Kuinka moni teistä yli viiskymppisistä tavallisista heteronaisista on huomannut vanhemmiten kiinnostuneensa ja kiihottuvansa toisista naisista?
Yhä useammin olen itse yllättänyt itseni haaveilemasta seksistä toisen naisen kanssa. Sen myötä on tullut myös vierailtua sivustoilla joissa on naisten välistä seksiä. Jotenkin outoa mutta samalla niin ihanaa...haaveiluhan ei vahingoita ketään joskin kuka tietää vaikka haaveista joskus tulisikin totta
Naisen kosketus houkuttaisi
14
<50
Vastaukset
- voi_jorma_orvokkia
Hei äijä, ei oikein onnistu naisena esiintyminen:)))))))))))))))))))))))
- Anonyymi
Samoja tuntemuksia ollut jo pitkään
- Anonyymi
Naurettava alotus,
hetero-nainen on aina hetero-nainen,,,,
hyiiiii ajauski noin hullusta toiminnasta saa kaikki karvat pystyyn,
alotuksen tekijä on varmaan mielisairas,
kannattaa menne heti psykiatriseen hoitoon,- Anonyymi
Ei se mielisairas ole vaan mies😂
- Anonyymi
Siperia on opettanut, että nainen ei koskaan ole vain hetero.
- Anonyymi
Tuollainen kuvittelu ja haaveilu taitaa olla melko tavallista.
Oletko ihastunut ennestään tuttuun vai tuntemattomaan? - Anonyymi
Ihan sama,onko aloittaja mies tai nainen,eikä sukupuolinen suuntautuminenkaan muuta sitä että on ihan normaalia haaveilla ja fantasioida.
Itse olen nähnyt unta että rakastelen oman vaimon kanssa,mutta ihan joka unessa ei ole kyseessä oma puoliso. Onneksi kuitenkin aina nainen ja yleensä kaunis kuten vaimokin.
Mitäkämies..- Anonyymi
mii-su kirjoitti:
No no..mitenkäs se ny silleen, ettei oma vaimo ;) Nurkkaan häppeemään...
Unia en pysty tietoisesti hallitsemaan tai jokin alkukantainen vietti on kuitenkin jossain massamuistin syövereissä ja putkahtaa sieltä verkkokalvoille. Oudointa on se että unessa ei tunne edes syyllisyyttä pettämisestä ja herättyään mietin kuin pervo siallinen uniajatusmaailma minulla onkaan:)
Mitäkä. M Anonyymi kirjoitti:
Unia en pysty tietoisesti hallitsemaan tai jokin alkukantainen vietti on kuitenkin jossain massamuistin syövereissä ja putkahtaa sieltä verkkokalvoille. Oudointa on se että unessa ei tunne edes syyllisyyttä pettämisestä ja herättyään mietin kuin pervo siallinen uniajatusmaailma minulla onkaan:)
Mitäkä. MMakeat naurut sain tuosta :)
Ehkä sussa on kumminkin jokin sisäinen casanova jossain siellä sielun syövereissä ;)
No, mulla ei ole mitään sanomista, ku harva se yö pelehdin ties kenenkä kanssa. Unesta ku herää, niin joskus peräti harmittaa unen päättyminen :))- Anonyymi
mii-su kirjoitti:
Makeat naurut sain tuosta :)
Ehkä sussa on kumminkin jokin sisäinen casanova jossain siellä sielun syövereissä ;)
No, mulla ei ole mitään sanomista, ku harva se yö pelehdin ties kenenkä kanssa. Unesta ku herää, niin joskus peräti harmittaa unen päättyminen :))Edellisen elämän casanova:)
Kyllä unet toisinaan saavat viitteitä todellisuudestakin ja lähiaikojen tapahtumistakin. Sitä en osaa selittää kuinka voi unessa temmeltää ja kuitenkin olla uskollinen.
Kumpa en vain puhuisi unissaan. Tuskin voisi väittää että vatsan väänteissä meni lakanat rullalle:)
Edellisen elämän casanova:)
Kyllä unet toisinaan saavat viitteitä todellisuudestakin ja lähiaikojen tapahtumistakin. Sitä en osaa selittää kuinka voi unessa temmeltää ja kuitenkin olla uskollinen.
Kumpa en vain puhuisi unissaan. Tuskin voisi väittää että vatsan väänteissä meni lakanat rullalle:)
Mitäkä. M:))
Ois sekin paha, että alkaisit siinä läähättämään ja voihkimaan..samalla kiljuisit jonkun mimmin nimeä :))- Anonyymi
mii-su kirjoitti:
:))
Ois sekin paha, että alkaisit siinä läähättämään ja voihkimaan..samalla kiljuisit jonkun mimmin nimeä :))Työtkin voi tulla uniin,eikä aina tytöt.. Tietysti vaikuttaa et mitä on työstänyt.
Vieläkin nolompaa heteromiehelle olisi jos puhisisi unissaan kun näkisi unta että nostelee vaikka painoja penkistä.
Se voisi kuullostaa ulkopuolisesta tältä.. Uuuh, hpp!puuh,puuh!hepp...Ei enää,ei jaksa,ei jaksa,armoa Pena, Hepp, puuh! Son sun syy jos saan sydärin! Vielä kerran,uuh. Jes! Juhuu! Mikä ihana raukea olo..
Edellisessä kuvitteellisessa unessa nostin penkistä oman henkilökohtaisen ennätysmäärän toistoja ja Pena oli tsemppaamassa ja varmistamassa että en jäisi kuin hiiri liskuun, tangon ja penkin väliin.
Että tällainen aamu.. Kun ei vaan menis uniin:)
Työtkin voi tulla uniin,eikä aina tytöt.. Tietysti vaikuttaa et mitä on työstänyt.
Vieläkin nolompaa heteromiehelle olisi jos puhisisi unissaan kun näkisi unta että nostelee vaikka painoja penkistä.
Se voisi kuullostaa ulkopuolisesta tältä.. Uuuh, hpp!puuh,puuh!hepp...Ei enää,ei jaksa,ei jaksa,armoa Pena, Hepp, puuh! Son sun syy jos saan sydärin! Vielä kerran,uuh. Jes! Juhuu! Mikä ihana raukea olo..
Edellisessä kuvitteellisessa unessa nostin penkistä oman henkilökohtaisen ennätysmäärän toistoja ja Pena oli tsemppaamassa ja varmistamassa että en jäisi kuin hiiri liskuun, tangon ja penkin väliin.
Että tällainen aamu.. Kun ei vaan menis uniin:)
Mitäkä. M:)) No nuo uni olis vieläkin kaameempi. Vaimos ehkä katsois sua kieroon aamulla ja kysyis, että oisko sulla mitään kerrottavaa.. ;))
Kyllä tuo unimaailma voi olla niin uskomaton :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184