Junalla vientianesta tänne thaimaaseen

Hejanorge

Virkailija lätkäisi rajalla leiman jonka mukaan voin oleskella täällä kuukauden.luulin ,että kun tänne tullaan maita pitkin voin olla täällä ilman viisumia vain 2 viikkoa.
Onko säännöt muuttuneet vai voiko tämä virkailija päättää asian?

12

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ärtsy

Ei tarvi oleskella ollenkaa .

• matkamiesMaan

Tulit varmaan Lentävällä Kalakukolla. Sillä pääsee yleensä Thaivaaseen, ei Thaimaahan.

• KiitosEU

Turskalle oma sääntö, suhnalle oma

• pienitarkennus

Vientiantesta tullaan sillasta tai uimalla, ei maitse

• Kaunistaniinkaunista

Me siitä sillastas, jos pääset

Rokan lause keltanokka vänrikille ennen kuin silta räjähti

• thaimaankulkija

Laosin puolella on kaistojen vaihti operaatio maasilla, koska liikenne vaihtuu oikealta vasemmalle. Keskellä Mekong joen siltaa on rajaviiva ja molemmin puolin rajaviivaa on valtioiden liput. Junalla et pääse Laosista Thaimaahan tämän sillan kautta.
      Keksi jotain muuta hauskaa palstalle, niin kerron sinulle asioiden oikean totuuden.

• Thaimaantaivaltaja

Vientianessa on niin ruuhkaista, etteivät ilma ajanvarausta ota viisumihakemuksia vastaan ja ajanvaraukseen on yli viikon jono...
      Tämä on totta, ei siis Sensein tai Numballin esittämää huijausta.

• Thaimaantaivaltaja

• Seponsepposeppo

Kk saa nykyään myös maarajalla. Tästäkin nähdään ettei täällä ole kuin trolleja.

• Hejanorge

Nyt kun pääsin tänne Malesian puolelle pystyn ehkä jo lähettämään viestin tänne s24seen.pääsin junalla sillan yli Thaimaan puolelle missä piti vaihtaa junaa ,maksaa maastapoistumismaksu 10 000kip,ja vaihtaa Thaimaan batheja juna jotta pystyi ostamaan junalipun seuraavaan kaupunkiin.
      En jatkanut suoraan Bangkokkiin sillä juna olisi ollut siellä vasta klo3 aamulla.
      Indonesia mm.bali on tähän mennessä ollut surkein paikka missä olen pyörinyt,seuraavaksi tulee Thaimaa,tosin koh muk oli aika mukava pikku saari.
      Kypsykää sinne suomeen.malesian jälkeen singapore

• thaimaankulkija

Mitä ihmettä sinä sekopää kirjoittelet?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      138
      5104
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      25
      3376
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      113
      2684
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      47
      2358
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      261
      1791
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      47
      1729
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1577
    8. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1546
    9. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1520
    10. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      19
      1281
    Aihe