Asuntoosakeyhtiömme nimi on Klooria Munti. Mitä se tarkottaa Suomeksi sanottuna?
Meitän isännöitsijä sanoo aina että se on niin hieno nimi että hän ottaa sentakia taloyhtiölle hoitolainaa. Isännöitsijän muija on taloyhtiön puhenjohtaja ja aina antaa ukollen luvan otta hoitolainaa taloyhtiön nimiin.
Mutta ne pistää varmasti ne lainarahat omaan taskuusa! Ne käy aina kaksi tai kolme kertaa vuotessa Taimaassa irstailemassa. Pysyvät sielä aina monta viikkoa eikä hoita taloyhtiön asijoita.
Kenelle voin valittaa asijasta?
Ennen oli olemassa Asuntoasijoiten osasto ja sen pääjohtaja oli Veikko Vennamo. Ja sit oli Arava ja sen pääjohtaja oli Olavi Limplum. Heille tein aina valituksen jos oli asijaa ja aina sain asijallisen vastauksen.
Mutta nyt on Vennamo ja Limplum kuollet. Niin että kenelle voin valittaa.
Ja mitä se tarkottaa se Klooria Munti?
Tärkee kysymys
3
<50
Vastaukset
- teuvvo.neuvvoo
Klooria Munti on Hepreaa ja tarkoittaa että Pohjan tähti. Vai oliko se Aamurusko, en muista ihan tarkkaan.
Isännöitsijän ottamista hoitoyhtiölainoista voit tehdä valituksen Helsingin ylipormestarille Jan Vapaavuorelle. hän on yhtä hyvä kuin Vennamo ja Limplum. Ellei vähän parempikin. Gloria mundi tarkoittaa maailman hehkua!
Noin muuten kannattaisi edes opetella kirjoittamaan suomenkieltä, kielen osaaminen kun on kaiken hyvän perusta maailmassa!!!- totuuden.nimessä
Ei ole LKV välittäjäkään käynyt klassillisita lukiota, Gloria mundi on suomeksi mainen kunnia.
Mitä tulee aloittajan tekstiin, kehotan häntä äänestämään seuraavissa eduskuntavaaleissa perussuomalaisia.
Halla-aho & Huhtasaari laittavat maamme asiat järjestykseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341373
- 1021062
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26963Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 38692
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet141613