Naapurit tappelee kokoajan ja lähinnä öisin. Sekä arkisin että viikonloppuisin. Järkyttävää töminää, kolinaa ja naisen huutoa ja valitusta tuntikausia 3-6 välillä. Alkaa olla jo aika väsynyt olo kun ei saa ikinä nukuttua. Korvatulpat ei auta etenkään siihen töminään ja pomppimiseen.
Ongelma on ettei meillä pääse muihin kerroksiin sisään kuin omaan asuinkerrokseemme joten poliisitkaan eivät pääsisi kuin sisälle taloomme ja hissillä ylös meidän asuinkerrokseemme. Myöskään asunnon numeroa emme tiedä joten emme voi lappuakaan postiluukusta laittaa. Asumme ulkomailla, täällä tosi yleistä ettei naapureihin voi ottaa mitään kontaktia. Mitä tehdä?
Minne/miten ilmoittaa metelistä?
Ahistavanaaber
3
98
Vastaukset
- soita112
Tämä Suomi24 on paras paikka kirjoitella ulkomailta !!??
- Mikähänmeteli
Minä ilmoittaudun poliisille ja taloyhtiön isännöitsijätoimiistolle. Siellä ollaan vastuussa talon järjestyshäiriiöistä.
- Mikähänmeteli
Minä ilmoittaisin poliisille ja taloyhtiön isännöitsijätoimiistolle. Ennustava tekstinsyöttö muuttaa tekstiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11556Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras911468Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221031Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva194916- 115802
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29730- 7704
- 60683