Eikö Humppilassa tosiaan ole yhtään kuntoilijaa kun piti kunnan palkkalistoilla oleva ammattilainen valita kunnon kuntalaiseksi? Kuinka tällaista kehdataan edes tehdä? Sama kun marketin parhaana asiakkaana palkittaisiin sen myymäläpäällikkö.
Humppilassa kukaan kuntoile?
9
58
Vastaukset
- Älätyrinyt
Pystymetsää ja laakeeta peltoo...
- Kahvakuulatus
Kaikesta sinäkin mielesi pahoitat. Kyseinen henkilö vetää jumppia vapaa-ajallaan, ei tee sitä työkseen. Mutta kateus on kantava voima, kuten taas tuli todistettua.
- kunnansivuilta
M... on toiminut 1.1.2008 lähtien urheilu- ja liikuntatoimen liikunnanohjaajana. Sitä ennen M toimi nuorisotyön hallintoalalla harrastusohjaajana ajalla 16.10.2002 – 31.12.2007
- Kahvakuulatin
Onkin todella rohkeaa käydä anonyymisti selvästi tunnistettavaan henkilöön kiinni. Kirjoituksesi ei ole asiakritiikkiä eikä siinä etsitä ratkaisua. Suosittelen sinulle jumppaa pahan olosi purkamiseksi. Ja ensi kerralla voit toki ihan itse tehdä ehdotuksen kun kunnon kuntalaista taas mietitään.
- tapatoimia
Pieni piirikö sen päättää ?
Joskus on saanut ehdottaakin... - Kahvakuulatin
Aattelikko että ihan kansanäänestys pitäis järjestää?
- lammaslauma
Kahvakuulatin kirjoitti:
Aattelikko että ihan kansanäänestys pitäis järjestää?
Eikö se olis nykyään sähköisesti helppoa. ja aina voi osallistua kortilla.
Niin no tarkemmin ajateltuna, joku kunnassa sen kuitenkin määrää niin kuin muutkin asiat. Jos joku eri mieltä niin heti olet kakkosluokan kansalainen ja valittaja. Vaikka et olisi koskaan mistään ensimmäistäkään valitusta tehnyt. Luottamushenkilöt aivan turhia. Juovat vain kahvia ja hyrisevät tyytyväisyyttään vaikka ympärillä tapahtuisi mitä vaan. Pelkkiä lampaita koko porukka. - eihänasiaminullekuulu
Eihän aloittaja valittua henkilöä arvosellut vaan näitä valitsijoita.
- xoxoxoxo
No urheilukentälle ei pääse juoksemaan kun on aidattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984