Kanin osto

JKKKKJ

Paljonkos kanin ostoon kuluu rahaa? Niinkuin yleensäkin kaniin, häkkiin, ruokiin ja kaikkiin esineisiin mitä se tarvitsee?

4

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilkaa

Kanipata oli oikein hyvää ruokaa.
      Söin sitä Kanarialla.

• Halpaa

Moikka!

Ikävää että näitä "kanipaisti"-kirjoittelijoita on täällä.

Mulla on yksi kani. Ostettu eläinkaupasta, ja ennen kun joku tulee valittamaan "eläinkaupasta ei kannata ostaa", niin kani tullut tutulta kasvattajalta eläinkaupan yhteydessä. Elikkä 90e maksoi hermeliini. Häkki ostettiin myös eläinkaupasta muistaakseni 156e, häkin koko oli 120x60. Se on sopiva koko kääpiökaneille. (Mutta vapaana kannattaa pitää aina kun mahdollista) Häkin mukana tuli kaikki tarvikkeet, eli wc-laatikko, kalkki- ja suolakivi, heinäsäkki sekä puruja, heinäteline, juomapullo, siis ihan kaikki mitä tarvitset.

MUTTA
      Huomattavasti halvemmaksi tulee, kun ostat häkin zooplussasta. Siis todella iso suositus tälle! Halvalla saa todella hyvää, luottokauppa ehdottomasti. Sieltä siis kannattaa ostaa wc-astiat ja muut härpäkkeet tulee tosi halvaksi. Siellä siis eräs häkki 80e ja faunattaressa 145e, huhhuh mikä ryöstö! :D

No mutta.
      Mulla siis yksi kani elätettävänä. Ja pakko kyllä sanoa että kanin pitäminen on _todella_ halpaa! Kuukaudessa menee rahaa vajaa 15e. Elikkä puru- ja heinäsäkki, ja pellettipussi. Huom. Pellettejä on eri hintaisia, mutta itse käytän todella edullista pellettiä. Laatu on mitä on mutta pelletti on vain lisuke. Jos kunnon pellettipussin haluaa ostaa niin se on noin 15e iso pussi, josta riittää kyllä ainakin 3 kuukaudeksi riippuen kulutuksesta.

Mutta siis tosiaan, halpaa on!

siis kanin tarpeiden osto. Mutta eläinlääkärikulut... ne on eri juttu :D

Olen itse harkinnut kastraatiota poikakanilleni, ja Tampereella näyttäis olevan aika edullisesti 95e. Mutta muut eläinlääkärikulut on todella kalliita. Ystäväni vei kaninsa lääkäriin hammasvikojen tarkastukseen ja häneltä veloitettiin 310e.

Mutta sen verran ihania otuksia että kyllä niistä saa maksaakin ;)

Toivottavasti sait kaiken tarvittavan tiedot ja mukavaa kesän odotusta! :)

• Anonyymi

Itellä meni parisataa ja saatiin se itse kani vielä ilmaiseksi (rescue kani) :D riippuu vähän millaisen häkin ostatte. Ostatteko 200e tehdashäkin vai 50e komppareita ja kasaatte itse aitauksen. Ostatteko pesämökin vai teettekö sen pahvilaatikosta. Kuinka kallista pellettiä käytätte, ja Kuinka kallista turvetta tai puupellettiä vessalaatikkooon. Yleisin hinta kanille tarvikkeille 120-250e

• Anonyymi

Oon itekki miettinyt sitä mutta parasta on tarkistaa hinnat eläin kaupasta mistä aivot ostaa tarvikkeet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      209
      3133
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      300
      2728
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      75
      1788
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      50
      1687
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      39
      1551
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1356
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      17
      1240
    8. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      105
      1239
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      409
      1218
    10. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1183
    Aihe