Hiihtohäpeä.

viksisuttuun

Niskanen selitteli eilen, kuinka norjalainen astun hänen suksen päälle juottoasemalla. No hidastuksesta oli selvästi nähtävissä, kuinka niskanen itse veti suksella leveäksi ja jopa otti tilanteessa luistelupotkun kohti huotojoukkoja. Tänään hakola kaatui tiukassa tilanteessa eikä siinä sinänsä mitään. Mutta kisan jälkeen tuli paskaruikut housuun ja alkoi selittely, että siinä Pellen sauva heilui ja kaatoi hänet. Toivottavasti näiden selittelijöiden tilalle löytyy pian kunnollisia urheilijoita.

3

306

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suksiv

Se on ihan totta, ettei suomalaisilla hiihtäjillä ole tällä(kään) hetkellä niin kova kunto, kuin mitalimailla. Mutta huomio tulisi nyt kiinnittää suomalaisten hiihtotavan valintaan / painottamiseen.

Kari-Pekka Kyrö puhui asiasta ennen kisoja:

https://yle.fi/urheilu/3-10615266

Tänään miesten hiihdon jälkeen julkaistu haastattelu alleviivaa tätä:

https://yle.fi/urheilu/3-10660891

Eli seuraava yritys kolmen vuoden päästä?! Jos nyt joku yritys tekisi tappiota ja toimitusjohtajan asenne olisi, että aloitetaan tavoitella voitollista tilinpäätöstä vasta kolmen vuoden kuluttua, menisi kyllä tj vaihtoon.

Sen vuoksi Suomen Hiihtoliiton olisi nyt syytä muuttaa kurssiaan ja aloittaa vapaaseen satsaaminen välittömästi näiden kisojen jälkeen. Norjalaisetkin panostavat siihen, missä jaetaan eniten mitaleja, eivätkä ole ihan niin ylivoimaisia perinteisellä. Siksi meillä on säilynyt mitalitoivo näillä perinteisen matkoilla.

Ehkä paikoilleen jämähtäminen eteenpäin katsomisen sijasta kuuluu suomalaisuuteen muutenkin, mutta se on taas eri juttu.

• Muutakuvoittoonasti

Kari-Pekka Epokyrö sais jo "rauhoittua", uskottavuus meidän fiksujen keskuudessa on mennyt. - Eihän tämä Iiro mikään sosiaalinen osaaja tms. ole. Mutta: äärimmäisen kovassa vastuksessa , ja senmukaisessa paineessa hän ja Risto-Matti selvisivät oikein hyvin, oli vain käsittämättömän huonoa tuuria. Nämä ei-kylmä-rinki-siellä -urheilijat ansaitsevat arvostusta (siis kylmä rinki niillä oli Suomen urheiludopingsuurvalta-aikana pulloonkusemisen jäljeen).

• kovameteli

Jälkiviisaita ei kannata kuunnella, vaan niitä, jotka nostavat metelin harjoituskaudella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Törkeä petosepäily Suomussalmella

Uutisoi maikkari. Uhrin nimiin on nostettu pankkilainaa, hänet on saatu sijoittamaan hevosiin ja ostamaan autoja. Ei ta
      Suomussalmi
      69
      3028
    2. Poliisi etälamautti, sitten pahoinpiteli

Vaikeasti kehitysvammaisen niin vakavasti että kuoli pian sairaalassa. Ei osannut kehitysvammainen heti noudattaa polii
      Maailman menoa
      364
      1129
    3. Mies, olen pahoillani kun olen kuvitellut

Että pitäisit minusta. En sitä mistään tähdistä kuitenkaan lukenut, mulle vaan tuli jostain semmoinen tunne, kun itse ty
      Ikävä
      65
      785
    4. Anni Ihamäki saa tylyä kommenttia TTK:sta - Erityisesti tämä "vääryys" ärsyttää

Kaikille ei ole mieleen se, että Anni Ihamäki on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Ihamäki saa varsin ty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      739
    5. Mitä et ole valmis sietämään ihmissuhteissasi ja miksi?

Aiemmin jo kyseltiin mitkä vaatimukset olivat mielestänne liiallisia. Kyselläänkin nyt sitä, että millaisilla asioilla s
      Sinkut
      263
      646
    6. Päivän Riikka: Pandan suklaatehdas Jyväskylästä Viroon

Menkää töihin! Viroon! --- Liki sata vuotta kestänyt suklaantuotanto makeisvalmistaja Pandan tehtaalla Vaajakoskella pä
      Maailman menoa
      139
      586
    7. Tiesitkö? Vappu Pimiän ensimmäinen aviomies ei ole Teemu-rakas

Vappu Pimiä on tätä nykyä naimisissa Teemu Huuhtasen kanssa. Pimiä on toista kertaa naimisissa, sillä ensimmäinen liitto
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      569
    8. Älä nyt ylikuormitu vaikka sinusta pidänkin rakas nainen

Tiedän, että olet minulle oikea. En halua pilata tätä juttua malttamattomuudella, mutta epäilen. Haluan vain olla lähel
      Ikävä
      30
      534
    9. Sysmä tarvitsee päätöksiä

Sysmä tarvitsee päätöksiä – ei p*anjauhantaa** Kirjoitan kuntapolitiikan ulkopuolisena tarkkailijana. Sysmän poliittinen
      Sysmä
      17
      505
    10. Älä katoa elämästäni

Kävelyllä mietin olisitpa varjo takanani vierelläni sivullani Älä katoa koskaan ole siinä pidä kädestäni kiinni ole kan
      Ikävä
      29
      489
    Aihe