SÄÄNTÖNI !!!

KrunikanVili

Mua suoraansanoen tuttaa nimimerkkivarkaus ja moninimimerkkisyys koska se on mun yksinoikeus!!!
Tää on mun palsta!!!
Se että en oo ollu Thaimaassa on mun yksityinen asia!!!
Ja kaikki muut on kluusereita!!!
Asuu kellarissa!!!

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimemerkkivarkaus on helppo ehkäistä rekisteröimällä oma nimimerkki (jonka jälkeen se näkyy sinisenä kirjoittaessa). Itse sen tein, koska aina aika-ajoin joku kirjoitteli minun nimimerkilläni.

• BoxBox

Mua suoraansanoen tuttaa nimimerkkivarkaus ja moninimimerkkisyys koska se on mun yksinoikeus!!!
      Tää on mun palsta!!!
      Se että en oo ollu Thaimaassa on mun yksityinen asia!!!
      Ja kaikki muut on kluusereita!!!
      Asuu kellarissa!!!

• KrunikanVili

Muistan Montrealin kisat kun porukoiden kanssa niitä Salorasta katseltiin ja sen jälkeen sain hulluuskohtauksen ja lähdin juoksemaan päämäärättömästi kuin Forrest Gump.

Hulluuskohtauksien jälkeen olen saanut myös paniikkihäiriökohtauksia, mutta ei haittaa menoa, nyt lenkkarit jalkaan ja järven jäälle.

• E.rika

Olisko sulla lerppa joskus edes yksi ihan oma juttu? Edes yksi eikä kopioväännelmä? Kerro vaikka jotakin hoivakodin arjesta. Oletko kokenut vääryyttä ja laiminlyöntejä siellä?

• Sensei---

Täällä Hiekkaharjun hoivakodissa on mukavat hoitajat, paitsi se yksi vei mun kuksan ja sanoi, että voin sillä vahingoittaa itseäni, höh. Viimeksikään en onnistunut kun sillä terävällä kuksan kulmalla sahasin ranteesta verisuonia poikki, miten muka nyt viikkoo myöhemmin.
        On ne kummia ihmisii noi hoitajat, niitä mielialalääkkeitäkin annostelevat, kun pyydän kourallisen, ei tipu ei. Ja viälä piti sanomani, et kyllä ne kuttuu liian helposti lääkärit ja pistää mut siteisiin ja passittaa suljetulle toiseen laitokseen, onneks saan kännykän pitää, niin pääsen teille Chiang Maista kirjoitteleen, on se mukava paikka, paljon olen sieltä kuvia kattonu.

• KrunikanVili

Hehheh Lerpalla menee elämä sekaisin jo kun riisipussin päältä puuttuu oranssi alennuslappu Alepassa.
      Nainen ja Pattaya on Lerpan ikuinen haave, jotka ei tule koskaan toteutumaan kumpikaan.

• KrunikanVili

Amalian kuksasiemennetty Sensei poika ???

• KrunikanVili

Lerppa voi olla sitäkin, en kuitenkaan tuota kirjoittanut.

• Sensei--

Laitoin vaahtomuovikeilan salaiselle moottoriradalle niin poika ohitti sen väärältä puolelta. Pakotin sen kirjoittamaan tuhat kertaa moottoriradan liitutaululle sanan vastaohjaus. Kotiin ei ole tulemista ennenkuin sisäistää vastaohjauksen.

• KrunikanVili

I
      T
      L
      E
      R

• KrunikanVili

Lerppa, katsoit siis peiliin. Ja näit siellä kuvasi. Älä pilkkaa apinoita, olet alhaisempi kuin maan matonen. Ne ylläpitävät elämän perusteet, sinä et mitään.

• KrunikanVili

Jos tänne muut tänään kirjottaa niin mä löydän sut vielä ja aijaan hauisnyrkkikuvan, nyrkki ja hauis siis samassa kuvassa, vapise, täällä aurinkoista !!!

• puhuteltavaa

Työntää myöhään ja niitä päti voiteita katelhan. Oma pänti on aina oma.
      Tuokhaa se likka mukana.

• Näitäjamuita

Ymmärrän sen mustakippeytenne nyt ja silloin.

Kaunis on.

• KrunikanVili

Taas SIKA AMALIA isät ja äidit et käy hyvin ihmisrakas henkilönä on Paratiisi Paitsi että nuppi saaminen olisi ollut hyvä hieman laimentaa ja äidit et käy hyvin ihmisrakas henkilönä on

• Vipinää

Vilkas on pojulla palstasunnuntai näemmä.

• KrunikanVili

Huilipäivä tai saas kattoo !!!

• Sensei---
        KrunikanVili kirjoitti:

Huilipäivä tai saas kattoo !!!

NMäin Senseinä, pitää todeta, että muuntautumiseni Viliksi sujuu mainiosti!
        Huomaatteko, että NumBalli rekisteröityneenä, toisella tunnuksellaan peukutti jo minua, olen niin onnellinen kaksoisolentoni kiitoksesta.

• 24-7
        Sensei--- kirjoitti:

NMäin Senseinä, pitää todeta, että muuntautumiseni Viliksi sujuu mainiosti!
        Huomaatteko, että NumBalli rekisteröityneenä, toisella tunnuksellaan peukutti jo minua, olen niin onnellinen kaksoisolentoni kiitoksesta.

Peukutus.
        Hyssykkäinen mitä kakarapuuhaa.

• Nimetvaihtuu
        24-7 kirjoitti:

Peukutus.
        Hyssykkäinen mitä kakarapuuhaa.

24-7 lerpan uusi roolinimi...

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      78
      2977
    2. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      18
      2957
    3. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      61
      2934
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      283
      2212
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2122
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2101
    7. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1321
    8. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      42
      1190
    9. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      5
      1163
    10. Aamun Trump

"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.
      Maailman menoa
      99
      1057
    Aihe