Heteron homouni

kunhanmietin

Näin unta Freddy Mercurysta. Olen aina pitänyt häntä hyvin kauniina miehenä. Unessa olin voittanut fanitapaamisen hänen kanssaa. Yllättäen hän suuteli minua ja minä vastasin suudelmaan. Sanoin hänelle etten ole homoseksuaali, mutta katsoessani häntä tunsin perhosia vatsanpohjassa. Hän käski luottaa häneen ja suuteli minut hiljaiseksi.

Oliko tämä uni vain osoitus ihmisen seksuaalisuuden moniulotteisuudesta vai kertooko se minusta jotain enemmän?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bear.is.still.the.best

Jos ihminen tykkää jostain artistista, niin varmaankin voi nähdä unia, joissa artisti vastaa siihen fanitukseen. Varsinkin tuossa kun artisti teki vielä aloitteen ja koki sinut kiinnostavaksi.

Käytännön elämässä et ehkä seuraavaksi mene pussailemaan jokaista kadulla vastaan tulevaa viiksekästä nököhammasta, mutta kun Freddiekään ei ollut loppujen lopuksi homoseksuaali vaan biseksuaali, niin teidän unitapaamisennekaan ei ollut kuin sinun orastava bi-puolesi näin keväällä herää auringonvalon myötä ja ilmoittaa sinulle millainen mies on kiinnostava sitten kun joskus haet mieskontaktia.

Kauniita unia! :D

• kunhanmietin

Tuosta mieskontaktista. Pääsisimpä esim. homobaariin tutkimaan seksuaalisuuttani. En nyt tarkoita yhden yön juttuja, vaan ihan tutustumaan ihmisiin. Ja jos hyvin käy niin suutelemaan hentoa viiksekästä miestä (joku viiksi fetissi varmaan). Asun kuitenkin pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat kaikki. Toki voisin käydä jossain isommassa kaupungissa. Olen vain niin hitaasti lämpenevää sorttia ja haluaisin tutustua ihmisiin ajan kanssa.

• bear.is.still.the.best
        kunhanmietin kirjoitti:

Tuosta mieskontaktista. Pääsisimpä esim. homobaariin tutkimaan seksuaalisuuttani. En nyt tarkoita yhden yön juttuja, vaan ihan tutustumaan ihmisiin. Ja jos hyvin käy niin suutelemaan hentoa viiksekästä miestä (joku viiksi fetissi varmaan). Asun kuitenkin pienellä paikkakunnalla, jossa kaikki tuntevat kaikki. Toki voisin käydä jossain isommassa kaupungissa. Olen vain niin hitaasti lämpenevää sorttia ja haluaisin tutustua ihmisiin ajan kanssa.

Jep.

Isossa kaupungissa täytyy pienen paikkakunnan aran kaappihomon käydä kääntymässä, että tuntee itsensä "vapautuneeksi" ja sitten homobaarissa tulee ensimmäisenä vastaaan naapurin mies ;D

Näinkin voi käydä nimimerkillä "kokemusta on":D

Pieni paikkakunta ei ratkaise mitään, koska koko Suomi on hyvin pieni paikkakunta, ainakin homojen keskinäinen viidakkorumpu toimii hyvin tehokkaasti.

Hassuinta lienee se, että joku siellä baarissa alkaa kinastella kanssasi varmasti jo ihan tuosta unestasi, jos sen menet julkisesti siellä sanomaan ;D "FuckYouBitch! Freddie on mun, mun ja vain ja ainoastaan MUN!"

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4280
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2161
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      555
      1701
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      99
      1425
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1147
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1078
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      957
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      903
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      874
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      868
    Aihe