä sitten sulta kysyn:)
Saat pistää vastaanoton palstalle, porukka jonottaa kysymyksineen:)
Arvokasta työtä olet tehnyt.Vielä 10 vuotta kauemmin, mutta eri alueella.
Olen jo pois työelämästä ollut 9 vuotta. Silti tulee seurattua uusiakin tuulia, esim. tutkimuksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3912450V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914271Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1094012- 513648
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533351- 1163304
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul482235- 392143
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul271968On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva131651