heille tiedoksi mukavasta loppuelämästä mikäli tuovat totuuden esille.Nykyisen kodin rahantulo loppuu kohtapuolin.
Se joka on mukana ja osallisuudellaan auttaa tämän asian ratkaisemisessa tullaan runsain mitoin palkitsemaan.
#ulvilan murhamysteeri #mikko niskasaari blog Auerin hatarat seksirikossyytteet
missä luuraa a*l*l*u a*u*e*r ja siskot/turku/rusko
4
86
Vastaukset
Jokaisella luokalla on aina se yksi outo tyyppi joka horisee omia juttujaan ja joka jostain syystä aina hieman pelottaa muita...
- chokochoko
...voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän...jos todellakin tunnistat tyypin..jos itse tuntisin henkilön niin laittaisin seinää vasten ja vaatisin vastauksia ja t o t u u d e n..
chokochoko kirjoitti:
...voisitko hieman valoittaa asiaa enemmän...jos todellakin tunnistat tyypin..jos itse tuntisin henkilön niin laittaisin seinää vasten ja vaatisin vastauksia ja t o t u u d e n..
Uhkailemalla saa kuulla vain sen, mitä tahtoo kuulla.
- vjhykkkiu
kyllä,sentakia sijaisvanhemmat pitäisi asettaa syytteeseen lasten pelottelusta,manipuloinnista ja aivopesusta joka on jatkunut vuosia..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733684Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92011Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1351226
- 1071108
- 1091075
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886