AirBalticin hankalat lennot

Etsiietsii

Oletteko koskaan saaneet otsikossa mainitulta yhtiöltä lippuja haluamillenne päiville? Kokeilin kolmea kohdetta ja päivämääriä eikä onnistunut. Tarjoaa aina minulle sopimattomia vaihtoehtoja

14

120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jsjsjjdjd

      En koskaan, ihmettelen miten firma pystyssä kun eivät koskaan lennä silloin kun pitäisi. Kaikki matkustajat lentävät huomenna vaikka pitäisi tänään tai ylihuomenna.

    • potkurikoneet

      Olen saanut AB.ltä liput ostettua. On halvat. Ei ole hyviä koneita ja kenttä missä pitää vaihtaa, on pieni. Pienuudesta se hyöty, että oli nopein koneen vaihto mitä ollaan missään tehty. Eikä maksanut paljon.

    • mistäminne

      Minkä ihmeen vuoksi on päästävä air baltikin lennolle? Että oikein on saatu ostettua paltikin lennoille lippuja! Huippuluokan bond-teko. Mikä olikaan homman tarkoitus? Mennä jonnekin vaiko vain ostaa liput?

      • Sanoiriika

        Puhu selkeämmin!


    • Lentomatkustaja

      Edullisia lippuja en ole koskaan löytänyt, kun etsinyt lippuja Helsinki-Riika-Helsinki välille.
      Riian lentoasema on pieni ja tukossa aina.

    • ai.uutta.tietoa

      Lentoyhtiöltä ei saa lippuja muille päiville kuin niille jolloin kone lentää.

    • 10xreissua_vuodessa

      Aikaisemmin tuli käytettyä useasti AirBalticin palveluita, mutta nyt jäänyt useampi vuosi väliin jo. Meillä ei ole ollut ongelmia yrityksen kanssa, Riian kenttä on kuin toinen kotikenttä meille. Koneet ovat kieltämättä vanhaa kalustoa, mutta taisi olla täsmällisin lentoyhtiö jossakin tutkimuksessa. Mikäli Norwegian syystä tai toisesta lopettaa lennot Espanjaan, nousee AirBaltic taas vaihtoehdoksi Finnairin rinnalle.

      • Vakiokunti

        Katsoin lokakuulle lentoja Malagaan. Suurin piirtein samat päivät. Norski 155 eur mutkin. AB 392 eur ja vaihdot riesana. Saisi Norski nostaa hintoja 30 % että kannattaisi. Silti paljon edullisempi ja kätevämpiä


      • 10xreissua_vuodessa
        Vakiokunti kirjoitti:

        Katsoin lokakuulle lentoja Malagaan. Suurin piirtein samat päivät. Norski 155 eur mutkin. AB 392 eur ja vaihdot riesana. Saisi Norski nostaa hintoja 30 % että kannattaisi. Silti paljon edullisempi ja kätevämpiä

        Mä en nyt ymmärtänyt kommenttisi pointtia? Mitä tarkoittaa "mutkin"? Täällä käytetään vakituisesti Norwegianin palveluita, 4 menopaluu reissua jo tilattu tälle vuodelle.


      • Vakiokunti
        10xreissua_vuodessa kirjoitti:

        Mä en nyt ymmärtänyt kommenttisi pointtia? Mitä tarkoittaa "mutkin"? Täällä käytetään vakituisesti Norwegianin palveluita, 4 menopaluu reissua jo tilattu tälle vuodelle.

        Anteeksi että järkytin mieltäsi käyttäessäni meno- paluusta paikkakuntamme murreilmaisua. (murreilmaisulla tarkoitan eri puolilla Suomea asuvien ihmisten arkikielessä käyttämiä sanoja tai puheenparsia.) Minullakin on tälle vuodelle kaksi (2) meno-paluulentoa Norwegianilla ja yksi (1) Finnairilla.


      • 10xreissua_vuodessa
        Vakiokunti kirjoitti:

        Anteeksi että järkytin mieltäsi käyttäessäni meno- paluusta paikkakuntamme murreilmaisua. (murreilmaisulla tarkoitan eri puolilla Suomea asuvien ihmisten arkikielessä käyttämiä sanoja tai puheenparsia.) Minullakin on tälle vuodelle kaksi (2) meno-paluulentoa Norwegianilla ja yksi (1) Finnairilla.

        Kiitos selvennyksestä, ei täällä onneksi järkytytty. Jotenkin mielessä yhdistää "mutkin" sanan vaihdolliseen lentoon, joka teki aikaisemmasta viestistäsi ristiriitaisen.
        Nyt vaan toivotaan ettei se Norwegian oikeasti mene konkurssiin, ainakaan kevään aikana. Ensi viikolla reissataan taas.


      • Hiilelläpiirretty

        Lennätkö hyöty- vai hupireissuja 10x vuodessa? Jos jälkimmäisiä niin ainakin huolehdit riittävän näkyvästä hiilijäljestäsi


      • senkunmenet
        Hiilelläpiirretty kirjoitti:

        Lennätkö hyöty- vai hupireissuja 10x vuodessa? Jos jälkimmäisiä niin ainakin huolehdit riittävän näkyvästä hiilijäljestäsi

        Miten niin? Tuo nimimerkki 10x reissuahan kehuskelee ja ottaa pulttia. En liity tapaukseen, kuin ainoastaan lentokoneessa ja terminaaleissa ja hotelleissa kuullessani näitä kaikentietäjiä ja omista matkoistaan huutajia. Toisekseen on aivan sama mitä sinä urputat hiilijalanjäljestä, koska et siitä mitään ymmärrä. Osaatko laskea sen? Ilman netin apua.


      • 10xreissua_vuodessa
        senkunmenet kirjoitti:

        Miten niin? Tuo nimimerkki 10x reissuahan kehuskelee ja ottaa pulttia. En liity tapaukseen, kuin ainoastaan lentokoneessa ja terminaaleissa ja hotelleissa kuullessani näitä kaikentietäjiä ja omista matkoistaan huutajia. Toisekseen on aivan sama mitä sinä urputat hiilijalanjäljestä, koska et siitä mitään ymmärrä. Osaatko laskea sen? Ilman netin apua.

        Edelleen, jos et ymmärrä keskustelun kulkua minun ja "Vakiokunti" välillä, ei kannata tulla kommentoimaan ja mussuttamaan siihen väliin. Kannattaisiko katsoa peiliin tuon pultin ottamisen osalta?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 166
      4616
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      118
      4207
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2770
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1669
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1660
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      94
      1615
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1573
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1521
    Aihe