+50 miehet

N.76

Haluaisin ajatusten vaihtoon kanssasi aihe on vapaa.

10

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitenajattelit

      Kyllä se siihen menee jo näissä iissä.

    • eiköniin

      Vaikeata vastata ilman osoitetta.

    • en_o_robotti

      Itse sain täältä syksyllä ihmisen joka kirjoitti viestejä, mutta hän katosi sitten, vaikka kirjoitusaiheet eivät olleet pahoja. Mietin joskun, että olis kiva vastata jollekin tai hakea kirjeseuraa, mutta enpä taida. Jatkan miettimistä itsekseni.

      Terveisin miestammikuu1970

    • envastaaenää

      Niinhän se olisi mukava kirjoitella kun ei loppuisi aina kun on vasta alkuun päästy.

    • ainatätä

      SItäpä juuri kun pääsee jutun alkuun niin toinen jättääkin leikin sikseen, ei hyvä.

    • Väärinmeni

      Ei ole kiva jättää yhtäkkiä kirjoittamatta ilman selitystä, varsinkaan ilman syytä.
      Itse tosin kerran lopetin selittelemättä miehen kanssa kirjoittelun, kun hän paljasti viidennessä kirjeessään olevansa isäni ikäinen, vaikka olin hakenut alle viisikymppistä, itseni ikäistä kirjekaveria.
      Eli olkaa nyt ainakin rehellisiä kun kirjoitatte, valehtelijoille ei ainakaan tarvitse selittää mitään.

    • kokenutkin

      Eipä taida miehiä kiinnostaa pelkästään kirjoitella kun on muut asiat heti mielessä.

      • Anonyymi

        Höh, ME ollaan miehiä. Kannattaa hakea naista, jos haluaa, ettei ole muut asiat mielessä. Kuollako pitäisi seksuaalisesti? Mihin muuhun naista voi tarvita kirjeenvaihdossa?


      • Anonyymi

        Kyllä alapään asiat on naistenkin mielessä! Ja ihan livessäkin yksi nainen alkoi puhumaan siitä, ja jutellaan aina pikkasen asiasta edelleenkin.

        Mutta se on sanottava, että 50v ikäisten naisten kohdalla on se juttu, että he ovat martyyreja! He eivät itse ole syyllisiä mihinkään huonosti menneeseen asiaan, vaan se on se on se toinen aina joka on ollut se huono!


    • Anonyymi

      Sopiihan se
      Kyllä käy öitä

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe