Riittääkö 500W virtalähde GTX 1070 8gb
Koneen tiedot:
i7-6700
ram 8Gt
Virtalähde
9
2215
Vastaukset
- Hyvin_riittää
Mulla jaksoi 500-wattinen pyörittää i7-4790K GTX 760 DirectCU II OC edition -yhdistelmää. 760 ottaa rajusti tehoa, joten kyllä 1070:n pitäisi toimiaa.
- testaile
Kyllä pitäs riittää.
https://outervision.com/power-supply-calculator tätä laskuria käytin. - exBersel
Ottaisin kyllä yli neljäsäikeiseen pelikoneeseen, jossa yli 1060 tason kortti, aina 600-650W.
Mitä vähemmällä rasituksella (kauempana maksimirasituksesta) virtalähde toimii, sitä varmemmin ja pidempään se toimii, koska ei kuumene.
Wattimäärän lisäksi myös virtalähteen laatu on tärkeä, koska matala ripple pidentää muiden komponenttien käyttöikää, eli ei mitään viiden kympin virtalähteitä.- AinaVainParasta
Noinhan se on! Aina kannattaa hankkia komponentteja, joiden käyttöikä on jatkuvassa käytössä vähintään 20 vuotta. Hinta ei saa olla esteenä. Eikä niitä komponenteja tietystikään kannata ostaa halvimmasta liikkeestä vaan jostain kotimaisesta henkilökohtaista palvelua tarjoavasta liikkeestä. Laatu raetkaisee aina. Pitää pyrkiä kaikessa äärimmäiseen käyttövarmuuteen. Kysehän on yli kymppitonnin sijoituksesta!
- exBersel
AinaVainParasta kirjoitti:
Noinhan se on! Aina kannattaa hankkia komponentteja, joiden käyttöikä on jatkuvassa käytössä vähintään 20 vuotta. Hinta ei saa olla esteenä. Eikä niitä komponenteja tietystikään kannata ostaa halvimmasta liikkeestä vaan jostain kotimaisesta henkilökohtaista palvelua tarjoavasta liikkeestä. Laatu raetkaisee aina. Pitää pyrkiä kaikessa äärimmäiseen käyttövarmuuteen. Kysehän on yli kymppitonnin sijoituksesta!
Tai sitten voi toimia järkevästi ja maksaa joitakin kymppejä enemmän paremmasta laadusta, kun virtalähde on kuitenkin tärkeässä asemassa koneen vakauden, ehjänä pysymisen ja pitkän iän varmistamisessa.
Mobiiliköyhälistö tietysti ostaisi jonkun 25€ kiinalaisen Tsing-Tsong DragonWatt 1500 virtalähteen, koska heidän mielestään kaikki on tehty kiinassa ja siten ihan samaa laatua. - TuotaIhmettäOdotteleva
exBersel kirjoitti:
Tai sitten voi toimia järkevästi ja maksaa joitakin kymppejä enemmän paremmasta laadusta, kun virtalähde on kuitenkin tärkeässä asemassa koneen vakauden, ehjänä pysymisen ja pitkän iän varmistamisessa.
Mobiiliköyhälistö tietysti ostaisi jonkun 25€ kiinalaisen Tsing-Tsong DragonWatt 1500 virtalähteen, koska heidän mielestään kaikki on tehty kiinassa ja siten ihan samaa laatua.Opit ehkä joskus ymmärtämään jotain.
- Anonyymi
Noilla tiedolla ei riitä, 520W PSU paloi TDP 120W kortilla ja sain takuusta uuden jonka myin pois. Hommaa 700W PSU jossa kahden vuoden takuu. Maksoi menneellä viikolla 44 euroa ja tuli ilman lisäkuluja lähipakettina parissa päivässä.
- Anonyymi
Tähän jo vanhaan ketjuun sen verran, että ei ne powerin watit sinänsä vielä kerro kaikkea, vaan paljonko siitä powerista saa amppereita ulos eri jännitteillä ja paljonko eri komponentit tarvitsevat yhteensä niitä amppereita per jännite.
- Anonyymi
Netissä on laskureita asiaa laskemaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291333
- 100861
- 75683
- 50577
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40464Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153441Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407- 25381
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372