mistä tunnistaa virtsakiven?

julia05

minulla on 3v naaras marsu, ja huomasin tänä aamuna että sen virtsa on erittäin outoa... Se on hieman (ei paljoa kylläkään) paksumpaa ja pikemminkin enemmän beigen väristä kuin terveen näköistä. Päädyin lukemaan netistä asiasta tietoa, ja aloin miettimään, jos sillä olisi virtsakiviä? Olen aivan hukassa, mitä pitäisi tehdä, koska eläinlääkäri on aika kaukana ja äitini ei tahtoisi maksaa mitään lääkäri kuluja, joten minun pitäisi maksaa se, enkä ole varma, riittääkö rahani.. (olen siis 14v, joten tarvitsisin myös kyydin, mutta turha mennä eläinlääkärille, jos ei ole varma, että onko marsulla edes mitään) joten voitteko kertoa mitä virtsakivellä on vaikutuksia, tai mistä sen tietää, onko marsulla edes sitä? ja mitä muuta tuollainen virtsa voisi tarkoittaa? muuten marsuni ei ole mitenkään outo tai käyttäydy epänormaalisti.

2

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Soittoeimaksa

Soitapa eläinlääkärille ja selosta oireet. Jospa sieltä saisi laskun ja maksuaikaa. Onnistuisiko lääkärin kotikäynti? Onhan äitisi vastuussa eläimestä, ei voi jättää heitteille.

• Mursuilija

Paljon riippuu nyt siitä, mitä marsu syö ja kuinka paljon. Kerro ensin mahdollisimman tarkasti ja totuudenmukaisesti ruokinnasta; eli mitä ja kuinka paljon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4188
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      112
      2731
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      45
      2232
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      29
      1883
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1843
    6. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1556
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      17
      1400
    8. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      65
      1310
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      132
      1270
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      31
      1178
    Aihe