Naapurit tappelee kokoajan ja lähinnä öisin. Sekä arkisin että viikonloppuisin. Järkyttävää töminää, kolinaa ja naisen huutoa ja valitusta tuntikausia 3-6 välillä. Alkaa olla jo aika väsynyt olo kun ei saa ikinä nukuttua. Korvatulpat ei auta etenkään siihen töminään ja pomppimiseen.
Ongelma on ettei meillä pääse muihin kerroksiin sisään kuin omaan asuinkerrokseemme joten poliisitkaan eivät pääsisi kuin sisälle taloomme ja hissillä ylös meidän asuinkerrokseemme. Myöskään asunnon numeroa emme tiedä joten emme voi lappuakaan postiluukusta laittaa. Asumme ulkomailla, täällä tosi yleistä ettei naapureihin voi ottaa mitään kontaktia. Mitä tehdä?
Minne/miten ilmoittaa metelistä?
Ahistavanaaber
3
102
Vastaukset 3
- soita112
Tämä Suomi24 on paras paikka kirjoitella ulkomailta !!??
- Mikähänmeteli
Minä ilmoittaudun poliisille ja taloyhtiön isännöitsijätoimiistolle. Siellä ollaan vastuussa talon järjestyshäiriiöistä.
- Mikähänmeteli
Minä ilmoittaisin poliisille ja taloyhtiön isännöitsijätoimiistolle. Ennustava tekstinsyöttö muuttaa tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581114- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459