Itse olen pelkkä penkkiurheilija aloitetaan näin. Miksi helkkarissa täytyy koko juottopatalijoonan seistä ulkokurvissa!!!? Olli Ohtonen oli ainut (kuvien perusteella) joka jakoi joka ukolle limut sellaisessa paikassa, jossa se on oikein toimittaa nieltäväksi!
Juottohommia
9
121
Vastaukset
- OlikoViinaa
Iivo vois mennä hiihtokouluun,jos suksi lähtee omille reiteille. Suomalaista hiihtoa,kun sauvat hakataan poikki. Kannattais lopettaa,jos sapettaa ja heittää sukset metsää.
- Jääurheilija
Toki Iivon oma virhe kuten itsekin myönsi! Mutta tuo alkuperäinen asia unohtui?
Olisihan siinä joku muukin voinut ulkokurvissa latua tavoitella.
Nyt puhutaan yleisellä tasolla, joten ei herneitä nokkaan. - Konttaus
Koholla ois tässä mahdollisuus Umpihankikonttauksen MM-mitalit ratkottiin Hartolassa.
- Jääurheilija
On edes hienoa kun on kaikkitietävä! Näinhän ne kuulemma osallisetkin jälkeenpäin kertoivat. No yleensä oon aina oikeassa;) Muut kommentit on tietty perseestä, koska ihmiset eivät tiedä mitä kirjoittelee..
- Kaikki_ei_ole_menetetty
Iivon olisi pitänyt hiihtää latua eikä mennä suksineen liian lähelle juottoukkoja. Täysin oma moka, toivon mukaan Iivo ottaa tuosta opiksi eli se olisi viimeinen kerta hänen kohdallaan.
Ikävä, kun Kerttu tuli kipeeksi, olisi ollut mielenkintoista nähdä hänet nyt viestissä! Pikaista paranemista! - Käytöskouluun
Hävettää, kun Iivo ei osaa käyttäytyä.
Oma moka ja syyttää muita. Kävi vielä palkintokorokkeella näyttämässä nyrpeää naamaansa. Ei osaa edes iloita muiden puolesta.
Todella typerää käytöstä ! - loppumatonloru
Mitähän virheitä tänään parisprinteissä taas tapahtuu.
- Lumperiantti
Juottopaikat pois latujen varsilta.
- Parfyymiladulta
Juomassa käydään Laanilassa, jossa voi ottaa hypytkin etelän rouvilta kesken supersprintin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801897
- 1241600
- 1251134
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838