Moikka!
Näkölukemani ovat
Sph R: 0,25, L 0,50,
Cyl R: -1,75, L -0,50.
Mitä mieltä, osaako joku sanoa voinko saada toimivat monitehopiilarit vaikka on hajataittoa? Ottaisin mieluummin piilarit kuin menisin ikänäköleikkaukseen. Inhoan lasien pitämistä, mutta en uskalla mennä leikkaukseen, sillä likinäkö on jo kertaalleen korjattu leikkauksella joten voi olla että uutta leikkausta ei edes suositeltaisi.
Monitehopiilarit (netistä)?
4
79
Vastaukset
- Ihanuuttat
Ikänäköleikkaukseen? Mistä keksit? Ei sellaisia oikeasti ole!
Menepä nyt ensin vaikka optikolle ongelminesi. Optikko tietää, mitä vaihtoehtoja sinulla on. - Anonyymi
Ihanaa nämä viisastelut täällä... Onko näin että oikeasti ei kukaan osaa vastata tuohon kysymykseeni? Halusin vain tietää onko jollain sellaisella piilarit jolla on hajataittoa. Että saisin kokemuksia monitehopiilarien käytöstä. Ilmeisesti ei ole kellään ollut koskaan monitehopiilareita? Terv alkuper kysymyksen lähettäjä
- Anonyymi
Minua kiinnostaa myös että voiko satunnaiseen käyttöön tilata normi piilarit ilman hajataitteisuuskorjausta, näitä kun löytyisi paremmin ja halvempana kuin montitehona.
- Anonyymi
Haharaittoa oystytään korjaamaan piilareilla.
Monitehoja kannattaa kokeilla ja vertailla. Näköalueita on erilaisia. Monitehopiilareihin tottuminen on jopa helpompaa kuin moniteholaseihin.
Opitkoilta saa koepakkauksia sovituksen yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904