Hieman huolettaa kuitenkin paikallinen liikennekulttuuri:
https://www.youtube.com/watch?v=vw3Cec6H9N4
Autoilemaan Venäjälle.
6
123
Vastaukset
- Päiv.ämatka
Jos tuollaset jutut mietityttää niin matkaile julkisilla Viipurissa ja Pietarissa.Näet paljon enemmän.Ja taksikyytikin Venäjällä on aika edullista.
Sadat autoilijat käyvät esim. Viipurissa viikoittain eikä mitään satu.Ja jos ajaa kolarin riittää
kerrottavaa kotonakin pitkäksi aikaa.
Venäläisillä on autokameroita koska syylliset luikkii kolaripaikoilta,helpompi todistaa syyllisyys kun on filmiä. - Brahea
Reilut 20 vuotta on tullut autoiltua rajan takana ja hyvin on mennyt vielä, totta kai kannattaa aistit valppaina olla ainakin mutkaisissa ja mäkisissä paikoissa joissa ruskit voi tulla vastaan ohitus tilanteessa. Siis pysy oikealla..
- Huihahihui
Tahallaan siellä venäläiset kolaroivat Suomi pojan kanssa että saavat hyvät vakuutusrahat kun Suomi poika todetaan syylliseksi....kerrankin peruuntuvat yhden auton keulaan ja väittivät peräänajoksi. Että silleen ....
Jos menet niin laita vakuutuksesi kuntoon...
Eikä venäläisiin takseihin pidä mennä hurjastelevat henkensä kaupalla. Linja auto on turvallisempi tai juna- Lintukoto
Pysy kotona. Kolareita tapahtuu paljon maailmalla, mitä isompi kaupunki tai valtio.
- KotimaaniOmpiSuami
Tyypillinen Trolli! Itsellä oli pari "lähetltäpiti" tilannetta Pietarissa, mutta paikalliset huomasi kilvistä että en ole ry... Venäjäläinen ja olivat kohteiaita.
paljon puhutaan pahaa, mutta ei uskalleta puhua totta!
- jurrbelo
Noiden tuulilasikameroiden pitäisi yleistyä Suomessakin.
Eivät ne maksa kuin joitakin kymppejä.
Samanlaisia kusipääkaahareita on täälläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512