mutta on täytynyt autolla olla vauhtia kun peili lerpallaan ja etupää tuon näköinen.
Rantabulelleko lasten kanssa?
https://news.lovepattayathailand.com/local/people-hospitalised-after-car-slams-pattaya/
Pattayalle tyypillinen pallomaha selvisi kolarista
75
<50
Vastaukset
- 63NumBall64
Olen nähnyt useita kolareita jossa on ollut osakkaana tuo saman mallinen maasturi, ja kuskina falle... voi olla että se on liian tehokas osaamattoman käsissä...
- Täysvakuutus
Muistaakseni joku oli ottanut matkamuistovalokuvan maasturin mittaristosta ja avaimista.
- 44x
Lol! Kaukana tehokkaasta autosta mutta vespalerpan mielestä varmaan ihan formula ykkönen.
Ei liiku isollakaan koneella kuin ihan normaalin henkilöauton tavoin. Sen verran raskas koppa. Niin sanottu ekonominen kuminauhamoottori. Eiköhän tuossa ole kyse kaistakikkailusta tottumattomalle ja lähtenyt vasemmalta ohittamaan vauhdilla.
Muuallahan ei lerppa tapahdu auto-onnettomuuksia kuin Pattayalla, eihän? - Seurantaa
44x kirjoitti:
Lol! Kaukana tehokkaasta autosta mutta vespalerpan mielestä varmaan ihan formula ykkönen.
Ei liiku isollakaan koneella kuin ihan normaalin henkilöauton tavoin. Sen verran raskas koppa. Niin sanottu ekonominen kuminauhamoottori. Eiköhän tuossa ole kyse kaistakikkailusta tottumattomalle ja lähtenyt vasemmalta ohittamaan vauhdilla.
Muuallahan ei lerppa tapahdu auto-onnettomuuksia kuin Pattayalla, eihän?Viikon kykenit olemaan lerpattamatta tuolla nimimerkillä, katsotaan kauanko toisellas 2010.
- Tanjakaarela
Sä et nähnyt mitään lopeta valehtelu. Televisio tai nettiä ei lasketa.
- Tanjakaarela
Seurantaa kirjoitti:
Viikon kykenit olemaan lerpattamatta tuolla nimimerkillä, katsotaan kauanko toisellas 2010.
Jos sua kutsutaan lerpaksi niin ei kai silloin muuta nimeä käytetä.
- HyväTanja
Kun kirjoittaa aloitukseen pallomaha, niin rakas ryhtyy Tanjaksi.
- 63NumBall64
44x kirjoitti:
Muuallahan ei lerppa tapahdu auto-onnettomuuksia kuin Pattayalla, eihän?Resupetteri hua hinissä tapahtuu paljon liikenneonnettomuuksia, täällä on muutama jopa hyvin vaarallinen alue, mutta asiantuntijana tiedät ne varmasti ettei tarvitse neuvoa... mutta välttäkää pala on tietä se on vaarallinen, joskin sitä levennetään parhaillaan... tiellä kuolee viisi ihmistä joka vuosi, yleensä mopoilija, eikä tie ole kuin hieman alle 10 kilsaa...
Muistaakseni tuossa maasturissa on 2.8, 3.0 ja 3.2 litraiset välijäädytetyt bensa tai diesel turbokoneet, joten niissä on tehoa paljon... ainakin viisi auton olen nähnyt ajavan kolarin näiden vuosien aikana mitä olen täällä asunut...
Mun esimmäinen oma auto oli vuonna 1983 BMW 323i , siinä oli vastaava ongelma se lähti osaamattoman käsistä helposti, siinä oli tehokas kuutoskone...
Hienoa tuo vertauksesi f1, olet niin pihalla tämän maan tiestä että oikein naurattaa, täällä ei tuon tason autoilla ajella, kaikki matalalla maavaralla varustetut autot on täysin naurettavia hankintoja täällä... Teillä et saa muutakuin helmat paskaksi...
Mitä taas naihin vespoihin tulee voin vakuuttaa että ne on maksettuja, 100 omia, ja sopivat täällä liikumiseen kuin suutarin sormi peräpäähäsi. - 63NumBall64
63NumBall64 kirjoitti:
Resupetteri hua hinissä tapahtuu paljon liikenneonnettomuuksia, täällä on muutama jopa hyvin vaarallinen alue, mutta asiantuntijana tiedät ne varmasti ettei tarvitse neuvoa... mutta välttäkää pala on tietä se on vaarallinen, joskin sitä levennetään parhaillaan... tiellä kuolee viisi ihmistä joka vuosi, yleensä mopoilija, eikä tie ole kuin hieman alle 10 kilsaa...
Muistaakseni tuossa maasturissa on 2.8, 3.0 ja 3.2 litraiset välijäädytetyt bensa tai diesel turbokoneet, joten niissä on tehoa paljon... ainakin viisi auton olen nähnyt ajavan kolarin näiden vuosien aikana mitä olen täällä asunut...
Mun esimmäinen oma auto oli vuonna 1983 BMW 323i , siinä oli vastaava ongelma se lähti osaamattoman käsistä helposti, siinä oli tehokas kuutoskone...
Hienoa tuo vertauksesi f1, olet niin pihalla tämän maan tiestä että oikein naurattaa, täällä ei tuon tason autoilla ajella, kaikki matalalla maavaralla varustetut autot on täysin naurettavia hankintoja täällä... Teillä et saa muutakuin helmat paskaksi...
Mitä taas naihin vespoihin tulee voin vakuuttaa että ne on maksettuja, 100 omia, ja sopivat täällä liikumiseen kuin suutarin sormi peräpäähäsi.Poju jäi vielä naurattaman tuo "Niin sanottu ekonominen kuminauhamoottori" nyt ei puhuttu sinun vietärikäyttöisestä aku ankka mallisesta biilistä, jonka rekkari on 113... 555555
- 44x
63NumBall64 kirjoitti:
Resupetteri hua hinissä tapahtuu paljon liikenneonnettomuuksia, täällä on muutama jopa hyvin vaarallinen alue, mutta asiantuntijana tiedät ne varmasti ettei tarvitse neuvoa... mutta välttäkää pala on tietä se on vaarallinen, joskin sitä levennetään parhaillaan... tiellä kuolee viisi ihmistä joka vuosi, yleensä mopoilija, eikä tie ole kuin hieman alle 10 kilsaa...
Mitä taas naihin vespoihin tulee voin vakuuttaa että ne on maksettuja, 100 omia, ja sopivat täällä liikumiseen kuin suutarin sormi peräpäähäsi.323i ei lähde sen enempää käsistä kuin Pappa Tunturi, lerppa. Kun on liukasta tai märkää ja yli 400 hevosta pikku autossa, niin silloin voidaan alkaen alkaa puhumaan käsistä lähtemisestä. Kansanautot ei lähde kenenkään käsistä, ellei ole ihan sekaisin.
- 44x
63NumBall64 kirjoitti:
Poju jäi vielä naurattaman tuo "Niin sanottu ekonominen kuminauhamoottori" nyt ei puhuttu sinun vietärikäyttöisestä aku ankka mallisesta biilistä, jonka rekkari on 113... 555555
Aku Ankan rekisterinumero on btw 313.
- 63NumBall64
44x kirjoitti:
323i ei lähde sen enempää käsistä kuin Pappa Tunturi, lerppa. Kun on liukasta tai märkää ja yli 400 hevosta pikku autossa, niin silloin voidaan alkaen alkaa puhumaan käsistä lähtemisestä. Kansanautot ei lähde kenenkään käsistä, ellei ole ihan sekaisin.
Resupetteri hienoa että sinulla on paljon kokemusta autoista, tottakai Akun auton numero on 313 siis pelkkä 313 ei mitään btw ja tiedän syynkin tiedän myös että sinun vietärillä vedettävän autonrekkari on 113, ja siihenkin on syynsä... resupetteri kuinka monta 400 heppasta autoa sinulla on ollut, minulla ei omistuksessa ole ollut yhtään mutta olen vuokrannut joskus caddy de ville nortstar 405 heppaa, vuosia sitten audi A8 en muista hepoja tarkkaa , sekä yksi kaverin BMW M5 en tiedä paljon heppoja, riittävästi... ai niin on mulla projektina yksi rollssi... tuolla tallilla en tiedä paljon on heppoja kasikone siinä on...
- Mopar-HeppojaRiittävästi
44x kirjoitti:
323i ei lähde sen enempää käsistä kuin Pappa Tunturi, lerppa. Kun on liukasta tai märkää ja yli 400 hevosta pikku autossa, niin silloin voidaan alkaen alkaa puhumaan käsistä lähtemisestä. Kansanautot ei lähde kenenkään käsistä, ellei ole ihan sekaisin.
Noh pojat, rauhoittukaa.
- 44x
63NumBall64 kirjoitti:
Resupetteri hienoa että sinulla on paljon kokemusta autoista, tottakai Akun auton numero on 313 siis pelkkä 313 ei mitään btw ja tiedän syynkin tiedän myös että sinun vietärillä vedettävän autonrekkari on 113, ja siihenkin on syynsä... resupetteri kuinka monta 400 heppasta autoa sinulla on ollut, minulla ei omistuksessa ole ollut yhtään mutta olen vuokrannut joskus caddy de ville nortstar 405 heppaa, vuosia sitten audi A8 en muista hepoja tarkkaa , sekä yksi kaverin BMW M5 en tiedä paljon heppoja, riittävästi... ai niin on mulla projektina yksi rollssi... tuolla tallilla en tiedä paljon on heppoja kasikone siinä on...
Jos eläisit samassa maailmassa kuin me ihmiskunnan parissa tekemisissä olevat henkilöt, jotka teemme myös kirjallisia töitä, niin tietäisit että "btw" on lyhenne sanoista By The Way eli suomen kielellä "muutes". Tätäkään sinä et tiennyt ja bemaritkin lähtee sinulta käsistä. Onneton ressukka olet ja ilmeisesti elänyt viimeksi joskus 80 luvulla. Sinä ja sun Rollsit ovat yhtä todellisia kuin kaikki muutkin satusi.
- AinaOppiiJotain
44x kirjoitti:
Jos eläisit samassa maailmassa kuin me ihmiskunnan parissa tekemisissä olevat henkilöt, jotka teemme myös kirjallisia töitä, niin tietäisit että "btw" on lyhenne sanoista By The Way eli suomen kielellä "muutes". Tätäkään sinä et tiennyt ja bemaritkin lähtee sinulta käsistä. Onneton ressukka olet ja ilmeisesti elänyt viimeksi joskus 80 luvulla. Sinä ja sun Rollsit ovat yhtä todellisia kuin kaikki muutkin satusi.
Se on sitten viisas mies tämä 44 aivan kuten ystävänsä 2010 ajatelkaa mikä viisaus kun ovat yhdessä.
Siis käsistä lähtee vain voimapesät, eli kaikki asiaan liittyvät onnettomuudet on urbaania Pattayalegendaa. - ihhailijasavosta
AinaOppiiJotain kirjoitti:
Se on sitten viisas mies tämä 44 aivan kuten ystävänsä 2010 ajatelkaa mikä viisaus kun ovat yhdessä.
Siis käsistä lähtee vain voimapesät, eli kaikki asiaan liittyvät onnettomuudet on urbaania Pattayalegendaa.Kerro vielä sensei ASAP kuinka hyrrävoiman tuntemus olisi pelastanut onnettomuudelta!
- 63Numball64
44x kirjoitti:
Petteri Akun auto on 313 ei muuta, olen lukenut akua vuosia.... Se on hyvä Mikkiä en siedä... Puhuvat hevoset lehmät ja hiiret eivät käy, puhuvat ankat kyllä ... Mulla aika paljon ystäviä jenkeissä, siellä kukaan ei pidä akusta...
- Tanjakaarela
HyväTanja kirjoitti:
Kun kirjoittaa aloitukseen pallomaha, niin rakas ryhtyy Tanjaksi.
Mikä rakas mä sulle ole apina.
- Tanjakaarela
63Numball64 kirjoitti:
Petteri Akun auto on 313 ei muuta, olen lukenut akua vuosia.... Se on hyvä Mikkiä en siedä... Puhuvat hevoset lehmät ja hiiret eivät käy, puhuvat ankat kyllä ... Mulla aika paljon ystäviä jenkeissä, siellä kukaan ei pidä akusta...
Älä puhu paskaa taas. Sulla ei ole ystäviä.
Mielikuvitus ystäviä ei lasketa. - HyväTanjaRakas
Tanjakaarela kirjoitti:
Mikä rakas mä sulle ole apina.
Olet rakas Pattayan rakkaille, siksihän sinä täällä oireilet.
Sinulla kun on tuo psyykkinen murrosikäisten sairaus paniikkihäiriö, niin koita ottaa rauhallisemmin äläkä apinoi, ota paperipussisi ja hengitä siihen, se helpottaa. - Tanjakaarela
HyväTanjaRakas kirjoitti:
Olet rakas Pattayan rakkaille, siksihän sinä täällä oireilet.
Sinulla kun on tuo psyykkinen murrosikäisten sairaus paniikkihäiriö, niin koita ottaa rauhallisemmin äläkä apinoi, ota paperipussisi ja hengitä siihen, se helpottaa.Voit yrittää selitellä apina sä silti oot.
- TanjalleniLämmöllä
Tanjakaarela kirjoitti:
Voit yrittää selitellä apina sä silti oot.
Voi Tanja rakas sinun kanssasi mussukkainen minun pieni papupoika.
Sinun olisi hyvä osallistua vihanhallintakurssille, mutta aloita internetkurssilla että ei tapahtuisi sitä että livekurssilla olisi kaltaisesi, jonka joudut tyrmäämään yhdellä iskulla. 63NumBall64 kirjoitti:
Mitä taas naihin vespoihin tulee voin vakuuttaa että ne on maksettuja, 100 omia, ja sopivat täällä liikumiseen kuin suutarin sormi peräpäähäsi.Thaimaan Toyota tuntee kyseiselle automallille kolme kone vaihtoehtoa:
2.4L Diesel 150hv,
2.8L Diesel 177hv.
2.7L Bensa 166hv,
Ja kun auton omapaino on koneesta ja varusteista riippuen siellä 1900kg. molemmin puolin, niin ei tuo kyllä mikään "katuohjus" ole (etenkin yhdistettynä tuohon Toyotan 6v. automaattilaatikkoon, joka ei tosiaan enään ole se maailman nykyaikaisin laatikko todellakaan...)
Muutamaan otteeseen ollut kyseinen automalli taksina kun olen paikasta toiseen siirtynyt. Mukavahko kyllä matkustaa, mutta esim. jousitus tuntuu olevan liiankin mukavuuspainoitteinen ja keinahtelee liikaan edes-takaisin. Hieman tulee takapenkillä sellainen vanha "jenkkiautofiilis" kyydissä olosta.
Ja sekin kertoo auto käytöstä myös paljon, että nelivedon saa tuohon autoon vain tuon tehokkaamman Diesel-koneen yhteydessä.- Juu-uuu
santtu_1975X kirjoitti:
Thaimaan Toyota tuntee kyseiselle automallille kolme kone vaihtoehtoa:
2.4L Diesel 150hv,
2.8L Diesel 177hv.
2.7L Bensa 166hv,
Ja kun auton omapaino on koneesta ja varusteista riippuen siellä 1900kg. molemmin puolin, niin ei tuo kyllä mikään "katuohjus" ole (etenkin yhdistettynä tuohon Toyotan 6v. automaattilaatikkoon, joka ei tosiaan enään ole se maailman nykyaikaisin laatikko todellakaan...)
Muutamaan otteeseen ollut kyseinen automalli taksina kun olen paikasta toiseen siirtynyt. Mukavahko kyllä matkustaa, mutta esim. jousitus tuntuu olevan liiankin mukavuuspainoitteinen ja keinahtelee liikaan edes-takaisin. Hieman tulee takapenkillä sellainen vanha "jenkkiautofiilis" kyydissä olosta.
Ja sekin kertoo auto käytöstä myös paljon, että nelivedon saa tuohon autoon vain tuon tehokkaamman Diesel-koneen yhteydessä.No hyvänen aika mitä tekniikkatietoutta googlattu.
Tolla kotterolla on vedetty kuvasta päätellen ihan riittävää vauhtia ja se onnistuu kyllä vielä tuotakin tehottomilla. - 44x
Juu-uuu kirjoitti:
No hyvänen aika mitä tekniikkatietoutta googlattu.
Tolla kotterolla on vedetty kuvasta päätellen ihan riittävää vauhtia ja se onnistuu kyllä vielä tuotakin tehottomilla.Thaimaan yleisin katumaasturi täysi nuhapumppu ja Numball kertoo sen lähtevän käsistä... Kertoo kaiken tarvittavan taas kerran Numballin Thaimaan kokemuksista. Kuusikymppinen hävittäjien menestynyt koelentäjä ja kokenut upseeri kertoo myös vespansa mittarin näyttäneen yli sataa.
Todella uskottavia nämä Numballin tarinat hävittäjistä, autoista ja moottoripyöristä.
Vuokrapelini oli tehokkain dieseli ja alle kymmenen sekunnin sitä ei takuulla saa sataseen kiihtymään. Nopein oma autoni Suomessa kiihtyi alle kuuteen sekuntiin, eikä sitäkään käsistä saanut käsistä lähtemään. Aina vaan saa nauraa numballsensein jutuille, oli kyseessä sitten lentäminen, autoilu tai kävely. Kaikessa hankaa aina vastaan ja puhuu aivan täyttä lööperiä. - 44x
Se on sama vaikka vilkaisee kerran kuukaudessa, niin löytää ensisilmäyksellä sinun häränsontaa täältä. Siksipä en viitsi vilkaistakaan kuin kerran pari viikossa. On Thaimaahan vähän muut kontaktit kuin mielisairaalan potilaan kautta.
- MahtavaFoto
44x kirjoitti:
Se on sama vaikka vilkaisee kerran kuukaudessa, niin löytää ensisilmäyksellä sinun häränsontaa täältä. Siksipä en viitsi vilkaistakaan kuin kerran pari viikossa. On Thaimaahan vähän muut kontaktit kuin mielisairaalan potilaan kautta.
Laittaisitko sen valokuvan auton mittaristosta, niin viemme sen mielisairaalan ilmoitustaululle, koska mielisairaat on kiinnostuneita kanssasi samanaiheisista valokuvista.
- Sensei---
MahtavaFoto kirjoitti:
Laittaisitko sen valokuvan auton mittaristosta, niin viemme sen mielisairaalan ilmoitustaululle, koska mielisairaat on kiinnostuneita kanssasi samanaiheisista valokuvista.
Hoivakodista kirjoitan näitä viestejäni on se niin mukavaa puuhaa, hoitajat ovat tyytyväisiä, kun pääsevät hoivaamaan muitakin, kuin minua.
- 63NumBall64
44x kirjoitti:
Thaimaan yleisin katumaasturi täysi nuhapumppu ja Numball kertoo sen lähtevän käsistä... Kertoo kaiken tarvittavan taas kerran Numballin Thaimaan kokemuksista. Kuusikymppinen hävittäjien menestynyt koelentäjä ja kokenut upseeri kertoo myös vespansa mittarin näyttäneen yli sataa.
Todella uskottavia nämä Numballin tarinat hävittäjistä, autoista ja moottoripyöristä.
Vuokrapelini oli tehokkain dieseli ja alle kymmenen sekunnin sitä ei takuulla saa sataseen kiihtymään. Nopein oma autoni Suomessa kiihtyi alle kuuteen sekuntiin, eikä sitäkään käsistä saanut käsistä lähtemään. Aina vaan saa nauraa numballsensein jutuille, oli kyseessä sitten lentäminen, autoilu tai kävely. Kaikessa hankaa aina vastaan ja puhuu aivan täyttä lööperiä.Resupetteri oliko silloin kyseessä samanlainen coupe kuin Akun 313, se tosiaan kiihtyy mielikuvituksessasi 0-100m kuudessa sekunnissa, mutta sinun rekkari olo 113, ja syystä...
Petteri on totta että tuon maasturi jossa on mielestäsi kuminauhamoottori, yleisin thaimaan katumaastureista, siksi että se on halvin, kuten vuokratessa asian varmaan huomasit.,
olen ihan omin silmin asian havainnoinnut, samoin kuin tämä avauksen aihe asiasta kertoo... vastaan on tullut ainakin 5 kolaria joissa on ollut osakkaana tämä automallli, jopa niin paljon että se on kiinnittanyt huomiota, ennen tätä juttua... Syytä en tarkalleen ottaen tiedä mutta siinä on 170 hp, joka on väärissä käsissä paljon... Minua ei ole koskaan kauheasti kiinnostanut miten nopeasti auto kiihtyy 0-100km/h vaan se että miten varmasti sillä siis autolla pääseen paikasta A paikkaan B, tiedätkö petteri tuo minun mopo maksoi muuten n.3500 euroa käteisellä, about... pääsee nopeammin hengestä kuin tuolla kaksilitraisella camrylla, jos tavoitteena on saada se tuohon kiihtyvyys luokkaan, ei onnistu... mutta perille se vie joko bensalla tai kaasulla... ja edellisesti, maksoi muuten noin 32.000 euroa, sekin on 100 oma...
Muuten reppana, tuossa avauksen jutussa auto lähti juuri kuten kuvasin, käsistä, aiheuttaen auton lähes täydellisen tuhoutumisen, samoin alle jääneiden mopojen. - 63NumBall64
santtu_1975X kirjoitti:
Thaimaan Toyota tuntee kyseiselle automallille kolme kone vaihtoehtoa:
2.4L Diesel 150hv,
2.8L Diesel 177hv.
2.7L Bensa 166hv,
Ja sekin kertoo auto käytöstä myös paljon, että nelivedon saa tuohon autoon vain tuon tehokkaamman Diesel-koneen yhteydessä.Joo sitä on vielä hieman vanhempia malleja 3 ja 3.2 litraisena, raketti tai ei... niin se sai riittävästi tuhoa aikaiseksi, kuten tämäkin avaus osoittaa... tuossa nykyään myytävässä versiossa on 2.8l, 170 heppanen kone, olen nähnyt nin monta kolaria täällä missä tuo malli on ollut osallisena, että malli on varsin kolarialtis, eräs tosi paha kolari tapahtui pari vuotta sitten pala un tiellä, auto ajautui syystä tai toisesta vastaan tulijoiden kaistalle, ja aiheutti kahden ihmisen kuoleman, täällä liikkui juttuja siitä että kuski on kolmen promillen humalassa, en tiedä oliko mutta jälki oli karmeaa...
- Lerpanpäivää
63NumBall64 kirjoitti:
Joo sitä on vielä hieman vanhempia malleja 3 ja 3.2 litraisena, raketti tai ei... niin se sai riittävästi tuhoa aikaiseksi, kuten tämäkin avaus osoittaa... tuossa nykyään myytävässä versiossa on 2.8l, 170 heppanen kone, olen nähnyt nin monta kolaria täällä missä tuo malli on ollut osallisena, että malli on varsin kolarialtis, eräs tosi paha kolari tapahtui pari vuotta sitten pala un tiellä, auto ajautui syystä tai toisesta vastaan tulijoiden kaistalle, ja aiheutti kahden ihmisen kuoleman, täällä liikkui juttuja siitä että kuski on kolmen promillen humalassa, en tiedä oliko mutta jälki oli karmeaa...
Niinpä niin lerppa, tuossa aloituksessasi tapahtuneessa kolarissa oli kuljettajana Britti, joka oli humalassa, tuollaisissa tapauksissa kolarialttius tulee kyllä siitä ratin ja selkänojan välistä, kuten muissakin kolaritapauksissa melkeinpä aina...
Jatkahan lerpanpäivääsi taas tyhjillä jaarituksillasi ja valheillasi, sekä päättömillä aloituksilla, joilla ei Thaimaan matkailun kanssa ole mitään tekemistä... - 63NumBall64
Lerpanpäivää kirjoitti:
Niinpä niin lerppa, tuossa aloituksessasi tapahtuneessa kolarissa oli kuljettajana Britti, joka oli humalassa, tuollaisissa tapauksissa kolarialttius tulee kyllä siitä ratin ja selkänojan välistä, kuten muissakin kolaritapauksissa melkeinpä aina...
Jatkahan lerpanpäivääsi taas tyhjillä jaarituksillasi ja valheillasi, sekä päättömillä aloituksilla, joilla ei Thaimaan matkailun kanssa ole mitään tekemistä...jep joka toinen pattayan kuskeista on humalassa... eikö humala ja pattaya liity kaltaisillesi kovasti yhteen, silloin kun sinulla on massia sinne matkustaa reppana, eikö tämä ole siis parasta mahdollista matkailuinfoa pattayasta, olla matkustamatta sinne... reppana... äläkä ala itkemään että käyn siellä kuusi kertaa vuodessa voi olla, mutta olennaista on se että sinä et käy kun kerran kuudessa vuodessa... ja petteri missään jutussa ei lue että kuski oli humalassa reppana...
- MajuriHydro
63NumBall64 kirjoitti:
Vuokrataanko ja missä Hua Hinin vuokraamossa mainitsemiasi yli 400 hv autoja.... vai pitääkö matkustaa Pattayalle vuokraamaan?
- 63Numball64
MajuriHydro kirjoitti:
Vuokrataanko ja missä Hua Hinin vuokraamossa mainitsemiasi yli 400 hv autoja.... vai pitääkö matkustaa Pattayalle vuokraamaan?
Resupetteri niitä tuskin sinulle vuokrataan, muutkuin mielikuvituksissasi, en tiedä vuokrataano, en ole perillä vuokra-auto tarjonnasta... milloin on taas seuraava mielikuvitus lento lähdössä tanne paratiisiin, oikein naurattaa seikkailuun käy peukaloinen...
- MajuriHydro
63Numball64 kirjoitti:
Resupetteri niitä tuskin sinulle vuokrataan, muutkuin mielikuvituksissasi, en tiedä vuokrataano, en ole perillä vuokra-auto tarjonnasta... milloin on taas seuraava mielikuvitus lento lähdössä tanne paratiisiin, oikein naurattaa seikkailuun käy peukaloinen...
Kummallista... ensin isottelet vuokraamillasi yli 400 hv autoilla.... ja nyt sitten et enää muista mistä niitä voi vuokrata !!!
Miksi niitä ei minulle vuokrattaisi jos on sinullekin vuokrattu.... miksi muuten nimittelet minua... enhän minäkään ole nimitellyt sinua !!!
Hua Hin on mielestäni ihan hieno paikka.... ei kuitenkaan paratiisini....
ja en ole sinne suunnitellut lentäväni !!! - MajuriHydro
Kiitos asiallisesta vastauksesta.
- Hoivakotikaverisi
63Numball64 kirjoitti:
Mites NumBalllerppa sulla menee siellä hoivakodissa, aikaa näyttää olevan tosi runsaasti täällä palstalla kirjoitteluun, vieläkö haaveilet tosissasi Thaimaasta ja sinne matkustamisesta, unohda jo haaveesi, etkö ymmärrä vielä parinkymmenen vuoden jälkeen, että matkarahoja et tule saamaan.
Mulla on viihtyisää olla täällä. - jklhiihtoseura
63NumBall64 kirjoitti:
jep joka toinen pattayan kuskeista on humalassa... eikö humala ja pattaya liity kaltaisillesi kovasti yhteen, silloin kun sinulla on massia sinne matkustaa reppana, eikö tämä ole siis parasta mahdollista matkailuinfoa pattayasta, olla matkustamatta sinne... reppana... äläkä ala itkemään että käyn siellä kuusi kertaa vuodessa voi olla, mutta olennaista on se että sinä et käy kun kerran kuudessa vuodessa... ja petteri missään jutussa ei lue että kuski oli humalassa reppana...
saanko kysyä numpallilta mikä sinua sitten sinne Pattikselle vetää.? moitit sitä joka jutussa, tunkio, viemäri , kaatopaikka ja vaikka mitkä. silti sinun pitää sinne päästä useita kertoja vuodessa.
- KysyminenKielletty
jklhiihtoseura kirjoitti:
saanko kysyä numpallilta mikä sinua sitten sinne Pattikselle vetää.? moitit sitä joka jutussa, tunkio, viemäri , kaatopaikka ja vaikka mitkä. silti sinun pitää sinne päästä useita kertoja vuodessa.
Et saa kysyä.
- 63NumBall64
Toki saat kysyä miksi minä menen pattayalle, varmaan siksi että kaipaan välillä itseäsi huonompaa seuraa, sitä löytyy helposti pattayalta, mutta kun vastasin sinulle minua kiinnostaa tietää mitä tyydystystä saat jos olet tietoinen moisesta asiasta, kiinnostaako sinua kovastikin se miksi joku matkustaa jonnekin, ja mikä on matkustamisen tarkempi motiivi, muuten olen ollut pattayalla jo sen verran monta kertaa että tarve sinne menosta on vähentynyt olennaisesti, nyt menen enää kerran vuodessa, silloin kun on vesisota aika, olen kaikki ns. aktiviteetit mitkä pattyalla on tarjota käynyt läpi ainakin viisi kertaa, joten sieltä ei ole mitään uutta tiedossa...
Muuten toinen syy miksi voisin matkustaa, on se että sinne on hyvin helppo mennä, muutama tunti lautalla yli, ja eräs syy miksi vierailin siellä useasti oli vapaaliput, joita tuo lauttafirma jakoi kun aloitti toimintansa...
Nykyään olen huomattavasti kiinnostuneempi bangkokista kuin pattayasta joka tuolta si rachasta --- pattaya --- rayong välinen alue on jo hyvin tuttu... bangkokissa on vielä paljon katsomista, missä en ole koskaan edes käynyt, nyt harmittaa vaan olla bangkokissa kun siellä on ilman pm arvo varsin korkealla, enkä viitsi hengittää kohtuutomasti katupölyä...
Muuten selvittelin tuota pm arvoa ja sen laskentaa, se kertoo pääosin ilmassa olevien pienten mikrohiukkasten määrän kuutiossa ilmaa, on selvää että arvo nousee rajusti jos ei pitkään aikaan ole satanut, koska sateen mukana ilma puhdistuu kunnolla, mutta tällä pm arvolla ei ole mitään tekemistä esim. maapohjan saastumisen tai meren saastumisen kannalta, lisäksi pm arvoon ei kuulu kaikkia esim. diesel moottoreiden tuottamia päästöjä, jokainen joka ymmärtää jotain ympäristöasioista, tietää että esim. pariisi on laittanut kaikki dieselautot ajokieltoon keskustassaan, juuri sen takia että polttotulokset sisältävät paljon terveydelle vaarallisia hiukkasia, ja tästä syystä pattaya on niin paskainen kuin vain voi olla... mutta se ei haittaa paljon jos vietät pattayalla muutaman päivän tai viikon... - Lerpanpäivää
63NumBall64 kirjoitti:
Toki saat kysyä miksi minä menen pattayalle, varmaan siksi että kaipaan välillä itseäsi huonompaa seuraa, sitä löytyy helposti pattayalta, mutta kun vastasin sinulle minua kiinnostaa tietää mitä tyydystystä saat jos olet tietoinen moisesta asiasta, kiinnostaako sinua kovastikin se miksi joku matkustaa jonnekin, ja mikä on matkustamisen tarkempi motiivi, muuten olen ollut pattayalla jo sen verran monta kertaa että tarve sinne menosta on vähentynyt olennaisesti, nyt menen enää kerran vuodessa, silloin kun on vesisota aika, olen kaikki ns. aktiviteetit mitkä pattyalla on tarjota käynyt läpi ainakin viisi kertaa, joten sieltä ei ole mitään uutta tiedossa...
Muuten toinen syy miksi voisin matkustaa, on se että sinne on hyvin helppo mennä, muutama tunti lautalla yli, ja eräs syy miksi vierailin siellä useasti oli vapaaliput, joita tuo lauttafirma jakoi kun aloitti toimintansa...
Nykyään olen huomattavasti kiinnostuneempi bangkokista kuin pattayasta joka tuolta si rachasta --- pattaya --- rayong välinen alue on jo hyvin tuttu... bangkokissa on vielä paljon katsomista, missä en ole koskaan edes käynyt, nyt harmittaa vaan olla bangkokissa kun siellä on ilman pm arvo varsin korkealla, enkä viitsi hengittää kohtuutomasti katupölyä...
Muuten selvittelin tuota pm arvoa ja sen laskentaa, se kertoo pääosin ilmassa olevien pienten mikrohiukkasten määrän kuutiossa ilmaa, on selvää että arvo nousee rajusti jos ei pitkään aikaan ole satanut, koska sateen mukana ilma puhdistuu kunnolla, mutta tällä pm arvolla ei ole mitään tekemistä esim. maapohjan saastumisen tai meren saastumisen kannalta, lisäksi pm arvoon ei kuulu kaikkia esim. diesel moottoreiden tuottamia päästöjä, jokainen joka ymmärtää jotain ympäristöasioista, tietää että esim. pariisi on laittanut kaikki dieselautot ajokieltoon keskustassaan, juuri sen takia että polttotulokset sisältävät paljon terveydelle vaarallisia hiukkasia, ja tästä syystä pattaya on niin paskainen kuin vain voi olla... mutta se ei haittaa paljon jos vietät pattayalla muutaman päivän tai viikon...Näin jälleen lerpanpäivä avautui NumBallin tyhjällä jaarituksella, jossa ei ole mitään järkeä, mutta pääsipä jälleen Pattaya morkkaamaan...
Hieno Pattaya ei ole turhaan Thaimaan menesteyneimpiä matkustuskohteita, loistava paikka kaikiaan... - jklhiihtoseura
63NumBall64 kirjoitti:
Muuten selvittelin tuota pm arvoa ja sen laskentaa, se kertoo pääosin ilmassa olevien pienten mikrohiukkasten määrän kuutiossa ilmaa, on selvää että arvo nousee rajusti jos ei pitkään aikaan ole satanut, koska sateen mukana ilma puhdistuu kunnolla, mutta tällä pm arvolla ei ole mitään tekemistä esim. maapohjan saastumisen tai meren saastumisen kannalta, lisäksi pm arvoon ei kuulu kaikkia esim. diesel moottoreiden tuottamia päästöjä, jokainen joka ymmärtää jotain ympäristöasioista, tietää että esim. pariisi on laittanut kaikki dieselautot ajokieltoon keskustassaan, juuri sen takia että polttotulokset sisältävät paljon terveydelle vaarallisia hiukkasia, ja tästä syystä pattaya on niin paskainen kuin vain voi olla... mutta se ei haittaa paljon jos vietät pattayalla muutaman päivän tai viikon...kyllä vaan, minä en ainakaan matkustaisi paikkaan joka on mielestäni pelkkä viemäri ja kaatopaikka. kierrän sellaiset paikat kaukaa, ettet vaan kävisi numpalli pesää siellä vonkaamassa.
- VitunIdiootti-
kyllä vaan, minä en ainakaan matkustaisi paikkaan joka on mielestäni pelkkä viemäri ja kaatopaikka. kierrän sellaiset paikat kaukaa, ettet vaan kävisi numpalli pesää siellä vonkaamassa.
Jätän vuokramorsiammeet suosiolla resupettereille....
- ViisastaNiinViisasta
Hyvin on kilahtanu Pattayan viisain.
- Nimimerkit
VitunIdiootti- kirjoitti:
Lerpalla noita kauniita nimimerkkejä riittää...
- OotIhanTäysIdiootti
Nimimerkit kirjoitti:
Lerpalla noita kauniita nimimerkkejä riittää...
Joo hiihtoseura.
- Parasnumballpaskin
VitunIdiootti- kirjoitti:
No mitä sä naisella ees tekisit.
555 sua huonompia ihmisiä ei ole.
Itseäsi huonompaa seuraa.
Täysin terve ihminen juttelee.
Pakkohoitoon numball ois saatava.
- Sensei---
Näin lerppana haluan aina tehdä uusia aloituksia, tuosta ihanasta Thaimaasta, jonne en vielä kertaakaan ole päässyt, varsinkin Pattaya on salaisten mielitekojeni kohde, kaikki mitä siitä kirjoitetaan luen ahnaasti ja kuvittelen täällä hoitokodissa, kuinka sinne Thaimaahan muuttaisin ja kävisin asuinpaikastani vähintään kuusi kertaa vuodessa Pattayan ladypoikia tervehtimässä.
Saa nähdä, milloin sossu antaa anomani matkarahat, odotan kovasti, pitäisihän niiden antaa, kun maksavat täällä Hiekkaharjun hoitokodissa elämäni. - addhodxx
Taas pallomaha!
- 63NumBall64
Näin lerppana olen erikoistunut täällä Hiekkaharjun hoitajien hoidossa syvällisesti laatimaan kirjoituksia Thaimaasta ja Pattayasta erityisesti, vaikken siellä ole koskaan käynyt.
Lupauksistani huolimatta kirjoittelen aina lisää ja lisää höpötyksiäni palstalle, eri nimimerkeillä, tämä on ainoa ajanvietteeni ja hoitajatkin saavat olla hieman rauhassa. - 35numball36
63NumBall64 kirjoitti:
Näin lerppana olen erikoistunut täällä Hiekkaharjun hoitajien hoidossa syvällisesti laatimaan kirjoituksia Thaimaasta ja Pattayasta erityisesti, vaikken siellä ole koskaan käynyt.
Lupauksistani huolimatta kirjoittelen aina lisää ja lisää höpötyksiäni palstalle, eri nimimerkeillä, tämä on ainoa ajanvietteeni ja hoitajatkin saavat olla hieman rauhassa.En ole lerppa. Pystyn kyllä rakastelemaan.
3 vuotta sitten viimeksi vaimon kanssa hyvin toimi toki kamakraa levyllinen, mutta toimi.
Sen jälkeen ei ole ollut aikaa pitää päivystää täällä.
Vaimoakaan ei kiinnosta sillä on aina kiire töiden kanssa. - VaarallinenPattaya
Männä viikolla kolaroin rollaattorillani toisen kulkijan kanssa, Onneksi vauhti ei ollut kova, joten selvittiin pienin vaurioin. Kolarin jälkeen istuttiin rollaatoreiden päällä tunnin verran ja ihmetelitiin tätä nykyajan maailman menoa. sovinnon kunniaksi otettiin kuksalliset kiljua.
- 24-7
VaarallinenPattaya kirjoitti:
Männä viikolla kolaroin rollaattorillani toisen kulkijan kanssa, Onneksi vauhti ei ollut kova, joten selvittiin pienin vaurioin. Kolarin jälkeen istuttiin rollaatoreiden päällä tunnin verran ja ihmetelitiin tätä nykyajan maailman menoa. sovinnon kunniaksi otettiin kuksalliset kiljua.
Oikein 2 peukutusta kakara pukannu puoleen tuntiin.
- asiantravel
moro numeromies, missäspäin Rayongia olet pyörinyt.?
- 64NumBaIl63
Tällä palstalla uima rannalla hiekkaa harjussa.
- 24-7
64NumBaIl63 kirjoitti:
Tällä palstalla uima rannalla hiekkaa harjussa.
Näin se aamu on valjennut junttilassa.
Nähtäväksi jää mitä ilmakitkahevosvoimakoiraihminen tänään kekkaa. - lerpanlaiffia
24-7 kirjoitti:
Näin se aamu on valjennut junttilassa.
Nähtäväksi jää mitä ilmakitkahevosvoimakoiraihminen tänään kekkaa.Puurovaunu ollut etuajassa tänään näköjään. Täällä aamuvuoro. Sain verotuspäätöksen eilen jossa minulle palautetaan 19200 euroa ja risat. Sillä rahalla meidän perhe viettää pari kuukautta Pattayalla syksyllä. Kesällä olen luvannut olla töissä kun on tuotantolinjojen laajennusremontti menossa ja osaajia kaivataan paikalle valvomaan prosessia.
- HyvääLomaaHoplop
lerpanlaiffia kirjoitti:
Puurovaunu ollut etuajassa tänään näköjään. Täällä aamuvuoro. Sain verotuspäätöksen eilen jossa minulle palautetaan 19200 euroa ja risat. Sillä rahalla meidän perhe viettää pari kuukautta Pattayalla syksyllä. Kesällä olen luvannut olla töissä kun on tuotantolinjojen laajennusremontti menossa ja osaajia kaivataan paikalle valvomaan prosessia.
Hienoa ja lapsetkin pari kuukautta koulusta vapaalla, kuin myös maataloushuora.
Osaajia tarvitaan, todella hyvä, myös tällä palstalla, joten kesä turvattu. - 63Numball64
lerpanlaiffia kirjoitti:
Puurovaunu ollut etuajassa tänään näköjään. Täällä aamuvuoro. Sain verotuspäätöksen eilen jossa minulle palautetaan 19200 euroa ja risat. Sillä rahalla meidän perhe viettää pari kuukautta Pattayalla syksyllä. Kesällä olen luvannut olla töissä kun on tuotantolinjojen laajennusremontti menossa ja osaajia kaivataan paikalle valvomaan prosessia.
resupetteri mukavaa kun kerroit uutisen, vuoden 2017 verot käsiteltiin yksityishenkilöillä touko ja yritysverot samalta vuodelta syyskuun loppuun menessä... vuosittain alv käsitellään toisella tavalla, mutta alv oli sinulle tunteematon,
- 63Numball64
lähinnä siellä jalostamoalueella, muutamalla rannalla, sekä keskustassa... voi olla että yksi rannoista oli sattahipissä tai jossain siinä rajalla...
- Veronmaksaja
63Numball64 kirjoitti:
resupetteri mukavaa kun kerroit uutisen, vuoden 2017 verot käsiteltiin yksityishenkilöillä touko ja yritysverot samalta vuodelta syyskuun loppuun menessä... vuosittain alv käsitellään toisella tavalla, mutta alv oli sinulle tunteematon,
Lerppa ei ymmärrä, että valitukset verotuksesta valmistuvat miten sattuu ja voivat viedä vuosiakin aikaa, tosi typerä on tämä lerppa, ei ihme, että on hoivakodissa ja me vielä maksamme, huh huh.
- 63NumBall64
Veronmaksaja kirjoitti:
Lerppa ei ymmärrä, että valitukset verotuksesta valmistuvat miten sattuu ja voivat viedä vuosiakin aikaa, tosi typerä on tämä lerppa, ei ihme, että on hoivakodissa ja me vielä maksamme, huh huh.
Resupetteri katso lakikirjasta miten verotukset valmistuvat, onko nyt kyse mielikuvitus alv:stä, mielikuvitus tuloverosta, vai mielikuvitus verotuksen oikaisusta... voitko tarkentaa...
Minä olen kertonut täällä että minulla on ollut kolme omaa yritystä, joskaan yhdessäkään en ole ollut itse töissä, kirjanpidon on kaikkiin yrityksiin hoitanut tietoakseli jyväskylästä, henkilökuntaa on ollut 3-6 henkilöä, enemmän painottuen tuonne kolmeen henkilöön, jotka kaikki oli osakkaita, tiedän mikä on alv, tuloslaskelma ja tase, tiedän milloin verot maksetaan, milloin anotaan palautusta, yhdenmiehen yritys ei käytönnössä koskaan joudu tekemään verovalitusta koska ei ole mitä valittaa, maksat alv:t ostojen ja myyntien välisestä erotuksesta, ja vuoden lopussa tuloksesta... siinä kaikki, terveisiä hua hinin hoitolaitoksesta... tai kuten toteat hoivakodista.. - 63Numball64
Resupetteri, tiedän kuitenkin mitä on alv, milloin ja miksi se maksetaan...
- Resuperse
63NumBall64 kirjoitti:
Resupetteri katso lakikirjasta miten verotukset valmistuvat, onko nyt kyse mielikuvitus alv:stä, mielikuvitus tuloverosta, vai mielikuvitus verotuksen oikaisusta... voitko tarkentaa...
Minä olen kertonut täällä että minulla on ollut kolme omaa yritystä, joskaan yhdessäkään en ole ollut itse töissä, kirjanpidon on kaikkiin yrityksiin hoitanut tietoakseli jyväskylästä, henkilökuntaa on ollut 3-6 henkilöä, enemmän painottuen tuonne kolmeen henkilöön, jotka kaikki oli osakkaita, tiedän mikä on alv, tuloslaskelma ja tase, tiedän milloin verot maksetaan, milloin anotaan palautusta, yhdenmiehen yritys ei käytönnössä koskaan joudu tekemään verovalitusta koska ei ole mitä valittaa, maksat alv:t ostojen ja myyntien välisestä erotuksesta, ja vuoden lopussa tuloksesta... siinä kaikki, terveisiä hua hinin hoitolaitoksesta... tai kuten toteat hoivakodista..Eikö ole ihan sama mitä sinä kerrot. Kaikki on mielikuvitus juttuja.
Sinä olet sairaalassa nämä jutut täällä johtuvat vahvoista lääkkeistä.
Olen pahoillani mutta pidä toki juttua yllä.
- 2010unreg
Minulla on Fortuneri tehokkaimmalla koneella ja ei tuosta urheiluautoa saa tekemälläkään. Painaa tonnin liikaa. Vanha sataheppainen Hiluxi kiihtyy samalla tavalla.
Pattayalla kaikki hyvin! Poissa hyvä, kotona paras.
https://aijaa.com/O1WUcL- Hoploppia
Ota kuva mittaristosta tai taitaa sulla jo olla, entä avaimet.
- Jklhiihtoseura
Hoploppia kirjoitti:
Sensei on katkera.
- Valtomaksaa
Jklhiihtoseura kirjoitti:
Sensei on katkera.
Myös mielenvikainen ja pahasti.
- Hoitovirhe
Hoploppia kirjoitti:
Unohtivat aamupuuroon sekoittaa rauhoittavaa Senseille...
- Hanskaantti
Hoploppia kirjoitti:
Laittakaa sille joku aijaakuvia että pääsee hanskaamaan.
- PattayaNro-1
Laioin jo, mutta ne poistuu täältä.
https://aijaa.com/mgcJf4
Kaunista ja luonnollista Pattayalla. - 63NumBalll64
Sininen smuffi on "ostanut" kuminauhamoottorilla varustetun auton, 555555
- UtelevaUnto
63NumBalll64 kirjoitti:
Sininen smuffi on "ostanut" kuminauhamoottorilla varustetun auton, 555555
Miten sinun rollaattorisi kulkee siellä hoivakodissa, oletko jo kokeillut huippunopeuden, paljoks kulkee?
- Sensei--
UtelevaUnto kirjoitti:
Miten sinun rollaattorisi kulkee siellä hoivakodissa, oletko jo kokeillut huippunopeuden, paljoks kulkee?
Leikkasin ulkokurvista sisäkurviin vastaohjauksella ruokalan nurkalla ja ajauduin vastaantulijoiden kaistalle hyrrävoiman vuoksi. Suhmuran veteraani Pirkko oli siinä avaamassa just ovea seuralehti kädessään. Nokkakolari kirjaimellisesti ja molemmilla nenät auki. Silminnäkijä oli pirkon puolella ja minulle tuomittiin huone eristystä kaksi viikkoa ja puurossa ei ollut voisilmää kuukauteen. Resut.
- YstäväsiVeeti
Sensei-- kirjoitti:
Leikkasin ulkokurvista sisäkurviin vastaohjauksella ruokalan nurkalla ja ajauduin vastaantulijoiden kaistalle hyrrävoiman vuoksi. Suhmuran veteraani Pirkko oli siinä avaamassa just ovea seuralehti kädessään. Nokkakolari kirjaimellisesti ja molemmilla nenät auki. Silminnäkijä oli pirkon puolella ja minulle tuomittiin huone eristystä kaksi viikkoa ja puurossa ei ollut voisilmää kuukauteen. Resut.
Miksi unohdit sen vastaohjauksen, jonka olet hoitokodin henkilökunnallekin opettanut, se olisi pelastanut sinut, onneksi vaimosi ei ollut mukana, lepäili rauhassa patjan alla, olisi taas liimanostoreissu ollut, jos hoitsuista joku olisi suostunut.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun203620Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa813035- 613024
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2992394- 412172
- 542131
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211331Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo71215- 421200
Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."
Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui241099