Aivan samoin, kuin lähihoitajat, tarvitsevat sijaisvanhemmat soveltuvuutta alalle. On järkyttävää ja traagista, jos tehtävään ryhtyy narsistinen tai muuten epäsopivat henkilö. Ko. henkilöllä voi olla taipumus eristää lapsia, viedä heitä piiloon ja esittää ulkopuolisille ja viranomaisille että "katsokaa, miten minä olenkaan hyvä ihminen"! Ja valitettavasti usein täydestä menee. lastensuojelujärjestöjen henkilöstöä, maakunnallisten sijaishuoltoyksikköjen henkilöstöä yms. ei voisi vähempää kiinnostaa, jos kerrot, että sijaisvanhempi on kaltoin kohtelija.
Nyt kun puhutaan lähihoitajien soveltuvuudesta, olisi korkea aika puhua myös sijaisvanhempien soveltuvuudesta. PRIDE on naurettava pikkukurssi, joka vuotaa kuin seula, kun soveltuvuutta arvioidaan. samat PRIDE - viranomaiset ovat metsästäneet maksullisiin koulutuksiinsa ketä tahansa markettien aukioilta.
Sijaisvanhemman tehtävään psykologiset testit
näinsekäy
1
120
Vastaukset
- vähänkalliimmattestit
TV-ssä kerrottiin, että rahalla saa hyvät testit. Halvemmaksi tulee kuitenkin satsata testeihin ja ennakkovalintaan, kun maksaa huonon laadun jättämiä jälkiä ja epäsopivien henkilöiden mielenailahduksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001753- 591150
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4401117- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130804- 84753
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä47741- 51708
- 57671