Mamut maajoukkueeseen

Olympialaisiin

Maahanmuuttajanaisten kotouttaminen on osoittautunut hankalaksi. Hehän eivät kiinnostu esim. pikkupojista. Miksi emme alkaisi kouluttaa heitä urheilun pariin? Naismäkihyppy tarvitsee uusia harrastajia lentokelpoisista naisista. Mamunaisethan ovat tottuneet lentämään tiilimajasta hyvinkin pitkälle hietikolle.

25

142

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aukotsilmille

      Hyvä idea, mutta Ahosella saattaisi olla ongelmia pukujen mittausten kanssa.

      • Lasolii

        Menkääs nyt tenukepit ottamaan aikaa kuka sammuu ensimmäisenä


    • On nämä fiksuja kommentteja juu. Oikein kielinero asialla.
      Bull shittiä . Upeasti ilmaistu.
      Vau !

      • Diudiudiuu

        Diipadaapa liibalaaba trallallaa uffafaa noäähh uuuhh äähh pläähh


      • DiuDiuYhyyy

        Loppuivatko sulta taas lääkkeet viikonloppuna, het maanantaina uusimaan resepti


    • Ja kun sanat ovat loppu..

      • Kylmietiijän

        Laiton jatkaa pätemistä


      • Oliko sulla itse asiaan mitään sanottavaa , vai keljuttaako sinua vain minun tekstini ?
        Kylmievähäneppäilen.


    • Sokeripimu

      Totta, mamunaiset ovat tottuneet lentämään tiilimajasta pitkälle hietikolle, mut hei sehän on sitä rikkautta mitä tää Suomikin nyt hokee :D

      • Näinpäjoo

        Mites ne suomi naiset lentää kotoaan pellolle??
        Tietysti siten että mies korkkaa kossu pullon ottaa huikkaa ja sitten alkaa se akan syyllistäminen ja nyrkki puhuu.
        Näin meillä Suomessa.
        Voiko enää raukkamaista ukkoa ollakaan.


      • Kueioikeinjaksaisniitä

        Sitte ne tulee itkemään lapsettomille sinkkumiehille ja niitä iskettämään.


      • Mitävielä

        Hohoijaa kyllä huomaa miten on yksinkertaisilla yhtä yksinkertaset vastaukset.


      • Stebu

        Joo,ei minuakaan haittais yhtään jos noista jännämiesten ex morsiamista pääsisi lopullisesti eroon,mutta ei niistä tietenkään pääse.


      • Yusuf_Dulla
        Mitävielä kirjoitti:

        Hohoijaa kyllä huomaa miten on yksinkertaisilla yhtä yksinkertaset vastaukset.

        Sivistynyt suvaitsevaisto pistää yliopistokoulutuksellaan parastaan.


      • Eteenpäinaina

        Joskus on parempi etääntyä tietyistä ihmisistä vuodeksi tai ehkäpä loppuelämäksi


    • Suominainen on yleensä vielä kotoaan lennettyäänkin ehjin tavaroin , ja vailla pelkoa että koko suku ajaa takaa loppuelämän jonkun keksityn kunnian takia.
      Poikkeuksiakin tieten on.
      Aina ei suomimies ole se ulosheittäjä.

    • Puolinjatoisin

      Suomalaisten joukossa naisten miehiä vastaan aiheuttama väkivalta on lisääntynyt niin että puntit ovat tällä hetkellä osapuilleen tasan. Fyysisestä heikkoudestaan johtuen naiset käyttävät enemmän erilaisia aseita, miehet taas yleensä pelkkää käsivoimaa. Alkoholin lisäksi syynä on naisillakin usein huumeet.

      • Daidaidai

        Rappiolla on hyvä olla ei huolet paina eikä rasitu polla.
        Antaudu sinäkin suosiolla taikka anna meidän olla.


    • Vähännäitämatunaisia

      Eiks kukaan edelleenkään ihmettele sitä että miksi tässä yhteiskunnassa on vaikea sijoittaa matunaisia mihinkään, tai miksi ei koskaan ole haastateltu matunaisia että miten sopeutunut ja integroitunut tänne yhteiskuntaan? Miksi niin vähän on niitä naisia ja lapsia ns pelastettu kun taas matumiehiä jotka on enimmäkseen nuoria, salskeita äijiä aina iältään 17,vaikka pituutta, partaa, ryppyjä on?

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1330
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1167
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      99
      969
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      113
      867
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      279
      860
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      745
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      19
      731
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      709
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      29
      681
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      619
    Aihe