Perushinta lähtee noin 300€ yö. Sen verran olen käynyt että tiedän miltä siellä näyttää. Omasta mielestä se on teennäistä prameuden hakua. Toki ymmärrän että tämä tyyli on ominaista viiden tähden hotelleille. En ole koskaan yöpynyt sellaisessa joten kysyisin kämpissä yöpyneiltä onko kämpin hintojen maksaminen oikeasti ikimuistoinen yöpymiskokemus vai perustuuko se luksus mielikuvan luontiin josta maksetaan 150€ ylimääräistä muihin keskiverto hotelleihin verrattuna?
Hotel kämp
2
520
Vastaukset
- Vjkl
Nämä ovat ns grand hotelleja jotka perustuvat ylellisyyteen. Sen vuoksi maksavat enemmän kuten tukholman ja oslon grand hotellit. Jos haluaa tuollaista historiallista ja ylellisyyteen perustuvaa kokemusta kannattaa maksaa mutta muistaa että kaikki maksavat enemmän. Käyn usein kahvilla kämpissä joka maksaa 5,20e mutta se antaa myös mukavat puitteet ja on nautinnollisempaa kuin huoltoaseman kahvilassa oleminen. Korkeat hinnat karsii pois remuavan porukan.
Jos haluaa paremman kokemuksen niin suosittelen tukholman tai oslon grand hotelleja. - Anonyymi
Korkea hinta ajaa meluavat örveltäjät pois. Olin yötä sokos presidentissä ja menin saunaan niin kuului kännilauman huuto ja kaljapullot pitkin lattiaa. Sen jälkeen olen maksanut enemmän hotelliöistä jossa puitteet on paremmat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703530Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483433Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463312- 532759
- 312013
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301942- 481676
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k401655Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä931616- 391390