Naapurit tappelee kokoajan ja lähinnä öisin. Sekä arkisin että viikonloppuisin. Järkyttävää töminää, kolinaa ja naisen huutoa ja valitusta tuntikausia 3-6 välillä. Alkaa olla jo aika väsynyt olo kun ei saa ikinä nukuttua. Korvatulpat ei auta etenkään siihen töminään ja pomppimiseen.
Ongelma on ettei meillä pääse muihin kerroksiin sisään kuin omaan asuinkerrokseemme joten poliisitkaan eivät pääsisi kuin sisälle taloomme ja hissillä ylös meidän asuinkerrokseemme. Myöskään asunnon numeroa emme tiedä joten emme voi lappuakaan postiluukusta laittaa. Asumme ulkomailla, täällä tosi yleistä ettei naapureihin voi ottaa mitään kontaktia. Mitä tehdä?
Minne/miten ilmoittaa metelistä?
Ahistavanaaber
3
67
Vastaukset
- soita112
Tämä Suomi24 on paras paikka kirjoitella ulkomailta !!??
- Mikähänmeteli
Minä ilmoittaudun poliisille ja taloyhtiön isännöitsijätoimiistolle. Siellä ollaan vastuussa talon järjestyshäiriiöistä.
- Mikähänmeteli
Minä ilmoittaisin poliisille ja taloyhtiön isännöitsijätoimiistolle. Ennustava tekstinsyöttö muuttaa tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448411
- 724846
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373530Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella512986Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262905- 402880
- 412166
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827