heille tiedoksi mukavasta loppuelämästä mikäli tuovat totuuden esille.Nykyisen kodin rahantulo loppuu kohtapuolin.
Se joka on mukana ja osallisuudellaan auttaa tämän asian ratkaisemisessa tullaan runsain mitoin palkitsemaan.
#ulvilan murhamysteeri #mikko niskasaari blog Auerin hatarat seksirikossyytteet
missä luuraa a*l*l*u a*u*e*r ja siskot/turku/rusko
4
85
Vastaukset
Jokaisella luokalla on aina se yksi outo tyyppi joka horisee omia juttujaan ja joka jostain syystä aina hieman pelottaa muita...
- chokochoko
...voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän...jos todellakin tunnistat tyypin..jos itse tuntisin henkilön niin laittaisin seinää vasten ja vaatisin vastauksia ja t o t u u d e n..
chokochoko kirjoitti:
...voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän...jos todellakin tunnistat tyypin..jos itse tuntisin henkilön niin laittaisin seinää vasten ja vaatisin vastauksia ja t o t u u d e n..
Uhkailemalla saa kuulla vain sen, mitä tahtoo kuulla.
- vjhykkkiu
kyllä,sentakia sijaisvanhemmat pitäisi asettaa syytteeseen lasten pelottelusta,manipuloinnista ja aivopesusta joka on jatkunut vuosia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482493
- 1801728
- 921598
- 691543
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6955- 80938
- 68871
- 61846
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188834- 61808