Miten vaihdan ohjelman,millä valokuvat aukeaa ?
Kuvat aukeaa nyt paint_ohjelmalla ,mutta miten saan sen vaihdettua toisenlaiseksi ?
kuvien katselu
Tunari3541
4
264
Vastaukset
- Tunari3541
Löyty paikka,mistä vaihtaa !
- fsfsfdsfffdfsf
Mikä on käyttöjärjestelmänä?
- outohommma
Red star os, miksi joka valokuvassa, jota sillä katson, on joku aasialainen läski tärkeän näköisenä milloin missäkin?
- trollerson
Paina kuvan kuvakkeesta oikealla napilla -> "Avaa sovelluksessa" -> "Valitse toinen sovellus" -> sitten etsit aukeavassa ikkunassa haluamasi ohjelman, ja laitat ruksin laatiikkoon, että avaa tämän tyyppiset tiedostot aina siinä ohjelmassa. Sitten painat OK, ja homma on sillä selvä.
Näin Windowsissa, muut kertokoot sitten red star os:ille ja muille vähän eksoottisemmille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt312923Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.431501Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19951Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32919Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22908- 52878
Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37830Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36783Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173783- 48689