missä voi olla vikaa, ja millasta ,kun ykspäivä vaan oli hävinnyt nesteet paisuntasäiliöstä, vuotoja ei näkynyt missään, lisäsin nestettä noin litran, ja nyt ne on pysyny siellä. No nyt löyty nesteet ne oli apumiehen jalkatilan matossa. kysymys kuuluu, mikä siellä vuoti kun ei se enää vuoda? Opel vectra
n,esteettömyys
n-esteettömyys
4
75
Vastaukset
- Eikannataitse
Sisätilanlämmitin tai sen liitokset. Ikävä paikka tarkistaa.
- ennosde
Sisätilanlämmitin toimii sähköllä ei nesteellä
ja toimii vain kun auto on roikassa.
Vai tarkoititko auton kojetaulun alla olevaa lämmityslaitteen kennoa?
- oooppelisti
voi olla myöski lämmityslaitteen kraana,uittaa putkee pitki nesteet sisälle konehuoneen puolelta,lämpötilanvaihtelut vaikuttaa vuotoon
- etsijalöydäheureka
Siellä ns. kiikari venttiili tiensä päässä. on rintapellin läpiviennissä sisätilaan, katso lisätietoja: www.opelclubfinland.fi ja haulla löytyy vaikka mitä kyseiseltä saitilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996