Naisen kosketus houkuttaisi

Naisettaa

Kuinka moni teistä yli viiskymppisistä tavallisista heteronaisista on huomannut vanhemmiten kiinnostuneensa ja kiihottuvansa toisista naisista?
Yhä useammin olen itse yllättänyt itseni haaveilemasta seksistä toisen naisen kanssa. Sen myötä on tullut myös vierailtua sivustoilla joissa on naisten välistä seksiä. Jotenkin outoa mutta samalla niin ihanaa...haaveiluhan ei vahingoita ketään joskin kuka tietää vaikka haaveista joskus tulisikin totta

14

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi_jorma_orvokkia

      Hei äijä, ei oikein onnistu naisena esiintyminen:)))))))))))))))))))))))

    • Anonyymi

      Samoja tuntemuksia ollut jo pitkään

    • Anonyymi

      Naurettava alotus,
      hetero-nainen on aina hetero-nainen,,,,

      hyiiiii ajauski noin hullusta toiminnasta saa kaikki karvat pystyyn,
      alotuksen tekijä on varmaan mielisairas,
      kannattaa menne heti psykiatriseen hoitoon,

      • Anonyymi

        Ei se mielisairas ole vaan mies😂


      • Anonyymi

        Siperia on opettanut, että nainen ei koskaan ole vain hetero.


    • Anonyymi

      Tuollainen kuvittelu ja haaveilu taitaa olla melko tavallista.
      Oletko ihastunut ennestään tuttuun vai tuntemattomaan?

    • Anonyymi

      Ihan sama,onko aloittaja mies tai nainen,eikä sukupuolinen suuntautuminenkaan muuta sitä että on ihan normaalia haaveilla ja fantasioida.
      Itse olen nähnyt unta että rakastelen oman vaimon kanssa,mutta ihan joka unessa ei ole kyseessä oma puoliso. Onneksi kuitenkin aina nainen ja yleensä kaunis kuten vaimokin.
      Mitäkämies..

      • No no..mitenkäs se ny silleen, ettei oma vaimo ;) Nurkkaan häppeemään...


      • Anonyymi
        mii-su kirjoitti:

        No no..mitenkäs se ny silleen, ettei oma vaimo ;) Nurkkaan häppeemään...

        Unia en pysty tietoisesti hallitsemaan tai jokin alkukantainen vietti on kuitenkin jossain massamuistin syövereissä ja putkahtaa sieltä verkkokalvoille. Oudointa on se että unessa ei tunne edes syyllisyyttä pettämisestä ja herättyään mietin kuin pervo siallinen uniajatusmaailma minulla onkaan:)
        Mitäkä. M


      • Anonyymi kirjoitti:

        Unia en pysty tietoisesti hallitsemaan tai jokin alkukantainen vietti on kuitenkin jossain massamuistin syövereissä ja putkahtaa sieltä verkkokalvoille. Oudointa on se että unessa ei tunne edes syyllisyyttä pettämisestä ja herättyään mietin kuin pervo siallinen uniajatusmaailma minulla onkaan:)
        Mitäkä. M

        Makeat naurut sain tuosta :)
        Ehkä sussa on kumminkin jokin sisäinen casanova jossain siellä sielun syövereissä ;)

        No, mulla ei ole mitään sanomista, ku harva se yö pelehdin ties kenenkä kanssa. Unesta ku herää, niin joskus peräti harmittaa unen päättyminen :))


      • Anonyymi
        mii-su kirjoitti:

        Makeat naurut sain tuosta :)
        Ehkä sussa on kumminkin jokin sisäinen casanova jossain siellä sielun syövereissä ;)

        No, mulla ei ole mitään sanomista, ku harva se yö pelehdin ties kenenkä kanssa. Unesta ku herää, niin joskus peräti harmittaa unen päättyminen :))

        Edellisen elämän casanova:)
        Kyllä unet toisinaan saavat viitteitä todellisuudestakin ja lähiaikojen tapahtumistakin. Sitä en osaa selittää kuinka voi unessa temmeltää ja kuitenkin olla uskollinen.
        Kumpa en vain puhuisi unissaan. Tuskin voisi väittää että vatsan väänteissä meni lakanat rullalle:)
        Mitäkä. M


      • Anonyymi kirjoitti:

        Edellisen elämän casanova:)
        Kyllä unet toisinaan saavat viitteitä todellisuudestakin ja lähiaikojen tapahtumistakin. Sitä en osaa selittää kuinka voi unessa temmeltää ja kuitenkin olla uskollinen.
        Kumpa en vain puhuisi unissaan. Tuskin voisi väittää että vatsan väänteissä meni lakanat rullalle:)
        Mitäkä. M

        :))
        Ois sekin paha, että alkaisit siinä läähättämään ja voihkimaan..samalla kiljuisit jonkun mimmin nimeä :))


      • Anonyymi
        mii-su kirjoitti:

        :))
        Ois sekin paha, että alkaisit siinä läähättämään ja voihkimaan..samalla kiljuisit jonkun mimmin nimeä :))

        Työtkin voi tulla uniin,eikä aina tytöt.. Tietysti vaikuttaa et mitä on työstänyt.
        Vieläkin nolompaa heteromiehelle olisi jos puhisisi unissaan kun näkisi unta että nostelee vaikka painoja penkistä.
        Se voisi kuullostaa ulkopuolisesta tältä.. Uuuh, hpp!puuh,puuh!hepp...Ei enää,ei jaksa,ei jaksa,armoa Pena, Hepp, puuh! Son sun syy jos saan sydärin! Vielä kerran,uuh. Jes! Juhuu! Mikä ihana raukea olo..
        Edellisessä kuvitteellisessa unessa nostin penkistä oman henkilökohtaisen ennätysmäärän toistoja ja Pena oli tsemppaamassa ja varmistamassa että en jäisi kuin hiiri liskuun, tangon ja penkin väliin.
        Että tällainen aamu.. Kun ei vaan menis uniin:)
        Mitäkä. M


      • Anonyymi kirjoitti:

        Työtkin voi tulla uniin,eikä aina tytöt.. Tietysti vaikuttaa et mitä on työstänyt.
        Vieläkin nolompaa heteromiehelle olisi jos puhisisi unissaan kun näkisi unta että nostelee vaikka painoja penkistä.
        Se voisi kuullostaa ulkopuolisesta tältä.. Uuuh, hpp!puuh,puuh!hepp...Ei enää,ei jaksa,ei jaksa,armoa Pena, Hepp, puuh! Son sun syy jos saan sydärin! Vielä kerran,uuh. Jes! Juhuu! Mikä ihana raukea olo..
        Edellisessä kuvitteellisessa unessa nostin penkistä oman henkilökohtaisen ennätysmäärän toistoja ja Pena oli tsemppaamassa ja varmistamassa että en jäisi kuin hiiri liskuun, tangon ja penkin väliin.
        Että tällainen aamu.. Kun ei vaan menis uniin:)
        Mitäkä. M

        :)) No nuo uni olis vieläkin kaameempi. Vaimos ehkä katsois sua kieroon aamulla ja kysyis, että oisko sulla mitään kerrottavaa.. ;))

        Kyllä tuo unimaailma voi olla niin uskomaton :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1766
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      166
      531
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      25
      497
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe