Ketut kettuilivat Essolla

Tänään sattui Essolla hauska tapaus. Baarin ikkunapöydässä istuneet marttakerhon hallituksen jäsenet lopettivat äkkiä juoruamisensa ja alkoivat tuijottaa kiihkeä katse silmissään pihamaalle, jossa pari tavallista kettua vain kettuili. Neitoset luulivat tapahtumaa kovinkin vaaralliseksi, ja siksi he soittivat jopa hätäkeskukseen. Tämä toimenpide oli kyllä hätävarjelun liioittelua, sillä kettuilutilanne laukesi itsestään ihan luonnollisella tavalla.

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006011126.html

4

55

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heikunkeikku

      Sattuipa tosiaan Essolla hauska tapaus.
      Hyvä kun "ongelma" ratkesi onnellisesti.
      Ongelma näköjään oli vain ikkunaverhojen raosta tuijottavalla rouvalla, eikä ketuilla.
      Linkin tekstiä oli hauska lukea. Tottavie hyvin kirjoitettu.
      Etten sanoisi hupaisasti ja sanonkin:
      Olipa hupaisasti kirjoitettu. Inspiraatio sormissaan majaili.

    • fvihmsf

      martat ovat toimissaan ja puuhissaan mun mielestä aina enempikin asialiinjoilla kätevyydessään - eiks nuo juorukerho - sepitelmät ole enempikin miesten alaa? Alatyylisyydessäänkin. Olen saanut ihan luvallisesti katsoa tv- lähetyksia ja kuunnella radiotakin, mikä aiemmin meiltä työhulluilta oli estettyä ja kiellettyä puuhaa. Vapaasssa suuressa maailmassa esm Hollannissa kirkon pihamaalla on patsas prostititoidusta alan työntekijästä ja Puolassa suurikokoinen Jeesus-patsas siunaa pelloillaan raatavaa kansaa. Millaisia ajatuksia kettujen kevätkiiman ohella nämäkään asiat mielissänne herättää - hauskaa on lukeakin ihmisten kommenttejakin. Itse olen nähnyt suloisen näköisiä ketun poikasia lähimetsässä kulkiessani menneinä vuosina.

    • 1235

      Paitsi ettei Essoja ole ollut Suomessa vuosikausiin etten sanoisi kohta kymmeniin vuosiin kettuja kai sentään vielä löytyy kun eivät ole öljy-alalla, vai onko nekin vaihdettu sähköiseen muotoon ?.

    • voe-mahoton-

      Kyllä jos kaikkeen vikinään ja ääntelyyn naapureissa kutsuttaisiin hätiin palokunta, niin ei ne joutaisi muuta tekemäänkään. Voiko tuo olla edes mahdollista, että joku päättää kutsua palokunnan apuun tuollaisessa tapahtumassa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1260
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1056
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      648
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe