ässä toiseksi halvin Sotkamo kaupoista.

valitseedullisin

Kyllä ei k-kaupassa kannata käydä ostamassa yhtään mitään sillä s-marketti vie voiton hinnoissaan ja siis edullisuudessaan.!

454

8777

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perseeniionkarmea

      Sotkamon hinnat lähtivät nousuun, kun Siwa lopetti. Siellä oli kylän edullisimmat hinnat. Nyt kun Siwaa ei enää ole, ostan elintarvikkeet R-kioskilta. Mainiot tarjoukset ja muutenkin halvat hinnat.

      • Anonyymi

        Siwa lakkasi kun liikennelupakommarit eivät ostaneet. Nyt nämä liikennelupakommarit veikkaavat ärrälllä, valloittavat istumapaikat ja aiheuttavat jonoja totokuponkiensa kanssa.


    • Mullahionoikeus

      Lidl on halvempi kuin R-kioski.

      • Anonyymi

        Lidl 👍


    • Ankeeta

      Ässä on ankee mesta. Hevi-osasto surkea

      • Anonyymi

        Kyllä ja huono palvelu .


      • Anonyymi

        Totta ja palvelu ihan perseestä .


    • Anonyymi

      Nylyään taitaa olla halvin kauppa

    • Anonyymi

      Ässän palvelu parantunut huomattavasti . Uusi myymälä päällikkö 👍harvemmin näkyy enää mykkää niskojen nakkelijaa . 👍

      • Anonyymi

        Kyllä, hyvää on palvelu nykyisin , jatkoon 👏


    • Anonyymi

      Minä käyn aina ostokset Plussasta tai 10 Kioskilta. Säästöjä kertyy ja ovat auki vielä kello 18 jälkeen arkena, lauantaina auki 13 jälkeenkin ja sielläpä voi asioida myös sunnuntaina.

      • Anonyymi

        Hienoa, että olet löytänyt sinulle sopivan kanavan ostosten tekoon 😂


    • Anonyymi

      Ja taas alko tää myyjien haukkuminen,,, joko voisit odata😁😁😁

      • Anonyymi

        Kaikista ei ole asiakaspalveluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikista ei ole asiakaspalveluun.

        Totta, ässän myyjä ei tervehdi entistä työkaveriaan toisessa kaupassa eikä tervehdi minua kun käyn ässässä. En kehu ässän asiakaspalvelua . Onneksi pääsin pois , nyt on kaikki hyvin 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ässän myyjä ei tervehdi entistä työkaveriaan toisessa kaupassa eikä tervehdi minua kun käyn ässässä. En kehu ässän asiakaspalvelua . Onneksi pääsin pois , nyt on kaikki hyvin 🥰

        No tuo nyt olisikin liikaa vaadittu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ässän myyjä ei tervehdi entistä työkaveriaan toisessa kaupassa eikä tervehdi minua kun käyn ässässä. En kehu ässän asiakaspalvelua . Onneksi pääsin pois , nyt on kaikki hyvin 🥰

        Ai kamala , oot varmaan loukannut häntä tosi pahasti kun jaksaa kaunaa kantaa... get over it😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala , oot varmaan loukannut häntä tosi pahasti kun jaksaa kaunaa kantaa... get over it😊

        Nirppanokka, tervehtii valikoidusti asiakkaita. Kyllä minua muut ässässä ja muualla tavatessa tervehtii. Tervehtiminen kuuluu hyviin käytöstapoihin, myyjän pitäisi se ymmärtää. Pääsen toki yli asiasta, mutta onhan tuo vähän erikoista käytöstä, palaute muiden joukossa, näytti kolahtavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nirppanokka, tervehtii valikoidusti asiakkaita. Kyllä minua muut ässässä ja muualla tavatessa tervehtii. Tervehtiminen kuuluu hyviin käytöstapoihin, myyjän pitäisi se ymmärtää. Pääsen toki yli asiasta, mutta onhan tuo vähän erikoista käytöstä, palaute muiden joukossa, näytti kolahtavan.

        Oletko sitten itse parempi ihminen kun käyt häntä täällä nimittelemässä,, mietin vaan🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko sitten itse parempi ihminen kun käyt häntä täällä nimittelemässä,, mietin vaan🤔🤔

        ,,,,,,,Olen ,,,,,,,,paljon parempi ,,,,,,, piste


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, ässän myyjä ei tervehdi entistä työkaveriaan toisessa kaupassa eikä tervehdi minua kun käyn ässässä. En kehu ässän asiakaspalvelua . Onneksi pääsin pois , nyt on kaikki hyvin 🥰

        Annan sinulle parhaan neuvon : älä välitä noin typerästä käytöksestä . Mieti , mistä se johtuu? Epäilen kateutta ja katkeruutta. Ongelma on hänellä ei sinulla .


      • Anonyymi

        ,,,,,,,Mistä arvelet tämän johtuvan ,,,,,,?,,,,,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kamala , oot varmaan loukannut häntä tosi pahasti kun jaksaa kaunaa kantaa... get over it😊

        Häneltä ei kauman kanto lopu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häneltä ei kauman kanto lopu .

        Kaunan kanto,piti olla .🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annan sinulle parhaan neuvon : älä välitä noin typerästä käytöksestä . Mieti , mistä se johtuu? Epäilen kateutta ja katkeruutta. Ongelma on hänellä ei sinulla .

        👍👍👍


    • Anonyymi

      Eikä kaikista kaupassa käyjiksi😁

      • Anonyymi

        Totta, myyjät itse valittavat eniten .


      • Anonyymi

        Ei niin varsinkin jos myyjän naama norsun v......
        Katso peiliin ja pysähdy ! Ehkä syy löytyy sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niin varsinkin jos myyjän naama norsun v......
        Katso peiliin ja pysähdy ! Ehkä syy löytyy sieltä.

        Pysähdyppä hetkeksi ruuhkan keskelle joskus naamoja katselemaan ,,,, yleensä löydän ne ainoat hymyilevät kasvot kaupan kassanhoitajalta... että kyllä niitä n..... vi... naamoja löytyy sieltä asiakkaista enimmäkseen 😅😅😅
        Aikuiset ihmiset nälissään lähtee kauppaan kiukuttelemaan, hyvää esimerkkiä näytetään nuorille ja lapsille,,,Ei ihme ettei kaupoissa ole kohta myyjiä,,, keljuttaa varmasti sitten kiukutella itsepalvelu kassalle/robotille kun et vastakaikua saa... 😉😉😉


    • Anonyymi

      Missä halvin sähkönhinta ?

      • Anonyymi

        Hei tolppa - apina laitahan hintoja .😂
        Parempi tolpassa kuin tossun alla vai miten ? 😂


    • Anonyymi

      Missä kaupassa paras palvelu?

    • Anonyymi

      Pääsääntöisesti kaikissa keskustan kaupoissa on hyvä palvelu. 👍 Mutta kuten joku jo kirjoitti : kaikista ei ole asiakaspalveluun .

    • Anonyymi

      Kyllä ,hyvää on palvelu pääsääntöisesti pikku typeryyksiä kuitenkin sattuu, esim . Juoruilu asiakkaiden ostoksista ei ole kovinkaan fiksua . Tästä ässään palaute .

    • Anonyymi

      Voisiko Sotkamossa olla oma Prisma.

      • Anonyymi

        Ei voi ,Sotkamo on väestöluvultaan liian pieni Prismalle .
        Kajaanissa on Prisma, tervemenoa sinne ostoksille . 🏃🏇⛷️


    • Anonyymi

      Kyllä taas lähti samalle linjalle kuin aikaisemminkin julkaistut ketjut... vaikka aloittajan tarkoituksena ei varsinaisesti ollut palvelun vaan hintojen tarkastelu...Eikö nää haukkumiset puolin ja toisin käyty jo poistetuissa tai suljetuissa keskusteluissa?

      Ei voi kun ihmetellä tätä katkeruuden määrää...

      Pakkoko sinne kauppaan on mennä, mieli pahoittamaan?
      Pakkoko mennä kyttäämään nakellaanko siellä niskoja, jätetäänkö tervehtimättä yms. Elämä on liian lyhyt siihen että elää katkeruuden vallassa.

      Se että joku on joskus, tai käyttäytyy nyt paskasti sinua kohtaan on varmasti osittain seurausta miten sinä olet häntä joskus kohdellut tai kohtelet nyt.. en usko lukemani perusteella etteikö vikaa löytyisi molemmista... tai kaikista osallisista...
      Meillä on täällä Sotkamo-Vuokatti alueella lisäksi vielä kaksi Koota, Yksi Ässä, Lidl ja Tokmanni,,, kai niistä nyt jossain voi käydä ilman että tulee paha mieli?
      Ja jos jokaisessa kaupassa tulee paha mieli niin ne ruuat ym voi varmaan joku tuoda kotiin pientä korvausta vastaan... tai saattashan ne joku ilmanki tuoda...

      • Anonyymi

        Näyttää olevan ruuan osto varsin hankalaa Sotkamossa jos asiakkaan pitää miettiä : voinko mennä tuohon kauppaan vai voinko tänne tai tuonne vai voinko mennä sinne ? Mielestäni asiakas päättää itse minkä kaupan oven avaa , ainakin minä teen niin. Tuskin Tipaksen perukoilta ajetaan Vuokatin ässään vai siksi että asiakas on myyjän mieleen . Ottakaa nyt järki käteen ja miettikää asia uudemman kerran.


      • Anonyymi

        Hienosti yrität vierittää syytä huonosta palvelusta asiakaalle.
        Mikä on mielestäsi aiheuttanut asiakkaassa katkeruutta ?
        Yritä pitää omat ongelmasi erillään työasioista.
        Töihin ,tässä tapauksessa palvelualalla pitäisi mennä avoimin ja ystävällisin mielin ,eikä vihaa repussa kantaen.
        Mahtaa olla raskasta ,mikä sitten näkyy työntuloksessa . Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienosti yrität vierittää syytä huonosta palvelusta asiakaalle.
        Mikä on mielestäsi aiheuttanut asiakkaassa katkeruutta ?
        Yritä pitää omat ongelmasi erillään työasioista.
        Töihin ,tässä tapauksessa palvelualalla pitäisi mennä avoimin ja ystävällisin mielin ,eikä vihaa repussa kantaen.
        Mahtaa olla raskasta ,mikä sitten näkyy työntuloksessa . Harmi.

        Olen minäkin saanut paskaa palvelua mutten jaksa vuosi tolkulla siitä täällä jahruta... En työskentele enää palvelu alalla koska näin ja koin ettei minun työtäni arvosta asiakkaat , työkaverit tai esimiehet. Keppiä oli enemmän tarjolla kuin porkkanaa...Niin se on että kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää....Nyt on parempi, kun ei tarvitse enää varoa kenen murokuppiin kusen jos takaraivossani olevat silmät ovat hetkellisesti kiinni enkä huomaa tervehtiä sinua 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen minäkin saanut paskaa palvelua mutten jaksa vuosi tolkulla siitä täällä jahruta... En työskentele enää palvelu alalla koska näin ja koin ettei minun työtäni arvosta asiakkaat , työkaverit tai esimiehet. Keppiä oli enemmän tarjolla kuin porkkanaa...Niin se on että kun yhteen suuntaan kumartaa niin toiseen pyllistää....Nyt on parempi, kun ei tarvitse enää varoa kenen murokuppiin kusen jos takaraivossani olevat silmät ovat hetkellisesti kiinni enkä huomaa tervehtiä sinua 🤷‍♀️🤷‍♀️🤷‍♀️

        Toiset pärjäävät asiakaspalvelu tehtävissä ja toiset ei.
        Hyvä että olet löytänyt itsellesi sopivan työn .👍


      • Anonyymi

        Se on itsestä kiinni miten työnsä hoitaa. Olen toiminut ikäni erilaisilla asiakaspalvelu aloilla. Yhtään kertaa esimiehen ei ole tarvinnut minua huomauttaa, miten asiakas kohdataan. Aikanaan sain perehdytyksen asiaan ja sisäistin mikä on tärkeää asiakaspalvelussa.

        Ko.ruokakaupan kassalla on työskennellyt melko pitkään eräs myyjä,hän on aina ystävällinen, rauhallinen ja Iloinen. Miksi ? Miten hän sen tekee ? Miten hän jaksaa , vuodesta toiseen ?
        Kannattaa ottaa oppia, jos asiakkaan palvelu ei onnistu .
        Hyvä palvelu on mahdollista , sen oppii jos haluaa.

        Ehkä tässä kaikessa onkin kyse jostain muusta kuin asiakaspalvelusta. Jos töissä käydään,kun jossain on pakko käydä rahan takia tai jos ei enää työllistyisi muilla aloilla .
        Myyjän työ on nykyisin pelkkää hyllyn täyttöä tai kassalla istumista. Ammatinvalinta kysymys. Asiakaspalvelu kuuluu osana myyjän työhön ja tässä nähdään että se ei ole yhdentekevää miten kaupassa asiakas kohdataan .


      • Anonyymi

        Hoitamalla asia kuntoon ,loppuu epäselvyydet.On pakko työntiä kun meille kaikille tulee nälkä tasaisin väliajoin.
        Ei tule paha mieli , mutta outo käytös pistää silmään, lähinnä naurattaa . Haen ruuat itse , olen hinta tietoinen . Sitten kun tulee vanhuus, voit olla apuna asiassa,kiitos .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on itsestä kiinni miten työnsä hoitaa. Olen toiminut ikäni erilaisilla asiakaspalvelu aloilla. Yhtään kertaa esimiehen ei ole tarvinnut minua huomauttaa, miten asiakas kohdataan. Aikanaan sain perehdytyksen asiaan ja sisäistin mikä on tärkeää asiakaspalvelussa.

        Ko.ruokakaupan kassalla on työskennellyt melko pitkään eräs myyjä,hän on aina ystävällinen, rauhallinen ja Iloinen. Miksi ? Miten hän sen tekee ? Miten hän jaksaa , vuodesta toiseen ?
        Kannattaa ottaa oppia, jos asiakkaan palvelu ei onnistu .
        Hyvä palvelu on mahdollista , sen oppii jos haluaa.

        Ehkä tässä kaikessa onkin kyse jostain muusta kuin asiakaspalvelusta. Jos töissä käydään,kun jossain on pakko käydä rahan takia tai jos ei enää työllistyisi muilla aloilla .
        Myyjän työ on nykyisin pelkkää hyllyn täyttöä tai kassalla istumista. Ammatinvalinta kysymys. Asiakaspalvelu kuuluu osana myyjän työhön ja tässä nähdään että se ei ole yhdentekevää miten kaupassa asiakas kohdataan .

        Kyllä myyjän työ on muutakin kuin hyllyn täyttöä tai kassalla istumista ... pitää hallita aika monta muuta asiaa, tilaukset , verkkokauppa ,pullokone, veikkaus... lisäksi osasto työssä on monta asiaa jotka on hallitava...
        Ei pidä vähätellä osaamista mikä myyjiltä löytyy❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä myyjän työ on muutakin kuin hyllyn täyttöä tai kassalla istumista ... pitää hallita aika monta muuta asiaa, tilaukset , verkkokauppa ,pullokone, veikkaus... lisäksi osasto työssä on monta asiaa jotka on hallitava...
        Ei pidä vähätellä osaamista mikä myyjiltä löytyy❤️

        Ja lisäys tähän että kaikki se mitä myyjä hoitaa sen asiakkaalle näkyvän työn lisäksi, vaatii teräksisiä hermoja ja ongelmanratkaisu kykyä siinä hetkessä kun se kohdalle tulee...

        Myös muilla aloilla asiakkaalle näkyvän työ lisäksi on paljon näkymätöntä tietoa ja taitoa vaativaa työtä❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan ruuan osto varsin hankalaa Sotkamossa jos asiakkaan pitää miettiä : voinko mennä tuohon kauppaan vai voinko tänne tai tuonne vai voinko mennä sinne ? Mielestäni asiakas päättää itse minkä kaupan oven avaa , ainakin minä teen niin. Tuskin Tipaksen perukoilta ajetaan Vuokatin ässään vai siksi että asiakas on myyjän mieleen . Ottakaa nyt järki käteen ja miettikää asia uudemman kerran.

        Vai oisko kuitenkin ettei myyjä ole asiakkaan mieleen... henkilökohtaisuudet pitää kaupassa asioinnissa osata jättää taka alalle ...hakee sen mitä tarvitsee ja sillä sipuli... eihän kaupassa tarvitse ketään tervehtiä jos ei halua... tai odottaa tervehtimistä jos sitä ei ole aikaisemminkaan saanut. Järki käteen ja ostoksille👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oisko kuitenkin ettei myyjä ole asiakkaan mieleen... henkilökohtaisuudet pitää kaupassa asioinnissa osata jättää taka alalle ...hakee sen mitä tarvitsee ja sillä sipuli... eihän kaupassa tarvitse ketään tervehtiä jos ei halua... tai odottaa tervehtimistä jos sitä ei ole aikaisemminkaan saanut. Järki käteen ja ostoksille👍

        Myyjällä pitäisi olla sen verran järkeä että omalla käytöksellään edustaa omaa työpaikkaansa ,hyvät käytöstavat ovat paras käyntikortti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäys tähän että kaikki se mitä myyjä hoitaa sen asiakkaalle näkyvän työn lisäksi, vaatii teräksisiä hermoja ja ongelmanratkaisu kykyä siinä hetkessä kun se kohdalle tulee...

        Myös muilla aloilla asiakkaalle näkyvän työ lisäksi on paljon näkymätöntä tietoa ja taitoa vaativaa työtä❤️

        Miten ratkaisut asiakaspalveluun liittyvät ongelmat , joita näyttää olevan ? ( Ei tosin kaikilla myyjillä , heille peukku 👍)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oisko kuitenkin ettei myyjä ole asiakkaan mieleen... henkilökohtaisuudet pitää kaupassa asioinnissa osata jättää taka alalle ...hakee sen mitä tarvitsee ja sillä sipuli... eihän kaupassa tarvitse ketään tervehtiä jos ei halua... tai odottaa tervehtimistä jos sitä ei ole aikaisemminkaan saanut. Järki käteen ja ostoksille👍

        Mitäpä lottoot, miltä kuulostaa " odottaa tervehtimistä jos sitä ei ole aikaisemminkaan saanut" kuulostaa asiakkaan tai esimiehen korvaan ?? No pokkaa sulla on ainakin.
        Uskomatonta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäpä lottoot, miltä kuulostaa " odottaa tervehtimistä jos sitä ei ole aikaisemminkaan saanut" kuulostaa asiakkaan tai esimiehen korvaan ?? No pokkaa sulla on ainakin.
        Uskomatonta !

        Antisosiaaliselle ihmiselle ihan hyvältä 😁👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oisko kuitenkin ettei myyjä ole asiakkaan mieleen... henkilökohtaisuudet pitää kaupassa asioinnissa osata jättää taka alalle ...hakee sen mitä tarvitsee ja sillä sipuli... eihän kaupassa tarvitse ketään tervehtiä jos ei halua... tai odottaa tervehtimistä jos sitä ei ole aikaisemminkaan saanut. Järki käteen ja ostoksille👍

        Eli sinulle ihan normi päivä , jättää tervehtimättä asiakkaista ?
        Kommentissasi ei ole järjen hiventäkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisäys tähän että kaikki se mitä myyjä hoitaa sen asiakkaalle näkyvän työn lisäksi, vaatii teräksisiä hermoja ja ongelmanratkaisu kykyä siinä hetkessä kun se kohdalle tulee...

        Myös muilla aloilla asiakkaalle näkyvän työ lisäksi on paljon näkymätöntä tietoa ja taitoa vaativaa työtä❤️

        Sulla aina niin söpö tuo sydän ❤️
        Melkoista raketti tiedettä näyttää olevan myyjän työ tosin mahtaako onnistua jos ei perusasiat kuten asiakkaiden tervehtiminen onnistu .
        Näitä kun lukee , ei ihme jos palvelu ei tyydytä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla aina niin söpö tuo sydän ❤️
        Melkoista raketti tiedettä näyttää olevan myyjän työ tosin mahtaako onnistua jos ei perusasiat kuten asiakkaiden tervehtiminen onnistu .
        Näitä kun lukee , ei ihme jos palvelu ei tyydytä .

        Tiäkkö, musta on söpöä että kuvitellaan että minä olen se huonosti käyttäytyvä myyjä sieltä ässästä😁
        Eikö oo tullu mieleen että käyn ihan tahallaan sörkkimässä täällä et saisitte tekin jotain verenpainetta nostattavaa tekemistä ❤️

        En oo työskennellyt vuosiin enää kaupanalalla kuten et sinäkään kun voit noita olettamuksia heitellä 🤣🤣🤷‍♀️🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli sinulle ihan normi päivä , jättää tervehtimättä asiakkaista ?
        Kommentissasi ei ole järjen hiventäkään.

        Enhän mä tervehdi naapureitakaan jos mua ei huvita 👍

        Ei muuten tervehdi kaikki asiakkaat myyjiäkään😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on itsestä kiinni miten työnsä hoitaa. Olen toiminut ikäni erilaisilla asiakaspalvelu aloilla. Yhtään kertaa esimiehen ei ole tarvinnut minua huomauttaa, miten asiakas kohdataan. Aikanaan sain perehdytyksen asiaan ja sisäistin mikä on tärkeää asiakaspalvelussa.

        Ko.ruokakaupan kassalla on työskennellyt melko pitkään eräs myyjä,hän on aina ystävällinen, rauhallinen ja Iloinen. Miksi ? Miten hän sen tekee ? Miten hän jaksaa , vuodesta toiseen ?
        Kannattaa ottaa oppia, jos asiakkaan palvelu ei onnistu .
        Hyvä palvelu on mahdollista , sen oppii jos haluaa.

        Ehkä tässä kaikessa onkin kyse jostain muusta kuin asiakaspalvelusta. Jos töissä käydään,kun jossain on pakko käydä rahan takia tai jos ei enää työllistyisi muilla aloilla .
        Myyjän työ on nykyisin pelkkää hyllyn täyttöä tai kassalla istumista. Ammatinvalinta kysymys. Asiakaspalvelu kuuluu osana myyjän työhön ja tässä nähdään että se ei ole yhdentekevää miten kaupassa asiakas kohdataan .

        Vuokko on paras 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjällä pitäisi olla sen verran järkeä että omalla käytöksellään edustaa omaa työpaikkaansa ,hyvät käytöstavat ovat paras käyntikortti.

        Tämä on totta👍,itsensä nolaa kun käyttäytyy huonosti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäkkö, musta on söpöä että kuvitellaan että minä olen se huonosti käyttäytyvä myyjä sieltä ässästä😁
        Eikö oo tullu mieleen että käyn ihan tahallaan sörkkimässä täällä et saisitte tekin jotain verenpainetta nostattavaa tekemistä ❤️

        En oo työskennellyt vuosiin enää kaupanalalla kuten et sinäkään kun voit noita olettamuksia heitellä 🤣🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

        Onpa outoa, että tämä asia sinua kiinnostaa jos et ko. kaupassa työskentele ? Nimettömänä hyvä viisastella. Aika hyvin näyt olevan perillä asioista kuitenkin.
        Kirjoituksista huomaa että sinäkin tiedät asiakaspalvelu tason .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäkkö, musta on söpöä että kuvitellaan että minä olen se huonosti käyttäytyvä myyjä sieltä ässästä😁
        Eikö oo tullu mieleen että käyn ihan tahallaan sörkkimässä täällä et saisitte tekin jotain verenpainetta nostattavaa tekemistä ❤️

        En oo työskennellyt vuosiin enää kaupanalalla kuten et sinäkään kun voit noita olettamuksia heitellä 🤣🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

        Tiäkkö ❤️asia on niin ,että täällä käyvät asianomaiset eli ne joita asia koskettaa . Asiakkaat antavat palautetta ja myyjä(t) +(sukukunta)puolustautuvat . Näille sivuille ei muilla ole tarve tulla, he eivät edes tiedä näistä kirjoituksista joten älä nyt ihan tyhmänä pidä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäkkö ❤️asia on niin ,että täällä käyvät asianomaiset eli ne joita asia koskettaa . Asiakkaat antavat palautetta ja myyjä(t) (sukukunta)puolustautuvat . Näille sivuille ei muilla ole tarve tulla, he eivät edes tiedä näistä kirjoituksista joten älä nyt ihan tyhmänä pidä ❤️

        Elikkäs niin kauan kun tämä tai nämä jotka mielestänne huonosti käyttäytyy tämä herja ja vihapuhe täällä jatkuu...
        Ulkopuoliset ei saa kommentoida, ihmetellä tai paheksua... ei missään nimessä ...
        Käyn itse Ässässä viikottain, enkä ole ikinä huomannut näitä mainittuja ongelmia siellä.. että epäilen vahvasti tämän huonon käytöksen johtuvan molemmin puolisesta epäkunnioituksesta ja arvostuksen puutteesta... no... pitäkää rauhassa kauna reppunne,,, hiukan kankaalla ne kyllä loppujen lopuksi häviää🫂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäkkö, musta on söpöä että kuvitellaan että minä olen se huonosti käyttäytyvä myyjä sieltä ässästä😁
        Eikö oo tullu mieleen että käyn ihan tahallaan sörkkimässä täällä et saisitte tekin jotain verenpainetta nostattavaa tekemistä ❤️

        En oo työskennellyt vuosiin enää kaupanalalla kuten et sinäkään kun voit noita olettamuksia heitellä 🤣🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

        Puheesi ja kirjoituksesi ovat yhtä , kannattaa miettiä mitä puhuu ja kenelle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheesi ja kirjoituksesi ovat yhtä , kannattaa miettiä mitä puhuu ja kenelle .

        Tai muuten mitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä tervehdi naapureitakaan jos mua ei huvita 👍

        Ei muuten tervehdi kaikki asiakkaat myyjiäkään😉😉

        Mistä tiedät että asiakkaat eivät tervehdi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että asiakkaat eivät tervehdi ?

        Totta 😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että asiakkaat eivät tervehdi ?

        No vaikka siitä että olen minäkin kaupassa joutunut jonottamaan... siinä on ollut aikaa seurata kanssaihmisten edesottamuksia 👍😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka siitä että olen minäkin kaupassa joutunut jonottamaan... siinä on ollut aikaa seurata kanssaihmisten edesottamuksia 👍😉

        Olet selvän näkijä ainesta 🤔melko tarkkaan pitää taustat tietää jos osaa ulkopuolisena yhdistää tuollaisia asioita .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvän näkijä ainesta 🤔melko tarkkaan pitää taustat tietää jos osaa ulkopuolisena yhdistää tuollaisia asioita .

        Riittää että kuulo pelaa🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäkkö, musta on söpöä että kuvitellaan että minä olen se huonosti käyttäytyvä myyjä sieltä ässästä😁
        Eikö oo tullu mieleen että käyn ihan tahallaan sörkkimässä täällä et saisitte tekin jotain verenpainetta nostattavaa tekemistä ❤️

        En oo työskennellyt vuosiin enää kaupanalalla kuten et sinäkään kun voit noita olettamuksia heitellä 🤣🤣🤷‍♀️🤷‍♀️

        Halvat on huvit ja liikaa vapaa aikaa. Toivon että saat parempaa sisältöä elämääsi . ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on totta👍,itsensä nolaa kun käyttäytyy huonosti .

        Tuonkun ymmärtäisi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puheesi ja kirjoituksesi ovat yhtä , kannattaa miettiä mitä puhuu ja kenelle .

        Niinpä , kylillä juorutut asiat näyttävät olevan näytillä täälläkin ja höpöttelijä on tiedossa. Voi pientä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai muuten mitä?

        Hk- blöö tulee ja kietoutuu kurkun ympäri 😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riittää että kuulo pelaa🤣🤣🤣

        Hyvä jos kuulo pelaa, hajuaisti tuntuu menneen jo aikoja sitten , nenä vettä täynnä 🤧


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Halvat on huvit ja liikaa vapaa aikaa. Toivon että saat parempaa sisältöä elämääsi . ❤️

        Samoin❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä jos kuulo pelaa, hajuaisti tuntuu menneen jo aikoja sitten , nenä vettä täynnä 🤧

        Tarkennatko?
        Hajuaistissa ei mitään vikaa, suihkussa voisit käydä ja vaatteet pestä ennen ihmisten ilmoille lähtöä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hk- blöö tulee ja kietoutuu kurkun ympäri 😂🤣😂

        😂😂ketjun paras 👍sopii tosissaan varoa 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko?
        Hajuaistissa ei mitään vikaa, suihkussa voisit käydä ja vaatteet pestä ennen ihmisten ilmoille lähtöä...

        Onks tää se banaanin ostaja ?
        Mahtaa olla samaa sukua kun tuo viimeisen päälle kaunis, pieni ja sievä rouva .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No vaikka siitä että olen minäkin kaupassa joutunut jonottamaan... siinä on ollut aikaa seurata kanssaihmisten edesottamuksia 👍😉

        Mitä muuta teet kaupassa kun jonotat ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko?
        Hajuaistissa ei mitään vikaa, suihkussa voisit käydä ja vaatteet pestä ennen ihmisten ilmoille lähtöä...

        Sä voisit pyytää itsellesi isommat työhousut,niin ei olisi niin kireä tunnelma . Melko pinkeet näyttää olevan .👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko?
        Hajuaistissa ei mitään vikaa, suihkussa voisit käydä ja vaatteet pestä ennen ihmisten ilmoille lähtöä...

        Mitä jos housut kutistuvat pesussa ja käy kuin sulla ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko?
        Hajuaistissa ei mitään vikaa, suihkussa voisit käydä ja vaatteet pestä ennen ihmisten ilmoille lähtöä...

        Eli ennen ässään tuloa pitää käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaat päälle , miten miehesi ? onko pyhäpuku päällä kun tulee eväitä ostamaan ? Tai siis kun sinä annat hänelle sopivat syömiset mukaan 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😂😂ketjun paras 👍sopii tosissaan varoa 😂😂

        Omaa kommenttiasi kehut,,, kun et vastakaikua saanut...Tsemppiä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli ennen ässään tuloa pitää käydä suihkussa ja vaihtaa puhtaat päälle , miten miehesi ? onko pyhäpuku päällä kun tulee eväitä ostamaan ? Tai siis kun sinä annat hänelle sopivat syömiset mukaan 🤣🤣

        Onko sinne kauppaan pakko työntyä hieltä, likaiselta vaatteelta ja muilta eritteiltä haisevana?
        Puhumattakaan jos on vedetty sätkää autossa kuin korsteenit...henkilökohtainen hygienia on ihan suotavaa kaikille👍
        Ei ihme jos ei hymyilytä kun saa oksennusta pidättää... kotona oo mitä oot mutta koita edes pikkusen skarpata kun kylille lähet 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa kommenttiasi kehut,,, kun et vastakaikua saanut...Tsemppiä 👍

        Kerrotko vielä mitä kaikkea muuta olen tehnyt , niin tiedän sitten itsekin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos housut kutistuvat pesussa ja käy kuin sulla ?

        Eikun ruoka maistuu kun masentaa😅😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omaa kommenttiasi kehut,,, kun et vastakaikua saanut...Tsemppiä 👍

        Toive ajattelua, sorry.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerrotko vielä mitä kaikkea muuta olen tehnyt , niin tiedän sitten itsekin .

        Käännä hänelle selkäsi niin saat vastauksen nopeasti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit pyytää itsellesi isommat työhousut,niin ei olisi niin kireä tunnelma . Melko pinkeet näyttää olevan .👌

        Siis oikeesti käyt kaupassa kyttäämässä myyjiä ja sitten täällä arvostelet ja auot päätäsi.... sairasta🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti käyt kaupassa kyttäämässä myyjiä ja sitten täällä arvostelet ja auot päätäsi.... sairasta🤮🤮🤮

        Lue ketju niin huomaat mitä kaikkea myyjä tekee ja kaikesta maksetaan vielä palkkaa , tosin melko alhaista palkkaa joka taas näyttää olevan riittävä melko moiseen pöljyyteen. Muista käydä suihkussa ennen kauppaan menoa . 😂👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lue ketju niin huomaat mitä kaikkea myyjä tekee ja kaikesta maksetaan vielä palkkaa , tosin melko alhaista palkkaa joka taas näyttää olevan riittävä melko moiseen pöljyyteen. Muista käydä suihkussa ennen kauppaan menoa . 😂👏

        Oletko katsonut tänä aamuna peiliin ja kysynyt itseltäsi.... Miksi olen ilkeä ja pahatahtoinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko katsonut tänä aamuna peiliin ja kysynyt itseltäsi.... Miksi olen ilkeä ja pahatahtoinen?

        En katso peiliin enkä tervehdi ketään, joten en voi tietää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En katso peiliin enkä tervehdi ketään, joten en voi tietää .

        Minä kyllä tervehdin naapuria mutta en ehtinyt juoda aamukahvia kun piti käydä suihkussa ennen kauppaan menoa . Hk- siniset oli lämpeämässä laatikossa ,joten loppuviikko pilalla . 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tiedät että asiakkaat eivät tervehdi ?

        Ei hän juurikaan mitään tiedä luulee senkin edestä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet selvän näkijä ainesta 🤔melko tarkkaan pitää taustat tietää jos osaa ulkopuolisena yhdistää tuollaisia asioita .

        Ettei nyt vaan olisi itse asialla ? 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis oikeesti käyt kaupassa kyttäämässä myyjiä ja sitten täällä arvostelet ja auot päätäsi.... sairasta🤮🤮🤮

        Oi hitsin hitsin, ei millään pää aukea vaikka miten yritän .
        Kerrotko miten se tehdään ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ettei nyt vaan olisi itse asialla ? 🤔

        No luuleehan pari minuakin ässän myyjäksi ... melekosia noitia asuu ihan meidän kotikylällä😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käännä hänelle selkäsi niin saat vastauksen nopeasti .

        Kyllä ja väritettynä vielä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hk- blöö tulee ja kietoutuu kurkun ympäri 😂🤣😂

        Miten se HK ,- blöö kypsyy Manamansalossa ? Laitahan vinkkiä kehiin, onko grilli tulilla ? Miten emäntä ,millä tuulella ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi hitsin hitsin, ei millään pää aukea vaikka miten yritän .
        Kerrotko miten se tehdään ?

        Ootko purkinavaajalla koittanut,,,, toinen on koppa kaljaa,,,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No luuleehan pari minuakin ässän myyjäksi ... melekosia noitia asuu ihan meidän kotikylällä😆😆😆

        Erikoista ,että kukaan ei tunnusta olevansa töissä ässässä. Kuitenkin kiinnostaa ja pitää puolustautua . Asiakkaat täältä kyllä erottuvat . Näyttää olevan parantamisen tarvetta asiakaspalvelussa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista ,että kukaan ei tunnusta olevansa töissä ässässä. Kuitenkin kiinnostaa ja pitää puolustautua . Asiakkaat täältä kyllä erottuvat . Näyttää olevan parantamisen tarvetta asiakaspalvelussa .

        Niinpä , mistään ei ole kokemusta eikä työn kautta tietoa , kuitenkin ollaan melko tietoisia asioista 🤔😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se HK ,- blöö kypsyy Manamansalossa ? Laitahan vinkkiä kehiin, onko grilli tulilla ? Miten emäntä ,millä tuulella ❤️

        Tossun alla parempi kuin taivas alla ainakin näillä vappu keleillä 🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä , mistään ei ole kokemusta eikä työn kautta tietoa , kuitenkin ollaan melko tietoisia asioista 🤔😂😂

        Vai oisko luulo tiedon väärti?
        Onhan täällä asiakkaitakin jotka tietää kaiken kaikesta 😅
        Sääliksi käy kun jaksetaan räkyttää vuodesta toiseen... Miltäs vuodelta se haukkuketju nro 1 olikaan🤔🤔🤔🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tossun alla parempi kuin taivas alla ainakin näillä vappu keleillä 🥰

        Kyllä , tämä ukko polo käy lukemassa lomansakin ässän seinältä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oisko luulo tiedon väärti?
        Onhan täällä asiakkaitakin jotka tietää kaiken kaikesta 😅
        Sääliksi käy kun jaksetaan räkyttää vuodesta toiseen... Miltäs vuodelta se haukkuketju nro 1 olikaan🤔🤔🤔🤔

        Ennen sotia kaikki oli niin paljon paremmin . 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai oisko luulo tiedon väärti?
        Onhan täällä asiakkaitakin jotka tietää kaiken kaikesta 😅
        Sääliksi käy kun jaksetaan räkyttää vuodesta toiseen... Miltäs vuodelta se haukkuketju nro 1 olikaan🤔🤔🤔🤔

        Sääliä tai ei mutta kovasti olet kiinnostunut asiasta.
        Miksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ja väritettynä vielä .

        Kyllä , tuohon taidot riittää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sääliä tai ei mutta kovasti olet kiinnostunut asiasta.
        Miksi ?

        Ihan omaksi huviksi ja sinun kiusaksi😅😈🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaksi huviksi ja sinun kiusaksi😅😈🤣

        Muista ❤️myös .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaksi huviksi ja sinun kiusaksi😅😈🤣

        Aika köyhät on huvit ja tietysti pitää vielä ❤️laittaa kommenttiin . Taitaa käydä sydämen päälle sulle tämä ketju 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika köyhät on huvit ja tietysti pitää vielä ❤️laittaa kommenttiin . Taitaa käydä sydämen päälle sulle tämä ketju 😂

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇

        Onko sulla joku halpis puhelin kun et enempää saanut sydämiä kehiin 👋😂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan omaksi huviksi ja sinun kiusaksi😅😈🤣

        Tämä on helppo uskoa . Osaatko muuta kun kiusata ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä , tämä ukko polo käy lukemassa lomansakin ässän seinältä .

        Vieläkö tänä päivänä joku mies elää näin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla joku halpis puhelin kun et enempää saanut sydämiä kehiin 👋😂.

        Kyllä , olisi tähän ketjuun mahtunut ❤️vielä paljon enemmän . Kokeilehan vielä 👌😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇

        Menikö tunteisiin ! 🤔😁😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin ! 🤔😁😂

        Ei mennyt, sehän toivoit ❤️ ja mää laitoin❤️
        Tästähän sen huomaa ettette oo mihinkään tyytyväisiä... napiskaa keskenänne anonyymisti vaan täällä, eihän teistä muuhun ookkaan😅❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇

        Koitahan pitää sama into päällä asiakaspalvelu tilanteissa niin asiakkaat kiittää .👍🤩👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan pitää sama into päällä asiakaspalvelu tilanteissa niin asiakkaat kiittää .👍🤩👌

        Todella hyvä vinkki 😁👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan pitää sama into päällä asiakaspalvelu tilanteissa niin asiakkaat kiittää .👍🤩👌

        Voi Ristus 😇😇😇😇


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koitahan pitää sama into päällä asiakaspalvelu tilanteissa niin asiakkaat kiittää .👍🤩👌

        Kyllä. Kummasti piristäisi asiakaspalvelua 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menikö tunteisiin ! 🤔😁😂

        Ei tietenkään mennyt hänellä mikään mihinkään. Hymyn taakse piilottaa suurimmat vitutukset. Näyttelijä ainesta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tietenkään mennyt hänellä mikään mihinkään. Hymyn taakse piilottaa suurimmat vitutukset. Näyttelijä ainesta .

        Selkeästi siis väärällä alalla 🤔🤣😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi siis väärällä alalla 🤔🤣😆

        Kyllä, Kansallisteatteri on menettänyt paljon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeästi siis väärällä alalla 🤔🤣😆

        Mielistelijä, hinnalla millä hyvänsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi Ristus 😇😇😇😇

        K:lla, Kristus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, Kansallisteatteri on menettänyt paljon .

        Nuoleskelu onnistuu vallan mainiosti 🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuoleskelu onnistuu vallan mainiosti 🤑

        Toisille peppureikä maistuu.🤑


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisille peppureikä maistuu.🤑

        L ahtaajat vauhdissa taas, punasta mattoo ja pokkurointia kehiin ku nää kauppaan astuu🤢🤢🤢🤢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L ahtaajat vauhdissa taas, punasta mattoo ja pokkurointia kehiin ku nää kauppaan astuu🤢🤢🤢🤢

        Mihin sä punaista mattoa yms. tarviit ??
        Ihan vaan normi asiakaspalvelu riittää, muista myös että on epäkohteliasta juoruilla asiakkaiden ostoksista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        L ahtaajat vauhdissa taas, punasta mattoo ja pokkurointia kehiin ku nää kauppaan astuu🤢🤢🤢🤢

        Sinuna miettisin omia lahtauksiasi !
        Pahuus ja ilkeys , siinä sinun tapasi toimia !!
        Miksi täällä valitetaan ? Etkö vieläkään ymmärrä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin sä punaista mattoa yms. tarviit ??
        Ihan vaan normi asiakaspalvelu riittää, muista myös että on epäkohteliasta juoruilla asiakkaiden ostoksista .

        Mua ei kiinnosta missä kaupassa käyt tai mitä ostat... Suosittelen siirtymään K-kaupan asiakkaaksi sillä siellä osataan käsitellä kaltaisesi vaativat asiakkaat,,,, tosin ei sulla taida tosin eurot reppanalla riittää niin senkun ravaat siellä Ässässä myyjiä kyttäämässä ja sitten täällä haukkumassa.

        Sen mitä itse Sotkamon Ässässä käyn asiakkaana niin ei minusta juoruilla tai olla tympeitä minua kohtaan. Ehkä oon sitten liian tylsä ja tavallinen kun minusta ei mitään juoruja liiku tai kun ei näytetä nyrpeää naamaa. Kivat ja ystävälliset myyjät siellä on. Ihan tavallisia ihmisiä tekemässä töitään.
        Että oisko niinku omassa käytöksessä ja ajattelutavassa se vika??
        Ja oman kokemukseni perusteella en, en ymmärrä miksi valitetaan, ilmeisen paljon on vaan jouto aikaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😇

        Voi kun olisikin noin sydämellinen ihminen niin asiakaspalvelutilamteet sujuisi paremmin ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua ei kiinnosta missä kaupassa käyt tai mitä ostat... Suosittelen siirtymään K-kaupan asiakkaaksi sillä siellä osataan käsitellä kaltaisesi vaativat asiakkaat,,,, tosin ei sulla taida tosin eurot reppanalla riittää niin senkun ravaat siellä Ässässä myyjiä kyttäämässä ja sitten täällä haukkumassa.

        Sen mitä itse Sotkamon Ässässä käyn asiakkaana niin ei minusta juoruilla tai olla tympeitä minua kohtaan. Ehkä oon sitten liian tylsä ja tavallinen kun minusta ei mitään juoruja liiku tai kun ei näytetä nyrpeää naamaa. Kivat ja ystävälliset myyjät siellä on. Ihan tavallisia ihmisiä tekemässä töitään.
        Että oisko niinku omassa käytöksessä ja ajattelutavassa se vika??
        Ja oman kokemukseni perusteella en, en ymmärrä miksi valitetaan, ilmeisen paljon on vaan jouto aikaa....

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kun olisikin noin sydämellinen ihminen niin asiakaspalvelutilamteet sujuisi paremmin ....

        Samat sanat🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erikoista ,että kukaan ei tunnusta olevansa töissä ässässä. Kuitenkin kiinnostaa ja pitää puolustautua . Asiakkaat täältä kyllä erottuvat . Näyttää olevan parantamisen tarvetta asiakaspalvelussa .

        Ihminen lukee mitä haluaa todeksi uskoa... ah Sotkamo, juoruämmien ja ukkojen luvattu paratiisi🌞


    • Anonyymi

      Asiakaspalvelu kuntoon niin loppuu valitus & ihmettely.
      Hyvin yksinkertaista, tahdon asia.
      Kyllä se on myyjä joka kyttää asiakkaiden ostoksia, ulkonäköä yms. Pitää mölyt mahassaan niin on omakin elämä helpompaa.

      • Anonyymi

        🤘Roger 🤘


    • Anonyymi

      Jos minä saan huonoa palvelua jossain äänestän jaloillani, enkä mene ko. Kauppaan..
      Yksinkertaista, jos asiakkaita vähemmän--->tippuu jossain vaiheessa myös myyjien tunnit... tai loppuu työt...

    • Anonyymi

      Tokmannissa mukavimmat myyjät

    • Anonyymi

      Kyllä s-marketissa ihan jees meno

      • Anonyymi

        " Suomalainen menestysresepi"- tuotteita ei saa k-kaupoista.

        "Huono Äiti" "Äidin patukka" "Leikkalan kalaleikkeet" ostan s-kaupasta.


    • Anonyymi

      Kylän kaupoista paras ja ystävällisin palvelu, kiitos siitä.

    • Anonyymi

      Oli taas melkoinen kaaos klo 9.30 aikaan s-marketissa kun eivät kerkeä pakate tuotteita edes ajallaan hyllyttämään ja kaikki tavarat pitkin käytäviä..Eräskin pesemässä vihannes tiloja ja sielläkin tavarat levällään...On perin ihmeellistä ettei hyllyttäjillä riitä sitä tarmoa laitella ripeästi tavarat paikoilleen vaan asiakkaat saa poukkoilla näitten seassa sitten.!

      • Anonyymi

        No oisko sun pitäny mennä jeesaa... ois tullu varmasti parempi ja nopeammin 👍👍


    • Anonyymi

      Kaikkein kivoin ässän työntekijöistä on se entinen posti täti joka pääsee kohta puoliin eläkkeelle..

      • Anonyymi

        Kyllä, hänestä voisi ottaa mallia. Hyvä ja ystävällinen asiakaspalvelu on mahdollista ,se on hyvin pitkälti tahdon asia. Kiitos hänelle ja hyvää jatkoa. 🌻


    • Anonyymi

      Jos vielä niitä sähkönhintoja laitat ja suosituksia ,hei !! ??

      • Anonyymi

        🤣muista kysyä lupa ennen kommentointia 🤣piip piip kuuluu tossun alta .🤣


      • Anonyymi

        Pari päivää ja kommentti poistuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pari päivää ja kommentti poistuu .

        Totta, ihmeestä lähtee tietynlaiset kommentit 😂eikä tietenkään heistä kukaan ole ässässä töissä eikä tiedä asiasta yhtään mitään. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣muista kysyä lupa ennen kommentointia 🤣piip piip kuuluu tossun alta .🤣

        Kannattaa joo kysyä voi muuten olla että alkaa mykkäkoulu .....ja sitten ei mitään mukavaa heru ....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa joo kysyä voi muuten olla että alkaa mykkäkoulu .....ja sitten ei mitään mukavaa heru ....

        👍😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣muista kysyä lupa ennen kommentointia 🤣piip piip kuuluu tossun alta .🤣

        Hän ei myöskään koskaan katso pornoa 😂😂😂😂😂😂
        Vähän muuta on kuitenkin koneella 😂😂😂😂😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Hei, siellä on työpaikka auki👍 pitäskö hakee jos ei mulla niin sitten jollakulla muulla ..
      Pääsis koittaa mitä se on ja sitten lukemaan täältä ketä ei oo tervehtinyt...

      Kun eihän nyt tuonne tarvii mitään kokemusta, koulutusta... riittää että osaa olla oma veemäinen itsensä😈

      • Anonyymi

        Kaupan alan toimen kuva on nykyisin aika tylsä , suurin osa työpäivästä kuluu hyllyjä täyttäessä. Työajat ovat myös tänä päivänä mielestäni huonot. Asiakaspalveluun kannattaa hakeutua jos sitoutuu ko. asioihin. Kaikista ei ole asiakaspalveluun, nämä asiat kannattaa punnita ennen kun lähtee mieltänsä pahoittamaan asiakkaiden ulkonäöstä, ostoksista ja muista yksityisasioista. Melko tyytymättömiä näyttää osa myyjistä olevan . Tietysti heikko palkka ei kovin motivoi .


      • Anonyymi

        Mikä järki sun olisi uutta työtä tuolta hakea ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä järki sun olisi uutta työtä tuolta hakea ?

        Ihan mielenkiinnosta, pääsisi pääkallo paikalta katsomaan onko nää jutut tosia? Sittehän sitä ois pätevä kommenttia heittämään 😈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan alan toimen kuva on nykyisin aika tylsä , suurin osa työpäivästä kuluu hyllyjä täyttäessä. Työajat ovat myös tänä päivänä mielestäni huonot. Asiakaspalveluun kannattaa hakeutua jos sitoutuu ko. asioihin. Kaikista ei ole asiakaspalveluun, nämä asiat kannattaa punnita ennen kun lähtee mieltänsä pahoittamaan asiakkaiden ulkonäöstä, ostoksista ja muista yksityisasioista. Melko tyytymättömiä näyttää osa myyjistä olevan . Tietysti heikko palkka ei kovin motivoi .

        Totta, liha- leipä -juusto- leikkeletiskejä ei enää ole , palvelu myyjän työstä puuttuu. Miksi vielä myyjä valittaa asiakkaiden käytöksestä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, liha- leipä -juusto- leikkeletiskejä ei enää ole , palvelu myyjän työstä puuttuu. Miksi vielä myyjä valittaa asiakkaiden käytöksestä ?

        Siksi kun se käytös myyjiä kohtaan on järkyttävää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se käytös myyjiä kohtaan on järkyttävää...

        Esimerkiksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se käytös myyjiä kohtaan on järkyttävää...

        Katso peiliin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan alan toimen kuva on nykyisin aika tylsä , suurin osa työpäivästä kuluu hyllyjä täyttäessä. Työajat ovat myös tänä päivänä mielestäni huonot. Asiakaspalveluun kannattaa hakeutua jos sitoutuu ko. asioihin. Kaikista ei ole asiakaspalveluun, nämä asiat kannattaa punnita ennen kun lähtee mieltänsä pahoittamaan asiakkaiden ulkonäöstä, ostoksista ja muista yksityisasioista. Melko tyytymättömiä näyttää osa myyjistä olevan . Tietysti heikko palkka ei kovin motivoi .

        Totta , ei houkuta kaupanala juurikaan tänä päivänä.Työvoimapula kuuluu olevan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, pääsisi pääkallo paikalta katsomaan onko nää jutut tosia? Sittehän sitä ois pätevä kommenttia heittämään 😈

        Täällä on kyllä hauskat kommentit, kovasti tiedetään asioista ja asiakkaista ,mutta ei missään nimessä olla ässässä töissä 😂😂uskoo ken tahtoo .🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan mielenkiinnosta, pääsisi pääkallo paikalta katsomaan onko nää jutut tosia? Sittehän sitä ois pätevä kommenttia heittämään 😈

        Muista ❤️ tuo 👿ei oo niin kiva .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se käytös myyjiä kohtaan on järkyttävää...

        Mene ihmeessä , miten palvelisit asiakkaita ? Mikä olisi sinulle tärkeää työssäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se käytös myyjiä kohtaan on järkyttävää...

        Miten tuo näkyy ? Kerrohan nyt ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan alan toimen kuva on nykyisin aika tylsä , suurin osa työpäivästä kuluu hyllyjä täyttäessä. Työajat ovat myös tänä päivänä mielestäni huonot. Asiakaspalveluun kannattaa hakeutua jos sitoutuu ko. asioihin. Kaikista ei ole asiakaspalveluun, nämä asiat kannattaa punnita ennen kun lähtee mieltänsä pahoittamaan asiakkaiden ulkonäöstä, ostoksista ja muista yksityisasioista. Melko tyytymättömiä näyttää osa myyjistä olevan . Tietysti heikko palkka ei kovin motivoi .

        Ei kiitos .


      • Anonyymi

        Missä on paikka auki ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso peiliin !

        Katso ihan itse, väitätkö ettet koskaan ole rähjännyt myyjälle?
        Jos et niin onnittelut kuulut harvoihin hyvä tapaisiin ihmisiin ja olen sinulle anteeksi pyynnön velkaa❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso ihan itse, väitätkö ettet koskaan ole rähjännyt myyjälle?
        Jos et niin onnittelut kuulut harvoihin hyvä tapaisiin ihmisiin ja olen sinulle anteeksi pyynnön velkaa❤️

        En tietenkään ole , miksi sen tekisin kun voin osoittaa tyytymättömyyteni paljon tehokkaammin? Ostan vain hyvät tarjoukset . Miksi kannattaisin kauppaa missä joku elämäänsä kyllästynyt , lapsellisesti käyttäytyvä myyjä osoittaa mieltään teinin tavoin ja kiusaa asiakkaita ? Oletko kuullut koskaan tasa- arvosta tai yhdenvertaisuudesta ? Tutustu aiheisiin hei sinä joka et ole töissä ässässä 😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on paikka auki ?

        Jospa se on tajunnut lähteä muihin hommiin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi kun se käytös myyjiä kohtaan on järkyttävää...

        Etsi uusi työ itsellesi !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tietenkään ole , miksi sen tekisin kun voin osoittaa tyytymättömyyteni paljon tehokkaammin? Ostan vain hyvät tarjoukset . Miksi kannattaisin kauppaa missä joku elämäänsä kyllästynyt , lapsellisesti käyttäytyvä myyjä osoittaa mieltään teinin tavoin ja kiusaa asiakkaita ? Oletko kuullut koskaan tasa- arvosta tai yhdenvertaisuudesta ? Tutustu aiheisiin hei sinä joka et ole töissä ässässä 😂😂

        Uskoo ken tahtoo🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä järki sun olisi uutta työtä tuolta hakea ?

        Haluaa ilmeisesti tehdä tupla vuoroja .😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katso ihan itse, väitätkö ettet koskaan ole rähjännyt myyjälle?
        Jos et niin onnittelut kuulut harvoihin hyvä tapaisiin ihmisiin ja olen sinulle anteeksi pyynnön velkaa❤️

        Asenne ei ole kohdallaan jos vain harvat käyttäytyvät hyvin. Myyjänä voin kertoa että pääsääntöisesti asiakkaat käyttäytyvät hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenne ei ole kohdallaan jos vain harvat käyttäytyvät hyvin. Myyjänä voin kertoa että pääsääntöisesti asiakkaat käyttäytyvät hyvin.

        Missä vika jos on noin tympeä asenne asiakkaita kohtaan ?
        Täysin vierasta minulle , joka olen tehnyt koko ikäni asiakaspalvelutyötä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenne ei ole kohdallaan jos vain harvat käyttäytyvät hyvin. Myyjänä voin kertoa että pääsääntöisesti asiakkaat käyttäytyvät hyvin.

        Toisaalta voiko työuupumus olla taustalla pahaan oloon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta voiko työuupumus olla taustalla pahaan oloon?

        mikä ässässå on niin pahaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä ässässå on niin pahaa?

        Jaa a sanopas se... työuupuneita tosin löytyy nykyään kaikista kaupoista, ei pelkästään ässästä. Myös muilla aloilla työuupuneita naisia ka miehiä, pahoinvointi kasvaa hyvinvointi valtiossa
        Ihminen kun ei ole robotti, siihen ei tilata uusia osia tuosta vain.
        Itsellä takana 1 1/2 loppuunpalamista joten aika hyvin tunnistan ihmisen jolla vastaavaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mikä ässässå on niin pahaa?

        Kateus & katkeruus .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta voiko työuupumus olla taustalla pahaan oloon?

        Näytteleminen vuodesta toiseen vie voimia . Totuus unohtuu .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näytteleminen vuodesta toiseen vie voimia . Totuus unohtuu .

        Tosi harjaantunut henkilö uskoo jo itsekin mielikuvitus elämäänsä .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vika jos on noin tympeä asenne asiakkaita kohtaan ?
        Täysin vierasta minulle , joka olen tehnyt koko ikäni asiakaspalvelutyötä .

        Ilkeys nakkelee .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus & katkeruus .

        Äidin maidossa saatu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenne ei ole kohdallaan jos vain harvat käyttäytyvät hyvin. Myyjänä voin kertoa että pääsääntöisesti asiakkaat käyttäytyvät hyvin.

        Itsestä kiinni miten työnsä hoitaa tai on hoitamatta .


    • Anonyymi

      Minä olen itse ollut ässässä töissä ja siellä on takahuoneessa ihan kamala tunnelma.

      • Anonyymi

        Ja se näkyy asiakaspalvelussa. Myyjät haukkuvat toisiaan ja asiakkaista puhutaan paskaa, noh siihen palkka just riittää.


      • Anonyymi

        Kerro lisää . Täällä joku väittää että vika on asiakkaissa!


      • Anonyymi

        Mieheni äiti myös, eikä kehu henkilökuntaa . Kilttinä ihmisenä pärjäsi kun ei välittänyt eikä ottanut kantaa juoruiluun .


      • Anonyymi

        Voi kamala !että ihan takahuoneessa asti !


      • Anonyymi

        Mikä lienee tilanne takapihalla, varmaan ihan kauhee .


    • Anonyymi

      Jeparit meni sinne just. Mitähän siellä nyt tapahtuu ? !

    • Anonyymi

      Siellä on alettu avautumaan👍👍😆😆

    • Anonyymi

      Minä tungen paskaa minkä kerkeen kauppareissuilla.... sitten asiakkaat kattoo myyjiä ja toiste päi eikä kukaan tiiä kuka sen paukun päästi😅😅😅😅

      Ei tälle ketjulle voi enää muuta kuin nauraa , on menny puolin ja toisin niin epäasialliseksi nää heitot että hävettää asua Sotkamossa🤮🤮🤮🤮

      • Anonyymi

        Muuta pois tai korjaa asiakaspalvelu kuntoon .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muuta pois tai korjaa asiakaspalvelu kuntoon .

        Minun tehtäväkö se asiakkaana on? Korjata asiakaspalvelu kuntoon.... miksi et itse sitä tee?
        Varmaan samasta syystä kuin minä.... Ei pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tehtäväkö se asiakkaana on? Korjata asiakaspalvelu kuntoon.... miksi et itse sitä tee?
        Varmaan samasta syystä kuin minä.... Ei pysty

        Miksi seuraat tätä ketjua ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seuraat tätä ketjua ?

        Samasta syystä kuin sinäkin, ei malta olla pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samasta syystä kuin sinäkin, ei malta olla pois.

        Minun syyni ovat ihan muut , sori vaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seuraat tätä ketjua ?

        Asianomainen ihan selvästi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun syyni ovat ihan muut , sori vaan.

        Avaa ihmeessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asianomainen ihan selvästi .

        Ihan varmasti 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asianomainen ihan selvästi .

        Samaa mieltä olen 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi seuraat tätä ketjua ?

        Onhan se hyvä tietää mitä asiakkaat ajattelevat . Hyvää lomaa ❤️


    • Anonyymi

      Kassalla haisi pieru, olenko oikeutettu korvaukseen?

      • Anonyymi

        Ilman muuta kannattaa tehdä valitus . Jos siellä joku istuu paskat housussa niin onhan se melkoinen haitta työyhteisölle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta kannattaa tehdä valitus . Jos siellä joku istuu paskat housussa niin onhan se melkoinen haitta työyhteisölle .

        😂😂👌😂😂


    • Anonyymi

      Saatteko jotain bonuksia asian jatkuvasta kommentoinnista?
      Nimim.tilityhjä

      • Anonyymi

        Totta kai saadaan , siksi meillä on komeet talot,huvilat ja muutama hieno auto pihassa. Me käydään myös ulkomaan lomilla ,kiva käydä lomalla kun ei tarvii joka euroa laskea eikä visaa vinguttaa. Vituttaako ? Koita kestää 👋❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saadaan , siksi meillä on komeet talot,huvilat ja muutama hieno auto pihassa. Me käydään myös ulkomaan lomilla ,kiva käydä lomalla kun ei tarvii joka euroa laskea eikä visaa vinguttaa. Vituttaako ? Koita kestää 👋❤️

        Ei vituta , sinua vituttaa kun et maallista mammonaa mukaan hautaasi saa😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vituta , sinua vituttaa kun et maallista mammonaa mukaan hautaasi saa😅

        Ei kun ajateltiin nauttia elämästä vielä kun ollaan elossa , tää on niin huippua .👌tsempit sulle, kyllä se siitä helpottaa kun käyt vähän lomalla välillä . 🍹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vituta , sinua vituttaa kun et maallista mammonaa mukaan hautaasi saa😅

        Mikään taho ei valvo sitä mitä hautaan mukaan saa, usein arkkuun laitetaan kukkia tai kirjeitä ,jos sellaisen haluat minulle kirjoittaa niin pidä kiirettä kun koskaan ei tiedä milloin noutaja saapuu, ei jää sitte mitään sanomatta .❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saadaan , siksi meillä on komeet talot,huvilat ja muutama hieno auto pihassa. Me käydään myös ulkomaan lomilla ,kiva käydä lomalla kun ei tarvii joka euroa laskea eikä visaa vinguttaa. Vituttaako ? Koita kestää 👋❤️

        Hei hei , mitä mitä ? Unohdit veneet 😂😂😂😂😂😂😂❤️


      • Anonyymi

        Saatko sinä bonusta kiusaamalla asiakkaita ? Tuskin , taitaa ainut palkka vaivasta olla hyvä mieli jonka saat itsellesi. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai saadaan , siksi meillä on komeet talot,huvilat ja muutama hieno auto pihassa. Me käydään myös ulkomaan lomilla ,kiva käydä lomalla kun ei tarvii joka euroa laskea eikä visaa vinguttaa. Vituttaako ? Koita kestää 👋❤️

        👍😂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ajateltiin nauttia elämästä vielä kun ollaan elossa , tää on niin huippua .👌tsempit sulle, kyllä se siitä helpottaa kun käyt vähän lomalla välillä . 🍹

        Rahalla rakennettu kulissi👎👎👎


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla rakennettu kulissi👎👎👎

        Yritä kestää , toisten menestys . 👏😂👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla rakennettu kulissi👎👎👎

        Perus kainuulainen, ei kestä toisten eteenpäin menemistä elämässä. Kateus huipussaan . 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla rakennettu kulissi👎👎👎

        Kyllä käy raskaaksi , toisten raha asiat . Minua kiinnostaa vain omat rahat , mielestäni se riittää. Kokeile , suosittelen .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla rakennettu kulissi👎👎👎

        Miten mielestäsi näkyy " rahalla rakennettu kulissi " ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mielestäsi näkyy " rahalla rakennettu kulissi " ?

        Fiksut "rikkaat" ei raha asioistaan huutele.
        Egoa pönkitetään tuomalla julki somessa kuinka muka asiat on hyvin. Todellisuus voi olla jotain muuta, mutta propsit mielikuvituksellisesta tarinankerronnasta👍👍

        Kun näitä egon pönkitys tarinoita on nyt lueskeltu,niin ymmärrän paremmin miksi on eripuraisuuteen joutuneet keskenään tämä/nämä ässän työntekijä ja omaa elämäänsä kiillottava/ kiillottavat paremman luokan kansalainen. Varalta kirjoitan nuo monikot kun on epäselvää onko työntekijöitä 1 vai useampi ja onko tätä valittajaa vain yksi joka käy kommentoimassa omia juttujaan.

        Jos tuommoisella asenteella käyttäytyvä ihmis oletettu käy kaupassa niin en yhtään ihmettele miksi palvelu sakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten mielestäsi näkyy " rahalla rakennettu kulissi " ?

        Kunhan kateuksissaan vikisee.
        Toisilla isommat & uudemmat talot & huvilat.
        Paremmat autot jne.
        Mielestäni jokainen saa käyttää tienaamansa rahat miten itse haluaa, ei pitäisi olla nokan koputtamista kellään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perus kainuulainen, ei kestä toisten eteenpäin menemistä elämässä. Kateus huipussaan . 🤗

        Juuri tästä on kysymys👍hienosti kirjoitettu 👏👏👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rahalla rakennettu kulissi👎👎👎

        Melkoinen kyylä olet .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen kyylä olet .

        Ai, kiitos samoin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan kateuksissaan vikisee.
        Toisilla isommat & uudemmat talot & huvilat.
        Paremmat autot jne.
        Mielestäni jokainen saa käyttää tienaamansa rahat miten itse haluaa, ei pitäisi olla nokan koputtamista kellään .

        Tämä on totta. Sitä on vaan kateellisena vaikea ymmärtää. Elämä on valintoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko sinä bonusta kiusaamalla asiakkaita ? Tuskin , taitaa ainut palkka vaivasta olla hyvä mieli jonka saat itsellesi. ❤️

        HK blöö taas loppu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun ajateltiin nauttia elämästä vielä kun ollaan elossa , tää on niin huippua .👌tsempit sulle, kyllä se siitä helpottaa kun käyt vähän lomalla välillä . 🍹

        Täällä myös nautitaan nyt kun siihen on mahdollisuus 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, kiitos samoin.

        Kuulut tietävän millä rahalla on ostettu mitäkin . On sulla murheet , voi sinua reppana . Oman etuuteei vuokei, toivo että et ole puhunut väärää tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulut tietävän millä rahalla on ostettu mitäkin . On sulla murheet , voi sinua reppana . Oman etuuteei vuokei, toivo että et ole puhunut väärää tietoa.

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös nautitaan nyt kun siihen on mahdollisuus 👌

        Minä myös suosittelen tätä mallia 👌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        HUOM!! Rahani RIITTÄVÄT
        Rakennettua PASKEMMALLEKIN .
        Tunneköyhä, kirjoitetaan yhteen.
        Joten se näistä kirjoitusvirheistä.😂😂👏👏🥱🥱kannattaa rauhoittua ennen kun aloittaa kommentoinnin .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Ihmeellistä että viihdyt täällä vaikka kohdallasi kaikki on hyvin etkä liity asiaan mitenkään. Pikkuruisen vaikea uskoa .🤔🥱😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Vielä kun lopettaisit toisten asioihin puuttumisen ja perättömien levittämisen , sinusta voisi tulla kelpo asiakaspalvelija . Tsempit sulle 👍ja ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Hah , vai ei kiinnosta , viikon paras ,😂😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä että viihdyt täällä vaikka kohdallasi kaikki on hyvin etkä liity asiaan mitenkään. Pikkuruisen vaikea uskoa .🤔🥱😂

        Loman tarpeessa ,ihan selvästi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmeellistä että viihdyt täällä vaikka kohdallasi kaikki on hyvin etkä liity asiaan mitenkään. Pikkuruisen vaikea uskoa .🤔🥱😂

        Niinpä 🥱niin on viatonta että .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUOM!! Rahani RIITTÄVÄT
        Rakennettua PASKEMMALLEKIN .
        Tunneköyhä, kirjoitetaan yhteen.
        Joten se näistä kirjoitusvirheistä.😂😂👏👏🥱🥱kannattaa rauhoittua ennen kun aloittaa kommentoinnin .

        Roger 🤘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HUOM!! Rahani RIITTÄVÄT
        Rakennettua PASKEMMALLEKIN .
        Tunneköyhä, kirjoitetaan yhteen.
        Joten se näistä kirjoitusvirheistä.😂😂👏👏🥱🥱kannattaa rauhoittua ennen kun aloittaa kommentoinnin .

        , Sinulle ole hyvä. Tiedät mitä tehdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Ootko pikkusen pöljä ? Jos saisit muutaman tonnin kuussa enemmän niin et ottaisi vastaan ? Vai miten ?Myyjän palkat nyt on mitä on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko pikkusen pöljä ? Jos saisit muutaman tonnin kuussa enemmän niin et ottaisi vastaan ? Vai miten ?Myyjän palkat nyt on mitä on.

        Sovitaan sitten vaikka niin että olen pöljä. Mitä minä rahalla jos se muuttaa minut kaltaiseksesi kusipääksi. Kiitos ei, pärjään hyvin näin ja se riittää minulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roger 🤘

        Hyvä kun korjasit, nyt tekstin ymmärtää .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        , Sinulle ole hyvä. Tiedät mitä tehdä.

        Totta kai tiedän, rahalla saa jopa vähän fiksuutta.
        Sinua taitaa vaan harmittaa kun rahahanat meni kiinni.
        Aikuisten ihmisten pitäisi pärjätä omillaan eikä sukulaisten rahoilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tiedän, rahalla saa jopa vähän fiksuutta.
        Sinua taitaa vaan harmittaa kun rahahanat meni kiinni.
        Aikuisten ihmisten pitäisi pärjätä omillaan eikä sukulaisten rahoilla.

        Hauska kun kuvittelet keskustelevasi sen lemppari myyjäsi kanssa. On mielikuvitus kohdallaan.

        Tsemppiä todellisuudentajun kanssa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Tarkennatko vielä miten nuo kulissit näkyvät ja miksi toisten rahan käyttö kuuluu sinulle ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkennatko vielä miten nuo kulissit näkyvät ja miksi toisten rahan käyttö kuuluu sinulle ?

        Kts. Ylempää ketjusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta kai tiedän, rahalla saa jopa vähän fiksuutta.
        Sinua taitaa vaan harmittaa kun rahahanat meni kiinni.
        Aikuisten ihmisten pitäisi pärjätä omillaan eikä sukulaisten rahoilla.

        Onko , sopivan kokoinen? Ettei olisi vaan liian iso?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sitten vaikka niin että olen pöljä. Mitä minä rahalla jos se muuttaa minut kaltaiseksesi kusipääksi. Kiitos ei, pärjään hyvin näin ja se riittää minulle.

        Kirjoituksista päätellen tuota asiaa ei meidän tarvitse erikseen sopia. 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kun kuvittelet keskustelevasi sen lemppari myyjäsi kanssa. On mielikuvitus kohdallaan.

        Tsemppiä todellisuudentajun kanssa!

        Kuka kirjoittaa ja kelle ? Kukahan täällä nyt kuvittelee 🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kun kuvittelet keskustelevasi sen lemppari myyjäsi kanssa. On mielikuvitus kohdallaan.

        Tsemppiä todellisuudentajun kanssa!

        Hyvä yritys 👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kts. Ylempää ketjusta

        Edullisia sähkön hintoja vielä kyselen minäkin ? Näyttää vielä tämä tieto puuttuvan, muutenhan ketju on varsin kattava .👌voi elämän kevät 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        😅miten voit huomauttaa kirjoitusvirheistä kun et itsekään kirjoita oikein . Hauska tuo paskemmallellekkin 😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä myös suosittelen tätä mallia 👌

        Nauttii ken pystyy , kateelliset vikisee .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HK blöö taas loppu!!

        Äsken näytti olevan kylmä hyllyt täynnä ostettavaa. Tervehtivät myös hymyn kera 👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoituksista päätellen tuota asiaa ei meidän tarvitse erikseen sopia. 😂

        Roger 🤘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kun kuvittelet keskustelevasi sen lemppari myyjäsi kanssa. On mielikuvitus kohdallaan.

        Tsemppiä todellisuudentajun kanssa!

        Kenen kanssa sinä kuvittelet keskustelevasi? Ei kyllä puutu luulosairaan vikaa sinusta . 😵‍💫Et saa koskaan tietää, luulla voit tapasi mukaan , siinä olet 💯 yllättyisit jos tietäisit . Vielä pari vuotta ja sen jälkeen haistatan pitkät sulle 💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sovitaan sitten vaikka niin että olen pöljä. Mitä minä rahalla jos se muuttaa minut kaltaiseksesi kusipääksi. Kiitos ei, pärjään hyvin näin ja se riittää minulle.

        Mitä teit bilsan tunneilla? Virtsarakko sijaitsee häpyluun takana eikä suinkaan päänalueella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenen kanssa sinä kuvittelet keskustelevasi? Ei kyllä puutu luulosairaan vikaa sinusta . 😵‍💫Et saa koskaan tietää, luulla voit tapasi mukaan , siinä olet 💯 yllättyisit jos tietäisit . Vielä pari vuotta ja sen jälkeen haistatan pitkät sulle 💩

        Miksi niin pitkään odotat?
        Tule ja haistata heti👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😅miten voit huomauttaa kirjoitusvirheistä kun et itsekään kirjoita oikein . Hauska tuo paskemmallellekkin 😅

        Hyvä että on hauskaa... ymmärrät sentään mitä tarkoitan... 😉😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin pitkään odotat?
        Tule ja haistata heti👍

        Minulla on syyni , sen tulet huomaamaan ... Myöhemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että on hauskaa... ymmärrät sentään mitä tarkoitan... 😉😉

        Sinun järjen juoksu on niin simppeliä että ei jää epäselväksi.
        Sen puolen voit jatkaa hermostunutta ja yksinkertaista tyyliäsi. Jatkoon !❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko pikkusen pöljä ? Jos saisit muutaman tonnin kuussa enemmän niin et ottaisi vastaan ? Vai miten ?Myyjän palkat nyt on mitä on.

        Varmasti kelpaisi, ei tarviis sitten enää luotella mielikuvitus ostoksia .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Näinhän sinä kirjoitat mutta totuus onkin sitten toinen tarina .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkoinen kyylä olet .

        Pahimmasta päästä tämä kyylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äsken näytti olevan kylmä hyllyt täynnä ostettavaa. Tervehtivät myös hymyn kera 👏

        Positiivinen uutinen 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, eikä kiinnosta.
        Rahani riittää siihen mitä tarvitsen. En tarvitse enempää. Olen onnellinen. Rahalla ihminen saa rakennettua paskemmallellekkin elämälle kulissit joita näyttää ulospäin. Sisältä sitten ollaankin onnettomia , tunne köyhiä maailman omistajia.. kiireellä juostaan pakoon väistämätöntä. Vähät välitetään kanssaihmistä. Onneksi osaan kiertää teidät kaukaa sillä sen näkee päällepäin.
        Sinä itse esität olettamuksia siitä mitä kukakin tietää.. tai missä kukakin on töissä... Tiedän ettei sinulla ole aavistusta missä työskentelen muutenhan olisit jo tullut varmaan avautumaan asiasta minulle työaikana.... No eipä ole näkynyt eikä kuulunut.
        Käyttäisin myös enemmän aikaa kirjoituksen tarkastamiseen etten vaikuttaisi pari drinksua liikaa ottaneelta.

        Sinä vaikutat niin ihanalta , lämpimältä,tasapainoista ja ymmärtäväiseltä että saa kyllä ihmetellä miten voikaan asiat olla kohdallasi noin huonolla tolalla ... Taitaa mennä satuilun piikkiin sulla jutut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaikutat niin ihanalta , lämpimältä,tasapainoista ja ymmärtäväiseltä että saa kyllä ihmetellä miten voikaan asiat olla kohdallasi noin huonolla tolalla ... Taitaa mennä satuilun piikkiin sulla jutut.

        Juu kyllä, voisi olettaa että tälle palstalle ei oli mitään asiaa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi niin pitkään odotat?
        Tule ja haistata heti👍

        Minä ajattelen muitakin ihmisiä kuin itseäni toisin kun sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä että on hauskaa... ymmärrät sentään mitä tarkoitan... 😉😉

        Noista sun kirjoitus virheistä saa naurut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä vaikutat niin ihanalta , lämpimältä,tasapainoista ja ymmärtäväiseltä että saa kyllä ihmetellä miten voikaan asiat olla kohdallasi noin huonolla tolalla ... Taitaa mennä satuilun piikkiin sulla jutut.

        Aina on mennyt satuilun piikkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kelpaisi, ei tarviis sitten enää luotella mielikuvitus ostoksia .

        Luetella?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        , Sinulle ole hyvä. Tiedät mitä tehdä.

        Ei näköjään auennut tämä ,
        Jotenkin osasin odottaa.
        Koirat räkyttää ja karavaani kulkee 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Roger 🤘

        Jaska


    • Anonyymi

      Mä lähen nyt mun mielikuvitus Ferrarilla, mun mielikuvitus työhön. Ihanaa työpäivää mulle!

      • Anonyymi

        Tää sopii sulle, tervemenoa vaan. 👍tätähän sun elämä on 👍


    • Anonyymi

      Viettääkö ässäläiset tykypäiviä? Kuka on koutsi?

    • Anonyymi

      Muutan kesäksi Sotkamoon , löysin aivan ihanan kesäpaikan itselleni ☀️mutta missä kaupassa nyt nämä ongelmat on ? Haluaisin viettää aikaa Moromoro kahvilassa , ostaa torilta tuoreet vihannekset mutta en halua kannattaa tympeää asiakaspalvelua omaavaa ruokakauppaa ?? Vinkkejä kaipaa.

      • Anonyymi

        Ongelmat on täällä juorupalstalla. Sotkamossa pääsääntöisesti ystävällisiä ja iloisia asiakaspalvelijoita kauppaan tai paikkaan katsomatta
        Mukavaa Kesää🌞


      • Anonyymi

        Lidl tai Tokmanni .👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lidl tai Tokmanni .👍👍

        Näistä valitsen Tokmannin👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmat on täällä juorupalstalla. Sotkamossa pääsääntöisesti ystävällisiä ja iloisia asiakaspalvelijoita kauppaan tai paikkaan katsomatta
        Mukavaa Kesää🌞

        Ei kai palaute huonosta asiakaspalvelusta, asiattomasta käytöksestä ole juoruamista. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai palaute huonosta asiakaspalvelusta, asiattomasta käytöksestä ole juoruamista. 🤔

        Tämä on väärä kanava palautteen antamiseen. Oikea on ottaa suoraan yhteyttä kyseessä olevan myymälän myymäläpäällikköön...
        Toisaalta jos olen ymmärtänyt oikein tässä tapauksessa palaute ei ole mennyt perille tai ainakaan sillä ei ole ollut mitään vaikutusta.

        Voihan myymäläpäällikkö nostaa sormen ja sanoa soo soo ei saa olla tai ei saa sanoa sitä, tätä ja tuota mutta siihen se varmaan jääkin. Paha on aikuisen toista komentaa varsinkin jos komentaja on nuorempi kuten tässä tapauksessa oletan olevan.Varoitusta tuskin saa ja vaikka saisikin niin ei niillä ole mitään merkitystä koska työvoimapula on kaupan alalla kova.

        Saman tarmon kun käyttäisi valituksen tekemiseen oikeaan osoitteeseen kuin mitä täällä niin luulisi jotain merkitystä olevan... Tiiä häntä sitten.....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai palaute huonosta asiakaspalvelusta, asiattomasta käytöksestä ole juoruamista. 🤔

        Hyvin näyttää menevän perille palaute tätäkin kautta.😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin näyttää menevän perille palaute tätäkin kautta.😁

        Kyllä ,sen huomaa kommenteista. Ihan turha väittää ettei olisi asianomainen täällä kommentoimassa. Ei tämä mitään raketti tiedettä ole ja kyseessä alunperin muut asiat kuin asiakaspalvelu. Kysymys on ihmisen inhosta muita kohtaan . Kateus & katkeruus,oma riittämättömyyden tunne. Harmi vaan että ei ole sen vertaa ammattitaitoa että pitäisi nuo asiat oma tietonaan . Käden saa laittaa nyrkkiin mutta nyrkki pidetään taskussa , jos aikoo pärjätä asiakaspalvelualalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin näyttää menevän perille palaute tätäkin kautta.😁

        Kyllä👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ,sen huomaa kommenteista. Ihan turha väittää ettei olisi asianomainen täällä kommentoimassa. Ei tämä mitään raketti tiedettä ole ja kyseessä alunperin muut asiat kuin asiakaspalvelu. Kysymys on ihmisen inhosta muita kohtaan . Kateus & katkeruus,oma riittämättömyyden tunne. Harmi vaan että ei ole sen vertaa ammattitaitoa että pitäisi nuo asiat oma tietonaan . Käden saa laittaa nyrkkiin mutta nyrkki pidetään taskussa , jos aikoo pärjätä asiakaspalvelualalla.

        Kyllä, juurikin näin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, juurikin näin 👍

        Se on Pågen😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, juurikin näin 👍

        Samaa mieltä olen 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä👍

        Juu 👍👍😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai palaute huonosta asiakaspalvelusta, asiattomasta käytöksestä ole juoruamista. 🤔

        Toiset vetää herneet nokkaan joka asiasta eivätkä kestä totuuksia . Täydellinen elämä , hahhahhaa 🤭


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset vetää herneet nokkaan joka asiasta eivätkä kestä totuuksia . Täydellinen elämä , hahhahhaa 🤭

        Roger 🤘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ongelmat on täällä juorupalstalla. Sotkamossa pääsääntöisesti ystävällisiä ja iloisia asiakaspalvelijoita kauppaan tai paikkaan katsomatta
        Mukavaa Kesää🌞

        Mistä ne ongelmat ovat tänne tulleet? Tyhjästäkö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ne ongelmat ovat tänne tulleet? Tyhjästäkö ?

        Khyl, ymmärsit oikein👍


    • Anonyymi

      Kuka on ässän koutsi?

      • Anonyymi

        Sinä tietysti,kuka muu se nyt voisi olla . Lycka till 👏


      • Anonyymi

        Korhosen Hannu .


    • Anonyymi

      Hannu käypi vertaamassa Ässän hinnat,että pysyy aja tasala.

    • Anonyymi

      Ai niinkö , mitäs ihmeellistä siinä on ? Käyhän ässän porukkaakin Lidlissä ym. Sotkamon liikkeissä. Onhan se hyvä tietää kilpailijoiden hinta taso, ei kai siinä nyt mitään pitäisi olla. Vai onko tämä taas kommentti häneltä joka luulee voivansa valikoida asiakkaat. Yritä nyt sietää Hannu ja muut Sotkamolaiset .

      • Anonyymi

        Ihme asiakkaiden kyttäämistä !! Laittakaa lappu oveen kuka saa tulla sisään ja kuka ei !! Ihan oma mestansa näyttää olevan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme asiakkaiden kyttäämistä !! Laittakaa lappu oveen kuka saa tulla sisään ja kuka ei !! Ihan oma mestansa näyttää olevan

        Tämä juuri on ongelma 👍asiakkaiden valikoiminen .
        Paskemmallellekkin myyjällä tiedoksi. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä juuri on ongelma 👍asiakkaiden valikoiminen .
        Paskemmallellekkin myyjällä tiedoksi. ❤️

        Toiselle kumarran kun sulle pyllistän, koita kestää 🤣👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiselle kumarran kun sulle pyllistän, koita kestää 🤣👍

        HK- blöö sinun jumalasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HK- blöö sinun jumalasi.

        🤣👍🤣


      • Anonyymi

        Ihan totta, ihmisen inhosta toisia kohtaan, juuri siitä on kysymys. Valitettavasti se näkyy asiakaspalvelussa johon se ei yhtään kuulu. Peräänkuulutan ammattitaitoa , niin ongelma poistuu. Simppeliä.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan totta, ihmisen inhosta toisia kohtaan, juuri siitä on kysymys. Valitettavasti se näkyy asiakaspalvelussa johon se ei yhtään kuulu. Peräänkuulutan ammattitaitoa , niin ongelma poistuu. Simppeliä.❤️

        Eipä onneksi tarvi kaikista tykätäkkään, eikä kaikki tykkää minusta. Hyvä niin.
        Mutta sen ettei tykkää jostakin niin voi myös ammattitaidolla peittää. Myös simppeliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HK- blöö sinun jumalasi.

        Roger 🤘💯


      • Anonyymi

        Samaa mieltä varmaa ihan ok paskemmallellekkin henkilölle ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä varmaa ihan ok paskemmallellekkin henkilölle ❤️

        Joudutko käyttää copy pastea vai sujuuko luonnostaan?😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme asiakkaiden kyttäämistä !! Laittakaa lappu oveen kuka saa tulla sisään ja kuka ei !! Ihan oma mestansa näyttää olevan

        Tottelisitko jos sinua kiellettäisiin kauppaan menemästä?
        Epäilen että et.... on asenne vammaisia myyjiä ja asiakkaita. Vika molemmissa. Saman paskan länkyttäminen ei johda mihinkään . Vai ollaanko tässä asiassa jotenkin edetty?

        Onko tää paskempi myyjä parantanut tapansa?
        Onko nää ilmeisen katkeroituneet asiakkaat lopettaneet kyttäämisen ja haukkumisen...

        Ei....

        Eli mikä tässä on se hyöty jota haetaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottelisitko jos sinua kiellettäisiin kauppaan menemästä?
        Epäilen että et.... on asenne vammaisia myyjiä ja asiakkaita. Vika molemmissa. Saman paskan länkyttäminen ei johda mihinkään . Vai ollaanko tässä asiassa jotenkin edetty?

        Onko tää paskempi myyjä parantanut tapansa?
        Onko nää ilmeisen katkeroituneet asiakkaat lopettaneet kyttäämisen ja haukkumisen...

        Ei....

        Eli mikä tässä on se hyöty jota haetaan?

        Kyllä tottelisin , totta kai.
        Täällä puhutaan asiaa, valitetaan asiakaspalvelusta.
        Asennoituminen maksaviin asiakkaisiin on erikoista.
        Vähän on edetty, parempaan suuntaan ovat asiat menneet .
        Ei juurikaan ole tapojaan muuttanut,mutta jätän omaan arvoonsa.
        Ei olla katkeria, eteenpäin mennään, ongelma hällä, ei meillä . Itse teemme työmme mallikkaasti, ei ole tarve kiukutella asiakkaille. Hyvä työ viikko on ilo eikä rasite.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottelisitko jos sinua kiellettäisiin kauppaan menemästä?
        Epäilen että et.... on asenne vammaisia myyjiä ja asiakkaita. Vika molemmissa. Saman paskan länkyttäminen ei johda mihinkään . Vai ollaanko tässä asiassa jotenkin edetty?

        Onko tää paskempi myyjä parantanut tapansa?
        Onko nää ilmeisen katkeroituneet asiakkaat lopettaneet kyttäämisen ja haukkumisen...

        Ei....

        Eli mikä tässä on se hyöty jota haetaan?

        Kiellettäisi tulemaan kauppaan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiellettäisi tulemaan kauppaan 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Taidetaan asua Venäjällä 😳😃🤭😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidetaan asua Venäjällä 😳😃🤭😂

        Kyllä käytöksellään voi porttarin saada... tosin siihen vaaditaan jo muutakin kuin suomi24 mussuttaminen👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käytöksellään voi porttarin saada... tosin siihen vaaditaan jo muutakin kuin suomi24 mussuttaminen👍

        Ei helvetti. 😂Miten pitkäksi aikaa ? Onko niitä paljonkin jaettu ? 😳
        Laitatko vielä niitä edullisia sähkön hintoja kehiin ?
        Vai katkeeko sähköt jos tolpat on mielestäni vähän vinossa? 😂mussutimussuti ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti. 😂Miten pitkäksi aikaa ? Onko niitä paljonkin jaettu ? 😳
        Laitatko vielä niitä edullisia sähkön hintoja kehiin ?
        Vai katkeeko sähköt jos tolpat on mielestäni vähän vinossa? 😂mussutimussuti ❤️

        Kunnes ylempi taho toisin päättää... voi olla pysyväkin.
        Häiriköt saadaan ihan hyvin kuriin tällä toimenpiteellä👍😉

        Ethän sä Sotkamossa baariinkaan pääse jos olet toistuvasti häiriköinyt.

        Kun osaa käyttäytyä niin ei ole ongelmaa 🫛🫛🫛


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes ylempi taho toisin päättää... voi olla pysyväkin.
        Häiriköt saadaan ihan hyvin kuriin tällä toimenpiteellä👍😉

        Ethän sä Sotkamossa baariinkaan pääse jos olet toistuvasti häiriköinyt.

        Kun osaa käyttäytyä niin ei ole ongelmaa 🫛🫛🫛

        Porttikiellon voi antaa määräajaksi, ei loppu iäksi. Hassua vaan jos ei muka myyjä saa sanktioita. Tietysti narsisti osaa melko pitkälle selitellä asioitaan ja nuolla esimiehen persettä , mutta kannattaa selvittää asiat ja tuoda epäkohdat ,käytös kunnolla esille jos tuollaisella uhataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunnes ylempi taho toisin päättää... voi olla pysyväkin.
        Häiriköt saadaan ihan hyvin kuriin tällä toimenpiteellä👍😉

        Ethän sä Sotkamossa baariinkaan pääse jos olet toistuvasti häiriköinyt.

        Kun osaa käyttäytyä niin ei ole ongelmaa 🫛🫛🫛

        No laita sitten porttikielto käytäntöön kun noin helppoa luulet sen olevan . Sillä tämä ongelma hoituu, eikö niin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä käytöksellään voi porttarin saada... tosin siihen vaaditaan jo muutakin kuin suomi24 mussuttaminen👍

        Joo,kyllä. Myyjä siinä jää ilman työtä jos porttikieltoja aletaan lätkimään. Oli hyvä jos asia otettaisiin kunnon käsittelyyn . Tulisi huono käytös perusteelliseen tutkintaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tottelisin , totta kai.
        Täällä puhutaan asiaa, valitetaan asiakaspalvelusta.
        Asennoituminen maksaviin asiakkaisiin on erikoista.
        Vähän on edetty, parempaan suuntaan ovat asiat menneet .
        Ei juurikaan ole tapojaan muuttanut,mutta jätän omaan arvoonsa.
        Ei olla katkeria, eteenpäin mennään, ongelma hällä, ei meillä . Itse teemme työmme mallikkaasti, ei ole tarve kiukutella asiakkaille. Hyvä työ viikko on ilo eikä rasite.

        Päättelen nyt tästä että myyjiä.on vain yksi joka on hankala👍
        Pisteet hänelle kun on näin kauan tätä piinaa jo sietänyt😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No laita sitten porttikielto käytäntöön kun noin helppoa luulet sen olevan . Sillä tämä ongelma hoituu, eikö niin ?

        Esihenkilö niistä päättää 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,kyllä. Myyjä siinä jää ilman työtä jos porttikieltoja aletaan lätkimään. Oli hyvä jos asia otettaisiin kunnon käsittelyyn . Tulisi huono käytös perusteelliseen tutkintaan

        Myyjällä on mahdollisuus valita asiakkaansa, eli kieltää asiakkaan sisäänpääsy. Valitseminen ei ole mikään yleinen ja ehdoton oikeus, sillä sisäänpääsyn estäminen ei saa olla syrjivää, vaan siihen on oltava perustellut syyt. Myyjä ei saa siis mielivaltaisesti valita asiakkaitaan. Erityisesti on otettava huomioon syrjimättömyysperiaate. Esimerkiksi yhdenvertaisuuslain mukaan ketään ei saa syrjiä esimerkiksi etnisen tai kansallisen alkuperän, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

        Porttikielto on käsite, jota laki ei tunne. Kenellekään ei siis voi antaa lain perusteella porttikieltoa, mutta laki ei myöskään kiellä asettamasta sitä. Asiakasta ei kuitenkaan voi määräaikaisesti kieltää tulemasta liikkeeseen, vaan jokainen tapaus on harkittava erikseen. Jos on syytä epäillä, että asiakas ei osaa käyttäytyä, voidaan hänen sisäänpääsynsä estää. Esimerkiksi aikaisempi sopimaton käyttäytyminen voi olla perusteltu syy evätä sisäänpääsy. Järjestyksenvalvojien ohjeiden mukaan järjestyksenvalvojalla on oikeus estää pääsy toimialueelleen henkilöltä, jonka aikaisemman käyttäytymisensä perusteella on syytä epäillä vaarantavan siellä järjestystä tai turvallisuutta tai joka ei täytä ehtoja, jotka tilaisuuden järjestäjä tai alueen haltija on asettanut sinne pääsemiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Myyjällä on mahdollisuus valita asiakkaansa, eli kieltää asiakkaan sisäänpääsy. Valitseminen ei ole mikään yleinen ja ehdoton oikeus, sillä sisäänpääsyn estäminen ei saa olla syrjivää, vaan siihen on oltava perustellut syyt. Myyjä ei saa siis mielivaltaisesti valita asiakkaitaan. Erityisesti on otettava huomioon syrjimättömyysperiaate. Esimerkiksi yhdenvertaisuuslain mukaan ketään ei saa syrjiä esimerkiksi etnisen tai kansallisen alkuperän, vammaisuuden, sukupuolisen suuntautumisen tai muun henkilöön liittyvän syyn perusteella.

        Porttikielto on käsite, jota laki ei tunne. Kenellekään ei siis voi antaa lain perusteella porttikieltoa, mutta laki ei myöskään kiellä asettamasta sitä. Asiakasta ei kuitenkaan voi määräaikaisesti kieltää tulemasta liikkeeseen, vaan jokainen tapaus on harkittava erikseen. Jos on syytä epäillä, että asiakas ei osaa käyttäytyä, voidaan hänen sisäänpääsynsä estää. Esimerkiksi aikaisempi sopimaton käyttäytyminen voi olla perusteltu syy evätä sisäänpääsy. Järjestyksenvalvojien ohjeiden mukaan järjestyksenvalvojalla on oikeus estää pääsy toimialueelleen henkilöltä, jonka aikaisemman käyttäytymisensä perusteella on syytä epäillä vaarantavan siellä järjestystä tai turvallisuutta tai joka ei täytä ehtoja, jotka tilaisuuden järjestäjä tai alueen haltija on asettanut sinne pääsemiselle.

        Kyllä näin juuri netti kertoo. Luepa myös asiakaspalvelijan osa , osallisuus asiaan , aikaisempi huono käytös,näytti unohtuvan kommentista joka siis on suoraan netistä. Samalla tutustu tarkemmin yhdenvertaisuuslakiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelen nyt tästä että myyjiä.on vain yksi joka on hankala👍
        Pisteet hänelle kun on näin kauan tätä piinaa jo sietänyt😊

        Ei sinänsä haittaa hänen elämäänsä, koska hän ei käy täällä ollenkaan eikä ikinä kommenttia heittämässä. 🤭🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä näin juuri netti kertoo. Luepa myös asiakaspalvelijan osa , osallisuus asiaan , aikaisempi huono käytös,näytti unohtuvan kommentista joka siis on suoraan netistä. Samalla tutustu tarkemmin yhdenvertaisuuslakiin.

        Kyllä suoraan netistä, sitä en kiellä. Mukava kun olet noin valveutunut👍 Oletko harkinnut ryhtymistä esihenkilöksi?
        Selvästi hyvää ainesta👍

        En ole sen osallisempi tähän kirjoitteluun kuin sinäkään🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä suoraan netistä, sitä en kiellä. Mukava kun olet noin valveutunut👍 Oletko harkinnut ryhtymistä esihenkilöksi?
        Selvästi hyvää ainesta👍

        En ole sen osallisempi tähän kirjoitteluun kuin sinäkään🌞

        Kerron sulle salaisuuden, älä kerro kellekään. Olen toiminut esihenkilönä viimeiset 15 v. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerron sulle salaisuuden, älä kerro kellekään. Olen toiminut esihenkilönä viimeiset 15 v. ❤️

        Hienoa, jatka samaan malliin 👍🌞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Päättelen nyt tästä että myyjiä.on vain yksi joka on hankala👍
        Pisteet hänelle kun on näin kauan tätä piinaa jo sietänyt😊

        Elämä on valintoja. Jokainen on oman onnensa seppä.


    • Anonyymi

      Aika riehakasta menoa paikallisessa lauantaina , blondit liikkeellä .

      • Anonyymi

        Niin näytti olevan . " Kiltit " tytöt ihan vaan vähän piipahtivat ❤️


    • Anonyymi

      Poika käypi muistivihon ja kynän kans onko ässän porukkaa ollut kynä ja paperilipun, Lidlissä????

    • Anonyymi

      Hieno kirjoitus Sotkamo lehdessä. Pitkään asiakaspalvelu työssä toimineen rouvan ajatuksia asiakaspalvelusta. ➡️
      Hymyilevät kasvot ja tervehdys merkitsevät ostotilanteessa paljon . - Siinä muodostuu heti kuva, minkälainen tämä kauppa on ja miten se palvelee. Asiakaspalvelu on taitolaji .

      • Anonyymi

        Hän oli todella hyvä asiakaspalvelija.👍 Itsestä kiinni miten työ sujuu. Asiakaspalvelu ei ole vaikeaa , tässä siitä hyvä esimerkki .
        Arvostan . 👍


      • Anonyymi

        Kannattaa lukea jos asiakaspalvelu tökkii . 👍Jos ei ole löytänyt itsestään sisäistä asiakaspalvelijaa ja on työssä ongelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa lukea jos asiakaspalvelu tökkii . 👍Jos ei ole löytänyt itsestään sisäistä asiakaspalvelijaa ja on työssä ongelmia.

        Näin on, se yksi myyjä aina hampaat irvessä ja heitteli jopa tuotteita kassalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän oli todella hyvä asiakaspalvelija.👍 Itsestä kiinni miten työ sujuu. Asiakaspalvelu ei ole vaikeaa , tässä siitä hyvä esimerkki .
        Arvostan . 👍

        Kyllä ❤️ystävällinen myyjä, ei valikoinut asiakkaita vaan oli tasapuolisen huomaavainen kaikkia kohtaan ja hänellä oli aina aikaa muutamaan ystävälliseen sanaan, ei teeskentelyä eikä koppavaa ilmettä, ei teko hymyä ,ei tiuskimista.
        Tervehti myös työajan ulkopuolella . Minäkin arvostan. ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ❤️ystävällinen myyjä, ei valikoinut asiakkaita vaan oli tasapuolisen huomaavainen kaikkia kohtaan ja hänellä oli aina aikaa muutamaan ystävälliseen sanaan, ei teeskentelyä eikä koppavaa ilmettä, ei teko hymyä ,ei tiuskimista.
        Tervehti myös työajan ulkopuolella . Minäkin arvostan. ❤️

        Äss market


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ❤️ystävällinen myyjä, ei valikoinut asiakkaita vaan oli tasapuolisen huomaavainen kaikkia kohtaan ja hänellä oli aina aikaa muutamaan ystävälliseen sanaan, ei teeskentelyä eikä koppavaa ilmettä, ei teko hymyä ,ei tiuskimista.
        Tervehti myös työajan ulkopuolella . Minäkin arvostan. ❤️

        Hyvä asiakaspalvelu on mahdollista, tahdon asia.


    • Anonyymi

      Näyttipä olevan somessa työpaikkailmoitus... keskimäärin 28 tuntia viikossa tarjolla... ei noilla tunneilla itseään elätä jos tekee pelkkää aamua ja on viikonloput vapaalla... mielenkiintoista nähdä kuka on uusi osa koneiston rattaisiin kulutettavaksi👍

      Ja osaako palvella kaikkia tasapuolisesti ettei joudu tänne otsikoihin....

      • Anonyymi

        Sinne vaan hamsterin juoksupyörään päivästä toiseen juoksemaan!


      • Anonyymi

        Ei todellakaan tuolla kukaan elä , myyjän palkka on tosi huono.
        Lisät ei paljoakaan lämmitä.
        Pääsääntöisesti palvelualalla työskentelevä osaa työnsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne vaan hamsterin juoksupyörään päivästä toiseen juoksemaan!

        Toivottavasti et työskentele kaupan alalla jos noin negatiivisesti ajattelet . On kiireisiä päiviä ja vähemmän kiireisiä , kuuluu työn kuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei todellakaan tuolla kukaan elä , myyjän palkka on tosi huono.
        Lisät ei paljoakaan lämmitä.
        Pääsääntöisesti palvelualalla työskentelevä osaa työnsä.

        Pikkusen reipas 1500 täysillä kokemus vuosilla, jos saat ja haluat olla illat ja viikon loput niin lisiä saa 500-700 euroa päälle..lisät on se millä tili tehdään👍. tarkoittaa vain ettei ole perhe tai muutakaan sosiaalista elämää...
        Ei ihme ettei ole tunkua alalle .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusen reipas 1500 täysillä kokemus vuosilla, jos saat ja haluat olla illat ja viikon loput niin lisiä saa 500-700 euroa päälle..lisät on se millä tili tehdään👍. tarkoittaa vain ettei ole perhe tai muutakaan sosiaalista elämää...
        Ei ihme ettei ole tunkua alalle .

        Miten niin ei ole perhe tai sosiaalista elämää ? Ei kai siellä kaupassa 24 h. olla . Arki vapaat voi käyttää ko. asioihin ihan hyvin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole perhe tai sosiaalista elämää ? Ei kai siellä kaupassa 24 h. olla . Arki vapaat voi käyttää ko. asioihin ihan hyvin.

        Sinun työpaikalla toimii siis työvuoro suunnittelu, ole onnellinen 👍 kaikilla asia ei näin ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole perhe tai sosiaalista elämää ? Ei kai siellä kaupassa 24 h. olla . Arki vapaat voi käyttää ko. asioihin ihan hyvin.

        Kyllä, järjestely kysymys ja melko moni haluaa itselleen omaa aikaa, siinä sitä nyt olisi. Huonoja puolia löytyy eri töissä ja jos haluaa vain nähdä ne niin surkeeta on elo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne vaan hamsterin juoksupyörään päivästä toiseen juoksemaan!

        Missä työssä pääset helpolla tänä päivänä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä työssä pääset helpolla tänä päivänä ?

        Jotkut kaupan alalla , hyllytystä , kassalla oloa ilman käytös tapoja .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä työssä pääset helpolla tänä päivänä ?

        Nimenomaan myyjän työssä jos verrataan lähi- tai sairaanhoitajien töihin, noihin verraten lasten leikkiä kaupan ala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan myyjän työssä jos verrataan lähi- tai sairaanhoitajien töihin, noihin verraten lasten leikkiä kaupan ala.

        Aaaaahah.... nytkö tästä tulikin kellä on paskin homma kilpailu... jos se on niin helppoo hommaa nii eiku vaan kauppaan töihin👍.... eiku leikkimään😆😆😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan myyjän työssä jos verrataan lähi- tai sairaanhoitajien töihin, noihin verraten lasten leikkiä kaupan ala.

        Minä arvostan työtä jota hoitajat tekee. Arvostan työtä jota kaupan alalla tehdään.
        En silti vertaa näitä toisiinsa koska ovat täysin eri maailmoista.
        Jos mieltää toisen ammatin huonommaksi kuin toisen niin silloin vika on ihmisessä ei ammatissa.

        Seuraavan kerran kun käyt kaupassa niin sanopa sille myyjälle ettet pätkääkään arvosta sitä työtä mitä hän tekee, koska sitähän huutelet täälläkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaaaahah.... nytkö tästä tulikin kellä on paskin homma kilpailu... jos se on niin helppoo hommaa nii eiku vaan kauppaan töihin👍.... eiku leikkimään😆😆😆

        Olen ollut ässässä töissä , enkä todellakaan halua takaisin. Nyt on samat työtunnit , parempi palkka ja mukavat työkaverit. Ja kyllä myyjän työ on pitkälti hyllyn täyttöä.
        Katkeraa ,pikku sieluista porukkaa,ei kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä arvostan työtä jota hoitajat tekee. Arvostan työtä jota kaupan alalla tehdään.
        En silti vertaa näitä toisiinsa koska ovat täysin eri maailmoista.
        Jos mieltää toisen ammatin huonommaksi kuin toisen niin silloin vika on ihmisessä ei ammatissa.

        Seuraavan kerran kun käyt kaupassa niin sanopa sille myyjälle ettet pätkääkään arvosta sitä työtä mitä hän tekee, koska sitähän huutelet täälläkin...

        Minkälainen vika ihmisessä on jos ei arvosta myyjän työtä? Mistä johtuu että arvostus on mennyt ? Monissa töissä on asiakaspalvelu tilanteita,se on tätä päivää , tosin ei sekään kaikille sovi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälainen vika ihmisessä on jos ei arvosta myyjän työtä? Mistä johtuu että arvostus on mennyt ? Monissa töissä on asiakaspalvelu tilanteita,se on tätä päivää , tosin ei sekään kaikille sovi.

        Varmaan kyseinen henkilö on varakas . Varmaan myyjän mielestä hän on hankala asiakas kun hän voi ostaa mitä haluaa ja hänelle on ihan omat mielipiteet hän elättää itse perheensä. Asiakaspalvelu on taitolaji. 🤗Ja ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kyseinen henkilö on varakas . Varmaan myyjän mielestä hän on hankala asiakas kun hän voi ostaa mitä haluaa ja hänelle on ihan omat mielipiteet hän elättää itse perheensä. Asiakaspalvelu on taitolaji. 🤗Ja ❤️

        Ts. Ylimielinen, joka ei arvosta heikommassa asemassa olevaa . Varakkuus ei automaattisesti tarkoita että osaisi olla maanläheinen ja fiksu.
        Tiedän heitäkin olevan jotka ovat varakkaita ja osaavat arvostaa myös palveluammatteissa olevia❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ts. Ylimielinen, joka ei arvosta heikommassa asemassa olevaa . Varakkuus ei automaattisesti tarkoita että osaisi olla maanläheinen ja fiksu.
        Tiedän heitäkin olevan jotka ovat varakkaita ja osaavat arvostaa myös palveluammatteissa olevia❤️

        Eli siis myyjä on heikommassa asemassa työn vuoksi kuin muut .
        Arvostan kovasti eri palvelualojen osaajia mutta näyttää siltä tätä ketjua luettaessa että kaikki eivät arvostusta ansaitse .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli siis myyjä on heikommassa asemassa työn vuoksi kuin muut .
        Arvostan kovasti eri palvelualojen osaajia mutta näyttää siltä tätä ketjua luettaessa että kaikki eivät arvostusta ansaitse .

        Samaa mieltä olen 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ts. Ylimielinen, joka ei arvosta heikommassa asemassa olevaa . Varakkuus ei automaattisesti tarkoita että osaisi olla maanläheinen ja fiksu.
        Tiedän heitäkin olevan jotka ovat varakkaita ja osaavat arvostaa myös palveluammatteissa olevia❤️

        Maanläheinen : realistinen henkilö , todellisuuden tajuinen.
        Kaunis sivistys sana mutta mielestäni ei nyt ihan sovi tuohon lauseeseen, aiheeseen ,johon viitataan . ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pikkusen reipas 1500 täysillä kokemus vuosilla, jos saat ja haluat olla illat ja viikon loput niin lisiä saa 500-700 euroa päälle..lisät on se millä tili tehdään👍. tarkoittaa vain ettei ole perhe tai muutakaan sosiaalista elämää...
        Ei ihme ettei ole tunkua alalle .

        Miten niin ei ole sosiaalista elämää ? Kyllä minulla ainakin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä arvostan työtä jota hoitajat tekee. Arvostan työtä jota kaupan alalla tehdään.
        En silti vertaa näitä toisiinsa koska ovat täysin eri maailmoista.
        Jos mieltää toisen ammatin huonommaksi kuin toisen niin silloin vika on ihmisessä ei ammatissa.

        Seuraavan kerran kun käyt kaupassa niin sanopa sille myyjälle ettet pätkääkään arvosta sitä työtä mitä hän tekee, koska sitähän huutelet täälläkin...

        Arvostatko itseäsi ? Arvostatko työtäsi? Sinähän et ole ässässä töissä 🥱😁😂🤣😂🤣😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aaaaahah.... nytkö tästä tulikin kellä on paskin homma kilpailu... jos se on niin helppoo hommaa nii eiku vaan kauppaan töihin👍.... eiku leikkimään😆😆😆

        Mitä valitat ? Sinullahan on aina kaikki hyvin ❤️tuijota
        vaan omaa napaasi niin elämä hymyilee sinulle ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin ei ole sosiaalista elämää ? Kyllä minulla ainakin on.

        Kaikilla ei ole sosiaalista elämää, hmm... mistä mahtaa johtua ?


    • Anonyymi

      K Kaupas silli haisoo kalakauppa taitaa olla mahtaavatko ees siivota

    • Anonyymi

      Oikein on ollut palvelu hyvää kahden viime viikon aikana.

      • Anonyymi

        Saman laitoin merkille .👍


      • Anonyymi

        Ystävällistä & hyvää palvelua on ollut viime päivinä. 🍓Tervehdys& hymy 👍
        Hyvää viikonloppua kaikille 🍓


      • Anonyymi

        Roger 🤘💯👍ja ❤️


    • Anonyymi

      Mukava tunnelma,tekemisen meininki ollut viime viikkoina. Hyvää asiakaspalvelua ja perustaidot hallussa tämän hetken myyjillä. Myymäläpäällikkö pirteä , ammattitaitoinen . 👍

      • Anonyymi

        Kyllä, peukut viime viikkojen myyjille ystävällisestä palvelusta.👍 ja ❤️pitää muistaa , vai mitä hei ??


    • Anonyymi

      Mukava käydä ässässä kun tervehditään ja myyjillä on aikaa jutella muutama sana, tässä se nähdään että aikaa on ja hyvät käytöstavat on helppo toteuttaa. Peukut täältäkin 👍

      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen. Lapsellista niskojen nakkelua ei enää ole 👍


    • Anonyymi

      Kuinka monta kertaa on tullut mieleesi , että ei sittenkään olisi pitänyt ? 🤔Ja ❤️tietysti .

      • Anonyymi

        Varmaan monesti mutta ei varmasti myönnä virhettään edes itselleen. 🤥


    • Anonyymi

      Oisko vaikka saanut lääkityksen kohdalleen... niin myyjä kuin asiakas👍😆

      • Anonyymi

        Myyjän kateuteen & katkeruuteen ei ole lääkitystä , valitettavasti . Tosin tämän hetkisen tilanteeseen olen oikein tyytyväinen.👍🥰


    • Anonyymi

      Jännästi häviää tietynlaiset kommentit täältä, varmaan joku sellainen ilmoittaa asiasta joka ei täällä käy eikä ole ässässä töissä 🥱😁😂🤣

      • Anonyymi

        😂🤣otetaanko aika , tuskin kauaa on kommentti näkösällä 👀👀


      • Anonyymi

        Taitaa käydä kippeesti .🤔


      • Anonyymi

        Totta, näin on näyttänyt asia menevän. 🤣😂🥱


    • Anonyymi

      Kulissi avioliittoon tai yleensä teennäiseen suhteeseen kommentoin sen verran että kaikki ei aina ole niin miltä näyttää tai miten LUULEE asioiden olevan . Näistä asioista kehoutan olemaan varovainen oman etuuden vuoksi.

      • Anonyymi

        Totta 👍ja mitä se kuuluu yleensä edes yhtään kenellekään miten sukulaiset elää ?? Mikä tarve puuttua ja arvostella läheistesi elämään ? Pitäisikö sinun keskittyä omaan elämääsi ja lopettaa toisten asioihin puuttuminen. Mitä tuollainen pahan puhuminen ja halveksunta kertoo sinusta ? Oletko koskaan miettinyt sitä ? En yleensä mieti näitä mutta : joka itsensä ylentää se alennetaan , mieti sitä !


      • Anonyymi

        Juu olen samaa mieltä. Miksi pitää puuttua? Aika erikoista? Eikö pitäisi olla onnellinen toisten onnesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu olen samaa mieltä. Miksi pitää puuttua? Aika erikoista? Eikö pitäisi olla onnellinen toisten onnesta?

        Ai Sotkamolaiset vai... onnellisia toisten puolesta.... senkun näkisi tai kuulisi🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Kaikkien ymmärrys ei tähän riitä , kunhan oma perse istuu lämpimällä tuolilla. 🤷


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai Sotkamolaiset vai... onnellisia toisten puolesta.... senkun näkisi tai kuulisi🤣🤣🤣🤣

        Kyllä niitäkin löytyy👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitäkin löytyy👍

        Samaa mieltä olen 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä niitäkin löytyy👍

        Ei niitä liiemmin tässä ketjussa ole,,, olen iloinen puolestasi jos pystyt olemaan onnellinen toisen onnesta 🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei niitä liiemmin tässä ketjussa ole,,, olen iloinen puolestasi jos pystyt olemaan onnellinen toisen onnesta 🤗

        Totta kai pystyn , eikö jokainen pysty ? Se on omasta tahdosta kiinni. Katkeruus tappaa monta hyvää asiaa ja ihmissuhdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta 👍ja mitä se kuuluu yleensä edes yhtään kenellekään miten sukulaiset elää ?? Mikä tarve puuttua ja arvostella läheistesi elämään ? Pitäisikö sinun keskittyä omaan elämääsi ja lopettaa toisten asioihin puuttuminen. Mitä tuollainen pahan puhuminen ja halveksunta kertoo sinusta ? Oletko koskaan miettinyt sitä ? En yleensä mieti näitä mutta : joka itsensä ylentää se alennetaan , mieti sitä !

        Aika vaikeaa tuollaisen ihmisen elämä jos pitää aikaa kuluttaa toisten elämää vatvoessa.
        Suosittelen siirtymistä parempien harrastusten pariin.
        Luulisi olevan kuluttavaa ja omaa elämää liiaksi hallitsevaa .
        Tyytymättömyys omaan elämään ? Riittämättömyyden tunne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika vaikeaa tuollaisen ihmisen elämä jos pitää aikaa kuluttaa toisten elämää vatvoessa.
        Suosittelen siirtymistä parempien harrastusten pariin.
        Luulisi olevan kuluttavaa ja omaa elämää liiaksi hallitsevaa .
        Tyytymättömyys omaan elämään ? Riittämättömyyden tunne?

        Toisten kiusaaminen ei haittaa, kunhan saa vittuilla ja täysillä se riittää, siitä tulee hyvä mieli ja saa naureskella toisten alistamiselle . Se riittää, siitä saa muutamat hyvää mieltä .


    • Anonyymi

      Bingo 😂ei mennyt kovin kauaa kun kommentti poistui 😂

      • Anonyymi

        Saman huomasin 😂🤣😂harmi että nuo kaivatut edelliset sähkösopimukset jäivät taas ilman vastausta. 🤥


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saman huomasin 😂🤣😂harmi että nuo kaivatut edelliset sähkösopimukset jäivät taas ilman vastausta. 🤥

        Taitaa olla sähkösopimuksetkin emännän tyynyn alla 😂


    • Anonyymi

      Verotiedot julkaistiin tänään, käyhän katsomassa tienattiinko kenties enemmän kuin viime vuonna . Harmi tosin, pääomatuloja et näe 😘

      • Anonyymi

        Mahtaa ketuttaa kun pääomatuloja ei tosissaan näe. 😂🤣


      • Anonyymi

        Netti laulaa monessa pirtissä, kovasti kuuluu kiinnostavan. Ei sillä, julkisia tietoja ovat, mutta lisää katkeruutta, valitettavasti.
        Ostaisko uuden auton vai lähtisikö ihan ulkomaille asti lomalle. Siinäpä sitä taas olisi sukukunnalle pään vaivaa 😂🤣😂


    • Anonyymi

      Onnellisten ja omaan elämään tyytyväisten Sotkamolaisten hommaa tämä🤔🤔🤔

      • Anonyymi

        Niin tuntuu olevan , toinen toistaan onnellisempia ja tyytyväisiä asiakkaita ja palveluammatin osaajia. Kaikki valtakunnassa hyvin ja kaikki vain sen takia että tilanteet asiakaspalvelu tilanteessa on mennyt reisille. Kannattiko?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuntuu olevan , toinen toistaan onnellisempia ja tyytyväisiä asiakkaita ja palveluammatin osaajia. Kaikki valtakunnassa hyvin ja kaikki vain sen takia että tilanteet asiakaspalvelu tilanteessa on mennyt reisille. Kannattiko?

        Tuskin, asiakkaat hakevat vain hyvät tarjoukset kun asiakaspalvelu tökkii, ei kovin kannattavaa liikkeelle.
        Pyrkinyt on että asiakkaat joista ei pidä lopettaisi ässässä käynnit kokonaan.
        Mielipiteitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tuntuu olevan , toinen toistaan onnellisempia ja tyytyväisiä asiakkaita ja palveluammatin osaajia. Kaikki valtakunnassa hyvin ja kaikki vain sen takia että tilanteet asiakaspalvelu tilanteessa on mennyt reisille. Kannattiko?

        Ehkä tässä ei ole osattu ajatella ilkeilyn seurauksia liikkeen kannalta, tärkeintä on ollut kiusaaminen ja tahallinen ilkeä käytös, mutta miksi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin, asiakkaat hakevat vain hyvät tarjoukset kun asiakaspalvelu tökkii, ei kovin kannattavaa liikkeelle.
        Pyrkinyt on että asiakkaat joista ei pidä lopettaisi ässässä käynnit kokonaan.
        Mielipiteitä

        Hah😂kovat on panokset, tosin ohi ampuu ainakin meidän perheen kohdalla .


      • Anonyymi

        Kyllä ja edulliset sähkön hinnat vai miten ?


    • Anonyymi

      Meitä tuo käytös lähinnä nauratti . Jätimme omaan arvoonsa.

      • Anonyymi

        Viisas päätös .✊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisas päätös .✊

        Näin toimii aikuinen ihminen. 👏


      • Anonyymi

        👍ainut oikea ratkaisu tähän tilanteeseen 👍


    • Anonyymi

      Tätä ketjua lukeneena olen niin kiitollinen siitä että olen valinnut itselleni työn joka palkitsee joka päivä . Minulla on mukavat työkaverit ja hyvä esimies. Saan työstäni kiitosta ja minun työpanostani arvostetaan. Eikä minun tarvitse täällä puolustella tekemisiäni enkä ole arvostelun kohteena.
      Mistähän tämä mahtaa johtua ? Oletan että olen itse tähän kaikkeen syyllinen. Voi kun tämän kaikki ymmärtäisivät niin elämä olisi niin paljon helpompaa meille kaikille ja ❤️ tietysti.

      • Anonyymi

        Vielä lisäys : olen elämälle niin kiitollinen ❤️kun olen perusterve ihminen ja saan käydä töissä täysipainoisesti .❤️
        En kärsi terveyteen liittyvistä asioista ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisäys : olen elämälle niin kiitollinen ❤️kun olen perusterve ihminen ja saan käydä töissä täysipainoisesti .❤️
        En kärsi terveyteen liittyvistä asioista ❤️

        No samoin, kiitollisuus päällimmäinen tunne tästäkin päivästä. Hienoa että saan olla terve. Ja ❤️


    • Anonyymi

      Joo´o kyllä S-market on halvempi ja itsekin siellä käyn, mutta tavaroiden laatu on k-supermarketissa parempi ei siitä mihinkään pääse. Hinnat ovat siksi kalliimpia, mutta niin kalliita että ei sieltä raaski mitään ostaa.




      Mutta silti lempi kauppani on tokmanni. Suosittelen kaikille jotka haluavat halpaa ja hyvää laatua.

    • Anonyymi

      Aika isoja eukkoja ainakin on töissä tuolla paikassa miksi siellä kaikki on naisia.?

      • Anonyymi

        Miehet ei niillä palkoilla suostu tuota työtä tekemään👍
        Miksi arvostelet työntekijöiden ulkonäköä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ei niillä palkoilla suostu tuota työtä tekemään👍
        Miksi arvostelet työntekijöiden ulkonäköä?

        Totta, palkka on kehno . 😏Mutta jos ei ole kouluttautunut niin silloin pitää tyytyä pieneen palkkaan. Kyllähän sillä jotenkin pärjää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehet ei niillä palkoilla suostu tuota työtä tekemään👍
        Miksi arvostelet työntekijöiden ulkonäköä?

        Hmmm.... jos mies olisi kaupassa töissä ja olisi saanut vaimokseen naisen joka elää miehensä palkalla ( niitä kuulema on ) niin miettikää miten rutiköyhä mies parka olisi kun vaimo veisi miehen pienen palkan . 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hmmm.... jos mies olisi kaupassa töissä ja olisi saanut vaimokseen naisen joka elää miehensä palkalla ( niitä kuulema on ) niin miettikää miten rutiköyhä mies parka olisi kun vaimo veisi miehen pienen palkan . 🧐

        Siis mitä ihmettä !! Jos elän mieheni palkalla ( niin kuin yksi kateellinen luuseri väittää❤️ ) niin kuka elää minun palkallani ?? 🤔mitä ihmettä täällä tapahtuu ?? 🥱😂


      • Anonyymi

        Missä on eukkoja? Jos kuitenkin sitten lopuksi naisia ovat.
        Selvennätkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä ihmettä !! Jos elän mieheni palkalla ( niin kuin yksi kateellinen luuseri väittää❤️ ) niin kuka elää minun palkallani ?? 🤔mitä ihmettä täällä tapahtuu ?? 🥱😂

        Ei hyvää päivää!! Vieläkö se jaksaa ?? 😨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hyvää päivää!! Vieläkö se jaksaa ?? 😨

        Ihan varmasti jaksaa. Ilkeä luonteen laatu ei muuta ymmärrä . Onneksi tänä päivänä moni tietää asian oikean laidan 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, palkka on kehno . 😏Mutta jos ei ole kouluttautunut niin silloin pitää tyytyä pieneen palkkaan. Kyllähän sillä jotenkin pärjää.

        Kaupan alan ja ravintola- alan palkoissa ei suurtakaan eroa vai mitä ? Meillähän on täällä asiantuntija kommentoimassa keskustelua, laitahan faktoja tulemaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaupan alan ja ravintola- alan palkoissa ei suurtakaan eroa vai mitä ? Meillähän on täällä asiantuntija kommentoimassa keskustelua, laitahan faktoja tulemaan .

        Silloin joskus Katinkullassa oli tooooosi hyvä palkka ja nolla verolla käteen jäi tooooosi paljon rahaa vaan miten sitten kävikään ??? Verottaja iski ja sitte oltiin kuseen housussa .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silloin joskus Katinkullassa oli tooooosi hyvä palkka ja nolla verolla käteen jäi tooooosi paljon rahaa vaan miten sitten kävikään ??? Verottaja iski ja sitte oltiin kuseen housussa .

        Kuset,piti olla...🙄


    • Anonyymi

      Hyvää on palvelu ollut viime kuukausina, ei moitittavaa. 👍Jyvät erottuu akanoista. Hieno päätös. 👍

      • Anonyymi

        Samaa mieltä olen 👏


      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi

        Totta turiset 👍samoin kävi myös Rinteillä kun öykkäri sai kenkää, työilmapiiri parantui välittömästi . 😆😅🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset 👍samoin kävi myös Rinteillä kun öykkäri sai kenkää, työilmapiiri parantui välittömästi . 😆😅🤣

        Mistäpä ei olisi kenkää saanut ?? 🥴


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset 👍samoin kävi myös Rinteillä kun öykkäri sai kenkää, työilmapiiri parantui välittömästi . 😆😅🤣

        Kuten on aiemmin todettu,kaikista ei ole asiakaspalveluun, siinä ei työpaikan vaihto auta .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta turiset 👍samoin kävi myös Rinteillä kun öykkäri sai kenkää, työilmapiiri parantui välittömästi . 😆😅🤣

        Murisee kun ukko Lappalainen matalalla äänellä 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäpä ei olisi kenkää saanut ?? 🥴

        Höpö höpö,mitään potkuja saanut ikinä mistään . Kiusatuksi on tullut ja kädet ei kestä leipomista ja mitä näitä nyt on ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murisee kun ukko Lappalainen matalalla äänellä 🤣

        Johan tuo on työllistynyt tosin ei enää Sotkamossa. Saapi nähdä kauanko katselevat Kontiomäessä .


    • Anonyymi

      Jos saisit valita ottaisitko Sotkamoon uuden ruokakaupan vai vaikka Motonetin tai Bilteman?

      • Anonyymi

        Kumpi tahansa jälkimmäinen. Mistä täällä ostaa esim. Kunnon valvonta tai riistakamerasysteemin. Tai edes etäluettavan sääaseman.


    • Anonyymi

      Onko siellä toinenkin kauppa?

    • Anonyymi

      Kannatan Lidl todella edullista 10 bonus%

    • Anonyymi

      Kylläpä sotkamon kommunistien keskutelu käy kuumana muistakaa rutistaa hiet välillä karvalakeistanne

      • Anonyymi

        Keskutelu ?? Käy tooooosi kuumana . Sotkamon , isolla !
        Itse olen keskustalainen , henkeen ja vereen .😅


    • Anonyymi

      kaupat takaisin

    Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5600
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1682
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1670
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      83
      1126
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      27
      1107
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe