Kanin osto

JKKKKJ

Paljonkos kanin ostoon kuluu rahaa? Niinkuin yleensäkin kaniin, häkkiin, ruokiin ja kaikkiin esineisiin mitä se tarvitsee?

4

118

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokeilkaa

      Kanipata oli oikein hyvää ruokaa.
      Söin sitä Kanarialla.

    • Halpaa

      Moikka!

      Ikävää että näitä "kanipaisti"-kirjoittelijoita on täällä.


      Mulla on yksi kani. Ostettu eläinkaupasta, ja ennen kun joku tulee valittamaan "eläinkaupasta ei kannata ostaa", niin kani tullut tutulta kasvattajalta eläinkaupan yhteydessä. Elikkä 90e maksoi hermeliini. Häkki ostettiin myös eläinkaupasta muistaakseni 156e, häkin koko oli 120x60. Se on sopiva koko kääpiökaneille. (Mutta vapaana kannattaa pitää aina kun mahdollista) Häkin mukana tuli kaikki tarvikkeet, eli wc-laatikko, kalkki- ja suolakivi, heinäsäkki sekä puruja, heinäteline, juomapullo, siis ihan kaikki mitä tarvitset.

      MUTTA
      Huomattavasti halvemmaksi tulee, kun ostat häkin zooplussasta. Siis todella iso suositus tälle! Halvalla saa todella hyvää, luottokauppa ehdottomasti. Sieltä siis kannattaa ostaa wc-astiat ja muut härpäkkeet tulee tosi halvaksi. Siellä siis eräs häkki 80e ja faunattaressa 145e, huhhuh mikä ryöstö! :D

      No mutta.
      Mulla siis yksi kani elätettävänä. Ja pakko kyllä sanoa että kanin pitäminen on _todella_ halpaa! Kuukaudessa menee rahaa vajaa 15e. Elikkä puru- ja heinäsäkki, ja pellettipussi. Huom. Pellettejä on eri hintaisia, mutta itse käytän todella edullista pellettiä. Laatu on mitä on mutta pelletti on vain lisuke. Jos kunnon pellettipussin haluaa ostaa niin se on noin 15e iso pussi, josta riittää kyllä ainakin 3 kuukaudeksi riippuen kulutuksesta.


      Mutta siis tosiaan, halpaa on!

      siis kanin tarpeiden osto. Mutta eläinlääkärikulut... ne on eri juttu :D

      Olen itse harkinnut kastraatiota poikakanilleni, ja Tampereella näyttäis olevan aika edullisesti 95e. Mutta muut eläinlääkärikulut on todella kalliita. Ystäväni vei kaninsa lääkäriin hammasvikojen tarkastukseen ja häneltä veloitettiin 310e.

      Mutta sen verran ihania otuksia että kyllä niistä saa maksaakin ;)

      Toivottavasti sait kaiken tarvittavan tiedot ja mukavaa kesän odotusta! :)

    • Anonyymi

      Itellä meni parisataa ja saatiin se itse kani vielä ilmaiseksi (rescue kani) :D riippuu vähän millaisen häkin ostatte. Ostatteko 200e tehdashäkin vai 50e komppareita ja kasaatte itse aitauksen. Ostatteko pesämökin vai teettekö sen pahvilaatikosta. Kuinka kallista pellettiä käytätte, ja Kuinka kallista turvetta tai puupellettiä vessalaatikkooon. Yleisin hinta kanille tarvikkeille 120-250e

    • Anonyymi

      Oon itekki miettinyt sitä mutta parasta on tarkistaa hinnat eläin kaupasta mistä aivot ostaa tarvikkeet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1731
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1371
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1337
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      11
      1330
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1315
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1294
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1274
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe